GuidZP400 |
7779162e-5ecf-4c92-9856-df8309b89158
|
Biuletyn |
539944-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego
|
Regon |
63125781600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Niepodległości
|
Zamawiajacy adres numer domu |
34
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-714
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 626 70 80,
|
Zamawiajacy fax |
61 626 70 81
|
Zamawiajacy email |
kancelaria@umww.pl, marcin.kozubowicz@umww.pl
|
Adres strony url |
www.umww.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
WRPO na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 10. Pomoc techniczna, Projekt: Informacja i promocja WRPO 2014-2020 w latach 2015-2023-IZ.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.umww.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.umww.pl, zakładka: zamówienia publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemny
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
siedziba Zamawiającego przy al. Niepodległości 34 w Poznaniu, Sekretariat Biura Zamówień Publicznych, X piętro, pokój nr 1034 budynek A,
|
Nazwa nadana zamowieniu |
System zarządzania treścią i publikacjami, w którego skład wchodzą: zredagowanie, druk i dystrybucja w okresie od czerwca 2019 r. do maja 2021 r. 8 numerów magazynu informacyjnego WRPO „Nasz Region” oraz 20 wydań e-magazynu „Nasz Region”
|
Numer referencyjny |
DPR-III-4-1.434.5.1.2019
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia dzieli się na dwie Publikacje:
1) Publikacja nr 1 – Zredagowanie, druk i dystrybucja od czerwca 2019 roku do maja 2021 roku
8 numerów papierowej wersji magazynu WRPO 2014+ „Nasz Region” (zwanego dalej Magazynem).
Magazyn powinien stanowić kontynuację wydawanego w poprzednich latach „Naszego Regionu”.
2) Publikacja nr 2 – Zredagowanie, przygotowanie i dystrybucja 20 wydań e-magazynu
„Nasz Region” w okresie od czerwca 2019 r. do maja 2021 roku (zwanego dalej
e-magazynem).
„Nasz Region” w wersji e-magazynu ma składać się z tekstów, filmów, nagrań audio, zdjęć
oraz stałej zakładki umożliwiającej kontakt beneficjenta WRPO 2014+ z Zamawiającym. Przygotowywana zawartość e-magazynu w formie strony internetowej będzie przystosowana (responsywna) także do przeglądania na urządzeniach mobilnych (tablety, smartfony).
Strona ma nawiązywać do dotychczasowego wyglądu e-biuletynu „Nasz Region”.
E-magazyn przystosowany będzie do odbioru przez osoby z niepełnosprawnościami.
2. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wyznaczonej przez Wykonawcę w umowie do koordynacji działań opisanych w zamówieniu, w szczególności
w zakresie bezpośredniej współpracy z Zamawiającym i czuwania nad ostatecznym kształtem Magazynu i e-magazynu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ (SOPZ).
|
Cpv glowny przedmiot |
22200000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-05-31T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie wykonał, a w w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 2 usługi polegające na wydaniu
i redagowaniu lub współredagowaniu czasopism w całosci poświeconych promocji Funduszy Europejskich, oznaczonych numerem ISSN, ukazujacych się minimum 3 razy w roku.
2) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje Zespołem redakcyjnym dedykowanym do realizacji pisma, składającym się z:
a) Redaktora prowadzącego, który posiada co najmniej 4-letnie doświadczenie na stanowisku Redaktora Naczelnego lub zastępcy Redaktora Naczelnego
w wydawnictwie w całości poświęconemu Funduszom Europejskim, oznaczonym numerem ISSN ukazującym się minimum 2 razy w roku;
b) Dwóch Redaktorów – którzy posiadają (każdy) co najmniej 2-letnie doświadczenie
w pracy lub współpracy na stanowisku/w zakresie związanym
z redagowaniem/współredagowaniem artykułów lub materiałów filmowych dotyczących projektów współfinansowanych z RPO w publikacjach dotyczących promocji Funduszy Europejskich, które ukazały się w ostatnich dwóch latach. Każdy z nich swoje doświadczenie musi potwierdzić poprzez wykazanie minimum 10 publikacji/artykułów dotyczących funkcjonowania i realizacji RPO,
c) Koordynatora/koordynatorów zespołu graficznego i filmowego – który posiada
min. 2-letnie doświadczenie w pracy lub współpracy na stanowisku/w zakresie opracowywania lub przygotowywania layoutów (tj. wyglądu stron: kolorystyki, elementów dekoracyjnych, kroju czcionki i rozmieszczenia elementów – tj. treści
- na stronie) w wydawnictwie prasowym oraz min. 1 rok doświadczenia w realizacji materiałów filmowych (m. in. newsy o długości co najmniej 1,5 minuty) wykonanych na zlecenie telewizji i/lub administracji rządowej i/lub samorządowej. Zamawiający dopuszcza w postępowaniu dwie osoby, z których jedna ma doświadczenie graficzne (prasowe), a druga filmowe.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp. (składany na wezwanie).
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzających spełnienie warunku określonego w rozdz. VI ust. 1 pkt 1 SIWZ wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane,
oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie
do dysponowania tymi osobami (potwierdzający spełnienie warunków określonych w rozdz. VI ust. 1 pkt 2 SIWZ) – zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) formularz ofertowy, zgodny z Załącznikiem nr 1 do SIWZ;
2) zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (o ile zachodzi);
3) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych;
4) próbka reportażu;
Uwaga! Próbka nie stanowi treści oferty, brak próbki nie skutkuje odrzuceniem oferty
5) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp zgodnie z Załącznikiem nr 2C do SIWZ; (Wykonawca przekazuje Zamawiającemu powyższy dokument w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana postanowień Umowy może nastąpić za zgodą stron Umowy na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy na podstawie artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w formie aneksu w następujących przypadkach:
1) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej Umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
2) ulegną zmianie ustawowe stawki podatku VAT;
3) ulegną zmianie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
4) ulegną zmianie zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
5) ulegną zmianie daty publikacji w ramach PU I, PU II, PU III, PU IV, PU V, PU VI, PU VII i PU VIII, o których mowa w § 1 ust 14;
6) zmiany Wykonawcy w składzie zespołu redakcyjnego dedykowanego do realizacji Magazynu i e-magazynu (wykazanym w załączniku nr 3 do Umowy) na osoby o kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu nie niższych niż te, które posiadają aktualne osoby wymienione w zespole redakcyjnym. Zmiana może zostać dokonana w sytuacji śmierci, niezdolności do pracy lub zaprzestania współpracy któregoś z członków zespołu redakcyjnego z Wykonawcą;
|
IV 4 4 data |
2019-05-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych jest MarszałekWojewództwa;
2) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych prosimy o kontakt
z inspektorem ochrony danych osobowych: Departament Organizacyjny i Kadr,
al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań, e-mail: inspektor.ochrony@umww.pl
tel.: 61 626 67 09;
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi pn.: System zarządzania treścią i publikacjami, w którego skład wchodzą: zredagowanie, druk
i dystrybucja w okresie od czerwca 2019 r. do maja 2021 r. 8 numerów magazynu informacyjnego WRPO „Nasz Region” oraz 20 wydań e-magazynu „Nasz Region” – sprawa DPR-III-4-1.434.5.2019, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy pzp;
5) dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez 15 lat, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Dane zawarte w umowie dotyczącej zamówienia publicznego (wraz z załącznikami do umowy) będą przechowywane przez okres 15 lat.
Powyższe dotyczy również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
6) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy pzp;
7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub
w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
9) Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego zobowiązany jest oświadczyć w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ, że spełnia obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 i 14 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu.
|