Zakup pomocy dydaktycznych i materiałów niezbędnych do realizacji zajęć w ramach projektu „Rozwiń skrzydła” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Funduszu Społeczny)

Data publikacji 2019-04-10
Data zakończenia 2019-04-18 00:00:00
Instytucja Urząd Gminy w Psarach
Miejscowość Psary
Województwo śląskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535762-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 391621000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i materiałów niezbędnych do realizacji zajęć w ramach projektu „Rozwiń skrzydła” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Funduszu Społeczny).
2. Przedmiot zamówienia składa się z 14 części.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części , kilka części lub jedną część zamówienia.
4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na daną część.
5. Oferta Wykonawcy, który przedłoży więcej niż jedną ofertę w danej części zostanie odrzucona.
6. W przypadku, gdyby zastosowano opis pomocy dydaktycznych lub materiałów w sposób utrudniający złożenie oferty przez Wykonawcę, jest to efekt niezamierzony i wynika
z konieczności wykorzystania danego środka dydaktycznego dla osiągnięcia zamierzonych celów Projektu oraz osiągnięcia efektów dydaktyczno – wychowawczych.
7. Zamawiający dopuszcza możliwości odchyleń +/- 10% w parametrach (głównie w wymiarach w stosunku do opisanych) poszczególnych pomocy dydaktycznych i materiałów, o charakterze pozwalającym na osiągnięcie zakładanych celów Projektu oraz efektów edukacyjnych.
8. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez wykonawców innych pomocy dydaktycznych i materiałów w tym np. publikacji i wydawnictw niż wskazano to w SIWZ, przy czym zastrzega się, że ich treść merytoryczna winna odpowiadać treści wskazanych pomocy dydaktycznych i materiałów w tym np. publikacji i wydawnictw. Podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 5 do SIWZ wymagania są wymaganiami minimalnymi.
9. Wykonawca, jest zobowiązany do podania w formularzu cenowym – załącznik nr 1 do SIWZ – danych umożliwiających identyfikację oferowanego produktu np.: producenta, nazwy produktu, typu, modelu produktu.
10. Zamawiający wymaga, żeby dostarczone pomoce dydaktyczne były nowe, kompletne, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz żeby spełniały wymagania obowiązujących norm, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu.
11. Zamawiający wymaga, żeby wszystkie elementy przedmiotu zamówienia, które tego wymagają były zaopatrzone w instrukcję w języku polskim.
12. Wszystkie pomoce i materiały dydaktyczne muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku, określone w odrębnych przepisach.
13. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia i rozładunku – złożenie przedmiotu umowy w miejscu wskazanym przez osobę upoważnioną na terenie szkoły - oraz montażu (jeśli jest wymagany) przedmiotu umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko.
14. W przypadku dostarczenia przedmiotu umowy przez np. kuriera, Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia rozładunku zgodnie z wskazaniami w pkt 15 powyżej, na własny koszt.
15. Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia dostawy przedmiotu umowy jeżeli wykonawca nie zapewni rozładunku w zakresie wskazanym w pkt 15 i 16 powyżej lub obciążyć wykonawcę kosztami rozładunku i potrącić koszty rozładunku z faktury złożonej przez Wykonawcę.
16. Zamawiający wymaga aby każda część zamówienia od 1 do 14, była zapakowana oddzielnie np. w jedno zbiorcze opakowanie (jeżeli to możliwe) lub kilka mniejszych z wyraźnym opisem części i zawartości opakowania.
17. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w wytrzymałych na transport opakowaniach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca.
18. Wady towaru powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni roboczych od zgłoszenia przez Zamawiającego.
19. Wykonawca dostarczy materiały bezpośrednio do Szkoły Podstawowej w Psarach, ul. Szkolna 32, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00 lub
w wyjątkowych przypadkach do siedziby Zamawiającego.
20. Każda dostawa będzie uzgodniona szczegółowo pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą.
21. Termin dostawy należy każdorazowo ustalić na min. 2 dni robocze z przedstawicielem Zamawiającego.
22. Zamawiający dopuszcza dostawy częściowe, ale całkowite zakończenie przedmiotu dostawy musi się zakończyć w terminie wymaganym w SIWZ lub w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, jeżeli Wykonawca zadeklarował termin realizacji krótszy niż wymagany przez Zamawiającego w SIWZ.
23. Po każdej dostawie pomocy dydaktycznych i materiałów sporządzony zostanie protokół odbioru częściowego, a po zakończeniu wszystkich dostaw protokół odbioru końcowego.
24. Protokół końcowy będzie podstawą do przyjęcia i zapłaty faktury – jedna faktura bez względu na ilość części na które Wykonawca złożył ofertę.
25. Wszystkie dostarczone pomoce dydaktycznie i materiały w ramach przedmiotu zamówienia, powinny spełniać wymogi bezpieczeństwa i jakości określone obowiązującymi przepisami, posiadać odpowiednie oznaczenia na opakowaniu lub obowiązkowe certyfikaty.
26. Wykonawca na wszystkie dostarczone pomoce dydaktyczne i materiały udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi za wady na okres nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty podpisania końcowego odbioru przedmiotu zamówienia.
27. W przypadku gdy gwarancja producenta jest dłuższa, obowiązuje gwarancja producenta.
28. Wykonawca w okresie gwarancji, na wniosek Zamawiającego, zobowiązany jest dokonywać wszelkich napraw pomocy dydaktycznych i materiałów niezwłocznie, w terminie do 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego, a w przypadku gdy naprawa wymaga odesłania elementu do producenta w terminie do 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego.
