„Cykliczna dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Zabrzu na 2019 r.”

Data publikacji 2019-03-06
Data zakończenia 2019-03-14 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej Nr 2
Miejscowość Zabrze
Województwo śląskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 521871-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizowanie cyklicznych dostaw produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Zabrzu, na 2019 r. Dostawy realizowane będą częściami na podstawie indywidualnych zleceń Zamawiającego w okresie trwania umów lub do dnia wcześniejszego wyczerpania ich wartości.
Zamawiający przewiduje dostawy: mięsa i wędlin

Dodatkowe informacje

GuidZP400 251f702a-80e0-46ee-972f-c919d5de7503
Biuletyn 521871-N-2019
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej Nr 2
Regon 00068665800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jaskółcza
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Zabrze
Zamawiajacy kod pocztowy 41-800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 271 48 54
Zamawiajacy fax 32 271 48 54
Zamawiajacy email place@dps2.zabrze.pl
Adres strony url https://dps2.zabrze.pl/
Adres strony internetowej narzedzia https://dps2.zabrze.pl/ http://dps2.zabrze.magistrat.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://dps2.zabrze.pl/ http://dps2.zabrze.magistrat.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://dps2.zabrze.pl/ http://dps2.zabrze.magistrat.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny poczta, kurier, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej nr 2 w Zabrzu ul. Jaskółcza 11
Nazwa nadana zamowieniu „Cykliczna dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Zabrzu na 2019 r.”
Numer referencyjny DPS.260.9.2019.AK
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest realizowanie cyklicznych dostaw produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Zabrzu, na 2019 r. Dostawy realizowane będą częściami na podstawie indywidualnych zleceń Zamawiającego w okresie trwania umów lub do dnia wcześniejszego wyczerpania ich wartości. Zamawiający przewiduje dostawy: mięsa i wędlin
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Wykaz dokonanych usług (dostaw)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow oświadczenie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow oświadczenie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen brak
Wykaz potwierdzenie okolicznosci aktualny odpis z właściwego rejestru lub wskazanie miejsca publikacji
Inne dokumenty niewymienione zał. nr 2 oświadczenie dpt. podmiotu na któreego zasoby powołuje się Wykonawca zał. 2a oświadczenie dot podwykonawcy niebędącego podmiotem na którego powołuje sie wykonawca zał 2b oświadczenie o speł. war. udziału w postępowaniu na podst. art. 22 ust.1 ustawy z dn. 29.01.2004 r. PZP zał. nr 3 oświadczenie o grupie kapitałowej zał. nr 4 oświadczenie wykonawcy o zamiarze powierzenie wyk. cz. zam. Podwykonawcom zał. nr 6 oświadczenie o posiadaniu spec. środka transportu zał nr 7 pełnomocnictwo, formularz ofertowy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień w zawartej umowie wprowadzonych aneksem takich jak: - zmiana osób funkcyjnych – z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy - zmiana sposobu reprezentacji – z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy - zmiana adresu siedziby jednej ze stron – z przyczyn zewnętrznych - zmiana miejsca realizacji zamówienia - na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego - zmiana lub wycofanie podwykonawcy – w uzasadnionych przypadkach, za pisemną zgodą Zamawiającego, - zmiana środka transportu realizowanych dostaw, - w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę różnicy w kwocie podatku VAT, - zmiana asortymentu na podobny o zbliżonej gramaturze i tej samej, jakości ustalonej i zaakceptowanej przez Zamawiającego pod warunkiem zachowania maksymalnej wartości umowy. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian.
IV 6 1 sposob udostepniania 21. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust 3 ustawy Pzp protokół wraz z załącznikami jest jawny i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane.
IV 6 1 srodki ochrony 22. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „ tajemnica przedsiębiorstwa” lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Wykonawca, m.in. nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.
IV 4 4 data 2019-03-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)