1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu na potrzeby wyposażenia pracowni oraz niezbędnych do realizacji zajęć dla uczestników projektu „Rawicka akademia wiedzy i umiejętności” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego – Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014 – 2020, oś priorytetowa 8 Edukacja, Działanie 8.1 Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównywanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, poddziałanie 8.1.2 Kształcenie ogólne – projekty konkursowe.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje łącznie cztery szkoły podstawowe z terenu gminy Rawicz tj. Szkoła Podstawowa Nr 3 w Rawiczu, Szkoła Podstawowa Nr 4 w Rawiczu, Szkoła Podstawowa w Sierakowie oraz Szkoła Podstawowa w Masłowie.
3. Przedmiot niniejszego zamówienia został podzielony na niżej określone części:
1) CZĘŚĆ 1 – dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do pracowni przyrodniczej i matematycznej oraz prowadzenia zajęć z logopedii na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Rawiczu,
2) CZĘŚĆ 2 – dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do pracowni przyrodniczej, matematycznej, przyrodniczo – biologiczno – geograficznej, międzyszkolnej pracowni przyrodniczo – fizycznej, przyrodniczo - chemicznej oraz prowadzenia zajęć z logopedii na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 4 w Rawiczu,
3) CZĘŚĆ 3 – dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do pracowni przyrodniczej, matematycznej
i przyrodniczo – biologiczno – geograficznej oraz prowadzenia zajęć z logopedii na potrzeby Szkoły Podstawowej w Sierakowie,
4) CZĘŚĆ 4 – dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do pracowni przyrodniczej i matematycznej oraz prowadzenia zajęć z logopedii na potrzeby Szkoły Podstawowej w Masłowie.
4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj i ilość pomocy dydaktycznych i sprzętu, ich wymagania i parametry techniczne został zawarty w kalkulacji ceny, odpowiednio dla każdej części, stanowiącej załączniki nr 5.1. – 5.4. do SIWZ.
Wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.rawicz.pl, (zakładka: zamówienia publiczne).
5. Wykonanie przedmiotu umowy zamówienia nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w niniejszej specyfikacji oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
6. Zamówienie obejmuje dostawę (na własny koszt Wykonawcy) wraz z transportem, rozładunkiem i wniesieniem do szkół gminy Rawicz, tj.:
1) Szkoła Podstawowa Nr 3 w Rawiczu - ul. Wały J. Dąbrowskiego 1, 63-900 Rawicz (część 1) ,
2) Szkoła Podstawowa Nr 4 w Rawiczu - ul. Broniewskiego 5, 63-900 Rawicz (część 2),
3) Szkoła Podstawowa w Sierakowie - ul. Przyjemskiego 35, 63-900 Rawicz (część 3),
4) Szkoła Podstawowa w Masłowie - ul. Śląska 58, 63-900 Rawicz (część 4),
7. Zamawiający wymaga aby do każdej dostawy Wykonawca dołączył szczegółowe zestawienie dostarczonych pomocy dydaktycznych i sprzętu, zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę kalkulacją ceny.
8. Jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie a w przypadku sprzętu elektronicznego także wstępne przeszkolenie.
9. Zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla danej szkoły.
10. Wykonawca zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu dostawę w terminie na 3 dni robocze przed planowanym terminem każdej dostawy do poszczególnych placówek. Zgłoszenia należy dokonać na nr tel.: (65)-546-54-33 / (65)-546-54-32 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mail: akusztelak@rawicz.eu / anowak@rawicz.eu.
11. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji dostawy wyłącznie w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 14:00.
12. Zamawiający dokona przeliczenia i sprawdzi jakość dostarczonego asortymentu do 5 dni roboczych od daty ich każdej dostawy.
13. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy pomocy dydaktycznych i sprzętu fabrycznie nowych, pełnowartościowych, wolnych od wad, w pełni sprawnych, pozbawionych praw i obciążeń osób trzecich, wykonanych zgodnie z normami. Żadna część nie może być używana, nosić śladów uszkodzeń.