29. Zakres gwarancji obejmuje wszelkie uszkodzenia, które powstały podczas prawidłowej eksploatacji urządzeń dydaktycznych i materiałów w sposób odpowiadający wymaganiom określonym przez producenta.
30. Inne wymagania określone zostały we Wzorze Umowy, lub wynikają z przepisów prawa.
31. Zakres rzeczowy dostawy obejmuje następujące pomoce dydaktyczne i materiały:
Część zamówienia nr 1
Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć logopedycznych.
1. Wibrator logopedyczny do wywoływania głoski „r” – 1 szt.
Część zamówienia nr 2
Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dydaktyczno – wyrównawczych uczniów SP klasa I – z zakresu czytania i pisania
1. Zbiór opowiadań - 1 szt.
Część zamówienia nr 3
Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dydaktyczno – wyrównawczych uczniów SP klas I z matematyki
1. Zestaw do tworzenia liczb - 4 szt.
2. Gra edukacyjna - 1 szt.
3. Zestaw kart – 1 szt
4. Zestaw kart - 1 szt.
5. Puzzle edukacyjne - 2 szt.
6. Klocki - 2 szt.
7. Duże liczydło - 1 szt.
8. Waga szkolna - 1 szt.
9. Odważniki do wagi (duże) - 2 komplety
10. Zestaw odważników (małe) - 1 komplet
11. Domino - 1 szt.
12. Domino - 1 szt.
13. Patyczki do liczenia- 1 komplet
14. Domino - 1 szt.
Część zamówienia nr 4
Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dydaktyczno – wyrównawczych uczniów SP klasa I z języka angielskiego
1. Gra dydaktyczna - 1 szt
2. Gra dydaktyczna - 1 szt
3. Domino- 1 szt.
4. Zestaw dydaktyczny - 1 komp.
5. Mata do angielskiego - 1 szt.

Część zamówienia nr 5
Pomoce dydaktyczne do realizacji - zajęć warsztaty matematyczno – przyrodnicze dla ucz. SP klasa I
1. Obserwatorium z lupą - 4 szt.
2. Waga matematyczna - 2 szt.
3. Mata edukacyjna - 1 szt.
4. Kompaktowa stacja pogody - 1 szt.
5. Stacja hydroponiczna - 1 szt.
6. Zestaw do eksperymentów - 2 szt.
7. Zestaw kości matematycznych - 2 szt.
8. Zestaw do eksperymentów - 4 komplety
9. Zestaw do eksperymentów - 2 komplety
10. Program komputerowy typu Lekcjotek@ - Przyroda lub równoważny - 1 szt.
Część zamówienia nr 6
Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dydaktyczno – wyrównawczych uczniów Gimnazjum i SP klasa VIII z języka angielskiego
1. Papier do zajęć z języka angielskiego - 1 ryza
2. Gra logiczna memory - 1 szt.
3. Gra logiczna memory - 1 szt.
4. Gra logiczna - 2 szt.
Część zamówienia nr 7
Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dydaktyczno – wyrównawczych uczniów Gimnazjum i SP klasa VII z matematyki
1. Papier do zajęć z matematyki - 4 ryzy
2. Zestaw ćwiczeń I - 1 szt.
3. Zestaw ćwiczeń II - 1 szt.
4. Zestaw ćwiczeń III - 1 szt.
Część zamówienia 8
Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć korekcyjno – kompensacyjnych w ramach wsparcia uczniów Gimnazjum i SP klasa VII ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi
i edukacyjnymi
1. Zestaw kart pracy –gimnazjum - 1 komplet
Część zamówienia nr 9
Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć socjoterapeutycznych w ramach wsparcia uczniów Gimnazjum i SP klasa VII ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi
1. Brystol - 10 szt.
2. Papier szary A0 - 5 szt.
3. Papier A4 - 1 ryza
Część zamówienia nr 10
Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć psychologicznych w ramach wsparcia uczniów Gimnazjum i SP klasa VII ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi
1. Papier szary A0 - 10 szt.
2. Karteczki samoprzylepne - 1 komplet
Część zamówienia nr 11
Pomoce dydaktyczne do realizacji warsztatów z informatyki i elementami robotyki
w ramach wsparcia uzdolnionych uczniów Gimnazjum i SP klasa VII
1. Papier do zajęć z informatyki - 3 ryzy.
Część zamówienia nr 12
Pomoce dydaktyczne do realizacji warsztatów przyrodniczych w ramach wsparcia uzdolnionych uczniów Gimnazjum i SP klasa VII
1. Papier ksero do zajęć – warsztaty przyrodnicze - 1 ryza
2. Kamertony - 1 szt.
3. Zestaw edukacyjny - 1 szt.
4. Plansza dydaktyczna - 1 szt.
5. Zakraplacz - 5 szt.
6. Suszarka do probówek - 1 szt.
7. Tacka do przenoszenia odczynników i probówek - 3 szt.
8. Łyżeczka do spalań - 4 szt.
9. Symulator stanu materii - 1 szt.
10. Edukacyjny metr - 1 szt.
11. Ręczniki kuchenne - 24 szt.
12. Woda destylowana - 10 szt.
13. Ocet - 5 szt.
14. Kwasek cytrynowy - 5 szt.
15. Soda oczyszczona - 5 szt.
16. Drożdże suszone - 5 szt.
17. Denaturat - 10 szt
18. Ścierki bawełniane - 20 szt.
