Dostawa mebli gabinetowych, wypoczynkowych i konferencyjnych - II części.

Data publikacji 2019-04-30
Data zakończenia 2019-05-09 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Obrony Narodowej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542462-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli gabinetowych, wypoczynkowych i konferencyjnych
– II części:
1) część I – Meble gabinetowe i wypoczynkowe,
2) część II – Meble konferencyjne.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) załączniku nr 6 do SIWZ – Istotne postanowienia umowy,
2) załączniku nr 7 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7f5f0b6f-6930-48f2-be76-545b20a45ddf
Biuletyn 542462-N-2019
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Obrony Narodowej
Regon 01487280600000
Zamawiajacy adres ulica al. Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 218
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-911
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48261840007
Zamawiajacy fax +48261840642
Zamawiajacy email zamowienia@mon.gov.pl
Adres strony url https://www.gov.pl/web/obrona-narodowa
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Dostep dokumentow zamowienia https://www.gov.pl/web/obrona-narodowa
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.gov.pl/web/obrona-narodowa
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ministerstwo Obrony Narodowej Departament Administracyjny al. Niepodległości 218, 00-911 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli gabinetowych, wypoczynkowych i konferencyjnych - II części.
Numer referencyjny 20/ZP/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli gabinetowych, wypoczynkowych i konferencyjnych – II części: 1) część I – Meble gabinetowe i wypoczynkowe, 2) część II – Meble konferencyjne. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: 1) załączniku nr 6 do SIWZ – Istotne postanowienia umowy, 2) załączniku nr 7 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia. 1. Termin realizacji: 1) część I – Meble gabinetowe i wypoczynkowe - do 35 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, tzn. od dnia podpisania umowy do dnia 20 grudnia 2019 r.; 2) część II – Meble konferencyjne - do 28 dni kalendarzowych od podpisania umowy. 2. Dokładny termin realizacji zamówienia Wykonawca wskaże w Formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ, zgodnie z zapisami zawartymi w rozdziale XIII Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie,
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie,
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie,
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy złożyć: a) foldery oferowanych mebli, zawierające co najmniej zdjęcie produktu w formacie A5 lub większym, nazwę/symbol/numer katalogowy oraz nazwę producenta produktu, b) opis oferowanych mebli potwierdzający, że zaoferowane meble spełniają wymagania Zamawiającego, zawierający m.in. nazwy/symbole/numery katalogowe oferowanych produktów, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Do oferty należy załączyć: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony i podpisany Formularz cenowy, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 3) pełnomocnictwa, o których mowa w rozdziale X SIWZ, 4) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 SIWZ, 5) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XVII ust. 2 SIWZ, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zawiera SIWZ.
IV 4 4 data 2019-05-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mebli gabinetowych i wypoczynkowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin realizacji: część I – Meble gabinetowe i wypoczynkowe - do 35 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, tzn. od dnia podpisania umowy do dnia 20 grudnia 2019 r.; 2. Dokładny termin realizacji zamówienia Wykonawca wskaże w Formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ, zgodnie z zapisami zawartymi w rozdziale XIII Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli gabinetowych i wypoczynkowych - część I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: 1) załączniku nr 6 do SIWZ – Istotne postanowienia umowy, 2) załączniku nr 7 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa mebli konferencyjnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe 1.Termin realizacji: część II – Meble konferencyjne - do 28 dni kalendarzowych od podpisania umowy. 2. Dokładny termin realizacji zamówienia Wykonawca wskaże w Formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ, zgodnie z zapisami zawartymi w rozdziale XIII Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli konferencyjnych - część II . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: 1) załączniku nr 6 do SIWZ – Istotne postanowienia umowy, 2) załączniku nr 7 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
  

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 15,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 25,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)