GuidZP400 |
4de45a78-9a55-40b2-a896-aaa682295805
|
Biuletyn |
535471-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Straż Miejska Miasta Krakowa
|
Regon |
35000739900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dobrego Pasterza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
116
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-416
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 68 82 154
|
Zamawiajacy fax |
12 68 82 292
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@strazmiejska.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.bip.krakow.pl/ST
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.krakow.pl/ST
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Straż Miejska Miasta Krakowa, 31-416 Kraków, ul. Dobrego Pasterza 116, pok. 314
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa elementów umundurowania
|
Numer referencyjny |
ST.GT.271-07/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania, wykonanych wg wzorów
określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zm.) oraz zgodnych ze wzorami umundurowania używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa. Rozmiary dla poszczególnych części zamówienia zostaną ustalone
z wybranym Wykonawcą po zawarciu umowy. Na Wykonawcy ciąży wykazanie, że oferowane elementy umundurowania są zgodne ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, dlatego też przedmiot zamówienia powinien być zaopatrzony w odpowiednie metki z opisem składu użytych materiałów lub do oferty powinna być dołączona oddzielna informacja Wykonawcy w tym zakresie, np. odpowiedni atest lub certyfikat.
Użyta nazwa „orzeł stylizowany” w SIWZ oznacza stylizowany wizerunek orła określony
w załączniku nr 5 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich).
Wzory złożone wraz z ofertą przetargową Wykonawcy, muszą być zgodne ze wzorami umundurowania używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa. Oferty nie odpowiadające tym warunkom, zostaną odrzucone, jako niezgodne z SIWZ. Obowiązujące wzory zostaną udostępnione zainteresowanym Wykonawcom w siedzibie Zamawiającego w godz. od 9:00 do 15:00 lub w formie fotografii wybranych elementów umundurowania mogą zostać przesłane drogą elektroniczną.
Poniżej w podpunktach podano ilości i terminy dostawy dla określonych elementów umundurowania, przy czym skróty oznaczają: SM - uzupełnienie umundurowania funkcjonariuszy SMMK,
EK – umundurowanie dla funkcjonariuszy Referatu Kontroli Odpadów finansowane ze środków GWSGO i AP – umundurowanie dla aplikantów SMMK.
Część 1 - Mundury
- mundur polowy (komplet: kurtka i spodnie) - 220 kpl.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.20.00-9
- spodnie długie do munduru polowego - 179 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.20.00-9
Część 2 – Kurtki zimowe
- kurtka uniwersalna krótka z podpinką - 132 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-0
- kurtka zimowa 3/4 z podpinką - 50 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-0
Część 3 Kurtki, spodnie, spódnice
- kurtka wiatrówka olimpijka - 34 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.21.30.00-5
- spodnie gabardyna - 80 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.40.00-8
- spódnica gabardyna - 13 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.20.00-4
- spodnie tropik - 88 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.40.00-8
- spódnica tropik - 4 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.20.00-4
Część 4 Marynarki
- marynarka dwurzędowa - 4 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.00.00-0
- marynarka jednorzędowa - 2 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.00.00-0
Część 5 – Kurtka przeciwdeszczowa - 61 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.21.10.00-1
Część 6 – Koszule (damskie/męskie – ilości i rozmiary będą podane Wybranemu Wykonawcy)
- koszula służbowa w kolorze błękitnym z długim rękawem - 132 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5
- koszula letnia w kolorze błękitnym z krótkim rękawem - 225 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5
- koszula służbowa w kolorze białym z długim rękawem - 119 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5
- koszula letnia w kolorze białym z krótkim rękawem - 112 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5
Część 7 Koszulki
- koszulka polo - 104 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.30.00-2
- koszulka T-shirt - 64 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.10.00-8
Część 8 - Czapki
- czapka zimowa - 26 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5
- czapka Dokerka - 22 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5
- czapka służbowa - 22 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5
- czapka służbowa 1 galon - 4 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5
- czapka letnia typu sportowego - 128 szt.
Część 9 – Spodenki krótkie rowerowe - 20 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.30.00-1
Część 10 – Wyroby skórzane
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.50.00-4
- pas główny - 52 szt.
- pasek wąski - 42 szt.
- uchwyt skórzany do blachy służbowej - 428 szt.
Część 11 - Obuwie zimowe
- kozaki zimowe - 86 par
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.51.00-6
- kozaki zimowe wyjściowe - 2 pary
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.51.00-6
Część 12 - Obuwie
- półbuty męskie - 72 pary
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.50.00-5
- półbuty męskie wyjściowe - 6 par
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.50.00-5
Część 13 - Obuwie specjalne
- trzewiki całoroczne wysokie - 89 par
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.52.00-7
- buty letnie do munduru polowego - 22 pary
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.80.00.00-7
Część 14 Obuwie sportowe dla patrolu rowerowego - 30 par
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.82.00.00-3
Część 15 - Kurtka rowerowa - 7 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-0
Część 16 – Golf ciemnogranatowy - 204 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.50.00-5
Część 17 – Rękawiczki skórzane – 104 pary
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.40.00-7
Część 18 Skarpety
- skarpety zimowe - 1588 par
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.70.00-4
- skarpety letnie - 1451 par
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.70.00-4
- skarpety sportowe - 126 par
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.70.00-4
Część 19 – Oznakowanie mundurów
– emblemat Straż Miejska - 1406 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.00.00-9
- dystynkcje (pagony) – ilości dla poszczególnych stopni podane zostaną wybranemu Wykonawcy -100 kpl. (1 kpl. = 2 szt.)
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.00.00-9
Część 20 – Galanteria (dodatki do mundurów)
- identyfikator imienny metalowy - 4 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.00.00-9
- spinka do krawata - 36 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.00.00-9
Część 21 - Polar - 64 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.50.00-5
Część 22 – Krawat służbowy - 10 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.30.00-0
Wykonawca winien udzielić pełnej (materiały i robocizna) gwarancji na wyroby będące
przedmiotem zamówienia na okres minimum 12 miesięcy.
Wybrani w części 1, 2, 3 i 4 Wykonawcy, będą zobowiązani do dokonania pomiarów indywidualnych w siedzibie Zamawiającego, w uzgodnionym terminie, na własny koszt.
Elementy umundurowania, do których należy przyszyć emblematy, mają zostać dostarczone przez Wykonawcę w stanie gotowym do użytku. Emblematy do przyszycia dostarczy Zamawiający.
W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów oraz ich wysyłki przez Zamawiającego, do Wykonawcy, który zostanie wybrany w trybie przetargu.
Do oferty należy dołączyć wzory oferowanych elementów umundurowania (do części 6 wystarczy po jednej koszuli danego rodzaju z zapięciem męskim, podobnie do innych części,
w których występują rodzaje męskie i damskie wystarczy wzór męski).
Załączone wzory będą zwrócone po zakończeniu postępowania zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Pzp.
Do części 1, 2, 3, 4, 9 należy dołączyć próbki materiału o wymiarach min. 15 cm x 15 cm,
z atestem (świadectwem jakości) lub innymi dokumentami z ich opisem (opisem składu tkaniny).
Do części 1, 9 należy dołączyć próbki taśmy samosczepnej (rzepów) o wymiarach min. 15 mm x 10 cm, z atestem (świadectwem jakości, certyfikatem) lub innymi dokumentami z ich opisem (opisem składu–wykonania i parametrów taśmy).