Część zamówienia nr 13
Pomoce dydaktyczne do realizacji warsztatów z matematyki w ramach wsparcia uzdolnionych uczniów Gimnazjum i SP klasa VII
1. Papier ksero do zajęć – warsztaty z matematyki - 1 ryza
2. Szachy drewniane - 2 komplety
3. Klocki - 2 komplety
Część zamówienia nr 14
Pomoce dydaktyczne do realizacji warsztatów z języka angielskiego w ramach wsparcia uzdolnionych uczniów Gimnazjum i SP klasa VII
1. Papier ksero do zajęć – warsztaty z języka angielskiego - 1 ryza
2. Zestaw fiszek z języka angielskiego - 1 komplet
3. Gra edukacyjna – 1 zestaw
4. Puzzle edukacyjne - 1 zestaw
5. Gra edukacyjna - 1 sztuka
6. Komplet fiszek z języka angielskiego - 1 komplet
7. Brystol - 5 szt

32. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych i materiałów z podaniem rodzaju i ilości stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.

33. Gwarancja i rękojmia.
1. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na okres wskazany w Formularzu ofertowym (okres gwarancji stanowi również kryterium oceny ofert), jednak nie krócej niż 12 miesięcy.
2. Wykonawca udzieli rękojmi za wady fizyczna rzeczy na okres równy okresowi gwarancji wskazany w Formularzu ofertowym, jednak nie krócej niż 12 miesięcy.

Uwaga nr 1:
1) Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert - dla wszystkich części od 1 do 14.
2) Wykonawca deklaruje termin gwarancji dla każdej części oddzielnie.
3) Termin gwarancji należy zadeklarować w pełnych miesiącach od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
4) Określenie terminu gwarancji w Formularzu Ofertowym poniżej wymaganego minimum tj. 12 miesiące skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp - dla każdej części oddzielnie.
5) W przypadku deklaracji okresu gwarancji w Formularzu Ofertowym, powyżej określonego
maksimum, do porównania złożonych ofert, przyjęte zostanie 36 miesięcy, natomiast w treści umowy – zgodnie z deklaracją zawartą w Formularzu Ofertowym.
6) W przypadku gdy Wykonawca nie określi w Formularzu Ofertowym okresu gwarancji Zamawiający przyjmie okres gwarancji minimalny tj.12miesięcy.
7) Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art. 581 par.1 KC, a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego.
8) Uprawnienia Zamawiającego wynikające z rękojmi za wady będą egzekwowane niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji jakości.
9) Jeżeli Wykonawca nie usunie wad lub usterek w okresie gwarancji jakości lub rękojmi w wyznaczonym na piśmie przez Zamawiającego terminie, Zamawiający po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, może zlecić ich usunięcie osobie trzeciej na koszt Wykonawcy.
34. Warunki płatności.
1. Kwota wynagrodzenia ma charakter ryczałtowy i obejmuje wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca w związku z realizacją przedmiotu umowy.
2. Płatność jednorazowa – jedna faktura, po wykonaniu całego przedmiotu umowy tj. wszystkich części, na które Wykonawca złożył ofertę, bez względu na ile części Wykonawca złożył ofertę.
3. Wynagrodzenie będzie płatne jednorazowo, do faktury należy dołączyć protokoły odbioru częściowego i/lub końcowego podpisane przez przedstawiciela Zamawiającego. – załącznik
nr 4 do SIWZ.

35. Równoważność
Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0e5861b5-ac9a-4196-a309-af7b54423a4c
Biuletyn 535762-N-2019
Zamawiajacy nazwa Urząd Gminy w Psarach
Regon 53724300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Malinowicka
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Psary
Zamawiajacy kod pocztowy 42-512
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 294 49 00 wew. 41,
Zamawiajacy fax 32 294 49 01
Zamawiajacy email urzad@psary.pl,
Adres strony url www.bip.psary.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Funduszu Społeczny).
