GuidZP400 |
19ad4638-6765-4307-9138-0ac9a2f0ce86
|
Biuletyn |
656927-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa nr 1 im.Stanisławy Łakomik
|
Regon |
72703800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Reymonta
|
Zamawiajacy adres numer domu |
80
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Czeladź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-250
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-32 3651557
|
Zamawiajacy fax |
0-32 3651557
|
Zamawiajacy email |
sp1@sp1.czeladz.pl
|
Adres strony url |
http://www.sp1.czeladz.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.sp1.czeladz.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.sp1.czeladz.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
POCZTA POLSKA
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 IM. STANISŁAWY ŁAKOMIK UL. REYMONTA 80, 41-250 CZELADŹ
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Stanisławy Łakomik w Czeladzi w okresie od 02. 01. 2019 r. do 31. 12 .2019
|
Numer referencyjny |
ZP/58/D/SP1/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów
żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Czeladzi w okresie od
02.01.2019r. do 31.12.2019r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SIWZ oraz
warunki jego realizacji określone zostały w załączniku nr 6 do SIWZ (Wzór umowy) oraz
załączniku nr 1 Formularzu asortymentowo-ilościowo- cenowy( Opis Przedmiotu Zamówienia).
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie określa wymagań.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie określa wymagań.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają
wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia – t.j. Wykonawca spełni
warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie zrealizował lub realizuje dostawę lub dostawy (umowy) polegające na sukcesywnej
dostawie artykułów żywnościowych trwającej minimum 6 miesięcy a jej łączna wartość wynosiła
co najmniej :Dla części część A - PIECZYWO -Łączna wartość dla danej części minimum 4 000,00 PLN część B - PRODUKTY ZWIERZĘCE,
MIĘSO I PRZETWORY MIĘSNE, RYBY -Łączna wartość dla danej części minimum 5 000,00 PLN
cześć C - POZOSTAŁE PRODUKTY SPOŻYWCZE, NABIAŁ, JAJA - Łączna wartość dla danej części minimum 5 000,00 PLN
część D –WARZYWA, OWOCE ŚWIEŻE I MROŻONE -Łączna wartość dla danej części minimum 5 000,00 PLN
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca przedstawia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (sporządzonego
wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ) wraz z załączeniem dowodów określających czy
te usługi zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca przedstawia: załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo – ilościowo- cenowy
(Opis Przedmiotu Zamówienia), załącznik nr 2 - Formularz Ofertowy, załącznik nr 5 - dotyczący
przynależności albo braku przynależności do tej samej Grupy Kapitałowej, Pełnomocnictwo
ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się lub Wykonawców ubiegających się
wspólnie, o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego. (Jest to Upoważnienie osób podpisujących ofertę,
jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny
wykonawcy. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Pełnomocnictwo podpisują
wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie). Pełnomocnictwo należy dołączyć do
oferty w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Dokument (np.
Zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na
potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach
określonych w art. 22a ustawy pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w stosunku do oferty w przypadkach: a).
zmiany podwykonawcy lub części wykonywanego przez niego zakresu przedmiotu umowy, bądź
wprowadzenie nowego podwykonawcy, za pisemną zgodą zamawiającego pod warunkiem, że
nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na
etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotychczasowy podwykonawca. b). w
przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. c). w przypadku zmiany cen żywności i
napojów bezalkoholowych wg „Cen w Gospodarce Narodowej” (strona internetowa GUS) lub
„Biuletyn Statystyczny” (miesięcznik GUS) za kwartał poprzedni- jeżeli wskaźnik wzrostu cen w
danym kwartale w stosunku do poprzedniego przekroczy 5%. d). zwiększenia ilości dostawy
określonego asortymentu wymienione w zestawieniu asortymentowo- ilościowo cenowym pod
warunkiem nie przekroczenia wartości umowy określonej w § 3. e). zmniejszenia lub rezygnacji z
określonego asortymentu wymienionego w zestawieniu asortymentowo-ilościowo -cenowym, w
przypadku zaleceń, decyzji lub innych dokumentów wydanych przez Instytut Żywności i Żywienia
i/lub Państwową Inspekcję Sanitarną dot. ograniczenia lub zakazu stosowania określonego produktu
do przygotowywania potraw w placówkach zbiorowego żywienia. Zmiana umowy wymaga
porozumienia Stron oraz zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. Warunki te nie
dotyczą zmian, o których mowa powyżej (ust. 2) które dla swojej skuteczności i ważności
wymagają powiadomienia drugiej Strony na piśmie. Zmian umowy w rozumieniu art. 144 ustawy
pzp nie stanowią: a) zmiany wskazanych w umowie osób odpowiedzialnych za realizację umowy;
b) zmiany danych teleadresowych Stron; c) zmiany danych rejestrowych Stron.
|
IV 4 4 data |
2018-12-12T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
JĘZYK POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
W nawiązaniu do prowadzonego postępowania oraz w związku z wprowadzeniem przepisów
dotyczących danych osobowych (RODO) informuję co następuje: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 1 im.
