Nadzór nad bezpieczeństwem sieci teleinformatycznej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wraz z konfiguracją urządzeń sieciowych oraz opieką nad ich prawidłowym działaniem

Data publikacji 2019-04-24
Data zakończenia 2019-05-07 00:00:00
Instytucja Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541104-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest nadzór nad bezpieczeństwem sieci teleinformatycznej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wraz z konfiguracją urządzeń sieciowych oraz opieką nad ich prawidłowym działaniem.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia stanowi: Załącznik Nr 1 do SIWZ.
Kod CPV: 72000000-5 Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowywania, internetowe i wsparcia.
Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt. 8a ustawy Pzp żąda od Wykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (stosunek pracy w rozumieniu art. 22
§ 1 Kodeksu pracy) wszystkich osób, świadczących usługę u Zamawiającego w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż odpowiadający ilości godzin, które dany pracownik ma poświęcać na pracę u Zamawiającego. Wykonawca w dniu podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu wykaz osób, które będą świadczyć usługę i okaże kopię umów o pracę najpóźniej w terminie
14 dni od daty podpisania umowy. Powyższy warunek dotyczy osób świadczących usługę nadzoru nad bezpieczeństwem sieci teleinformatycznej Urzędu Ochrony Konkurencji
i Konsumentów wraz z konfiguracją urządzeń sieciowych oraz opieką nad ich prawidłowym działaniem, zarówno tych zatrudnionych bezpośrednio przez Wykonawcę, jak też ewentualnego podwykonawcę.
W razie rozwiązania przez Wykonawcę lub podwykonawcę umowy o pracę z osobą świadczącą usługę u Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do skierowania do świadczenia usługi u Zamawiającego innej osoby zatrudnionej u Wykonawcy lub podwykonawcy na podstawie umowy o pracę zawartej zgodnie z przepisami Kodeksu pracy, przez cały okres wykonywania usługi.
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia wynikające z kontroli spełniania tego wymogu zamieszczone są w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik Nr 8 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 886ca25b-095f-4b19-9b70-5544f4987891
Biuletyn 541104-N-2019
Zamawiajacy nazwa Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Regon 62127890000000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Powstańców Warszawy
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 560 129
Zamawiajacy fax 228 270 843
Zamawiajacy email zamowienia@uokik.gov.pl
Adres strony url www.uokik.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.uokik.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.uokik.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Plac Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Nadzór nad bezpieczeństwem sieci teleinformatycznej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wraz z konfiguracją urządzeń sieciowych oraz opieką nad ich prawidłowym działaniem
Numer referencyjny BBA-2.262.13.2019
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest nadzór nad bezpieczeństwem sieci teleinformatycznej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wraz z konfiguracją urządzeń sieciowych oraz opieką nad ich prawidłowym działaniem. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia stanowi: Załącznik Nr 1 do SIWZ. Kod CPV: 72000000-5 Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowywania, internetowe i wsparcia. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt. 8a ustawy Pzp żąda od Wykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (stosunek pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy) wszystkich osób, świadczących usługę u Zamawiającego w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż odpowiadający ilości godzin, które dany pracownik ma poświęcać na pracę u Zamawiającego. Wykonawca w dniu podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu wykaz osób, które będą świadczyć usługę i okaże kopię umów o pracę najpóźniej w terminie 14 dni od daty podpisania umowy. Powyższy warunek dotyczy osób świadczących usługę nadzoru nad bezpieczeństwem sieci teleinformatycznej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wraz z konfiguracją urządzeń sieciowych oraz opieką nad ich prawidłowym działaniem, zarówno tych zatrudnionych bezpośrednio przez Wykonawcę, jak też ewentualnego podwykonawcę. W razie rozwiązania przez Wykonawcę lub podwykonawcę umowy o pracę z osobą świadczącą usługę u Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do skierowania do świadczenia usługi u Zamawiającego innej osoby zatrudnionej u Wykonawcy lub podwykonawcy na podstawie umowy o pracę zawartej zgodnie z przepisami Kodeksu pracy, przez cały okres wykonywania usługi. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia wynikające z kontroli spełniania tego wymogu zamieszczone są w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik Nr 8 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), świadczył lub świadczy należycie, przez okres co najmniej 12 miesięcy, minimum dwie usługi, z których każda była wykonywana u innego klienta (w tym co najmniej jedna u klienta w administracji rządowej) i polegała na utrzymaniu, konfiguracji i rozwoju sieci LAN wraz z urządzeniami z zakresu bezpieczeństwa, a wartość każdej z usług była nie mniejsza niż 80 000,00 zł brutto w skali roku. W przypadku zamówień nadal wykonywanych faktycznie zrealizowany zakres zamówienia na dzień składania ofert musi spełniać warunki określone powyżej. W przypadku konsorcjum lub powoływania się na zasoby podmiotów trzecich wymagane jest aby warunek określony powyżej spełniał w całości co najmniej jeden z wykonawców lub podmiot trzeci na zasoby, którego Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje zespołem dedykowanym do realizacji zamówienia składającym się z minimum 2 osób legitymujących się wykształceniem informatycznym, posiadających co najmniej 2 letnie doświadczenie przy zamówieniach polegających na utrzymaniu, konfiguracji i rozwoju sieci LAN wraz z urządzeniami z zakresu bezpieczeństwa. Minimum jeden z inżynierów sieci i bezpieczeństwa IT musi posiadać certyfikat: Fortinet NSE 4 Security Professional lub równoważny, Kolejny inżynier minimum certyfikat: Certified Network Professional Routing and Switching (CCNP) lub równoważny. lub Extreme Certified Specjalist - Campus EXOS Switching & Routing lub równoważny. Wskazane przez Wykonawcę osoba musi biegle porozumiewać się językiem polskim w mowie i piśmie. Poprzez pojęcie „certyfikat równoważny” Zamawiający rozumie, iż Wykonawca dla danej roli przedstawi certyfikat, który: jest analogiczny co do zakresu z przykładowymi certyfikatami wskazanymi z nazwy dla danej roli, co jest rozumiane jako: analogiczna dziedzina merytoryczna wynikająca z roli, której dotyczy certyfikat; analogiczny stopień poziomu kompetencji; analogiczny poziom doświadczenia zawodowego wymaganego do otrzymania danego certyfikatu; certyfikat potwierdzony jest egzaminem (dotyczy przypadku certyfikatów, które muszą być potwierdzone egzaminem); autoryzowany przez producenta posiadanych przez Zamawiającego urządzeń. Zamawiający nie żąda dołączenia ww. certyfikatów do oferty. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed zawarciem umowy, zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu wszystkich wskazanych w ofercie certyfikatów potwierdzających (oryginałów lub kserokopii potwierdzonych „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę), że osoby wskazane w Wykazie osób posiadają odpowiednie umiejętności i kwalifikacje, potwierdzone stosowanymi certyfikatami. Odmowa przedstawienia wyszczególnionych certyfikatów lub przedstawienie certyfikatów, które nie będą potwierdzały informacji wskazanych w treści oferty, skutkować będzie odmową zawarcia umowy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie - potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt 1.2.1. lit. A Części II SIWZ (wypełniony i podpisany Załącznik Nr 6 do SIWZ). Podane wartości muszą dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, że musi wynikać z jednostkowej umowy). Dowodami, o których mowa powyżej są: • referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane lub są wykonywane, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych referencje lub inne dokumenty powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; • w przypadku usług lub dostaw – inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów o których mowa powyżej. Dokumenty muszą być wystawione przez Zamawiającego zamówienie/ Odbiorcę zamówienia. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu, określony w pkt 1.2.1 lit. A Części II SIWZ musi spełniać samodzielnie przynajmniej jeden z Wykonawców (członków konsorcjum). 2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia- potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt 1.2.2. lit. A Części II SIWZ (wypełniony i podpisany Załącznik Nr 7 do SIWZ)
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach lub w odniesieniu do zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W powyższym przypadku, Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1.2. lit. A Części II SIWZ polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca jest zobowiązany zamieścić informacje o tym podmiocie w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (Załącznik Nr 2 do SIWZ) oraz w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 3 do SIWZ). W przypadku gdy oferta Wykonawcy powołującego się na zasoby innych podmiotów zostanie najwyżej oceniona, taki Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w pkt 2.1 lit. B Części II SIWZ. W przypadku gdy oferta Wykonawcy powołującego się na zasoby innych podmiotów zostanie najwyżej oceniona, taki Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów następujących dokumentów: a) aktualnego na dzień złożenia, odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi lub dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. 2. Oryginał pełnomocnictwa do złożenia oferty lub kopia pełnomocnictwa potwierdzona przez mocodawcę lub notariusza, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – Wykonawcy zobowiązani są złożyć stosowne pełnomocnictwo (stanowiące oświadczenie każdego z podmiotów) wystawione zgodnie z dyspozycją zawartą w pkt 7.15 i 7.16 Części I SIWZ
Czy wadium 1
Wadium 1 Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące 00/100). 2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018, poz. 110) 3. Szczegółowe informacje dotyczące wnoszenia wadium znajdują się w SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony dopuszczają następujące zmiany treści umowy w stosunku do oferty: 1) zmiany wynagrodzenia wykonawcy: a) w przypadku zmiany liczebności elementów infrastruktury teleinformatycznej, o kolejne komponenty w zakresie przekraczającym ±15% w stosunku do pierwotnie przewidzianej liczebności (70 sztuk urządzeń sieciowych), miesięczne wynagrodzenie podstawowe będzie podnoszone o kwoty wynikające z iloczynu przyrostu liczby elementów infrastruktury i ceny jednostkowej za sztukę przyjętej jako 1/70 wynagrodzenia miesięcznego, o którym mowa w §4 ust. 1. Odpowiednio maksymalne wynagrodzenie określone w §4 ust. 6 umowy ulegnie stosownej zmianie; b) zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Zmiana będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. 2) zmiana liczebności infrastruktury, z zastrzeżeniem że zmiana liczebności infrastruktury w zakresie ±15% w stosunku do pierwotnie przewidzianej w Załączniku Nr 1 do umowy liczby 70 urządzeń sieciowych nie powoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, określonego §4 ust. 1 umowy Zmiana liczebności infrastruktury zostanie każdorazowo potwierdzona przez osoby wskazane w §2 ust. 16. W przypadku zwiększenia liczebności infrastruktury powyżej progu ±15% w stosunku do pierwotnie przewidzianej liczby kwoty określone w § 4 ust. 1 i 6 umowy zostaną odpowiednio zmienione, zgodnie z §9 ust. 1 pkt 1 lit a) umowy.. 2. Strony mają możliwość dokonywania zmian na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1-6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wszelkie zmiany Umowy oraz oświadczenia o jej wypowiedzeniu wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, chyba że w treści umowie dla konkretnej czynności dopuszczono inną formę
IV 4 4 data 2019-05-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Czas realizacji (zamknięcia) zgłoszeń o priorytecie wysokim
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas realizacji (zamknięcia) zgłoszeń o priorytecie normalnym
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)