14. Dostarczone pomoce dydaktyczne i sprzęt muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach UE. Muszą posiadać odpowiednie i niezbędne certyfikaty lub deklaracje i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz spełniać wszystkie warunki techniczne, użytkowe i jakościowe określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku komputerów przenośnych dodatkowo spełniać wymogi normy Energy Star 5.0 (lub równoważne), posiadać deklarację CE i certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu (lub równoważne).
15. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z przedmiotem zamówienia instrukcje obsługi i użytkowania
w języku polskim (jeżeli dotyczy).
16. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do każdego przedmiotu zamówienia objętego gwarancją karty gwarancyjnej (jeżeli dotyczy).
17. Wykonawca dostarczy sprzęt kompletny posiadający wszelkie kable, podzespoły itp., niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.
18. Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny ofertowej zobowiązany jest do udzielenie rękojmi i gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia zgodnej z gwarancją oferowaną przez producenta jednak nie krótszy niż 12 miesięcy,
19. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu (odpowiednio dla każdej części) zobowiązany jest do oznaczenia znakiem Unii Europejskiej, znakiem Funduszy Europejskich oraz oficjalnym logiem promocyjnym Województwa: wszystkich dostarczonych sprzętów i pomocy dydaktycznych oraz wszystkich dokumentów związanych
z realizacją przedmiotu zamówienia. Logotypy wraz z szczegółowymi wymaganiami zostaną przekazane osobiście lub za pośrednictwem poczty elektronicznej wybranemu dla danej części Wykonawcy po podpisaniu umowy.
20. W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w kalkulacjach cen stanowiących załączniki nr 5.1 – 5.4 do SIWZ może być wskazanie pochodzenia (marka, znak towarowy, producent, dostawca) produktów lub normy Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie produktów równoważnych o nie gorszych parametrach. Przyjmuje się, że takiemu wskazaniu każdorazowo towarzyszy dopuszczenie rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia
w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentach przetargowych.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Jeżeli w ww. kalkulacjach został wskazany konkretny parametr np. pojemność, wielkość czy materiał (bez określenia minimum, maksimum, przedziału lub innego dopuszczenia itp.) Wykonawca zobowiązany jest do dostawy produktu o tym parametrze.
21. Stosownie do treści art. 29 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę
lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę.
|
GuidZP400 |
1adc817c-e985-4fee-bfae-09ab5463d0d5
|
Biuletyn |
543372-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz
|
Regon |
41105072900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rawicz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
63-900
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
65 5465400
|
Zamawiajacy fax |
65 5464167
|
Zamawiajacy email |
umg@rawicz.pl
|
Adres strony url |
www.rawicz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest w części współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego – Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014 – 2020, oś priorytetowa 8 Edukacja, Działanie 8.1 Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównywanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, poddziałanie 8.1.2 Kształcenie ogólne – projekty konkursowe.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.rawicz.pl (zakładka: zamówienia publiczne)
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.rawicz.pl (zakładka: zamówienia publiczne)
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć (za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub przez posłańca) z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, w języku polskim, pismem czytelnym oraz podpisaną własnoręcznym podpisem przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, w zamkniętej oznaczonej kopercie, zgodnie z opisem zamieszczonym w SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Burmistrz Gminy Rawicz, działający w imieniu Gminy Rawicz, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz (pok. Nr 6 – sekretariat Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu w ramach realizacji projektu „Rawicka akademia wiedzy i umiejętności” na potrzeby SP Nr 3 w Rawiczu, SP Nr 4 w Rawiczu, SP w Sierakowie oraz SP w Masłowie (etap 2)
|
Numer referencyjny |
BZPF.2710.14.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie wszystkich części
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu na potrzeby wyposażenia pracowni oraz niezbędnych do realizacji zajęć dla uczestników projektu „Rawicka akademia wiedzy i umiejętności” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego – Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014 – 2020, oś priorytetowa 8 Edukacja, Działanie 8.1 Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównywanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, poddziałanie 8.1.2 Kształcenie ogólne – projekty konkursowe.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje łącznie cztery szkoły podstawowe z terenu gminy Rawicz tj. Szkoła Podstawowa Nr 3 w Rawiczu, Szkoła Podstawowa Nr 4 w Rawiczu, Szkoła Podstawowa w Sierakowie oraz Szkoła Podstawowa w Masłowie.
