GuidZP400 |
2c028138-b780-4acb-91fa-8b1e8ad98a7f
|
Biuletyn |
576044-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Koszalińska
|
Regon |
17030000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Śniadeckich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Koszalin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
75-453
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
(094) 34-78-637, 34-78-635
|
Zamawiajacy fax |
(094) 34-78-636
|
Zamawiajacy email |
szp@tu.koszalin.pl
|
Adres strony url |
bip.tu.koszalin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt „Centrum badawczo – wdrożeniowe inżynierii powierzchni, projektowania i symulacji procesów oraz badań wibroakustycznych” Nr RPZP.01.03.00-32-0002/17-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Oś Priorytetowa 1 Gospodarka, innowacje, nowoczesne technologie Działanie 1.3 Rozwój publicznej infrastruktury badawczej.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.tu.koszalin.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.tu.koszalin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Ofertę należy złożyć pisemnie w wersji papierowej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2017r. poz.1481 oraz z 2018r. poz.106, 138, 650, 1118 i 1629) osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Politechnika Koszalińska, Kancelaria Uczelni (parter), ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa dwufunkcyjnych zasilaczy impulsowych o mocy 10kW i 40kW, przeznaczonych do polaryzacji wsadu lub katody magnetronowej w procesach próżniowo-plazmowych.
|
Numer referencyjny |
29/PNOG/SZP-2/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa dwufunkcyjnych zasilaczy impulsowych o mocy 10kW i 40kW, przeznaczonych do polaryzacji wsadu lub katody magnetronowej w procesach próżniowo-plazmowych:
1) Dwufunkcyjnego zasilacza impulsowego polaryzacji wsadu lub katody magnetronowej w procesach próżniowo-plazmowych, o mocy 10kW – jedna sztuka.
2) Dwufunkcyjnego zasilacza impulsowego polaryzacji wsadu lub katody magnetronowej w procesach próżniowo-plazmowych, o mocy 40kW – jedna sztuka.
Dostarczone podzespoły stanowić będą część wielofunkcyjnego urządzenia technologicznego PVD budowanego przez Politechnikę Koszalińską w ramach projektu „CENTRUM badawczo-wdrożeniowe inżynierii powierzchni, projektowania i symulacji procesów oraz badań wibroakustycznych”, finansowanego z REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO NA LATA 2014-2020.
2. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 12 miesięcy (licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę).
3. Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny; 38800000-3 - Urządzenia sterujące procesem przemysłowym i urządzenia do zdalnego sterowania.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia, tj. załączniku nr 2 do SIWZ.
5. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 12 miesięcy (licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę).
6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane bezpośrednio lub pośrednio pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) elementów składowych urządzenia, oznacza to określenie standardu i właściwości technicznych. Zamawiający dopuszcza oferowanie elementów składowych urządzenia równoważnych pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie, jakie zostały wskazane w ww. dokumencie lub lepsze.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm równoważnych, o ile zastosowane normy zagwarantują utrzymanie standardów na poziomie nie gorszym niż wymagania określone we wskazanych normach.
|
Cpv glowny przedmiot |
31710000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
70
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt.23 ustawy pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu – BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2. Wykaz dokumentów, które mają zostać złożone przez Wykonawcę w ofercie:
1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany - Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Oświadczenia z art.25a ust.1 ustawy pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ.
3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Umowa nie może być sprzeczna z warunkami przedstawionymi w SIWZ.
2. Pozostałe warunki umowne określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ.
3. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia.
4. Strony postanawiają, iż dokonują w formie pisemnego aneksu zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty:
- w zakresie zmiany ceny w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT - wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalona zostanie z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień powstania obowiązku podatkowego. Wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie Zamawiającego.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy w przypadku dostawy przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych innych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia, w przypadku nie wywiązywania się z terminu realizacji zamówienia określonym w umowie.
8. Odstąpienie od umowy w przypadku określonym w pkt.5, 6, 7 powinno nastąpić w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach, w terminie 14 dni od daty otrzymania pisma w tej sprawie przez Wykonawcę.
9. Nie stanowią natomiast zmiany istotnej umowy w rozumieniu art. 144 ustawy PZP zmiany związane z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego lub zmiana danych teleadresowych).
10. Wszelkie zmiany i uzupełnienia zawartej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej podpisanej przez obie strony z zachowaniem wymogów przewidzianych w art. 144 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 r. z późn. zmianami pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:45
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres wskazany w formularzu ofertowym.
2. Obsługa serwisowa urządzenia dokonywana będzie w miejscu montażu urządzenia.
3. Serwis gwarancyjny będzie świadczony w dniach roboczych tygodnia (od poniedziałku do piątku) w godzinach 8:00 – 16:00, a dokonywany w miejscu użytkowania urządzenia odbywać się będzie w obecności przedstawiciela Zamawiającego.
4. Zgłoszenie awarii lub innej nieprawidłowości w działaniu urządzenia dokonywane będzie przez Zamawiającego w formie telefonicznej z wymaganiem potwierdzenia w formie pisemnej pocztą elektroniczną.
5. Czas reakcji na awarie nie może być dłuższy niż 48 godzin od momentu zgłoszenia ich przez Zamawiającego. W przypadku zgłoszenia serwisowego otrzymanego po godzinie 15.00, czas reakcji liczy się od godziny 8.00 następnego dnia roboczego.
6. Naprawa zaistniałych awarii lub usterek urządzenia nastąpi w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych licząc od dnia przesłania przez Zamawiającego drogą mailową oficjalnego zgłoszenia Serwisowi (nie uwzględniając czasu potrzebnego na ewentualne wyprodukowanie części zamiennych).
Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych z art.13 lub art.14 RODO zawiera rozdział XXIII SIWZ.
|