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.psary.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.psary.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy w Psarach, ul. Malinowicka 4, 42-512 Psary - kancelaria ogólna - parter buynku
Nazwa nadana zamowieniu Zakup pomocy dydaktycznych i materiałów niezbędnych do realizacji zajęć w ramach projektu „Rozwiń skrzydła” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Funduszu Społeczny)
Numer referencyjny ZP.271.08.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 14
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i materiałów niezbędnych do realizacji zajęć w ramach projektu „Rozwiń skrzydła” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Funduszu Społeczny). 2. Przedmiot zamówienia składa się z 14 części. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części , kilka części lub jedną część zamówienia. 4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na daną część. 5. Oferta Wykonawcy, który przedłoży więcej niż jedną ofertę w danej części zostanie odrzucona. 6. W przypadku, gdyby zastosowano opis pomocy dydaktycznych lub materiałów w sposób utrudniający złożenie oferty przez Wykonawcę, jest to efekt niezamierzony i wynika z konieczności wykorzystania danego środka dydaktycznego dla osiągnięcia zamierzonych celów Projektu oraz osiągnięcia efektów dydaktyczno – wychowawczych. 7. Zamawiający dopuszcza możliwości odchyleń +/- 10% w parametrach (głównie w wymiarach w stosunku do opisanych) poszczególnych pomocy dydaktycznych i materiałów, o charakterze pozwalającym na osiągnięcie zakładanych celów Projektu oraz efektów edukacyjnych. 8. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez wykonawców innych pomocy dydaktycznych i materiałów w tym np. publikacji i wydawnictw niż wskazano to w SIWZ, przy czym zastrzega się, że ich treść merytoryczna winna odpowiadać treści wskazanych pomocy dydaktycznych i materiałów w tym np. publikacji i wydawnictw. Podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 5 do SIWZ wymagania są wymaganiami minimalnymi. 9. Wykonawca, jest zobowiązany do podania w formularzu cenowym – załącznik nr 1 do SIWZ – danych umożliwiających identyfikację oferowanego produktu np.: producenta, nazwy produktu, typu, modelu produktu. 10. Zamawiający wymaga, żeby dostarczone pomoce dydaktyczne były nowe, kompletne, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz żeby spełniały wymagania obowiązujących norm, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu. 11. Zamawiający wymaga, żeby wszystkie elementy przedmiotu zamówienia, które tego wymagają były zaopatrzone w instrukcję w języku polskim. 12. Wszystkie pomoce i materiały dydaktyczne muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku, określone w odrębnych przepisach. 13. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia i rozładunku – złożenie przedmiotu umowy w miejscu wskazanym przez osobę upoważnioną na terenie szkoły - oraz montażu (jeśli jest wymagany) przedmiotu umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko. 14. W przypadku dostarczenia przedmiotu umowy przez np. kuriera, Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia rozładunku zgodnie z wskazaniami w pkt 15 powyżej, na własny koszt. 15. Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia dostawy przedmiotu umowy jeżeli wykonawca nie zapewni rozładunku w zakresie wskazanym w pkt 15 i 16 powyżej lub obciążyć wykonawcę kosztami rozładunku i potrącić koszty rozładunku z faktury złożonej przez Wykonawcę. 16. Zamawiający wymaga aby każda część zamówienia od 1 do 14, była zapakowana oddzielnie np. w jedno zbiorcze opakowanie (jeżeli to możliwe) lub kilka mniejszych z wyraźnym opisem części i zawartości opakowania. 17. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w wytrzymałych na transport opakowaniach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. 18. Wady towaru powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni roboczych od zgłoszenia przez Zamawiającego. 19. Wykonawca dostarczy materiały bezpośrednio do Szkoły Podstawowej w Psarach, ul. Szkolna 32, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00 lub w wyjątkowych przypadkach do siedziby Zamawiającego. 20. Każda dostawa będzie uzgodniona szczegółowo pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. 21. Termin dostawy należy każdorazowo ustalić na min. 2 dni robocze z przedstawicielem Zamawiającego. 22. Zamawiający dopuszcza dostawy częściowe, ale całkowite zakończenie przedmiotu dostawy musi się zakończyć w terminie wymaganym w SIWZ lub w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, jeżeli Wykonawca zadeklarował termin realizacji krótszy niż wymagany przez Zamawiającego w SIWZ. 23. Po każdej dostawie pomocy dydaktycznych i materiałów sporządzony zostanie protokół odbioru częściowego, a po zakończeniu wszystkich dostaw protokół odbioru końcowego. 24. Protokół końcowy będzie podstawą do przyjęcia i zapłaty faktury – jedna faktura bez względu na ilość części na które Wykonawca złożył ofertę. 25. Wszystkie dostarczone pomoce dydaktycznie i materiały w ramach przedmiotu zamówienia, powinny spełniać wymogi bezpieczeństwa i jakości określone obowiązującymi przepisami, posiadać odpowiednie oznaczenia na opakowaniu lub obowiązkowe certyfikaty. 26. Wykonawca na wszystkie dostarczone pomoce dydaktyczne i materiały udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi za wady na okres nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty podpisania końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 27. W przypadku gdy gwarancja producenta jest dłuższa, obowiązuje gwarancja producenta. 28. Wykonawca w okresie gwarancji, na wniosek Zamawiającego, zobowiązany jest dokonywać wszelkich napraw pomocy dydaktycznych i materiałów niezwłocznie, w terminie do 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego, a w przypadku gdy naprawa wymaga odesłania elementu do producenta w terminie do 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. 