Stanisławy Łakomik w Czeladzi, ul. Reymonta 80, kod pocztowy 41-250 Czeladź ,Tel.32
265 15 57 , email: sp1@sp1.czeladz.pl, 2. Jednocześnie Administrator Danych Osobowych
wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - jest nim "Marwik - Marek Woźniak ", ul. Osiedle
Orłowiec 52/12, 44-280 Rydułtowy, tel.: 694 167 023 , e-mail:marekwozniak@marwikpoland.pl. Z
inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących
przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. 3.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO („przetwarzanie
jest niezbędne do wykonywania obowiązku prawnego ciążącego na administratorze”) w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o nazwie: Zakup wraz z
sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły
Podstawowej nr 1 w Czeladzi w okresie od 02. 01. 2019 r. do 31. 12 .2019 r. 4. Odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. –
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. Obowiązek
podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają
z ustawy Pzp; 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. Posiada Pani/Pan: • na podstawie art. 15
RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; • na podstawie art. 16 RODO
prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania
od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o
których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczących narusza przepisy RODO; 9. W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO nie
przysługuje Pani/Panu • prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,
wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą
postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub
w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Prawo do usunięcia nie ma
zastosowania w zakresie w jakim jest niezbędne : - do wywiązywania się z prawnego obowiązku
wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, któremu
podlega administrator; lub wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach
sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi; - do celów archiwalnych w interesie
publicznym, do celów badań naukowych lub historycznych lub do celów statystycznych zgodnie
z art. 89 ust. 1 RODO, o ile prawdopodobne jest, że prawo do usunięcia danych uniemożliwi lub
poważnie utrudni realizację celów takiego przetwarzania; - do ustalenia, dochodzenia lub obrony
roszczeń).
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE A : PIECZYWO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pieczywo ma być świeżo wypieczone, zawartość soli, cukru
w w/w produktach zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia do ustawy o bezpieczeństwie
żywności i żywienia. Wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100
g produktów. Pieczywo wyprodukowane będzie w dobie dostawy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i
ciastkarskich w ilości opisanej w załączniku nr 1 - Formularza asortymentowo-ilościowo- cenowyn
w części A. Dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich dokonywana będzie codziennie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE B; PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO I PRZETWORY MIĘSNE, RYBY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
- W przypadku kiełbas i wędlin wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100 g produktu.
- Mięso świeżę, nie mrożone o barwie i zapachu charakterystycznym dla danego rodzaju, jędrne, elastyczne, pochodzące z produkcji krajowej.
- Przetwory mięsne zawierające co najmniej 82 - 90% mięsa i nie więcej niż 10g tłuszczu w 100g produktu gotowego do spożycia
- Produkty w puszkach winny być wyposażone w elementy do otwierania ręcznego, bez pomocy otwieracza mechanicznego.
- Ryby mrożone nie więcej niż 10% glazury, bez skóry, bez ości
- termin przydatności do spożycia min 14 dni od dnia dostawy
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mięsa i przetworów mięsnych,w tym
wędlin, ryb w ilości opisanej w załączniku nr1 - Formularz asortymentowo-ilościowo-cenowym w
części B. Dostawy mięsa i przetworów mięsnych realizowane będą 5 razy w tygodniu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE C : POZOSTAŁE PRODUKTY SPOŻYWCZE, NABIAŁ, JAJA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
- Zamawiający wymaga, aby artykuły spożywcze nie zawierały konserwantów np. benzoesanu sodu, glutaminianu sodu itp. oraz środków polepszających smak i zapach.
- Zawartość soli, cukru w produktach zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia do ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100 g produktów.
- Soczki owocowe -bez dodatku cukrów i substancji słodzących o niskiej zawartości sodu
- Masło o zawartości nie mniej niż 82% tłuszczu mlecznego
- Produkty mleczne zawierające nie więcej niż 10 g cukrów w 100 ml produktu gotowego do spożycia, zawierające nie więcej niż 10 g tłuszczu w 100g /ml produktu gotowego do spożycia
- Makarony Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych o podobnej lecz nie gorszej jakości – z mąki DURUM
- jaja konsumpcyjne nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania
- termin przydatności do spożycia min 14 dni od dnia dostawy
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów
żywnościowych, w szczególności artykułów spożywczych, nabiału, jajek, zgodnie z asortymentem
opisanym w Formularzu asortymentowo – ilościowo - cenowym. Artykuły spożywcze będące
przedmiotem zamówienia muszą być świeże, z aktualnym terminem przydatności do spożycia,
wysokiej jakości handlowej i zdrowotnej, zgodne z obowiązującymi wymogami prawa
żywnościowego, GMP oraz systemu HACCP.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE D: ŚWIEŻE WARZYWA I OWOCE, MROŻONKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
-Świeże owoce o jędrnej skórce, bez przebarwień świadczących o braku świeżości. Warzywa i owoce świeże cechować się będą regularnym kształtem właściwym dla danej odmiany, będą wolne od szkodników, zanieczyszczeń ziemią , uszkodzeń, oznak wyrastania korzenia w pęd nasienny, brakiem oznak więdnięcia, wyschnięcia czy gnicia;-Świeże owoce o jędrnej skórce, bez przebarwień świadczących o braku świeżości
-Zamawiający wymaga, aby towar zamówiony(mrożony) przywożony był w temp. minimum (-18°C) z terminami przydatności do spożycia i pakowany w oryginalnych opakowaniach lub zabezpieczone folią.
-Mrożonki sypkie i nie zbrylone.
termin przydatności do spożycia min 14 dni od dnia dostawy
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa warzyw, owoców świeżych i
przetworzonych, mrożonek w ilościach opisanych w załączniku nr 1 - Formularz asortymentowo-ilościowo cenowym
w części D. Dostawa 5 razy w tygodniu
|
| |