GuidZP400 |
bade273b-379f-4e3d-9057-35156c03bf6d
|
Biuletyn |
520055-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Medyczny w Lublinie
|
Regon |
28871600000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Racławickie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-059
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
81 448 52 72
|
Zamawiajacy fax |
81 448 52 71
|
Zamawiajacy email |
katarzyna.wojtowicz@umlub.pl
|
Adres strony url |
www.umlub.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://umlub.eb2b.com.pl/open-auctions.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://umlub.eb2b.com.pl/open-auctions.html
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca składa (sporządzoną w formie pisemnej, w języku polskim): za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście, lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Al. Racławickie 1, pokój nr 8 (Kancelaria Ogólna)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego
|
Numer referencyjny |
UM-ZP-262-15/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
20
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego (dalej: przedmiot zamówienia, produkt, urządzenia, sprzęt), określonego w 20 zadaniach (ofertach częściowych):
1.1. Zadanie nr 1 – Monitor LCD,
1.2. Zadanie nr 2 – Komputer przenośny,
1.3. Zadanie nr 3 – Zestaw komputerowy,
1.4. Zadanie nr 4 – Zestaw komputerowy,
1.5. Zadanie nr 5 – Jednostka centralna komputera,
1.6. Zadanie nr 6 – Komputer przenośny,
1.7. Zadanie nr 7 – Zestaw komputerowy,
1.8. Zadanie nr 8 – Komputer przenośny,
1.9. Zadanie nr 9 – Komputer przenośny,
1.10. Zadanie nr 10 – Tablet,
1.11. Zadanie nr 11 – Komputer przenośny,
1.12. Zadanie nr 12 – Komputer przenośny,
1.13. Zadanie nr 13 – Komputer przenośny,
1.14. Zadanie nr 14 – Komputer przenośny,
1.15. Zadanie nr 15 – Komputer przenośny,
1.16. Zadanie nr 16 – Komputer przenośny,
1.17. Zadanie nr 17 – Komputer przenośny,
1.18. Zadanie nr 18 – Skaner,
1.19. Zadanie nr 19 – Komputer przenośny,
1.20. Zadanie nr 20 – Drukarka kolorowa przenośna,
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”
4. Gwarancja na przedmiot zamówienia minimum 12 miesięcy, przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji, z uwzględnieniem zapisów rozdziału XIII SIWZ. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Szczegółowe zapisy dotyczące gwarancji zawarte są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
5. Warunki gwarancji i serwisu muszą być nie gorsze od warunków gwarancji i serwisu producenta oferowanego sprzętu.
6. Rozwiązania równoważne:
6.1. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego nazwy producenta ma na celu określenie klasy funkcjonalności, przeznaczenia sprzętu będącego przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta.
6.2. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
6.3. Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
6.4. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna te, którego standardy, cechy jakościowe, parametry techniczne i użytkowe są identyczne lub nie gorsze oraz które spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
6.5. W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności złożonej oferty wszelkie obowiązki związane z potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy.
7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załączniki nr 5 do SIWZ.
8. W wyniku niniejszego postępowania zostanie zawartych 20 odrębnych umów, każda obejmująca odrębne zadanie (część).
9. Termin wykonania zamówienia do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy
10. Dostawy sprzętu będą realizowane sukcesywnie na podstawie zamówień częściowych składanych przez Zamawiającego do zawartej umowy dostawy, maksymalnie do 30 dni kalendarzowych licząc od daty złożenia zamówienia do umowy, niezależnie od wielkości zamówienia. Termin realizacji częściowej stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
3
|
Informacje na temat katalogow |
1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy Zakupowej (dalej
jako „Platforma", „System”) pod adresem: https://umlub.eb2b.com.pl i pod numerem postępowania UM-ZP-262-15/19.
2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/lnformacje" w odniesieniu do wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji.
Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Systemu.
W przypadku wprowadzenia w Platformie innych treści niż określone w instrukcji korzystania z Platformy Zakupowej, Zamawiający uzna za wiążące te informacje, które zostały złożone w formie i na zasadach określonych w rozdziale III pkt 6 SIWZ.
4. Oferty, umowy oraz oświadczenia i dokumenty, dla których Prawodawca przewidział wyłącznie formę pisemną, składa się w niniejszym postępowaniu pod rygorem nieważności w formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe lub osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
4.1. W zakresie oświadczeń i dokumentów, dla których Prawodawca przewidział wyłącznie formę pisemną, Zamawiający dopuszcza ich przesłanie drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/lnformacje", a następnie niezwłoczne potwierdzenie formą pisemną na adres Zamawiającego.
4.2. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać
się numerem postępowania określonym w SIWZ.
5. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta) na Platformie, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie https://umlub.eb2b.com.pl, pod adresem: https://umlub.eb2b.com.pl/cms/page/id/terms-and-conditions, oraz uznaje go za wiążący.
6. Zamawiający określa instrukcję korzystania z Platformy Zakupowej w niniejszym postępowaniu, tj.:
6.1 Na Platformie w zakładce „Postępowania”, dalej „Lista postępowań otwartych” Wykonawca wybiera (zaznacza) niniejsze postępowania (wszystkie kolumny posiadają filtry wyszukiwani), oraz korzystając z polecenia „Zgłoś się do udziału w postępowaniu” przechodzi odpowiednio:
6.1.1. w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie do Formularza rejestracyjnego (po wypełnieniu formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzymuje e-mail informujący, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy);
6.1.2. w przypadku, gdy Wykonawca posiada konto na Platformie do panelu logowania użytkowania do Systemu.
6.2. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do systemu. Po wprowadzeniu danych użytkownika, tj.: adresu e-mail oraz hasła, zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez System;
6.3. Na Platformie w zakładce „Załączniki” przedmiotowego postępowania dostępna jest dokumentacja postępowania. Pobranie dokumentów następuje po kliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciu „pobierz”. W celu pobrania wszystkich załączników jednocześnie należy wybrać polecenie „Pobierz paczkę”, a następnie „Pobierz wszystkie załączniki organizatora”.
7. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej następująco (§3 ust. 3 rozporządzenia w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej):
7.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
7.2. komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux; lub ich nowsze wersje;
7.3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
7.4. włączona obsługa JavaScript;
7.5. zainstalowany program Acrobat Reader.
8. Zamawiający, na podstawie §3 ust. 3 rozporządzenia w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych następująco: pliki o wielkości do 25 MB w formatach: .pdf
9. Zamawiający, na podstawie §3 ust. 3 rozporządzenia w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej, określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych następująco:
9.1. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.
10. Jeśli zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
11. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SIWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/Informacje” poprzez polecenie „Dodaj pytanie/komentarz”.
11.1. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynie do Zamawiającego nie później
niż do końca dnia, w którym upływa połowa terminu składania ofert, Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
11.2. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SIWZ.
11.3. Treść pytań (bez ujawniania źródła) wraz z wyjaśnieniami, bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SIWZ, Zamawiający przekaże Wykonawcom za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
11.4. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SIWZ, a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego.
11.5. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,
|
Inne dokumenty niewymienione |
5.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 5.1. SIWZ (dot CEiDG lub KRS), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
5.3. Dokument, o którym mowa powyżej w pkt 5.2. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 5.1. SIWZ (dot CEiDG lub KRS), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 5.3. stosuje się odpowiednio.
5.5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielnie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
5.6. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów (art. 26 ust. 2f ustawy Pzp).
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia w Systemie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia w załączniku nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany postanowień niniejszej umowy zostaną wyrażone w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą nastąpić wyłącznie w następujących sytuacjach:
1) konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez Strony, nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty Wykonawcy;
2) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub zaprzestania produkcji sprzętu objętego umową, zmiana nie może spowodować zmiany ceny oraz obniżenia parametrów sprzętu wynikających z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy
3) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy;
4) wprowadzenia nowej technologii pozwalającej na zastąpienie sprzętu o wyższej jakości
niż w umowie przy zachowaniu ceny;
5) zmiany part number produktu, nazwy produktu lub producenta produktu objętego umową;
6) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy
do aktualnego stanu prawnego;
7) zmiany przepisów dotyczących podatku VAT;
8) konieczności zmiany osób przewidzianych do wzajemnego współdziałania lub wykonania przedmiotu umowy;
9) zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
10) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia
i niemożliwego do zapobieżenia;
11) dopuszczalne będą inne zmiany umowy, o ile nie będą one istotne w stosunku do treści oferty, w sytuacjach określonych w art. 144 ustawy Pzp.
2. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin wprowadzenia.
|
IV 4 4 data |
2019-03-13T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1 – Monitor LCD,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30231300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2 – Komputer przenośny,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3 – Zestaw komputerowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4 – Zestaw komputerowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 5 – Jednostka centralna komputera,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 6 – Komputer przenośny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 7 – Zestaw komputerowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 8 – Komputer przenośny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 9 – Komputer przenośny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 10 – Tablet
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213200-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 11 – Komputer przenośny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 12 – Komputer przenośny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 13 – Komputer przenośny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 14 – Komputer przenośny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 15 – Komputer przenośny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 16 – Komputer przenośny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 17 – Komputer przenośny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 18 – Skaner
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30216110-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 19 – Komputer przenośny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 20 – Drukarka kolorowa przenośna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232100-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”
|
| |