29. Zakres gwarancji obejmuje wszelkie uszkodzenia, które powstały podczas prawidłowej eksploatacji urządzeń dydaktycznych i materiałów w sposób odpowiadający wymaganiom określonym przez producenta. 30. Inne wymagania określone zostały we Wzorze Umowy, lub wynikają z przepisów prawa. 31. Zakres rzeczowy dostawy obejmuje następujące pomoce dydaktyczne i materiały: Część zamówienia nr 1 Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć logopedycznych. 1. Wibrator logopedyczny do wywoływania głoski „r” – 1 szt. Część zamówienia nr 2 Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dydaktyczno – wyrównawczych uczniów SP klasa I – z zakresu czytania i pisania 1. Zbiór opowiadań - 1 szt. Część zamówienia nr 3 Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dydaktyczno – wyrównawczych uczniów SP klas I z matematyki 1. Zestaw do tworzenia liczb - 4 szt. 2. Gra edukacyjna - 1 szt. 3. Zestaw kart – 1 szt 4. Zestaw kart - 1 szt. 5. Puzzle edukacyjne - 2 szt. 6. Klocki - 2 szt. 7. Duże liczydło - 1 szt. 8. Waga szkolna - 1 szt. 9. Odważniki do wagi (duże) - 2 komplety 10. Zestaw odważników (małe) - 1 komplet 11. Domino - 1 szt. 12. Domino - 1 szt. 13. Patyczki do liczenia- 1 komplet 14. Domino - 1 szt. Część zamówienia nr 4 Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dydaktyczno – wyrównawczych uczniów SP klasa I z języka angielskiego 1. Gra dydaktyczna - 1 szt 2. Gra dydaktyczna - 1 szt 3. Domino- 1 szt. 4. Zestaw dydaktyczny - 1 komp. 5. Mata do angielskiego - 1 szt. Część zamówienia nr 5 Pomoce dydaktyczne do realizacji - zajęć warsztaty matematyczno – przyrodnicze dla ucz. SP klasa I 1. Obserwatorium z lupą - 4 szt. 2. Waga matematyczna - 2 szt. 3. Mata edukacyjna - 1 szt. 4. Kompaktowa stacja pogody - 1 szt. 5. Stacja hydroponiczna - 1 szt. 6. Zestaw do eksperymentów - 2 szt. 7. Zestaw kości matematycznych - 2 szt. 8. Zestaw do eksperymentów - 4 komplety 9. Zestaw do eksperymentów - 2 komplety 10. Program komputerowy typu Lekcjotek@ - Przyroda lub równoważny - 1 szt. Część zamówienia nr 6 Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dydaktyczno – wyrównawczych uczniów Gimnazjum i SP klasa VIII z języka angielskiego 1. Papier do zajęć z języka angielskiego - 1 ryza 2. Gra logiczna memory - 1 szt. 3. Gra logiczna memory - 1 szt. 4. Gra logiczna - 2 szt. Część zamówienia nr 7 Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dydaktyczno – wyrównawczych uczniów Gimnazjum i SP klasa VII z matematyki 1. Papier do zajęć z matematyki - 4 ryzy 2. Zestaw ćwiczeń I - 1 szt. 3. Zestaw ćwiczeń II - 1 szt. 4. Zestaw ćwiczeń III - 1 szt. Część zamówienia 8 Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć korekcyjno – kompensacyjnych w ramach wsparcia uczniów Gimnazjum i SP klasa VII ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi 1. Zestaw kart pracy –gimnazjum - 1 komplet Część zamówienia nr 9 Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć socjoterapeutycznych w ramach wsparcia uczniów Gimnazjum i SP klasa VII ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi 1. Brystol - 10 szt. 2. Papier szary A0 - 5 szt. 3. Papier A4 - 1 ryza Część zamówienia nr 10 Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć psychologicznych w ramach wsparcia uczniów Gimnazjum i SP klasa VII ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi 1. Papier szary A0 - 10 szt. 2. Karteczki samoprzylepne - 1 komplet Część zamówienia nr 11 Pomoce dydaktyczne do realizacji warsztatów z informatyki i elementami robotyki w ramach wsparcia uzdolnionych uczniów Gimnazjum i SP klasa VII 1. Papier do zajęć z informatyki - 3 ryzy. Część zamówienia nr 12 Pomoce dydaktyczne do realizacji warsztatów przyrodniczych w ramach wsparcia uzdolnionych uczniów Gimnazjum i SP klasa VII 1. Papier ksero do zajęć – warsztaty przyrodnicze - 1 ryza 2. Kamertony - 1 szt. 3. Zestaw edukacyjny - 1 szt. 4. Plansza dydaktyczna - 1 szt. 5. Zakraplacz - 5 szt. 6. Suszarka do probówek - 1 szt. 7. Tacka do przenoszenia odczynników i probówek - 3 szt. 8. Łyżeczka do spalań - 4 szt. 9. Symulator stanu materii - 1 szt. 10. Edukacyjny metr - 1 szt. 11. Ręczniki kuchenne - 24 szt. 12. Woda destylowana - 10 szt. 13. Ocet - 5 szt. 14. Kwasek cytrynowy - 5 szt. 15. Soda oczyszczona - 5 szt. 16. Drożdże suszone - 5 szt. 17. Denaturat - 10 szt 18. Ścierki bawełniane - 20 szt. Część zamówienia nr 13 Pomoce dydaktyczne do realizacji warsztatów z matematyki w ramach wsparcia uzdolnionych uczniów Gimnazjum i SP klasa VII 1. Papier ksero do zajęć – warsztaty z matematyki - 1 ryza 2. Szachy drewniane - 2 komplety 3. Klocki - 2 komplety Część zamówienia nr 14 Pomoce dydaktyczne do realizacji warsztatów z języka angielskiego w ramach wsparcia uzdolnionych uczniów Gimnazjum i SP klasa VII 1. Papier ksero do zajęć – warsztaty z języka angielskiego - 1 ryza 2. Zestaw fiszek z języka angielskiego - 1 komplet 3. Gra edukacyjna – 1 zestaw 4. Puzzle edukacyjne - 1 zestaw 5. Gra edukacyjna - 1 sztuka 6. Komplet fiszek z języka angielskiego - 1 komplet 7. Brystol - 5 szt 32. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych i materiałów z podaniem rodzaju i ilości stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 33. Gwarancja i rękojmia. 1. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na okres wskazany w Formularzu ofertowym (okres gwarancji stanowi również kryterium oceny ofert), jednak nie krócej niż 12 miesięcy. 2. Wykonawca udzieli rękojmi za wady fizyczna rzeczy na okres równy okresowi gwarancji wskazany w Formularzu ofertowym, jednak nie krócej niż 12 miesięcy. Uwaga nr 1: 1) Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert - dla wszystkich części od 1 do 14. 2) Wykonawca deklaruje termin gwarancji dla każdej części oddzielnie. 3) Termin gwarancji należy zadeklarować w pełnych miesiącach od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 4) Określenie terminu gwarancji w Formularzu Ofertowym poniżej wymaganego minimum tj. 12 miesiące skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp - dla każdej części oddzielnie. 5) W przypadku deklaracji okresu gwarancji w Formularzu Ofertowym, powyżej określonego maksimum, do porównania złożonych ofert, przyjęte zostanie 36 miesięcy, natomiast w treści umowy – zgodnie z deklaracją zawartą w Formularzu Ofertowym. 6) W przypadku gdy Wykonawca nie określi w Formularzu Ofertowym okresu gwarancji Zamawiający przyjmie okres gwarancji minimalny tj.12miesięcy. 7) Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art. 581 par.1 KC, a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego. 8) Uprawnienia Zamawiającego wynikające z rękojmi za wady będą egzekwowane niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji jakości. 9) Jeżeli Wykonawca nie usunie wad lub usterek w okresie gwarancji jakości lub rękojmi w wyznaczonym na piśmie przez Zamawiającego terminie, Zamawiający po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, może zlecić ich usunięcie osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 34. Warunki płatności. 1. Kwota wynagrodzenia ma charakter ryczałtowy i obejmuje wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca w związku z realizacją przedmiotu umowy. 2. Płatność jednorazowa – jedna faktura, po wykonaniu całego przedmiotu umowy tj. wszystkich części, na które Wykonawca złożył ofertę, bez względu na ile części Wykonawca złożył ofertę. 3. Wynagrodzenie będzie płatne jednorazowo, do faktury należy dołączyć protokoły odbioru częściowego i/lub końcowego podpisane przez przedstawiciela Zamawiającego. – załącznik nr 4 do SIWZ. 35. Równoważność Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow 1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 2. Jeżeli ostatnim dniem dostawy przedmiotu umowy jest dzień wolny -sobota, niedziela, święto – przyjmuje się, że ostatnim dniem zakończenia dostawy przedmiotu umowy jest pierwszy dzień roboczy po dniu lub dniach wolnych od pracy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykaz oświadczeń i dokumentów, potwierdzających brak podstaw wykluczenia. 1.1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia – do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy Pzp). Informacje zawarte w Oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 1.2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej, podpisaną własnoręcznym podpisem. Uwaga nr 3. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenia, o którym mowa powyżej w pkt 3.2. zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 2. Do oferty należy dołączyć: 2.1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. 2.2. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej. 2.3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie z zaznaczeniem których części zamówie4nia dotyczy. 2.4. Bez względu na ile część Wykonawca składa ofertę, ww. dokumenty składa tylko raz. 2.5. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących sytuacjach : a) zmiany treści umowy w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia; b) zmiany terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, pod warunkiem, że takiej zgody udzieli instytucja dofinansowująca i że Zamawiający nie straci dofinansowania; c) przedłużenia terminu dostawy z udokumentowanych przyczyn leżących po stronie producenta; d) zmiany przedmiotu umowy wywołanej w szczególności: - zmianą numeru katalogowego pomocy dydaktycznych i materiałów, nazwy przy zachowaniu jego parametrów, - zmianą przedmiotu umowy (pomoc dydaktyczna i materiały zamienne), - wystąpieniem przejściowego braku pomocy dydaktycznych i materiałów z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu pomocy dydaktycznych i materiałów zamiennych o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, e) wystąpienia okoliczności zmiany podwykonawcy dla części zamówienia, którą wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w umowie, f) w szczególnie uzasadnionym przypadku wystąpi konieczność realizacji przez podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w umowie, g) zmiany terminów płatności wynikająca z wszelkich zmian wprowadzanych przez strony do umowy, h) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze SIWZ, i) wydłużenia okresu gwarancji/ rękojmi o dowolny okres. 2. wystąpienie okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp. 3. Zmiany danych dotyczących stron, innych osób wskazanych imiennie w umowie, nie będą traktowane jako zmiany Umowy i będą dokonywane w formie jednostronnego oświadczenia Strony, której zmiana dotyczy, złożonego na piśmie pod rygorem nieważności. 4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 3, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 1 umowy.
IV 4 4 data 2019-04-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych; 2. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części , kilka części lub jedną część zamówienia. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 5. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO SKIEROWANA DO WYKONAWCÓW, PODWYKONAWCÓW I OSÓB TRZECICH Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Psary z siedzibą w Urzędzie Gminy Psary, ul. Malinowicka 4, 42-512 Psary; 2. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy w Psarach: e-mail: iod@psary.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego dla zadania pn.: ”Zakup pomocy dydaktycznych i materiałów niezbędnych do realizacji zajęć w ramach projektu „Rozwiń skrzydła” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Funduszu Społeczny)”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 8. Posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.) c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.) d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć logopedycznych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe ROZDZIAŁ XII. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 2. Jeżeli ostatnim dniem dostawy przedmiotu umowy jest dzień wolny -sobota, niedziela, święto – przyjmuje się, że ostatnim dniem zakończenia dostawy przedmiotu umowy jest pierwszy dzień roboczy po dniu lub dniach wolnych od pracy.
