GuidZP400 |
a44b0fdc-0bd3-4c55-ba5b-bf7316799dfc
|
Biuletyn |
582779-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
|
Regon |
01132013000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pawińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17/21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-106
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48(22)6028645,
|
Zamawiajacy fax |
+48(22)8254979
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@zer.mswia.gov.pl,
|
Adres strony url |
http://bip.zer.mswia.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
państwowa jednostka budżetowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.zer.mswia.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.zer.mswia.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferta musi być złożona, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA, 02-106 Warszawa, ul. Pawińskiego 17/21, pok. nr 462 - IV piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA
|
Numer referencyjny |
ZER-ZP-11/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Zakładu Emerytalno – Rentowego MSWiA w ilościach szacunkowych określonych w Tabeli nr 1 Opisu przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Materiały biurowe, stanowiące przedmiot zamówienia, muszą być fabrycznie nowe, wcześniej nieużytkowane, wyprodukowane nie wcześniej niż w okresie 12 miesięcy poprzedzających datę dostawy, nie pochodzić z odzysku, nie pochodzić z projektów realizowanych u innych klientów, nie pochodzić z ekspozycji w punktach sprzedaży oraz być wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych czy roszczeń osób trzecich, posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa dopuszczające je do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 3. Zamawiający przewiduje, że Wykonawca będzie dostarczał materiały biurowe partiami – maksymalnie 6 dostaw, sukcesywnie, nie częściej niż 2 razy w miesiącu, z zastrzeżeniem pkt 4, w terminie określonym przez Wykonawcę w Formularzu oferty (w ramach kryterium oceny ofert) od dnia przesłania przez Zamawiającego Zamówienia. 4. W przypadku uzasadnionej potrzeby Zamawiający zastrzega sobie prawo składania dodatkowego Zamówienia. 5. Miejsce realizacji zamówienia: Wykonawca będzie dostarczał w ramach umowy materiały biurowe wskazane w Zamówieniu do siedziby Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA
w Warszawie (02-106) przy ul. Pawińskiego 17/21. 6. Zamówienie będzie realizowane od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2020 r. lub do wyczerpania kwoty brutto przeznaczonej na jej realizację (w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej).
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada doświadczenie, tj. jeżeli Wykonawca należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy na rzecz firm/instytucji/urzędów o łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, realizowane w ramach jednej lub kilku umów.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W tym zakresie zastosowanie ma art. 26 ust. 6 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych/wykonywanych dostaw, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ wraz z załączeniem dowodów określających, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz oferty – sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ,
2. szczegółowe wyliczenie do oferty – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Formularza oferty,
3. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Formularza oferty,
4. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do Formularza oferty,
5. dokument stwierdzający prawo osoby/osób podpisującej(ych) ofertę do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego, ale tylko wtedy, kiedy prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – pełnomocnictwo, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik,
6. potwierdzenie wniesienia wadium,
7. zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji tych podmiotów – jeżeli dotyczy,
8. oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, na zasadach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ i w art. 144 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2019-08-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający dopuszcza możliwość składania na wezwanie Zamawiającego wyjaśnień w trybie art. 26 ust. 3 i 4, art. 87 ust. 1 i art. 90 ust. 1 i 1a ustawy Pzp, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, czyli w sposób określony w dziale I w rozdziale 2a ustawy Pzp, na adres e-mail: zamowienia@zer.mswia.gov.pl.
|