GuidZP400 |
2fa39997-7bf9-41a1-afd7-9360465a1b69
|
Biuletyn |
597941-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Geofizyki Polskiej Akademii Nauk
|
Regon |
32590800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Księcia Janusza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
64
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-452
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 6915952, 22 6915977,
|
Zamawiajacy fax |
22 877 67 22
|
Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@igf.edu.pl,
|
Adres strony url |
www.igf.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka naukowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.igf.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.igf.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego-osobiście lub drogą pocztową
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytut Geofizyki Polskiej Akademii Nauk, ul. Księcia Janusza 64, 01-452 Warszawa (Sekretariat, pokój nr 209)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa komputerów osobistych typu laptop
|
Numer referencyjny |
ZP/15/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów osobistych typu laptop dla Instytutu Geofizyki Polskiej Akademii Nauk.
Zamawiający wymaga dostawy komputerów osobistych w następujących rodzajach i ilościach:
a) Komputer osobisty (laptop)– typ I – wielkość zamówienia – 3 sztuki;
b) Komputer osobisty (laptop)– typ II – wielkość zamówienia – 16 sztuk.
Wykonawca zobowiązuje się, by dostarczane komputery osobiste w ramach przedmiotu umowy były:
1) fabrycznie nowe i wolne od wad, pochodzące z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta sprzętu, pakowane w oryginalne bezzwrotne opakowania producenta, oraz posiadające oznakowanie (certyfikat) CE, nie obciążone prawami na rzecz osób trzecich;
2) nieużywane, nie były przedmiotem wystaw bądź prezentacji, nie były wcześniej wykorzystywane przez innego użytkownika – dotyczy to także części składowych urządzeń;
3) kompletne, aby do ich uruchomienia oraz stosowania zgodnie z przeznaczeniem nie był konieczny zakup dodatkowych elementów i akcesoriów;
4) pozbawione wszelkiego rodzaju zabezpieczeń, które po upływie okresu gwarancji utrudniałyby dostęp do urządzeń i ich serwisowanie pracownikom Zamawiającego lub innemu wykonawcy usług serwisowych;
5) oprogramowanie systemowe musi być fabrycznie nowe, zainstalowane przez producenta bądź dystrybutora sprzętu; oprogramowanie powinno być dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności.
Szczegółowe wymagania dotyczące poszczególnych urządzeń będących przedmiotem zamówienia określone zostały w dalszej części niniejszego Opisu Przedmiotu Zamówienia oraz we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2.
Wraz z przedmiotem umowy Wykonawca dostarczy wszystkie niezbędne dokumenty w języku polskim, takie jak instrukcja obsługi gwarancja, oświadczenie o zgodności z wszystkimi niezbędnymi normami (np. CE) oraz dokumenty potwierdzające udzielenie licencji niewyłącznej, nieograniczonej w czasie na oprogramowanie zainstalowane na sprzęcie i certyfikaty oraz wszystkie płyty z oprogramowaniem, sterownikami dodawanymi do sprzętu.
Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być objęte gwarancją na okres co najmniej 36 miesięcy (z wyłączeniem baterii objętej min. 12 miesięczną gwarancją), na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawcy zobowiązani będą wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych część wykonana obejmuje co najmniej dwa zamówienia, polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto każde.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu należy złożyć:
a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej należy złożyć: wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy dostawy o których mowa w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego należy złożyć: opis oferowanych urządzeń oraz oprogramowania zawierający dane techniczne oraz zdjęcia oferowanych urządzeń. Za opis techniczny Zamawiający uzna: katalogi, ulotki i inne materiały informacyjne udostępnione przez producenta sprzętu, potwierdzające spełnienie wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wysokość wadium wynosi: 1000,00 zł. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, określonego w SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany treści umowy w następujących przypadkach:
1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT (w tym przypadku kwota wynagrodzenia netto nie zmieni się, a zmianie ulegnie kwota brutto);
2) zmiany dotyczącej przedmiotu umowy, w razie:
a) niedostępności na rynku urządzeń wskazanych w ofercie, spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych urządzeń;
b) pojawienia się na rynku części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji urządzenia;
c) pojawienia się nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia pozwalającej na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy.
6) zmiany zakresu przedmiotu zamówienia powierzonego podwykonawcom;
7) jeżeli wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony;
8) siły wyższej, o której mowa w § 13 Umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-08-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|