Zalacznik krotki opis 1. Wibrator logopedyczny do wywoływania głoski „r” – 1 szt. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych i materiałów z podaniem rodzaju i ilości stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dydaktyczno – wyrównawczych uczniów SP klasa I – z zakresu czytania i pisania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 2. Jeżeli ostatnim dniem dostawy przedmiotu umowy jest dzień wolny -sobota, niedziela, święto – przyjmuje się, że ostatnim dniem zakończenia dostawy przedmiotu umowy jest pierwszy dzień roboczy po dniu lub dniach wolnych od pracy.
Zalacznik krotki opis 1. Zbiór opowiadań - 1 szt. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych i materiałów z podaniem rodzaju i ilości stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dydaktyczno – wyrównawczych uczniów SP klas I z matematyki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 2. Jeżeli ostatnim dniem dostawy przedmiotu umowy jest dzień wolny -sobota, niedziela, święto – przyjmuje się, że ostatnim dniem zakończenia dostawy przedmiotu umowy jest pierwszy dzień roboczy po dniu lub dniach wolnych od pracy.
Zalacznik krotki opis 1. Zestaw do tworzenia liczb - 4 szt.; 2. Gra edukacyjna - 1 szt.; 3. Zestaw kart – 1 szt; 4. Zestaw kart - 1 szt.; 5. Puzzle edukacyjne - 2 szt.; 6. Klocki - 2 szt.; 7. Duże liczydło - 1 szt.; 8. Waga szkolna - 1 szt.; 9. Odważniki do wagi (duże) - 2 komplety; 10. Zestaw odważników (małe) - 1 komplet; 11. Domino - 1 szt.; 12. Domino - 1 szt.; 13. Patyczki do liczenia- 1 komplet; 14. Domino - 1 szt. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych i materiałów z podaniem rodzaju i ilości stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dydaktyczno – wyrównawczych uczniów SP klasa I z języka angielskiego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 2. Jeżeli ostatnim dniem dostawy przedmiotu umowy jest dzień wolny -sobota, niedziela, święto – przyjmuje się, że ostatnim dniem zakończenia dostawy przedmiotu umowy jest pierwszy dzień roboczy po dniu lub dniach wolnych od pracy.
Zalacznik krotki opis 1. Gra dydaktyczna - 1 szt; 2. Gra dydaktyczna - 1 szt; 3. Domino- 1 szt.; 4. Zestaw dydaktyczny - 1 komp.; 5. Mata do angielskiego - 1 szt. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych i materiałów z podaniem rodzaju i ilości stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pomoce dydaktyczne do realizacji - zajęć warsztaty matematyczno – przyrodnicze dla ucz. SP klasa I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 2. Jeżeli ostatnim dniem dostawy przedmiotu umowy jest dzień wolny -sobota, niedziela, święto – przyjmuje się, że ostatnim dniem zakończenia dostawy przedmiotu umowy jest pierwszy dzień roboczy po dniu lub dniach wolnych od pracy.
Zalacznik krotki opis 1. Obserwatorium z lupą - 4 szt.; 2. Waga matematyczna - 2 szt.; 3. Mata edukacyjna - 1 szt.; 4. Kompaktowa stacja pogody - 1 szt.; 5. Stacja hydroponiczna - 1 szt. 6. Zestaw do eksperymentów - 2 szt.; 7. Zestaw kości matematycznych - 2 szt.; 8. Zestaw do eksperymentów - 4 komplety; 9. Zestaw do eksperymentów - 2 komplety 10. Program komputerowy typu Lekcjotek@ - Przyroda lub równoważny - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dydaktyczno – wyrównawczych uczniów Gimnazjum i SP klasa VIII z języka angielskiego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 2. Jeżeli ostatnim dniem dostawy przedmiotu umowy jest dzień wolny -sobota, niedziela, święto – przyjmuje się, że ostatnim dniem zakończenia dostawy przedmiotu umowy jest pierwszy dzień roboczy po dniu lub dniach wolnych od pracy.
Zalacznik krotki opis 1. Papier do zajęć z języka angielskiego - 1 ryza; 2. Gra logiczna memory - 1 szt.; 3. Gra logiczna memory - 1 szt.; 4. Gra logiczna - 2 szt. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych i materiałów z podaniem rodzaju i ilości stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dydaktyczno – wyrównawczych uczniów Gimnazjum i SP klasa VII z matematyki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 2. Jeżeli ostatnim dniem dostawy przedmiotu umowy jest dzień wolny -sobota, niedziela, święto – przyjmuje się, że ostatnim dniem zakończenia dostawy przedmiotu umowy jest pierwszy dzień roboczy po dniu lub dniach wolnych od pracy.
Zalacznik krotki opis 1. Papier do zajęć z matematyki - 4 ryzy; 2. Zestaw ćwiczeń I - 1 szt.; 3. Zestaw ćwiczeń II - 1 szt.; 4. Zestaw ćwiczeń III - 1 szt. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych i materiałów z podaniem rodzaju i ilości stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć korekcyjno – kompensacyjnych w ramach wsparcia uczniów Gimnazjum i SP klasa VII ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 2. Jeżeli ostatnim dniem dostawy przedmiotu umowy jest dzień wolny -sobota, niedziela, święto – przyjmuje się, że ostatnim dniem zakończenia dostawy przedmiotu umowy jest pierwszy dzień roboczy po dniu lub dniach wolnych od pracy.