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednak będą brane pod uwagę jedynie takie oferty, w których Wykonawca zaproponuje realizację zamówienia dla całej części, tj. dla wszystkich pozycji w tej części. Oferty nie spełniające tego wymogu zostaną odrzucone, w danej części, jako niezgodne z SIWZ.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67
ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp
Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty.
Udział podwykonawców:
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania nazw firm Podwykonawców w Formularzu ofertowym.
Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu,
że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie, spełnia je w stopniu nie mniejszym, niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
35812000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia jest różny dla wyodrębnionych części (partii) zamówienia, zgodnie z SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać, iż spełnia następujące warunki udziału
w postępowaniu w zakresie:
posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi metodą spełnia / nie spełnia
na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy, potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać, iż spełnia następujące warunki udziału
w postępowaniu w zakresie:
sytuacji ekonomicznej lub finansowej –Zamawiający nie stawia warunku
w tym zakresie. Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi metodą spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy, potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać, iż spełnia następujące warunki udziału
w postępowaniu w zakresie:
posiadania zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca musi wykazać, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywał, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną dostawę, odpowiadającą przedmiotowi zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z załącznikiem
nr 3 i 3A do SIWZ,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu
o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,
c) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu
z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji
- dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, zgodnie z załącznikiem
nr 3A do SIWZ;
d) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, zgodnie
z załącznikiem nr 3A do SIWZ;
e) oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny
w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie
art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 3A do SIWZ;
f) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających
z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów
o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem
nr 3A do SIWZ;
g) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r.
o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jednolity Dz. U. 2018, poz. 1445
z późn. zm.), zgodnie z załącznikiem nr 3A do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu, Wykonawca wraz z ofertą musi złożyć:
a) w zakresie wskazanym w rozdziale V SIWZ pkt. 1 lit. a) i b) – oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ;
b) w zakresie wskazanym w rozdziale V SIWZ pkt. 1 lit. c) :
- oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków określonych
w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ,
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
– w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały lub są wykonywane, zgodnie
ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ,
- dowodów potwierdzających, że dostawy ujęte w wykazie zostały wykonane
należycie, przy czym dowodem może być:
• poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej, niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
• oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn
o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania powyższych dowodów,
w przypadku, gdy podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, jest Zamawiający. Stosownie do treści
§ 1 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu
o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 z późn. zm.- dalej „Rozporządzenie w sprawie dokumentów”), obowiązek wskazania głównych dostaw w wykazie i przedstawienia dowodów ich należytego wykonania dotyczy jedynie dostaw wymaganych w pkt. III SIWZ. W razie konieczności,
w szczególności, gdy wykaz lub dowody, o których mowa powyżej, będą budzić wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynikać będzie, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były lub miały zostać wykonane,
o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów – bezpośrednio Zamawiającemu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu wykazania, iż zaoferowana dostawa w ramach złożonej oferty spełnia wymagania określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Wykonawca musi dołączyć do oferty: wzory oferowanych elementów umundurowania.
2. Do części 1, 2, 3, 4, 9 należy dołączyć próbki materiału o wymiarach min. 15 cm x 15 cm,
z atestem (świadectwem jakości) lub innymi dokumentami z ich opisem (opisem składu tkaniny).
3. Do części 1, 9 należy dołączyć próbki taśmy samosczepnej (rzepów) o wymiarach min. 15 mm x 10 cm, z atestem (świadectwem jakości, certyfikatem) lub innymi dokumentami z ich opisem (opisem składu – wykonania i parametrów taśmy).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
- wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy;
- przekształcenie formalno - prawne którejkolwiek ze Stron umowy,
- w pozostałych przypadkach przewidzianych w umowie,
- opisanych w art. 144 ustawy Pzp, a w szczególności Zamawiający przewiduje zmianę wynikającą z art. 144 ust. 1 pkt 6 cyt. ustawy.
|
IV 4 4 data |
2019-04-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Mundury
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35812000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
- mundur polowy (komplet: kurtka i spodnie) - 220 kpl.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.20.00-9
Kurtka wykonana z materiału o składzie: bawełna - 50%, poliester - 50%. Materiał nie może ulegać odbarwieniom pod wpływem prania, czyszczenia i warunków atmosferycznych (wymagany atest), w kolorze ciemnogranatowym o widocznym splocie w kratkę tzw. rip-stop. Krój prosty, tylna część kurtki krótsza
od przedniej o 2 cm, przedzielone po bokach rozcięciem na wysokość 5/7 cm. Przód zapinany na zamek błyskawiczny żyłkowy, kryty plisą szer. 5 cm, krojoną w całości z przodem, plisa zapinana na 3 rzepy
o długościach po 10 cm i 1 rzep przy kołnierzu (stójce) o długości 7 cm. Przy szyi stójka przedłużana z lewej strony z możliwością zapięcia jej rzepem oraz odgięciem na stójkę, również zapinanym na rzep. Rzepy
w kolorze czarnym o dużej sile poziomej umożliwiające intensywne użytkowanie, muszą zapewniać możliwość wielokrotnego zamykania i otwierania (do 10 000 razy), typu haczyk/pętelka z materiału poliamid lub poliester,. Wysokość stójki z tyłu i z boku 6 do 6,5 cm, a z przodu 5 do 5,5cm. Z przodu po obu stronach, na wysokości 15 do 15,5 cm od ramienia naszyte skośnie, nakładane kieszenie o wymiarach 17 cm szer. x 16 cm wys., zapinane na zamek błyskawiczny żyłkowy, kryty plisą szer. min. 1 cm i nie więcej niż 1,5 cm. Nad lewą kieszenią na tkaninie poliestrowej, siatkowej w kolorze żółtym fluorescencyjnym - napis w kolorze srebrnym odblaskowym „ Straż Miejska” z literą „Ż” pisaną z kropką. Wysokość liter min. 2,5 cm, krój czcionki Arial Black lub Tahoma (bold) lub Swiss911 lub równoważne. Na lewej kieszeni, centralnie (w pionie) należy wszyć rzep miękki w kolorze czarnym, o wymiarze 7,5 cm szer. x 8,5 cm wys., celem dopinania haftowanych znaków identyfikacyjnych. Z przodu po obu stronach, na wysokości 24 do 26 cm od góry przy obłożeniu (wszycie stójki) po jednej kieszeni ciętej, zapinanej na zamek błyskawiczny żyłkowy długości 16 cm. Przody bluzy (kurtki) z podwójnej tkaniny do wysokości zakrywającej wszystkie kieszenie. Zakończenie przestębnowane. Z tyłu bluzy do wysokości pasa, fałdy (o głębokości 3 cm zaszyte od góry 4 cm) umożliwiające swobodę ruchu. Na plecach na tkaninie poliestrowej siatkowej w kolorze żółtym odblaskowym - napis w kolorze srebrnym odblaskowym „Straż Miejska” z literą „Ż” pisaną z kropką. Wysokość liter min.
