System zarządzania treścią i publikacjami, w którego skład wchodzą: zredagowanie, druk i dystrybucja w okresie od czerwca 2019 r. do maja 2021 r. 8 numerów magazynu informacyjnego WRPO „Nasz Region” oraz 20 wydań e-magazynu „Nasz Region”

Data publikacji 2019-04-19
Data zakończenia 2019-05-07 00:00:00
Instytucja Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539944-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 222000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia dzieli się na dwie Publikacje:
1) Publikacja nr 1 – Zredagowanie, druk i dystrybucja od czerwca 2019 roku do maja 2021 roku
8 numerów papierowej wersji magazynu WRPO 2014+ „Nasz Region” (zwanego dalej Magazynem).
Magazyn powinien stanowić kontynuację wydawanego w poprzednich latach „Naszego Regionu”.
2) Publikacja nr 2 – Zredagowanie, przygotowanie i dystrybucja 20 wydań e-magazynu
„Nasz Region” w okresie od czerwca 2019 r. do maja 2021 roku (zwanego dalej
e-magazynem).
„Nasz Region” w wersji e-magazynu ma składać się z tekstów, filmów, nagrań audio, zdjęć
oraz stałej zakładki umożliwiającej kontakt beneficjenta WRPO 2014+ z Zamawiającym. Przygotowywana zawartość e-magazynu w formie strony internetowej będzie przystosowana (responsywna) także do przeglądania na urządzeniach mobilnych (tablety, smartfony).
Strona ma nawiązywać do dotychczasowego wyglądu e-biuletynu „Nasz Region”.
E-magazyn przystosowany będzie do odbioru przez osoby z niepełnosprawnościami.

2. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wyznaczonej przez Wykonawcę w umowie do koordynacji działań opisanych w zamówieniu, w szczególności
w zakresie bezpośredniej współpracy z Zamawiającym i czuwania nad ostatecznym kształtem Magazynu i e-magazynu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ (SOPZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7779162e-5ecf-4c92-9856-df8309b89158
Biuletyn 539944-N-2019
Zamawiajacy nazwa Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego
Regon 63125781600000
Zamawiajacy adres ulica al. Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-714
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 626 70 80,
Zamawiajacy fax 61 626 70 81
Zamawiajacy email kancelaria@umww.pl, marcin.kozubowicz@umww.pl
Adres strony url www.umww.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu WRPO na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 10. Pomoc techniczna, Projekt: Informacja i promocja WRPO 2014-2020 w latach 2015-2023-IZ.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.umww.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.umww.pl, zakładka: zamówienia publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemny
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres siedziba Zamawiającego przy al. Niepodległości 34 w Poznaniu, Sekretariat Biura Zamówień Publicznych, X piętro, pokój nr 1034 budynek A,
Nazwa nadana zamowieniu System zarządzania treścią i publikacjami, w którego skład wchodzą: zredagowanie, druk i dystrybucja w okresie od czerwca 2019 r. do maja 2021 r. 8 numerów magazynu informacyjnego WRPO „Nasz Region” oraz 20 wydań e-magazynu „Nasz Region”
Numer referencyjny DPR-III-4-1.434.5.1.2019
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia dzieli się na dwie Publikacje: 1) Publikacja nr 1 – Zredagowanie, druk i dystrybucja od czerwca 2019 roku do maja 2021 roku 8 numerów papierowej wersji magazynu WRPO 2014+ „Nasz Region” (zwanego dalej Magazynem). Magazyn powinien stanowić kontynuację wydawanego w poprzednich latach „Naszego Regionu”. 2) Publikacja nr 2 – Zredagowanie, przygotowanie i dystrybucja 20 wydań e-magazynu „Nasz Region” w okresie od czerwca 2019 r. do maja 2021 roku (zwanego dalej e-magazynem). „Nasz Region” w wersji e-magazynu ma składać się z tekstów, filmów, nagrań audio, zdjęć oraz stałej zakładki umożliwiającej kontakt beneficjenta WRPO 2014+ z Zamawiającym. Przygotowywana zawartość e-magazynu w formie strony internetowej będzie przystosowana (responsywna) także do przeglądania na urządzeniach mobilnych (tablety, smartfony). Strona ma nawiązywać do dotychczasowego wyglądu e-biuletynu „Nasz Region”. E-magazyn przystosowany będzie do odbioru przez osoby z niepełnosprawnościami. 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wyznaczonej przez Wykonawcę w umowie do koordynacji działań opisanych w zamówieniu, w szczególności w zakresie bezpośredniej współpracy z Zamawiającym i czuwania nad ostatecznym kształtem Magazynu i e-magazynu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ (SOPZ).
Cpv glowny przedmiot 22200000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-05-31T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie wykonał, a w w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 2 usługi polegające na wydaniu i redagowaniu lub współredagowaniu czasopism w całosci poświeconych promocji Funduszy Europejskich, oznaczonych numerem ISSN, ukazujacych się minimum 3 razy w roku. 2) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje Zespołem redakcyjnym dedykowanym do realizacji pisma, składającym się z: a) Redaktora prowadzącego, który posiada co najmniej 4-letnie doświadczenie na stanowisku Redaktora Naczelnego lub zastępcy Redaktora Naczelnego w wydawnictwie w całości poświęconemu Funduszom Europejskim, oznaczonym numerem ISSN ukazującym się minimum 2 razy w roku; b) Dwóch Redaktorów – którzy posiadają (każdy) co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy lub współpracy na stanowisku/w zakresie związanym z redagowaniem/współredagowaniem artykułów lub materiałów filmowych dotyczących projektów współfinansowanych z RPO w publikacjach dotyczących promocji Funduszy Europejskich, które ukazały się w ostatnich dwóch latach. Każdy z nich swoje doświadczenie musi potwierdzić poprzez wykazanie minimum 10 publikacji/artykułów dotyczących funkcjonowania i realizacji RPO, c) Koordynatora/koordynatorów zespołu graficznego i filmowego – który posiada min. 2-letnie doświadczenie w pracy lub współpracy na stanowisku/w zakresie opracowywania lub przygotowywania layoutów (tj. wyglądu stron: kolorystyki, elementów dekoracyjnych, kroju czcionki i rozmieszczenia elementów – tj. treści - na stronie) w wydawnictwie prasowym oraz min. 1 rok doświadczenia w realizacji materiałów filmowych (m. in. newsy o długości co najmniej 1,5 minuty) wykonanych na zlecenie telewizji i/lub administracji rządowej i/lub samorządowej. Zamawiający dopuszcza w postępowaniu dwie osoby, z których jedna ma doświadczenie graficzne (prasowe), a druga filmowe.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp. (składany na wezwanie).
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzających spełnienie warunku określonego w rozdz. VI ust. 1 pkt 1 SIWZ wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ; 2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (potwierdzający spełnienie warunków określonych w rozdz. VI ust. 1 pkt 2 SIWZ) – zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1) formularz ofertowy, zgodny z Załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (o ile zachodzi); 3) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych; 4) próbka reportażu; Uwaga! Próbka nie stanowi treści oferty, brak próbki nie skutkuje odrzuceniem oferty 5) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp zgodnie z Załącznikiem nr 2C do SIWZ; (Wykonawca przekazuje Zamawiającemu powyższy dokument w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana postanowień Umowy może nastąpić za zgodą stron Umowy na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy na podstawie artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w formie aneksu w następujących przypadkach: 1) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej Umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 2) ulegną zmianie ustawowe stawki podatku VAT; 3) ulegną zmianie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 4) ulegną zmianie zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; 5) ulegną zmianie daty publikacji w ramach PU I, PU II, PU III, PU IV, PU V, PU VI, PU VII i PU VIII, o których mowa w § 1 ust 14; 6) zmiany Wykonawcy w składzie zespołu redakcyjnego dedykowanego do realizacji Magazynu i e-magazynu (wykazanym w załączniku nr 3 do Umowy) na osoby o kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu nie niższych niż te, które posiadają aktualne osoby wymienione w zespole redakcyjnym. Zmiana może zostać dokonana w sytuacji śmierci, niezdolności do pracy lub zaprzestania współpracy któregoś z członków zespołu redakcyjnego z Wykonawcą;
IV 4 4 data 2019-05-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem danych osobowych jest MarszałekWojewództwa; 2) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych prosimy o kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych: Departament Organizacyjny i Kadr, al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań, e-mail: inspektor.ochrony@umww.pl tel.: 61 626 67 09; 3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi pn.: System zarządzania treścią i publikacjami, w którego skład wchodzą: zredagowanie, druk i dystrybucja w okresie od czerwca 2019 r. do maja 2021 r. 8 numerów magazynu informacyjnego WRPO „Nasz Region” oraz 20 wydań e-magazynu „Nasz Region” – sprawa DPR-III-4-1.434.5.2019, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy pzp; 5) dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez 15 lat, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Dane zawarte w umowie dotyczącej zamówienia publicznego (wraz z załącznikami do umowy) będą przechowywane przez okres 15 lat. Powyższe dotyczy również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy). 6) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy pzp; 7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) Wykonawca posiada: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO; 9) Wykonawcy nie przysługuje: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego zobowiązany jest oświadczyć w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ, że spełnia obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 i 14 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu.

Criterion

Kryteria Liczba stron internetowych, na których będzie umieszczony baner reklamowy Publikacji nr 1 i Publikacji nr 2
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Jakość próbki reportażu
Znaczenie 25,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 35,00
  
Kryteria Liczba dodatkowych filmów
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)