3. Przedmiot niniejszego zamówienia został podzielony na niżej określone części:
1) CZĘŚĆ 1 – dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do pracowni przyrodniczej i matematycznej oraz prowadzenia zajęć z logopedii na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Rawiczu,
2) CZĘŚĆ 2 – dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do pracowni przyrodniczej, matematycznej, przyrodniczo – biologiczno – geograficznej, międzyszkolnej pracowni przyrodniczo – fizycznej, przyrodniczo - chemicznej oraz prowadzenia zajęć z logopedii na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 4 w Rawiczu,
3) CZĘŚĆ 3 – dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do pracowni przyrodniczej, matematycznej
i przyrodniczo – biologiczno – geograficznej oraz prowadzenia zajęć z logopedii na potrzeby Szkoły Podstawowej w Sierakowie,
4) CZĘŚĆ 4 – dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do pracowni przyrodniczej i matematycznej oraz prowadzenia zajęć z logopedii na potrzeby Szkoły Podstawowej w Masłowie.
4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj i ilość pomocy dydaktycznych i sprzętu, ich wymagania i parametry techniczne został zawarty w kalkulacji ceny, odpowiednio dla każdej części, stanowiącej załączniki nr 5.1. – 5.4. do SIWZ.
Wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.rawicz.pl, (zakładka: zamówienia publiczne).
5. Wykonanie przedmiotu umowy zamówienia nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w niniejszej specyfikacji oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
6. Zamówienie obejmuje dostawę (na własny koszt Wykonawcy) wraz z transportem, rozładunkiem i wniesieniem do szkół gminy Rawicz, tj.:
1) Szkoła Podstawowa Nr 3 w Rawiczu - ul. Wały J. Dąbrowskiego 1, 63-900 Rawicz (część 1) ,
2) Szkoła Podstawowa Nr 4 w Rawiczu - ul. Broniewskiego 5, 63-900 Rawicz (część 2),
3) Szkoła Podstawowa w Sierakowie - ul. Przyjemskiego 35, 63-900 Rawicz (część 3),
4) Szkoła Podstawowa w Masłowie - ul. Śląska 58, 63-900 Rawicz (część 4),
7. Zamawiający wymaga aby do każdej dostawy Wykonawca dołączył szczegółowe zestawienie dostarczonych pomocy dydaktycznych i sprzętu, zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę kalkulacją ceny.
8. Jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie a w przypadku sprzętu elektronicznego także wstępne przeszkolenie.
9. Zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla danej szkoły.
10. Wykonawca zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu dostawę w terminie na 3 dni robocze przed planowanym terminem każdej dostawy do poszczególnych placówek. Zgłoszenia należy dokonać na nr tel.: (65)-546-54-33 / (65)-546-54-32 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mail: akusztelak@rawicz.eu / anowak@rawicz.eu.
11. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji dostawy wyłącznie w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 14:00.
12. Zamawiający dokona przeliczenia i sprawdzi jakość dostarczonego asortymentu do 5 dni roboczych od daty ich każdej dostawy.
13. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy pomocy dydaktycznych i sprzętu fabrycznie nowych, pełnowartościowych, wolnych od wad, w pełni sprawnych, pozbawionych praw i obciążeń osób trzecich, wykonanych zgodnie z normami. Żadna część nie może być używana, nosić śladów uszkodzeń.
14. Dostarczone pomoce dydaktyczne i sprzęt muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach UE. Muszą posiadać odpowiednie i niezbędne certyfikaty lub deklaracje i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz spełniać wszystkie warunki techniczne, użytkowe i jakościowe określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku komputerów przenośnych dodatkowo spełniać wymogi normy Energy Star 5.0 (lub równoważne), posiadać deklarację CE i certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu (lub równoważne).
15. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z przedmiotem zamówienia instrukcje obsługi i użytkowania
w języku polskim (jeżeli dotyczy).
16. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do każdego przedmiotu zamówienia objętego gwarancją karty gwarancyjnej (jeżeli dotyczy).
17. Wykonawca dostarczy sprzęt kompletny posiadający wszelkie kable, podzespoły itp., niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.
18. Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny ofertowej zobowiązany jest do udzielenie rękojmi i gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia zgodnej z gwarancją oferowaną przez producenta jednak nie krótszy niż 12 miesięcy,
19. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu (odpowiednio dla każdej części) zobowiązany jest do oznaczenia znakiem Unii Europejskiej, znakiem Funduszy Europejskich oraz oficjalnym logiem promocyjnym Województwa: wszystkich dostarczonych sprzętów i pomocy dydaktycznych oraz wszystkich dokumentów związanych
z realizacją przedmiotu zamówienia. Logotypy wraz z szczegółowymi wymaganiami zostaną przekazane osobiście lub za pośrednictwem poczty elektronicznej wybranemu dla danej części Wykonawcy po podpisaniu umowy.
20. W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w kalkulacjach cen stanowiących załączniki nr 5.1 – 5.4 do SIWZ może być wskazanie pochodzenia (marka, znak towarowy, producent, dostawca) produktów lub normy Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie produktów równoważnych o nie gorszych parametrach. Przyjmuje się, że takiemu wskazaniu każdorazowo towarzyszy dopuszczenie rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia
w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentach przetargowych.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Jeżeli w ww. kalkulacjach został wskazany konkretny parametr np. pojemność, wielkość czy materiał (bez określenia minimum, maksimum, przedziału lub innego dopuszczenia itp.) Wykonawca zobowiązany jest do dostawy produktu o tym parametrze.
21. Stosownie do treści art. 29 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę
lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
1. Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia zamówień (dla każdej części), o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego zamówienia dodatkowego, których celem jest zwiększenie bieżących dostaw, jeżeli zmiana wykonawcy zobowiązywałaby zamawiającego do nabywania materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalne duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych produktów lub instalacji.
2. Zamówienie, o którym mowa w ust. 1 zostanie udzielone po przeprowadzonych negocjacjach na warunkach
i przy zastosowaniu cen nie wyższych niż określone w złożonej kalkulacji ceny do umowy podstawowej.
W przypadku braku ww. kalkulacji cen zastosowane zostaną uzgodnione ceny po przeprowadzonych negocjacjach i zaakceptowaniu ich przez Zamawiającego.
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia dla wszystkich części: od 14 do 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy (termin wykonania stanowi kryterium oceny ofert)
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Nie dotyczy
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą niżej podane dokumenty:
1) wypełnioną i podpisaną przez Wykonawcę ofertę przetargową złożoną w formie oryginału (załącznik nr 1 do SIWZ),
2) oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza,
3) kalkulację ceny na którą Wykonawca składa ofertę (zgodnie z załącznikami nr 5.1. – 5.4. do SIWZ).
2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ składane w postępowaniu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. (W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej Zamawiający dopuszcza złożenie w/wymienionego oświadczenia wraz z ofertą, z zastrzeżeniem jego aktualizacji tj. wymogu informowania Zamawiającego o wszelkich zmianach w powyższym zakresie - o przystąpieniu do grupy kapitałowej).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający poza możliwością zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wybory Wykonawcy, w następujących przypadkach:
1) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:
a) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy spowodowanej zmianą przepisów prawa podatkowego mającą wpływ na wysokość podatku VAT. Zmiana stawki VAT dotyczyć będzie wynagrodzenia umownego za dostawy wykonane po dacie podpisania aneksu do umowy.