5 cm, krój czcionki Arial Black lub Tahoma (bold) lub Swiss911 lub równoważne. Pośrodku tyłu szew pionowy dopasowujący bluzę do talii. Rękawy proste dwuczęściowe, zwężające się ku dołowi, zakończone patką zapinaną na rzep na całym obwodzie rękawa, z możliwością regulacji obwodu. Rzepy mają być wszyte na całej powierzchni patki (zgodnie z jej kształtem) i na całej szerokości mankietu. W górnej części rękawa na wysokości 3 cm od góry (wszycie ramienia) naszyte skośnie kieszenie nakładane o wymiarach 17 cm szer. x 16 cm wys., zapinane patką o wysokości 6 do 6,5 cm na rzep o długości równej szerokości patki., o ściętych rogach. Na kieszeniach naszyte emblematy Straży Miejskiej Miasta Krakowa, które zostaną dostarczone przez Zamawiającego. Na łokciach wzmocnienia naszyte z tej samej tkaniny co bluza. Pagony na ramionach zapinane na rzep. Maksymalna długość pagonów 15 cm, szerokość przy podstawie 5 cm, zakończone ściętymi bokami, w kształcie litery V. Rzepy i zamki błyskawiczne żyłkowe w kolorze czarnym. Pod pachami od 4 do 6 otworów wentylacyjnych, wykończonych obwódką metalową w kolorze czarnym lub srebrnym. Krój liter na oznakowaniach jednolity.
Spodnie wykonane z materiału o składzie: bawełna - 50%, poliester - 50% w kolorze ciemnogranatowym
o widocznym splocie w kratkę tzw. rip-stop. Materiał nie może ulegać odbarwieniom pod wpływem prania, czyszczenia i warunków atmosferycznych (wymagany atest). Krój prosty, kieszenie w karczkach biodrowych.
Z tyłu dwie cięte kieszenie z patkami o wym. 6 cm wys. x 14 cm szer. Po bokach na wysokości 21-23 cm
od góry po jednej nakładanej kieszeni o wymiarach 19 cm szer. x 21 cm wys., z trzema fałdami zaprasowanymi na bok oraz zapinana patką na rzep o ściętych rogach, o wymiarach 19 cm szer. x 6 cm wys., rzep na całej szerokości patki. Rzepy w kolorze czarnym o dużej sile poziomej umożliwiające intensywne użytkowanie, muszą zapewniać możliwość wielokrotnego zamykania i otwierania (do 10 000 razy), typu haczyk/pętelka z materiału poliamid lub poliester. Pasek krojony w całości ze spodniami, podszyty obłożeniem. Na nim 7 podtrzymywaczy (szlufek) z podwójnej taśmy rypsowej, o odpowiedniej wytrzymałości, o szer. 2 cm i wys. 6 do 7 cm, przyszywane dwoma lub trzema szwami oraz klamerki regulujące obwód pasa również na rypsowych paskach. Na wysokości kolan na przedzie po 4 zaszewki (głębokość 1 cm), rozmieszczone po dwie na boku zewnętrznym i wewnętrznym. Pod kolanami wzmocnienie o wysokości 25 cm. Dół nogawki
o szerokości 20 cm (40 cm obwód). Spodnie wzmocnione w kroku.
A. SM – 192 kpl., termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
B. AP – 22 kpl., termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
C. EK – 6 kpl. termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.
- spodnie długie do munduru polowego - 179 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.20.00-9
Spodnie wykonane z materiału o składzie: bawełna - 50%, poliester - 50% w kolorze ciemnogranatowym
o widocznym splocie w kratkę tzw. rip-stop. Materiał nie może ulegać odbarwieniom pod wpływem prania, czyszczenia i warunków atmosferycznych (wymagany atest). Krój prosty, kieszenie w karczkach biodrowych.
Z tyłu dwie cięte kieszenie z patkami o wym. 6 cm wys. x 14 cm szer. Po bokach na wysokości 21-23 cm
od góry po jednej nakładanej kieszeni o wymiarach 19 cm szer. x 21 cm wys., z trzema fałdami zaprasowanymi na bok oraz zapinana patką na rzep o ściętych rogach, o wymiarach 19 cm szer. x 6 cm wys., rzep na całej szerokości patki. Rzepy w kolorze czarnym o dużej sile poziomej umożliwiające intensywne użytkowanie, muszą zapewniać możliwość wielokrotnego zamykania i otwierania (do 10 000 razy), typu haczyk/pętelka z materiału poliamid lub poliester. Pasek krojony w całości ze spodniami, podszyty obłożeniem. Na nim 7 podtrzymywaczy (szlufek) z podwójnej taśmy rypsowej, o odpowiedniej wytrzymałości, o szer. 2 cm i wys. 6 do 7 cm, przyszywane dwoma lub trzema szwami oraz klamerki regulujące obwód pasa również na rypsowych paskach. Na wysokości kolan na przedzie po 4 zaszewki (głębokość 1 cm), rozmieszczone po dwie na boku zewnętrznym i wewnętrznym. Pod kolanami wzmocnienie o wysokości 25 cm. Dół nogawki o szerokości 20 cm (40 cm obwód). Spodnie wzmocnione w kroku.
A. SM – 151 szt., termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
B. AP – 22 szt., termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
C. EK – 6 szt. termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Kurtki zimowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18223200-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-10-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
- kurtka uniwersalna krótka z podpinką - 132 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-0
Kurtka zimowa krótka: materiał – 100% poliester powlekany poliuretanem, gramatura min.155g/m2, kolor ciemnogranatowy, długość do połowy bioder, na plecach dwie odszywane fałdy, umożliwiające swobodę ruchów, kurtka wyposażona w 2 podwójne nakładane przednie kieszenie wierzchnie, w dolnej części, dostępne
z góry i z boku o wymiarach: dł. 21 cm i szer. 20 cm, z patką zapinaną na rzepy, z kontrafałdą
na środku, kieszeń wewnętrzna na podszewce; całość zapinana na zamek błyskawiczny kryty plisą, zapinaną na zatrzaski (3 do 4 na całej długości i 2 u dołu kurtki), dół kurtki i rękawy wykończone gumą (ściągacze), szlufki na pas główny w rozmiarze od 5,5 do 6,5 cm w ilości od 6 do 8 szt., uchwyty pagonów zapinane na rzepy lub guziki, o szerokości 4,5 cm przy ramieniu, na końcu o szerokości 4 cm, długość pagonów 15 cm +/-1 cm, zakończony ścięciami; na lewej piersi rzep koloru czarnego na identyfikator haftowany z numerem służbowym o wymiarach 7,5 x 8,5 cm, odpinany kołnierz futrzany, odpinana pikowana podpinka.
W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane (na koszt Wykonawcy) przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy.
A. SM – 110 szt., termin dostawy: do 15 października 2019 r.,
B. AP – 22 szt.., termin dostawy: do 15 października 2019 r.,
C. EK – 0.
- kurtka zimowa 3/4 z podpinką - 50 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-0
Kurtka zimowa 3/4: ocieplona, materiał - 100% poliester powlekany poliuretanem, gramatura min. 155 g/m2, kolor ciemnogranatowy, wyposażona w dole w 2 przednie kieszenie wierzchnie cięte z wypustką, jedną kieszeń wewnętrzną, całość zapinana na zamek błyskawiczny kryty plisą, zapinaną na zatrzaski (3 do 4 na całej długości i 2 u dołu kurtki), w dolnej części po bokach gumki (ściągacze), rękawy zakończone ściągaczami, pagony na rzepy lub guziki o dł. 15 cm +/- 1 cm, szerokości przy ramionach 4,5 cm, na końcu 4 cm, ścięte;
na lewej piersi wszyta klapa na blachę służbową o wymiarach 5,5 x 9,5 cm, z otworem na blachę – dolna część klapy mocowana do kurtki na rzep, od wewnątrz kurtki dopinana stójka (kołnierz krótki), odpinana pikowana podpinka, szlufki na pas główny o wymiarze od 5,5 do 6,5 cm w ilości 2 szt.
W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane (na koszt Wykonawcy) przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy.
A. SM – 28 szt., termin dostawy: do 15 października 2019 r.,
B. AP – 22 szt.., termin dostawy: do 15 października 2019 r.,
C. EK – 0.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Kurtki, spodnie, spódnice
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Terminy dostawy zostały wskazane dla wyszczególnionych partii dostawy w SIWZ i w opisie zamówienia, do 10.06.2019 r. i do 15.10.2019 r.
|
Zalacznik krotki opis |
- kurtka wiatrówka olimpijka - 34 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.21.30.00-5
Kurtka wiatrówka tzw. olimpijka - materiał gabardyna o gramaturze 480 g/mb (przy szer. tkaniny142 cm), kolor ciemnogranatowy, na podszewce, na plecach dwie fałdy, szerokie szlufki na pas o szerokości 5 do 5,5 cm
w ilości 5 do 6 szt., ściągacze gumowe po bokach, zapinanie na guziki kryte listwą, dwie kieszenie z mieszkiem zamykane klapkami, na lewej kieszeni 7,5 cm poniżej guzika metalowego przyszyty mały, czarny guzik (podtrzymujący znak identyfikacyjny), na pagonach oraz przy kieszeniach i rękawach - małe guziki metalowe koloru złotego z orłem stylizowanym.
W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane (na koszt Wykonawcy) przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy.
A. SM – 12 szt., termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
B. AP – 22 szt., termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
C. EK – 0.
- spodnie gabardyna - 80 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.40.00-8
Spodnie gabardynowe: krój prosty z lampasem koloru żółtego o szerokości nie większej niż 3 mm, z przodu dwie kieszenie w karczkach biodrowych, z tyłu jedna kieszonka z wypustką na guzik, podwójne szlufki na: pasek wąski (4 cm) i pas główny (5,5 – 6 cm) w ilości 7 szt., zapięcie specjalne regulujące obwód pasa, rozporek zapinany na zamek błyskawiczny kryty plisą, materiał - gabardyna mundurowa o gram. 480 g/mb (przy szer. tkaniny 142 cm), kolor – ciemnogranatowy.
A. SM – 36 szt., termin dostawy: do 15 października 2019 r.,
B. AP – 44 szt., termin dostawy: do 15 października 2019 r.,
C. EK – 0.
- spódnica gabardyna - 13 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.20.00-4
Spódnica tzw. gabardyna: krój prosty szyta na indywidualne wymiary, z przodu i z tyłu spódnicy po dwie zaszewki, zamek błyskawiczny wszyty w szwie z tyłu, rozcięcie zakładane z tyłu. Spódnica szyta bez paska, wykończona obłożeniem z tkaniny zasadniczej, całość na podszewce. Spódnica powinna posiadać
4 podwójne szlufki na pasek o szerokości 3 do 3,5 cm i na pas główny o szerokości 5 do 5,5 cm., materiał
– gabardyna: poliester 55%, wełna 45%, gramatura 480 g/mb (przy szerokości tkaniny 142 cm), kolor ciemnogranatowy.
A. SM – 0 szt.,
B. AP – 13 szt., termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
C. EK – 0.
- spodnie tropik - 88 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.40.00-8
Spodnie tzw. tropik: krój prosty w kolorze ciemnogranatowym z lamówką koloru żółtego, o szerokości 3 mm, wszytej wzdłuż zewnętrznych szwów spodni, z przodu dwie kieszenie w karczkach biodrowych, z tyłu jedna kieszonka z wypustką na guzik, podwójne szlufki na pasek o szerokości 4 cm i na pas główny
o szerokości 5 do 5,5 cm w ilości 7 szt., zapięcie specjalne regulujące obwód pasa, rozporek zapinany na zamek błyskawiczny kryty plisą, materiał o składzie: elana 55%, wełna 45%, gramatura 360 g/mb (przy szer. tkaniny 142 cm).
A. SM – 44 szt., termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
B. AP – 44 szt., termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
C. EK – 0.
- spódnica tropik - 4 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.20.00-4
Spódnica tzw. tropik: krój prosty szyta na indywidualne wymiary, z przodu i z tyłu spódnicy po dwie zaszewki, zamek błyskawiczny wszyty w szwie z tyłu, rozcięcie zakładane z tyłu. Spódnica szyta bez paska, wykończona obłożeniem z tkaniny zasadniczej, całość na podszewce. Spódnica powinna posiadać
4 podwójne szlufki na pasek o szerokości 3 do 3,5 cm i na pas główny o szerokości 5 do 5,5 cm, materiał
– tropik o składzie: elana 55%, wełna 45%, gramatura 360 g/mb (przy szer. tkaniny 142 cm), kolor ciemnogranatowy
A. SM – 4 szt., termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
B. AP – 0,
C. EK – 0.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Marynarki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18230000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
- marynarka dwurzędowa - 4 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.00.00-0
Marynarka dwurzędowa w kolorze ciemnogranatowym: materiał - elanowełna o gramaturze od 450 do 480g/mb (przy szerokości tkaniny 142 cm), 45% wełny, 55% elany (± 1%), rodzaj splotu - gabardyna, zapinana na guziki metalowe w kolorze żółtym z orłem stylizowanym, dwie kieszenie wewnętrzne na podszewce, dwie kieszenie zewnętrzne wpuszczane z patką o wymiarach szerokość 15 cm, wysokość 5 cm, na lewej piersi kieszeń cięta
z wypustką (butonierka), z otworem wykonanym na środku, obszytym nitką w kolorze marynarki, do przypięcia znaku identyfikacyjnego, pagony o długości 14 cm, szerokości od 5 do 4 cm (zwężane), zakończone ścięciem
w kształcie litery V, zapinane na guziki metalowe w kolorze żółtym z orłem stylizowanym. Pod prawym pagonem wszyty czarny guzik do zapinania sznura galowego. Na podszewce wewnątrz czarny guzik na sznur galowy po stronie lewej. Marynarka zapinana na guziki w kolorze żółtym z orłem stylizowanym, dwa rzędy po trzy guziki. Na rękawach po dwa małe guziki w kolorze żółtym z orłem stylizowanym.
W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy.
A. SM – 4 szt., termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
B. AP – 0,
C. EK – 0.
- marynarka jednorzędowa - 2 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.00.00-0
Marynarka jednorzędowa w kolorze ciemnogranatowym: materiał - gabardyna o gramaturze od 480
do 500g/mb (przy szerokości tkaniny 142 cm), 45% wełny, 55% elany (± 1%), zapinana na 4 guziki metalowe
w kolorze żółtym z orłem stylizowanym, krój klasyczny, dopasowana w talii, 4 kieszenie z kontrfałdą
o szerokości 3 cm, górne o wymiarach szer. 13,5 cm, wysokość 14,5 cm, dołem zaokrąglone narożniki,
i patkami o szerokości 13,5 cm, wysokości 5,5 cm do 7 cm (kształt patki zgodny ze wzorem posiadanym przez Zamawiającego); dolne o szerokości 18,5 cm, wysokości 21,5 cm, z patkami o szerokości 18,5 cm i wysokości od 6,5 do 9,5 (kształt patki zgodny z patkami górnymi; na lewej górnej kieszeni w odległości 3 cm od dolnej krawędzi kieszeni dodatkowy mały guzik w kolorze czarnym na środku kontrfałdy, w podszewce dwie kieszenie wewnętrzne, pagony o długości 14 cm i szerokości od 5 do 4 cm (zwężane), zakończone ścięciami
w kształcie litery V, zapinane na guziki metalowe w kolorze żółtym z orłem stylizowanym. Na rękawach
po dwa guziki w kolorze żółtym z orłem stylizowanym.