Zalacznik krotki opis 1. Zestaw kart pracy –gimnazjum - 1 komplet. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych i materiałów z podaniem rodzaju i ilości stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć socjoterapeutycznych w ramach wsparcia uczniów Gimnazjum i SP klasa VII ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 2. Jeżeli ostatnim dniem dostawy przedmiotu umowy jest dzień wolny -sobota, niedziela, święto – przyjmuje się, że ostatnim dniem zakończenia dostawy przedmiotu umowy jest pierwszy dzień roboczy po dniu lub dniach wolnych od pracy.
Zalacznik krotki opis 1. Brystol - 10 szt.; 2. Papier szary A0 - 5 szt.; 3. Papier A4 - 1 ryza. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych i materiałów z podaniem rodzaju i ilości stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć psychologicznych w ramach wsparcia uczniów Gimnazjum i SP klasa VII ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 2. Jeżeli ostatnim dniem dostawy przedmiotu umowy jest dzień wolny -sobota, niedziela, święto – przyjmuje się, że ostatnim dniem zakończenia dostawy przedmiotu umowy jest pierwszy dzień roboczy po dniu lub dniach wolnych od pracy.
Zalacznik krotki opis 1. Papier szary A0 - 10 szt.; 2. Karteczki samoprzylepne - 1 komplet. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych i materiałów z podaniem rodzaju i ilości stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pomoce dydaktyczne do realizacji warsztatów z informatyki i elementami robotyki w ramach wsparcia uzdolnionych uczniów Gimnazjum i SP klasa VII
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 2. Jeżeli ostatnim dniem dostawy przedmiotu umowy jest dzień wolny -sobota, niedziela, święto – przyjmuje się, że ostatnim dniem zakończenia dostawy przedmiotu umowy jest pierwszy dzień roboczy po dniu lub dniach wolnych od pracy.
Zalacznik krotki opis 1. Papier do zajęć z informatyki - 3 ryzy. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych i materiałów z podaniem rodzaju i ilości stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pomoce dydaktyczne do realizacji warsztatów przyrodniczych w ramach wsparcia uzdolnionych uczniów Gimnazjum i SP klasa VII
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 2. Jeżeli ostatnim dniem dostawy przedmiotu umowy jest dzień wolny -sobota, niedziela, święto – przyjmuje się, że ostatnim dniem zakończenia dostawy przedmiotu umowy jest pierwszy dzień roboczy po dniu lub dniach wolnych od pracy.
Zalacznik krotki opis 1. Papier ksero do zajęć – warsztaty przyrodnicze - 1 ryza; 2. Kamertony - 1 szt.; 3. Zestaw edukacyjny - 1 szt.; 4. Plansza dydaktyczna - 1 szt.; 5. Zakraplacz - 5 szt. 6. Suszarka do probówek - 1 szt.; 7. Tacka do przenoszenia odczynników i probówek - 3 szt.; 8. Łyżeczka do spalań - 4 szt.; 9. Symulator stanu materii - 1 szt. 10. Edukacyjny metr - 1 szt.; 11. Ręczniki kuchenne - 24 szt.; 12. Woda destylowana - 10 szt.; 13. Ocet - 5 szt.; 14. Kwasek cytrynowy - 5 szt.; 15. Soda oczyszczona - 5 szt. 16. Drożdże suszone - 5 szt.; 17. Denaturat - 10 szt.; 18. Ścierki bawełniane - 20 szt. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych i materiałów z podaniem rodzaju i ilości stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pomoce dydaktyczne do realizacji warsztatów z matematyki w ramach wsparcia uzdolnionych uczniów Gimnazjum i SP klasa VII
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 2. Jeżeli ostatnim dniem dostawy przedmiotu umowy jest dzień wolny -sobota, niedziela, święto – przyjmuje się, że ostatnim dniem zakończenia dostawy przedmiotu umowy jest pierwszy dzień roboczy po dniu lub dniach wolnych od pracy.
Zalacznik krotki opis 1. Papier ksero do zajęć – warsztaty z matematyki - 1 ryza; 2. Szachy drewniane - 2 komplety; 3. Klocki - 2 komplety Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych i materiałów z podaniem rodzaju i ilości stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pomoce dydaktyczne do realizacji warsztatów z języka angielskiego w ramach wsparcia uzdolnionych uczniów Gimnazjum i SP klasa VII
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 2. Jeżeli ostatnim dniem dostawy przedmiotu umowy jest dzień wolny -sobota, niedziela, święto – przyjmuje się, że ostatnim dniem zakończenia dostawy przedmiotu umowy jest pierwszy dzień roboczy po dniu lub dniach wolnych od pracy.
Zalacznik krotki opis 1. Papier ksero do zajęć – warsztaty z języka angielskiego - 1 ryza; 2. Zestaw fiszek z języka angielskiego - 1 komplet; 3. Gra edukacyjna – 1 zestaw; 4. Puzzle edukacyjne - 1 zestaw; 5. Gra edukacyjna - 1 sztuka; 6. Komplet fiszek z języka angielskiego - 1 komplet; 7. Brystol - 5 szt. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych i materiałów z podaniem rodzaju i ilości stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin realizacji dostawy
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)