Do rozliczenia dostaw, o których mowa w lit. a będą stosowane ceny wynikające z oferty – kalkulacji ceny. W przypadku braku w/wym. cen zastosowane zostaną ceny uzgodnione po przeprowadzonych negocjacjach
i zaakceptowaniu ich przez Zamawiającego.
2) zmiany terminu realizacji zamówienia, w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:
a) zmiany będące następstwem okoliczności, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności:
- wstrzymania dostaw przez Zamawiającego,
- wystąpienia zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji zamówienia niezależnych od Wykonawcy
przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni odpowiadającą okresowi opóźnienia wywołanego ww. okolicznościami,
b) w przypadku wystąpienia zamówień podobnych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
c) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące brakiem możliwości zawarcia umowy w pierwotnym terminie związania ofertą, prowadzenia dostaw lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni odpowiadającą okresowi opóźnienia wywołanego ww. okolicznościami,
3) pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami:
a) zamiany w zakresie dostarczanych urządzeń, materiałów, produktów w przypadku gdy Wykonawca nie jest w stanie nabyć na rynku zaoferowanego w ofercie Wykonawcy urządzenia, materiału, produktu np.: w związku z wycofaniem urządzenia lub elementu urządzenia, materiału z produkcji lub wprowadzeniem nowej wersji zamawianych urządzeń lub ich elementów, materiałów; zaoferowane przez Wykonawcę urządzenie, materiał, produkt musi charakteryzować się wyższymi lub lepszymi parametrami niż wymagane były w SIWZ i Zamawiający wyrazi na nie zgodę,
b) zmiany dotyczącej zatrudnienia podwykonawców w przypadku gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona umowę osobiście, w zakresie zgodnym ze SIWZ, zawartą umową oraz zapisami wynikającymi z ustawy,
c) zmiany podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa w przypadku gdy Wykonawca wykonuje umowę przy pomocy podwykonawców, po spełnieniu przesłanek wynikających z SIWZ, umowy oraz ustawy,
d) zmiany personelu Wykonawcy i Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego (np. osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia itp.),
e) zmiany nazwy, adresu którejkolwiek ze stron umowy,
f) zmiany warunków płatności, w zakresie częstotliwości wystawiania faktur częściowych oraz wysokości zaawansowania dostaw, w przypadku wystąpienia dostaw dodatkowych, dostaw nieobjętych umową podstawową,
g) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia stron umowy.
h) w przypadku zmiany przez strony terminu wykonania umowy możliwe będzie wprowadzenie odbiorów
i rozliczeń częściowych,
i) innych niezbędnych zmian pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2019-05-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego stosuje „procedurę odwróconą” na podstawie art. 24aa ustawy tj. najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy).
2. Zgodnie z art. 24 ust. 8 ustawy Pzp Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp.
3. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów, w których jakiekolwiek kwoty podane zostały
w walutach obcych, Zamawiający przeliczy te kwoty na złote polskie według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
4. Forma i zakres składanych dokumentów i oświadczeń zostały określone w rozdziale IX pkt 4 SIWZ.
5. Dane podmiotów uczestniczących w postępowaniu zostaną zamieszczone w BIP Zamawiającego i na stronie UZP, co jest zgodne z dyspozycją ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2018 poz. 1986 ze zm.).
6. Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Gminy Rawicz mający siedzibę w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, adres e-mail: g.kubik@rawicz.eu;
2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych: adres e-mail - iod@rawicz.eu;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu w ramach realizacji projektu „Rawicka akademia wiedzy i umiejętności” na potrzeby SP Nr 3 w Rawiczu, SP Nr 4 w Rawiczu, SP w Sierakowie oraz SP w Masłowie (etap 2) nr sprawy BZPF.2710.14.2019 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2018 poz. 1986 ze zm.) dalej „ustawa Pzp”;
5) dane mogą być przekazywane poza teren UE;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmujący cały czas trwania umowy;
7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO i nie będą profilowane;
9) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do pracowni przyrodniczej i matematycznej oraz prowadzenia zajęć z logopedii na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Rawiczu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: od 14 do 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy (termin
wykonania stanowi kryterium oceny ofert)
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia dla części 1 jest dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do pracowni przyrodniczej i matematycznej oraz prowadzenia zajęć z logopedii na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Rawiczu.