W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy.
A. SM – 2 szt., termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
B. AP – 0,
C. EK – 0.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Kurtka przeciwdeszczowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18211000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Kurtka przeciwdeszczowa - 61 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.21.10.00-1
Kurtka ¾ prosta, materiał - 100% poliester o gramaturze 100g/m2, kolor ciemnogranatowy, szlifowany
i powlekany żywicami z apreturą wodoodporną. W dole kurtki nakładane kieszenie z możliwością wkładania ręki z góry i z boku, zamykane patką na rzep od góry. Całość zapinana na zamek kostkowy błyskawiczny kryty plisą, zapinaną na napy w ilości 4 szt. W stójce chowany kaptur. Z przodu i z tyłu napis STRAŻ MIEJSKA z literą „Ż” pisaną z kropką. Z przodu po lewej stronie na wysokości piersi. Z tyłu na plecach górna krawędź tła, 15 cm poniżej wszycia kaptura. Oznakowanie: minimalna wys. liter - 25 mm z przodu i 50 mm z tyłu, litery
w kolorze srebrnym na żółtym odblaskowym tle, krój czcionki Arial Black lub Tahoma (bold) lub Swiss911 lub równoważne. Oznakowanie wykonane na tkaninie siatkowej, fluorescencyjnej. Pokrowiec na kurtkę przeciwdeszczową
w kolorze ciemnogranatowym, ze szlufkami (2 szt.) na pas główny o szer. 5 do 5,5 cm, zapinany na rzep od góry na całej szerokości. Wymiary pokrowca: szerokość – od 32 do 34 cm, wysokość – od 22 do 24 cm.
A. SM – 25 szt., termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
B. AP – 22 szt., termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
C. EK – 14 szt., termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Koszule
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18332000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Koszule (damskie/męskie – ilości i rozmiary będą podane Wybranemu Wykonawcy)
- koszula służbowa w kolorze błękitnym z długim rękawem - 132 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5
Koszula - materiał 80% bawełna i 20% poliester, zapięcie wykończone imitacją plisy, jedna kieszeń nie zapinana po lewej stronie. Guziki w kolorze koszuli – perłowe.
A. SM – 110 szt., termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
B. AP – 22 szt., termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
C. EK – 0.
- koszula letnia w kolorze błękitnym z krótkim rękawem - 225 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5
Koszula - materiał 80% bawełna i 20% poliester, dwie kieszenie z mieszkiem (fałdą) i klapką zapinaną na guzik, zapięcie wykończone imitacją plisy, na ramionach pagony zapinane na guzik koszulowy. Powyżej lewej kieszeni należy wszyć klapkę o wym. 4 (szer.) x 8,5 cm (dł.) służącą do umocowania znaku identyfikacyjnego,
na wysokości 1/3 od górnej krawędzi należy wykonać otwór obszyty nitką w kolorze koszuli. Klapka umieszczona na wys. 1,5 cm nad patką kieszeni, zapinana w dolnej części na rzep. Guziki w kolorze koszuli – perłowe.
W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy.
A. SM – 181 szt., termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
B. AP – 44 szt., termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
C. EK – 0.
- koszula służbowa w kolorze białym z długim rękawem - 119 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5
Koszula - materiał 80% bawełna i 20% poliester, zapięcie wykończone imitacją plisy, jedna kieszeń
nie zapinana po lewej stronie. Guziki w kolorze koszuli – perłowe.
A. SM – 97 szt., termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
B. AP – 22 szt., termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
C. EK – 0.
- koszula letnia w kolorze białym z krótkim rękawem - 112 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5
Koszula - materiał 80% bawełna i 20% poliester, dwie kieszenie z mieszkiem (fałdą) i klapką zapinaną na guzik, zapięcie wykończone imitacją plisy, na ramionach pagony zapinane na guzik koszulowy. Powyżej lewej kieszeni należy wszyć klapkę o wym. 4 (szer.) x 8,5 cm (dł.) służącą do umocowania znaku identyfikacyjnego, na wysokości 1/3 od górnej krawędzi należy wykonać otwór obszyty nitką w kolorze koszuli. Klapka umieszczona na wys. 1,5 cm nad patką kieszeni, zapinana w dolnej części na rzep. Guziki w kolorze koszuli – perłowe.
W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane (na koszt Wykonawcy) przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy.
A. SM – 90 szt., termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
B. AP – 22 szt., termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
C. EK – 0.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Koszulki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18333000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
- koszulka polo - 104 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.30.00-2
Koszulka typu polo z krótkim rękawem, w kolorze ciemnogranatowym – materiał 80% bawełna i 20% poliester (nie dopuszcza się materiału o składzie 100 % bawełna), gramatura min. 220 g/m2, rozpinana - na 3 guziki
w kolorze ciemnogranatowym o średnicy od 1 do 1,1 cm, przy czym otwory na guziki o długości od 1,5 do 1,6 cm, rękawki wykończone ściągaczem, na ramionach pagony zapinane na rzep, materiał elanobawełna w kolorze koszulki, na lewej piersi naszyty rzep w kolorze czarnym o wymiarach 7,5cm (szer.) x 8,5 cm (dł.), oznakowanie na materiale - tkaninie siatkowej, fluorescencyjnej: na żółtym odblaskowym tle litery w kolorze srebrnym - napis Straż Miejska z literą „Ż” pisaną z kropką, z tyłu wysokość liter 50 mm
i z przodu 25 mm, krój czcionki Arial Black lub Tahoma (bold) lub Swiss911 lub równoważne. Odległość pomiędzy górną krawędzią rzepu a oznakowaniem z przodu wynosi 1 cm. Kolor koszulki zbliżony do posiadanego przez Zamawiającego wzoru munduru polowego, wzór koszulki zgodny z używanym obecnie przez Straż Miejską Miasta Krakowa.
W cenie należy uwzględnić koszt naszycia na obu rękawkach emblematów, które zostaną przekazane przez Straż Miejską Miasta Krakowa wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy.
A. SM – 60 szt., termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
B. AP – 44 szt., termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
C. EK – 0.
- koszulka T-shirt - 64 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.10.00-8
Koszulka bawełniana (100% bawełna) gramatura – 180 g/m2, kolor ciemnogranatowy bez nadruków.
A. SM – 20 szt., termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
B. AP – 44 szt., termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
C. EK – 0.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Czapki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18443320-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Terminy dostawy zostały wskazane dla wyszczególnionych partii dostawy w SIWZ i w opisie zamówienia, do 10.06.2019 r. i do 15.10.2019 r.
|
Zalacznik krotki opis |
- czapka zimowa - 26 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5
Czapka zimowa z daszkiem w kolorze ciemnogranatowym z orłem metalowym stylizowanym koloru żółtego, otok w postaci trójrzędowej szachownicy w kolorze żółto - granatowym, wykonana z nylonu, ocieplona pikowaną ociepliną, nauszniki z futerkiem koloru czarnego wiązane na szczycie czapki.
