DOSTAWA SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ - 5 PAKIETÓW

Data publikacji 2018-08-02
Data zakończenia 2018-08-10 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu
Miejscowość Oświęcim
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 598349-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001, 374410001, 331920002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu i aparatury medycznej z podziałem na 5 pakietów:
Pakiet nr 1: Pas do trakcji kręgosłupa;
Pakiet nr 2: Orbitrek;
Pakiet nr 3: Rowerek do ćwiczeń;
Pakiet nr 4: Szafki przyłóżkowe;
Pakiet nr 5: Zestaw diagnostyczny: Otoskop, Oftalmoskop, Rękojeść akumulatorowa
– zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6cb86a56-c436-4c8b-9a0f-6a1375e7ab03
Biuletyn 598349-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu
Regon 000304409
Zamawiajacy adres ulica ul. Wysokie Brzegi
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Oświęcim
Zamawiajacy kod pocztowy 32-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 338448230
Zamawiajacy fax 338448384
Zamawiajacy email zamowienia@szpital.oswiecim.pl
Adres strony url www.przetargi.propublico.pl; www.szpital.oswiecim.pl
Adres strony internetowej www.przetargi.propublico.pl; www.szpital.oswiecim.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.przetargi.propublico.pl; www.szpital.oswiecim.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przetargi.propublico.pl; www.szpital.oswiecim.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu, ul. Wysokie Brzegi 4, 32-600 Oświęcim, Dział Zamówień Publicznych, pokój 33
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ - 5 PAKIETÓW
Numer referencyjny ZOZ.DZP.271.5.VII.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu i aparatury medycznej z podziałem na 5 pakietów: Pakiet nr 1: Pas do trakcji kręgosłupa; Pakiet nr 2: Orbitrek; Pakiet nr 3: Rowerek do ćwiczeń; Pakiet nr 4: Szafki przyłóżkowe; Pakiet nr 5: Zestaw diagnostyczny: Otoskop, Oftalmoskop, Rękojeść akumulatorowa – zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 2
Okreslenie warunkow BRAK WYMOGU
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow BRAK WYMOGU
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow BRAK WYMOGU
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci d. Oświadczenia Wykonawcy, że zaoferowane wyroby spełniają wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 211 ze zm.) a ponadto, że Wykonawca jest gotowy w każdej chwili na żądanie Zamawiającego potwierdzić to poprzez przesłanie kopii odpowiedniej dokumentacji (o ile dotyczy) lub oświadczenie, że oferowany produkt nie jest wyrobem medycznym- załącznik nr 6 do SIWZ - dotyczy pakietów 1,4,5; e. Certyfikat potwierdzający posiadanie znaku CE, bądź Deklaracje Zgodności CE lub inne dokumenty równoważne - dotyczy wszystkich pakietów. f. Instrukcja obsługi w języku polskim - dotyczy pakietów od nr 1 do nr 5; g. Oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuję się do przeprowadzenia szkolenia pracowników w siedzibie Zamawiającego w ustalonym z pracownikiem Zamawiającego terminie nie później niż 7 dni roboczych po dostarczeniu sprzętu - dotyczy pakietu nr 2,3 - załącznik nr 6 do SIWZ; h. Oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuję się do rozładunku i montażu zaoferowanego sprzętu - dotyczy pakietów nr: 2,3,4- załącznik nr 6 do SIWZ i Oświadczenia Wykonawcy, że zaoferowany sprzęt medyczny spełnia wszystkie wymagania określone w formularzu cenowym – załącznik nr 6 do SIWZ - dotyczy pakietów od nr 1 do nr 5.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony zgodnie z zapisami art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.) 2.Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-08-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1: Pas do trakcji kręgosłupa;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 1: Pas do trakcji kręgosłupa - zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2: Orbitrek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37441000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 2: Orbitrek– zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3: Rowerek do ćwiczeń
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37441000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 3: Rowerek do ćwiczeń – zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4: Szafki przyłóżkowe;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 4: Szafki przyłóżkowe - zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5: Zestaw diagnostyczny: Otoskop, Oftalmoskop, Rękojeść akumulatorowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 5: Zestaw diagnostyczny: Otoskop, Oftalmoskop, Rękojeść akumulatorowa– zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Czas reakcji serwisu w okresie gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)