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla części 1, zawierający rodzaj i ilość pomocy dydaktycznych i sprzętu, ich wymagania i parametry techniczne został zawarty w kalkulacji ceny stanowiącej załączniki nr 5.1. do SIWZ.
Wymieniony dokument zamieszczony jest na stronie internetowej Zamawiającego www.rawicz.pl, (zakładka: zamówienia publiczne).
3. Wykonanie przedmiotu umowy zamówienia nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w specyfikacji (w szczególności w rozdziale III SIWZ) oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do pracowni przyrodniczej, matematycznej, przyrodniczo – biologiczno – geograficznej, międzyszkolnej pracowni przyrodniczo – fizycznej, przyrodniczo - chemicznej oraz prowadzenia zajęć z logopedii na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 4 w Rawiczu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: od 14 do 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy (termin wykonania stanowi kryterium oceny ofert)
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia dla części 2 jest dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do pracowni przyrodniczej, matematycznej, przyrodniczo – biologiczno – geograficznej, międzyszkolnej pracowni przyrodniczo – fizycznej, przyrodniczo - chemicznej oraz prowadzenia zajęć z logopedii na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 4 w Rawiczu.
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla części 2, zawierający rodzaj i ilość pomocy dydaktycznych i sprzętu, ich wymagania i parametry techniczne został zawarty w kalkulacji ceny stanowiącej załączniki nr 5.2. do SIWZ.
Wymieniony dokument zamieszczony jest na stronie internetowej Zamawiającego www.rawicz.pl, (zakładka: zamówienia publiczne).
3. Wykonanie przedmiotu umowy zamówienia nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w specyfikacji (w szczególności w rozdziale III SIWZ) oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do pracowni przyrodniczej i matematycznej oraz prowadzenia zajęć z logopedii na potrzeby Szkoły Podstawowej w Sierakowie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: od 14 do 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy (termin wykonania stanowi kryterium oceny ofert)
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia dla części 3 jest dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do pracowni przyrodniczej, matematycznej i pracowni przyrodniczo – biologiczno – geograficznej oraz prowadzenia zajęć z logopedii na potrzeby Szkoły Podstawowej w Sierakowie.
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla części 3, zawierający rodzaj i ilość pomocy dydaktycznych i sprzętu, ich wymagania i parametry techniczne został zawarty w kalkulacji ceny stanowiącej załączniki nr 5.3. do SIWZ.
Wymieniony dokument zamieszczony jest na stronie internetowej Zamawiającego www.rawicz.pl, (zakładka: zamówienia publiczne).
3. Wykonanie przedmiotu umowy zamówienia nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w specyfikacji (w szczególności w rozdziale III SIWZ) oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do pracowni przyrodniczej i matematycznej oraz prowadzenia zajęć z logopedii na potrzeby Szkoły Podstawowej w Masłowie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: od 14 do 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy (termin wykonania stanowi kryterium oceny ofert)
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia dla części 4 jest dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do pracowni przyrodniczej i matematycznej oraz prowadzenia zajęć z logopedii na potrzeby Szkoły Podstawowej w Masłowie.
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla części 4, zawierający rodzaj i ilość pomocy dydaktycznych i sprzętu, ich wymagania i parametry techniczne został zawarty w kalkulacji ceny stanowiącej załączniki nr 5.4. do SIWZ.
Wymieniony dokument zamieszczony jest na stronie internetowej Zamawiającego www.rawicz.pl, (zakładka: zamówienia publiczne).
3. Wykonanie przedmiotu umowy zamówienia nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w specyfikacji (w szczególności w rozdziale III SIWZ) oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |