GuidZP400 |
c15fadd9-7c30-48a5-82fd-586ed35e21df
|
Biuletyn |
535185-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Białostocka
|
Regon |
16720000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wiejska
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-351
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
(085) 7469750
|
Zamawiajacy fax |
(085) 7469752
|
Zamawiajacy email |
zampubl@pb.edu.pl
|
Adres strony url |
http://pb.edu.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://pb.edu.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://pb.edu.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie, za posrednictwem operatora pocztowego, kuriera, posłańca lub osobiscie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Politechnika Białostocka, Dział Zamówien Publicznych, ul. Zwierzyniecka 6, pok. 4, 15-333 Białystok
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Sukcesywna dostawa elementów komputerowych”.
|
Numer referencyjny |
DO-120.262.36.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa elementów komputerowych wg zał. Nr 2 do SIWZ- Specyfikacja zamówienia – Formularz cenowy i obejmuje:
a) dostawę elementów komputerowych w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
b) instalację i uruchomienie elementów komputerowych (jeśli było wymagane),
c) udzielenie gwarancji na dostarczone elementy komputerowe
d) przekazanie Zamawiającemu wymaganych nośników, dokumentacji i podręczników wraz z niezbędnymi akcesoriami (jeśli były wymagane),
4) Zamawiający zastrzega, że może dokonać zakupów do kwoty brutto: 61.500,00 zł wg rzeczywistych potrzeb, przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie.
|
Cpv glowny przedmiot |
30230000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
120
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
2) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa
w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (na/wg załącznika nr 4 do SIWZ)
Oświadczenie lub oświadczenie wraz z dowodami, o którym mowa w pkt 7 ppkt 2) SIWZ, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy
7.1. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców
W przypadku składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie
o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne) oferta spełniać musi następujące wymagania:
1) W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być sporządzone tak jak zapisano w SIWZ pkt 11 SIWZ ppkt 10.
2) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
3) W odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu (jeśli zostały określone w SWIZ), Wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać łącznie.
4) W odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, każdy z Wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 ustawy (jeśli zostały określone w SIWZ).
5) Każdy wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielnie oświadczenie, o którym mowa w pkt 7 ppkt 1a) i 2) (na/wg załącznika nr 3 i nr 4 do SIWZ)
6) Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.
7.3. Pozostałe dokumenty i oświadczenia nie wymienione w pkt. 7.1, 7.2
1) Wypełniony Formularz ofertowy (na/wg zał. nr 1 do SIWZ).
2) Oświadczenie o zaoferowaniu asortymentu (elementów komputerowych) zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. nr 2
3) Wypełnioną Specyfikację zamówienia -formularz cenowy (zał. nr 2 do SIWZ).
4) Pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian do niniejszej umowy
w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczących:
1) wynagrodzenia,
2) terminu wykonania zamówienia,
3) jakości lub parametrów zaoferowanych elementów komputerowych
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane w następujących przypadkach:
1) konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia z powodu:
a) działania siły wyższej, tj. nadzwyczajnego zdarzenia lub okoliczności, których nie można było przewidzieć ani im zapobiec;
b) zaistnienia okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy, gdy wykonywanie zamówienia nie było możliwe lub Wykonawca miał w istotny sposób utrudnione możliwości w spełnianiu świadczenia (Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z uzasadnionym wnioskiem o przedłużenie terminu wykonania zamówienia);
c) z przyczyn zależnych od Zamawiającego;
d) jeżeli zmiany są niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
2) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
3) zmian danych do czynności serwisowych, o których mowa w §8 ust. 2,
4) zmian przepisów prawa (w tym przepisów podatkowych) mających wpływ na warunki realizacji umowy.
3. Do wprowadzenia jakichkolwiek zmian niezbędne jest wyrażenie zgody przez Strony w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
4. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, z tym zastrzeżeniem, że żaden z powyższych zapisów nie obliguje Zamawiającego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany, a jedynie wprowadza taką możliwość. Strona wnioskująca o zmianę Umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy.
5. Zmiana musi być uzasadniona prawidłową realizacją przedmiotu umowy.
6. Wszelkie inne zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności
i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2019-04-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|