GuidZP400 |
6cb86a56-c436-4c8b-9a0f-6a1375e7ab03
|
Biuletyn |
598349-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu
|
Regon |
000304409
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wysokie Brzegi
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Oświęcim
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
338448230
|
Zamawiajacy fax |
338448384
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@szpital.oswiecim.pl
|
Adres strony url |
www.przetargi.propublico.pl; www.szpital.oswiecim.pl
|
Adres strony internetowej |
www.przetargi.propublico.pl; www.szpital.oswiecim.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.przetargi.propublico.pl; www.szpital.oswiecim.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.przetargi.propublico.pl; www.szpital.oswiecim.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu, ul. Wysokie Brzegi 4, 32-600 Oświęcim, Dział Zamówień Publicznych, pokój 33
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ - 5 PAKIETÓW
|
Numer referencyjny |
ZOZ.DZP.271.5.VII.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu i aparatury medycznej z podziałem na 5 pakietów:
Pakiet nr 1: Pas do trakcji kręgosłupa;
Pakiet nr 2: Orbitrek;
Pakiet nr 3: Rowerek do ćwiczeń;
Pakiet nr 4: Szafki przyłóżkowe;
Pakiet nr 5: Zestaw diagnostyczny: Otoskop, Oftalmoskop, Rękojeść akumulatorowa
– zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
2
|
Okreslenie warunkow |
BRAK WYMOGU
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
BRAK WYMOGU
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
BRAK WYMOGU
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
b. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
c. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
d. Oświadczenia Wykonawcy, że zaoferowane wyroby spełniają wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 211 ze zm.) a ponadto, że Wykonawca jest gotowy w każdej chwili na żądanie Zamawiającego potwierdzić to poprzez przesłanie kopii odpowiedniej dokumentacji (o ile dotyczy) lub oświadczenie, że oferowany produkt nie jest wyrobem medycznym- załącznik nr 6 do SIWZ - dotyczy pakietów 1,4,5;
e. Certyfikat potwierdzający posiadanie znaku CE, bądź Deklaracje Zgodności CE lub inne dokumenty równoważne - dotyczy wszystkich pakietów.
f. Instrukcja obsługi w języku polskim - dotyczy pakietów od nr 1 do nr 5;
g. Oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuję się do przeprowadzenia szkolenia pracowników w siedzibie Zamawiającego w ustalonym z pracownikiem Zamawiającego terminie nie później niż 7 dni roboczych po dostarczeniu sprzętu - dotyczy pakietu nr 2,3 - załącznik nr 6 do SIWZ;
h. Oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuję się do rozładunku i montażu zaoferowanego sprzętu - dotyczy pakietów nr: 2,3,4- załącznik nr 6 do SIWZ
i Oświadczenia Wykonawcy, że zaoferowany sprzęt medyczny spełnia wszystkie wymagania określone
w formularzu cenowym – załącznik nr 6 do SIWZ - dotyczy pakietów od nr 1 do nr 5.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony zgodnie z zapisami art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.)
2.Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-08-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1: Pas do trakcji kręgosłupa;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
2
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 1: Pas do trakcji kręgosłupa - zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2: Orbitrek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37441000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
2
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 2: Orbitrek– zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3: Rowerek do ćwiczeń
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37441000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
2
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 3: Rowerek do ćwiczeń – zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4: Szafki przyłóżkowe;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
2
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 4: Szafki przyłóżkowe - zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5: Zestaw diagnostyczny: Otoskop, Oftalmoskop, Rękojeść akumulatorowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
2
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 5: Zestaw diagnostyczny: Otoskop, Oftalmoskop, Rękojeść akumulatorowa– zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |