GuidZP400 |
7f5f0b6f-6930-48f2-be76-545b20a45ddf
|
Biuletyn |
542462-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Ministerstwo Obrony Narodowej
|
Regon |
01487280600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Niepodległości
|
Zamawiajacy adres numer domu |
218
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-911
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48261840007
|
Zamawiajacy fax |
+48261840642
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@mon.gov.pl
|
Adres strony url |
https://www.gov.pl/web/obrona-narodowa
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.gov.pl/web/obrona-narodowa
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.gov.pl/web/obrona-narodowa
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ministerstwo Obrony Narodowej Departament Administracyjny al. Niepodległości 218, 00-911 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli gabinetowych, wypoczynkowych i konferencyjnych - II części.
|
Numer referencyjny |
20/ZP/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli gabinetowych, wypoczynkowych i konferencyjnych
– II części:
1) część I – Meble gabinetowe i wypoczynkowe,
2) część II – Meble konferencyjne.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) załączniku nr 6 do SIWZ – Istotne postanowienia umowy,
2) załączniku nr 7 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia.
1. Termin realizacji:
1) część I – Meble gabinetowe i wypoczynkowe - do 35 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, tzn. od dnia podpisania umowy
do dnia 20 grudnia 2019 r.;
2) część II – Meble konferencyjne - do 28 dni kalendarzowych od podpisania umowy.
2. Dokładny termin realizacji zamówienia Wykonawca wskaże w Formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ, zgodnie z zapisami zawartymi w rozdziale XIII Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie,
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie,
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie,
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ.
Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie,
w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.
3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy złożyć:
a) foldery oferowanych mebli, zawierające co najmniej zdjęcie produktu w formacie A5 lub większym, nazwę/symbol/numer katalogowy oraz nazwę producenta produktu,
b) opis oferowanych mebli potwierdzający, że zaoferowane meble spełniają wymagania Zamawiającego, zawierający m.in. nazwy/symbole/numery katalogowe oferowanych produktów, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty należy załączyć:
1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ,
2) wypełniony i podpisany Formularz cenowy, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ,
3) pełnomocnictwa, o których mowa w rozdziale X SIWZ,
4) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 SIWZ,
5) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XVII ust. 2 SIWZ, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa
w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zawiera SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-05-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli gabinetowych i wypoczynkowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Termin realizacji: część I – Meble gabinetowe i wypoczynkowe - do 35 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, tzn. od dnia podpisania umowy
do dnia 20 grudnia 2019 r.;
2. Dokładny termin realizacji zamówienia Wykonawca wskaże w Formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ, zgodnie z zapisami zawartymi w rozdziale XIII Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli gabinetowych i wypoczynkowych - część I.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) załączniku nr 6 do SIWZ – Istotne postanowienia umowy,
2) załączniku nr 7 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli konferencyjnych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1.Termin realizacji: część II – Meble konferencyjne - do 28 dni kalendarzowych od podpisania umowy.
2. Dokładny termin realizacji zamówienia Wykonawca wskaże w Formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ, zgodnie z zapisami zawartymi w rozdziale XIII Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli konferencyjnych - część II .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) załączniku nr 6 do SIWZ – Istotne postanowienia umowy,
2) załączniku nr 7 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
|
| |