A. SM – 4 szt., termin dostawy: do 15 października 2019 r.,
B. AP – 22 szt., termin dostawy: do 15 października 2019 r.,
C. EK – 0.
- czapka Dokerka - 22 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5
Czapka zimowa typu „Dokerka” wykonana z polaru w kolorze ciemnogranatowym z dwóch warstw: zewnętrzna o gramaturze 240 g/m2 +/- 10 %, wewnętrzna o gramaturze 120 g/m2 +/- 10 %, z wykończeniem
czapki z dzianiny w tym samym kolorze. Wyposażona w chowany ocieplacz na kark i uszy o szerokości
7 cm, który może być wysunięty lub schowany do wewnątrz; z wyhaftowanym mechanicznie emblematem orła ze wstęgą i z napisem na wstędze „STRAŻ MIEJSKA” w kolorze żółtym, na środku otoczki czapki. Wzór orła zgodny z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich). (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713
z późn. zm.).
A. SM – 0,
B. AP – 22 szt., termin dostawy: do 15 października 2019 r.,
C. EK – 0.
- czapka służbowa - 22 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5
Czapka służbowa okrągła w kolorze ciemnogranatowym z materiału gabardyna, otok w postaci trójrzędowej szachownicy w kolorze żółto - granatowym, orzeł stylizowany (metalowy) ze wstęgą i napisem STRAŻ MIEJSKA w kolorze żółtym z literą „Ż” pisaną z kropką, daszek lakierowany na czarno, nad daszkiem czarny pasek skórzany, przypięty do otoku dwoma małymi guzikami metalowymi z orłem stylizowanym w kolorze żółtym.
A. SM – 0,
B. AP – 22 szt., termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
C. EK – 0.
- czapka służbowa 1 galon - 4 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5
Czapka służbowa okrągła w kolorze ciemnogranatowym z materiału gabardyna, otok w postaci trójrzędowej szachownicy w kolorze żółto - granatowym, orzeł stylizowany (metalowy) ze wstęgą i napisem STRAŻ MIEJSKA w kolorze żółtym z literą „Ż” pisaną z kropką, daszek lakierowany na czarno, na daszku 1 galon
w kolorze żółtym, nad daszkiem czarny pasek skórzany, przypięty do otoku dwoma małymi guzikami metalowymi z orłem stylizowanym w kolorze żółtym.
A. SM – 4 szt. ., termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
B. AP – 0,
C. EK – 0.
- czapka letnia typu sportowego - 128 szt.
Czapka letnia typ sportowego (wzorowana na typie baseball) w kolorze ciemnogranatowym z otokiem
w postaci trójrzędowej szachownicy w kolorze żółto - granatowym oraz z wyhaftowanym mechanicznie emblematem orła stylizowanego w kolorze żółtym na tle w kolorze czapki, posiadająca miękki potnik
i plastikową regulację rozmiaru z tyłu. Daszek profilowany, tzw „kaczy dziób”.
A. SM – 103 szt., termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
B. AP – 22 szt., termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
C. EK – 3 szt., termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Spodenki krótkie rowerowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18233000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Spodenki krótkie rowerowe - 20 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.30.00-1
Spodnie krótkie za kolano, wykonane z materiału o składzie: bawełna - 50%, poliester - 50% w kolorze ciemnogranatowym o widocznym splocie w kratkę tzw. rip-stop. Materiał nie może ulegać odbarwieniom pod wpływem prania, czyszczenia i warunków atmosferycznych. Z przodu 2 kieszenie w karczkach biodrowych,
z przodu na wysokości uda 2 kieszenie naszyte z mieszkiem, kryte patką zapinaną na rzep o długości równej szerokości patki. Rzepy w kolorze czarnym o dużej sile poziomej umożliwiające intensywne użytkowanie, muszą zapewniać możliwość wielokrotnego zamykania i otwierania (do 10 000 razy), typu haczyk/pętelka
z materiału poliamid lub poliester. Góra spodni wykończona paskiem szerokości 4 cm, zapięcie specjalne regulujące obwód pasa. W pasek wszyte 5 wytrzymałych szlufek na szeroki pas główny (5 do 5,5 cm szerokości). Rozporek zapinany na zamek błyskawiczny. Wzmocnione w kroku.
A. SM – 20 szt., termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
B. AP – 0,
C. EK – 0.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Wyroby skórzane
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18425000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.50.00-4
- pas główny - 52 szt.
Pas główny wykonany ze skóry bydlęcej licowej przebarwionej na wskroś, koloru czarnego, z zamkniętą mizdrą, o grubości 3,0 – 3,5 mm. Na pasie ozdobne wyszycie (oficerskie), wyszycie podszyte dwoiną bydlęcą welurową, całość szyta nicią poliestrową koloru czarnego. Szerokość pasa 45 mm. Brzegi zamalowane farbą, błyszczącą, wykończeniową. Klamra oraz okucia (wszelkie elementy metalowe) pasa koloru żółtego.
A. SM – 30 szt., termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
B. AP – 22 szt., termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
C. EK – 0.
- pasek wąski - 42 szt.
Pasek do spodni wykonany ze skóry bydlęcej licowej, przebarwionej na wskroś, koloru czarnego,
z zamkniętą mizdrą, o grubości 2,5 – 3,0 mm. Pasek obszyty nicią poliestrową koloru czarnego. Szerokość paska 30 mm. Brzegi paska zamalowane farbą, błyszczącą, wykończeniową. Sprzączka i inne elementy metalowe paska w kolorze żółtym.
A. SM – 20 szt., termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
B. AP – 22 szt., termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
C. EK – 0.
- uchwyt skórzany do blachy służbowej - 428 szt.
Uchwyt do blachy służbowej wykonany ze skóry bydlęcej koloru czarnego, o grubości 2,0 mm. Maksymalna szerokość w części górnej 27 mm, w dolnej 32 mm, w środku (na wysokości otworu) szerokość 22 mm, całkowita długość 111 mm, od góry uchwyt zaokrąglony, u dołu zakończenie w kształcie litery V, po bokach zaokrąglone. Wykonany otwór o średnicy 2 mm w odległości 46 mm od krawędzi górnej oraz dwa nacięcia zakończone otworami o średnicy 2 mm, dwa nacięcia o długości 23 mm w osi długiej uchwytu, jedno
w odległości 14 mm od góry, w odległości 16 mm od dołu. Kształt zgodny ze wzorem posiadanym przez Zamawiającego.
A. SM – 390 szt., termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
B. AP – 22 szt., termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
C. EK – 16 szt., termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Obuwie zimowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18815100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-10-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
- kozaki zimowe - 86 par
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.51.00-6
Wierzch: cholewka wykonana ze skóry naturalnej licowej w kolorze czarnym, gładkiej, wodoodpornej, odpornej na pękanie przy zginaniu, na zadrapania i zarysowania o gr. 1,8 – 2,0 mm; podszewka
na obłożyny: kożuch krótki włos lub filc; międzypodszewka typu molino (bawełniana); podeszwa przeciwpoślizgowa, odporna na uszkodzenia mechaniczne i na ścieranie, spody gumowe wykonane metodą wtrysku, klejony system montażu, koloru czarnego; podsuwka wykonana ze styrogumu gr. 5 - 7 mm; wyściółka obuwnicza typu filc koloru czarnego; kołnierz (tkanina skóropodobna typu skaj) z wypełnieniem pianką PU grubości 20 mm; system szybkiego sznurowania (wiązany), co najmniej 8 oczek lub haków/punktów mocowania na każdej ze stron; sznurowadła okrągłe, plecione kolor czarny o średnicy min. 5 mm, o długości od 1,4 do 1,6 m.
