Dostawy materiałów biurowych i komputerowych

Data publikacji 2020-03-26
Data zakończenia 2020-04-20 00:00:00
Instytucja Najwyższa Izba Kontroli
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Nośniki danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 521990-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301920001, 325820006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów biurowych i komputerowych do Siedziby Najwyższej Izby Kontroli (dalej: Centrala) oraz Ośrodka Szkoleniowego NIK w Goławicach Drugich, gm. Pomiechówek (dalej: OS).
1. CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: MATERIAŁY BIUROWE
Przedmiotem części I zamówienia są dostawy materiałów biurowych do Centrali oraz do OS.
2. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: MATERIAŁY KOMPUTEROWE
Przedmiotem części II zamówienia są dostawy materiałów komputerowych do Centrali oraz do OS.

II. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA.
CZĘŚĆ I oraz CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA
1. Centrala NIK:
- pierwsza dostawa – w terminie do 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy,
- następne dostawy – sukcesywnie do 21 grudnia 2020 r. lub do wyczerpania kwoty określonej w § 7 ust. 1 pkt 1 umowy – w zależności o tego, które z tych zdarzeń wystąpi jako pierwsze.
2. Ośrodek Szkoleniowy NIK w Goławicach:
- jedna dostawa – w terminie do 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 89fe2e4b-3287-47c5-9ca5-dacbd7285b86
Biuletyn 521990-N-2020
Zamawiajacy nazwa Najwyższa Izba Kontroli
Regon 52000000000000
Zamawiajacy adres ulica Filtrowa
Zamawiajacy adres numer domu 57
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-056
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 224 445 000,
Zamawiajacy fax 22 4445415
Zamawiajacy email nik_zp@nik.gov.pl,
Adres strony url www.nik.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Naczelny organ kontroli państwowej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty należy złożyć pisemnie, pod rygorem odrzucenia
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Najwyższa Izba Kontroli, 02-056 Warszawa, ul. Filtrowa 57
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy materiałów biurowych i komputerowych
Numer referencyjny BGO-BGZ.261.004.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy dwie
Okreslenie przedmiotu I. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów biurowych i komputerowych do Siedziby Najwyższej Izby Kontroli (dalej: Centrala) oraz Ośrodka Szkoleniowego NIK w Goławicach Drugich, gm. Pomiechówek (dalej: OS). 1. CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: MATERIAŁY BIUROWE Przedmiotem części I zamówienia są dostawy materiałów biurowych do Centrali oraz do OS. 2. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: MATERIAŁY KOMPUTEROWE Przedmiotem części II zamówienia są dostawy materiałów komputerowych do Centrali oraz do OS. II. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA. CZĘŚĆ I oraz CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA 1. Centrala NIK: - pierwsza dostawa – w terminie do 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy, - następne dostawy – sukcesywnie do 21 grudnia 2020 r. lub do wyczerpania kwoty określonej w § 7 ust. 1 pkt 1 umowy – w zależności o tego, które z tych zdarzeń wystąpi jako pierwsze. 2. Ośrodek Szkoleniowy NIK w Goławicach: - jedna dostawa – w terminie do 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
Cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-21T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Wykaz potwierdzenie okolicznosci SPEŁNIANIE PRZEZ OFEROWANE DOSTAWY WYMAGAŃ OKREŚLONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO: DLA CZĘŚCI I: a) dokumentacji technicznej potwierdzającej, że oferowane przez Wykonawcę papiery wymienione w tabeli 1 załącznika 1, w poz. 78 i 79, spełniają wszystkie wymagane parametry; b) tylko w przypadku, gdy w tabeli 1 załącznika 1, w poz. 80-84 oraz w tabeli 2, w poz. 21-23 Wykonawca zaoferuje papiery równoważne – dokumentacji technicznej potwierdzającej, że oferowane w tych pozycjach papiery spełniają wszystkie parametry określone w załączniku nr 2 do SIWZ. Jako dokumentację techniczną. Zamawiający dopuszcza wydruki z Internetu w języku polskim lub przetłumaczone na język polski przez Wykonawcę. c) egzemplarzy testowych oferowanych materiałów do przeprowadzenia testów w celu sprawdzenia, czy są one zgodne z opisem przedstawionym w ofercie. Zamawiający będzie wymagał dostarczenia egzemplarzy testowych następujących materiałów: 1) tabela nr 1: poz. 19, 20, 29, 45, 46, 47, 54-56, 58 75, 86-91, 119,132; 2) tabela nr 2: poz. 4, 25, 27, 32. DLA CZĘŚCI II: d) egzemplarzy testowych oferowanych materiałów do przeprowadzenia testów w celu sprawdzenia, czy są one zgodne z opisem przedstawionym w ofercie. Zamawiający będzie wymagał dostarczenia egzemplarzy testowych następujących materiałów: 1) tabela nr 3: poz. 2, 3, 5, 6, 10, 12; 2) tabela nr 4: poz. 1.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu, BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór wg załącznika nr 6 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Z pkt III.3 Zamawiający wymaga tylko oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania.
Czy wadium 1
Wadium 1. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:  dla części I: 6.300 zł,  dla części II: 2.800 zł. 2. Wadium może być wniesione w: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, ze zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 92 1010 1010 0036 7813 9120 0000. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt VIII. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1 pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, 5.2 innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium został złożony przed upływem terminu składania ofert, w siedzibie Zamawiającego przy ul. Filtrowej 57 w Sekretariacie Biura Rachunkowości, pok. 23, a jego kopia załączona do oferty. 6. Z treści gwarancji / poręczenia powinno wynikać: 6.1 nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta / poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji / poręczenia) oraz adresy ich siedzib, 6.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją / poręczeniem, 6.3 kwota gwarancji / poręczenia, 6.4 termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składania ofert, 6.5 bezwarunkowe, nieodwoływalne oraz płatne na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta / Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu, maksymalnie w terminie 30 dni od dnia żądania, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy – zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego przepadku, określa ustawa Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje zmiany w Umowie w następujących przypadkach: 1) zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w Umowie; 2) w zakresie obowiązującej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa w tym zakresie; 3) w wyniku konieczności wykonania dodatkowych uzgodnień, badań, ekspertyz, analiz; 4) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania Umowy; 5) konieczność zmiany terminu wykonania lub odbioru dostawy spowodowanej podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości sposobu prowadzenia dostawy; 6) istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych Wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia w przyszłości; 7) zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze Stron, których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy. Takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych. 2. W opisanych w ust. 1 przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec mogą odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, wynagrodzenie określone w § 7 ust. 1 Umowy, termin wykonania przedmiotu zamówienia, termin płatności, zasady rozliczeń (o ile zmiana zasad rozliczeń nie spowoduje konieczności zapłaty Wykonawcy odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie), sposób realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zmiana materiałów lub technologii wykonania zamówienia.
IV 4 4 data 2020-04-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy, przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia z uwzględnieniem okresu rękojmi i gwarancji.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawy materiałów biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-21T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem części I zamówienia są dostawy materiałów biurowych do Centrali oraz do OS
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawy materiałów komputerowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32582000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-21T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem części II zamówienia są dostawy materiałów komputerowych do Centrali oraz do OS.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)