A. SM – 50 par, termin dostawy: do 15 października 2019 r.,
B. AP – 22 par, termin dostawy: do 15 października 2019 r.,
C. EK – 14 par, termin dostawy: do 15 października 2019 r.
- kozaki zimowe wyjściowe - 2 pary
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.51.00-6
Trzewiki całoskórzane ocieplane tkaniną typu „miś”, wykonane z naturalnych skór licowych w kolorze czarnym, model sznurowany, nie więcej niż 5 dziurek na sznurówki z obu stron, wykończonych metalowym wzmocnieniem. Lekka podeszwa wykonana z TR (termo kauczuk), antypoślizgowa.
A. SM – 2 pary, termin dostawy: do 15 października 2019 r.,
B. AP – 0,
C. EK – 0.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Obuwie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18815000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
- półbuty męskie - 72 pary
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.50.00-5
Półbuty męskie skórzane koloru czarnego, z podszewką (wyściółką) skórzaną, spód TR (termo kauczuk) klejony, cholewka gładka, bez przeszyć, sznurowane na minimum cztery metalowe lub niemetalowe oczka, sznurówki w kolorze czarnym.
A. SM – 63 pary, termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
B. AP – 9 par., termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
C. EK – 0.
- półbuty męskie wyjściowe - 6 par
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.50.00-5
Kolor czarny, cholewka – skóra naturalna bydlęca anilina, bez tylnika, sznurowane na minimum trzy metalowe lub niemetalowe oczka, podszewka jasna ze skóry bydlęcej i naturalnej, podeszwa – PCV, antyścieralna
z protektorem antypoślizgowym. Wysokość obcasa – 3 cm. System montażu – klejone.
A. SM – 6 par, termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
B. AP – 0 par,
C. EK – 0 par.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Obuwie specjalne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18815200-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
- trzewiki całoroczne wysokie - 89 par
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.52.00-7
Cholewka wykonana ze skóry naturalnej licowej w kolorze czarnym, gładkiej, wodoodpornej, odpornej
na pękanie przy zginaniu, na zadrapania i zarysowania, dopuszczane w połączeniu z materiałem kordura
lub równoważnym. Język: kombinacja materiału tekstylnego z materiałem wierzchnim (skóra), język miechowy, wstawiany w sposób uniemożliwiający przedostawanie się wody do buta do wysokości kostki. Podszewka: wielowarstwowa, odporna na przecieranie i pochłaniająca pot. Kołnierz i język: wypełnienie pianką poliuretanową, min. grubość 10 mm. Zapiętek odpowiednio usztywniony chroniący piętę. Wymienna wkładka całościowa o właściwościach antybakteryjnych, przeciwpotnych i przeciwgrzybicznych, z możliwością wielokrotnego prania w temp. 30 st. C. Szwy elastyczne, odporne na przetarcie, poliestrowe nici koloru czarnego. System szybkiego sznurowania wiązany, co najmniej 8 oczek/punktów mocowania - po obu stronach. Sznurowadła okrągłe, plecione w kolorze czarnym o średnicy min. 5 mm. Podeszwa: przeciwpoślizgowa, odporna na uszkodzenia mechaniczne i na ścieranie, olejoodporna. Spody gumowe, klejony system montażu. Dopuszczane napisy producenta na obuwiu w kolorze czarnym, szarym, popielatym lub zbliżonym do nich.
A. SM – 65 par, termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
B. AP – 22 pary., termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
C. EK – 2 pary, termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.
- buty letnie do munduru polowego - 22 pary
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.80.00.00-7
Wodoodporne półbuty męskie/damskie wykonane ze skóry naturalnej bydlęcej w kolorze czarnym o grubości
od 1,6 do 2,0 mm, gładkiej, odpornej na pękanie przy zginaniu, na zadrapania i zarysowania, dopuszczane
w połączeniu z materiałem tekstylnym lub nylonowym. Język i krótki kołnierz poniżej kostki: kombinacja materiału tekstylnego z materiałem wierzchnim (skóra), język wstawiany w sposób uniemożliwiający przedostawanie się wody do buta. Podszewka: wielowarstwowa, odporna na przecieranie i pochłaniająca pot,
z materiału tekstylnego. Wymienna wkładka całościowa o właściwościach antybakteryjnych, przeciwpotnych
i przeciwgrzybicznych, z możliwością wielokrotnego prania w temp. ok. 30 st. C. Szwy elastyczne, odporne
na przetarcie, poliestrowe nici (przędza) koloru czarnego. System sznurowania wiązany, co najmniej 4 oczka/punkty mocowania/przelotki - po obu stronach. Sznurowadła okrągłe, plecione w kolorze czarnym
o grubości (średnicy) ok. 4-5 mm. Podeszwa: przeciwpoślizgowa, odporna na uszkodzenia mechaniczne
i na ścieranie, olejoodporna, odporna na smary, materiał guma lub PU (poliuretan), głęboki bieżnik, system montażu: wulkanizowane lub klejone. Rozmiary butów od 35 do 48. Zamawiający dopuszcza napisy
na zewnętrznej stronie obuwia wykonane przez producenta obuwia w kolorze czarnym, szarym, popielatym lub zbliżonym do nich. Dopuszczalne są również napisy producenta po wewnętrznej stronie obuwia.
A. SM – 0,
B. AP – 22 pary, termin dostawy : do 10 czerwca 2019 r.
C. EK – 0.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Obuwie sportowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18820000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Obuwie sportowe dla patrolu rowerowego - 30 par
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.82.00.00-3
Sznurowane, oddychająca wierzchnia warstwa buta, podeszwa gumowa poprawiająca skuteczność pedałowania i wygodę chodzenia, schowek na sznurowadła, chroniący przed ich wkręceniem w łańcuch. Kolor czarny lub szary, lub popielaty lub zbliżony do nich lub kombinacja ww. kolorów, z elementami odblaskowymi. Dopuszczane napisy producenta na obuwiu w kolorze czarnym, szarym, popielatym lub zbliżonym do nich. Dopuszczalne napisy wewnątrz obuwia. Nie dopuszcza się jaskrawych napisów na zewnątrz obuwia.
A. SM – 30 par, termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
B. AP – 0 par,
C. EK – 0 par.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Kurtki rowerowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18223200-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Kurtka rowerowa - 7 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-0
Wiatroszczelna, wodoodporna kurtka rowerowa z membraną w kolorze ciemnogranatowym. Rozpinana
z przodu na całej długości. Suwak zamka po zamknięciu chowa się w specjalnej kieszonce zapobiegając zadrapaniu szyi i twarzy. Stójka wysoka, usztywniana z wykończeniem wewnętrznym wykonanym z materiału typu polar. Zintegrowany i regulowany kaptur chowany w stójce. Z przodu dwie zewnętrzne kieszenie na zamek i kieszeń wewnętrzna zapinana na zamek. W dolnej części pleców jednokomorowa kieszeń na zamek. Podszewka z siatki. Po odpięciu rękawów zapinanych na zamek błyskawiczny, może być używana jako kamizelka. Mankiety przedłużonych rękawów wyposażone w regulację obwodu na rzep i elementy odblaskowe. W dolnej części kurtki regulacja obwodu. Tył kurtki przedłużony. Elementy odblaskowe z przodu i tyłu.
Oznakowanie: na plecach napis STRAŻ MIEJSKA z literą „Ż”pisaną z kropką, wykonany czcionką
o wysokości 50 mm +/- 2 mm, w kolorze srebrnym, na żółtym odblaskowym tle o wymiarach maksymalnie: szerokość – 31 cm, wysokość – 11 cm. Z przodu po lewej stronie na wysokości piersi napis STRAŻ MIEJSKA z literą „Ż” pisaną z kropką, wykonany czcionką o wysokości 25 mm w kolorze srebrnym
na żółtym odblaskowym tle o wymiarach maksymalnie: szerokość – 15 cm, wysokość – 6 cm.
A. SM – 7 szt., termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
B. AP – 0,
C. EK – 0.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Golfy ciemnogranatowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18235000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-10-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Golf ciemnogranatowy - 204 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.50.00-5
Golf w kolorze ciemnogranatowym, materiał – 100% bawełna, gramatura 180 g/m2, dół i rękawy wykończone ściągaczami z domieszką lycry. Ściągacze o szerokości od 4 do 6 cm.
A. SM – 160 szt., termin dostawy: do 15 października 2019 r.,
B. AP – 44 szt., termin dostawy: do 15 października 2019 r.,
C. EK – 0.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Rękawice skórzane
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-10-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawiczki skórzane – 104 pary
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.40.00-7
Rękawice skórzane męskie i damskie 5–palcowe, zimowe wykonane ze skóry rękawiczniczej
w kolorze czarnym, ocieplane wkładem z anilany, maszynowo szyte, w nadgarstku wszyta gumka. Na górnej powierzchni rękawiczek wykonane trzy netki.
A. SM – 82 pary, termin dostawy: do 15 października 2019 r.,
B. AP – 22 pary, termin dostawy: do 15 października 2019 r.,
C. EK – 0.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Skarpety
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18317000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Terminy dostawy zostały wskazane dla wyszczególnionych partii dostawy w SIWZ i w opisie zamówienia, do 10.06.2019 r. i do 15.10.2019 r.
|
Zalacznik krotki opis |
- skarpety zimowe - 1588 par
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.70.00-4
Skarpety męskie frotte w kolorze ciemnogranatowym, jednolite, materiał: bawełna 80% + poliamid 20%
ze ściągaczem i płaskim szwem.
A. SM – 1440 par, termin dostawy: do 15 października 2019 r.,
B. AP – 88 par, termin dostawy: do 15 października 2019 r.,
C. EK – 60 par, termin dostawy do 15 października 2019 r.
- skarpety letnie - 1451 par
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.70.00-4
Skarpety męskie niekurczliwe w kolorze ciemnogranatowym (jednolite), bawełna 100%, ze ściągaczem
i płaskim szwem.
A. SM – 1335 par, termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
B. AP – 88 par, termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
C. EK – 28 par, termin dostawy do 10 czerwca 2019 r.
- skarpety sportowe - 126 par
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.70.00-4
Skarpety męskie frotte tzw. stopki, tj. o wysokości poniżej kostki, w kolorze białym, jednolite (bez wzorów), materiał: bawełna 80% + poliamid 20% ze ściągaczem i płaskim szwem.
A. SM – 126 par, termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
B. AP – 0,
C. EK – 0.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Oznakowanie mundurów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18420000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
– emblemat Straż Miejska - 1406 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.00.00-9
Emblemat miasta Krakowa w kształcie wydłużonego owalu o wymiarach 9,5 cm x 11,5 cm, wykonany techniką haftu komputerowego, tło ciemnogranatowe, obszycie koloru żółtego, według wzoru używanego przez Straż Miejską Miasta Krakowa, który będzie przekazany wybranemu Wykonawcy.
A. SM – 1020 szt., termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
B. AP – 376 szt., termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
C. EK – 10 szt., termin dostawy do 10 czerwca 2019 r.
- dystynkcje (pagony) – ilości dla poszczególnych stopni podane zostaną wybranemu Wykonawcy -100 kpl. (1 kpl. = 2 szt.)
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.00.00-9
Dystynkcje (pagony) z materiału elana 100 % w kolorze ciemnogranatowym z wykonanymi w technice haftu komputerowego symbolami stopni służbowych w kolorze złotym metalicznym lub ciemnożółtym,
o wymiarach: długość 11,5 cm, szerokość przy barku 6 do 6,5 cm, u góry o szerokości od 4,5 do 5 cm – kształt trapezowy. Pagony muszą zostać wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji
i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713
z późn. zm.).
A. SM – 100 kpl., termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
B. AP – 0,
C. EK – 0.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Galanteria (dodatki do mundurów)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18420000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
- identyfikator imienny metalowy - 4 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.00.00-9
Wykonany z mosiądzu o grubości 0,8 mm, napis obejmujący pierwszą literę imienia z kropką i nazwisko funkcjonariusza - grawerowany chemicznie, polerowany, rogi zaokrąglone, zabezpieczony lakierem bezbarwnym; wysokość liter 6 mm, wymiary: długość 70 lub 80 mm, szerokość 15 mm, zapięcie agrafkowe.
A. SM – 4 szt., termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
B. AP – 0,
C. EK – 0.
- spinka do krawata - 36 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.00.00-9
Wykonana z mosiądzu o grubości 1 mm, grawerowana chemicznie bez koloru, polerowana; wysokość liter
4 mm; napis wyśrodkowany: STRAŻ MIEJSKA z literą „Ż” pisaną z kropką. Długość spinki maksymalnie 65 mm, szerokość 7 mm. Wersje męskie i damskie spinek (ilości zostaną podane wybranemu Wykonawcy).
A. SM – 0,
B. AP – 22 szt., termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.,
C. EK – 14 szt., termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
Polary
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18235000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Polar - 64 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.50.00-5
Polar w kolorze ciemnogranatowym, wykonany z materiału poliester (100 %), o gramaturze od 270 do 300 g/m2, taliowany, zapinany na zamek błyskawiczny YKK lub równoważny, tj. plastikowy (wykonany z tworzywa sztucznego), z osłoną suwaka w górnej części (suwak zamka po zamknięciu chowa się w specjalnej kieszonce, zapobiegając zadrapaniu szyi i twarzy), swobodne zapięcie stójki, 2 kieszenie dolne zapinane na zamki umieszczone pionowo, symetrycznie; ściągacze na rękawach o szerokości od 4 do 4,5 cm, rękawy swobodne,
na dole polaru ściągacz z gumosznurkiem z regulowanym stoperem, wzmocnienia w kolorze czarnym na rękawach od ściągacza gumowego do połowy ramienia od strony zewnętrznej i na ramionach,
A. SM – 37 szt., termin dostawy: do 10 września 2019 r.,
B. AP – 22 szt., termin dostawy: do 10 września 2019 r.,
C. EK –5 szt., termin dostawy do 10 września 2019 r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
Krawaty
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18423000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Krawat służbowy - 10 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.30.00-0
Krawat gładki, w kolorze czarnym, typ bezpieczny (zapinany na rzep o długości 6 cm i szerokości 2,5 cm), szerokość w dolnej części – 9 do 9,5 cm. Długość od 145 do 148 cm.
A. SM – 0,
B. AP – 0,
C. EK – 10 szt., termin dostawy: do 10 czerwca 2019 r.
|
| |