Dostawa, wdrożenie i wsparcie serwisowe systemu informatycznego „portal pracowniczy” dla Uniwersytetu Przyrodniczo – Humanistycznego w Siedlcach, w ramach Projektu „Wsparcie Uczelni szansą na jej rozwój”

Data publikacji 2020-04-02
Data zakończenia 2020-04-16 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
Miejscowość Siedlce
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528861-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wdrożenie i obsługa serwisowa systemu informatycznego „portal pracowniczy” (dalej „system”) dla Uniwersytetu Przyrodniczo – Humanistycznego w Siedlcach.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) dostawę systemu oraz niezbędnych licencji wymaganych do prawidłowego i zgodnego z prawem użytkowania systemu,;
2) wdrożenie systemu, rozumiane jako instalacja i konfiguracja całości oprogramowania oraz sprawdzenie poprawności funkcjonowania systemu i współpracy z użytkowanym przez Zamawiającego systemem do obsługi spraw kadrowo-płacowych SIMPLE.ERP oraz opracowanie mechanizmów tworzenia kopii zapasowych i odtwarzania systemu;
3) przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi systemu;
4) świadczenie obsługi serwisowej systemu.
3. Przedmiot zamówienia jest opisany następującymi kodami Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
1) 48000000 - 8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne;
2) 48450000 -7 pakiety oprogramowania do rozliczania czasu lub zarządzania zasobami ludzkimi;
3) 48600000 - 4 pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne;
4) 72000000 - 5 usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia;
5) 72253200 - 5 usługi w zakresie wsparcia systemu;
6) 80500000 - 9 usługi szkoleniowe.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem elementów wskazanych w pkt 2, określony został w załączniku nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 771ab62a-e4fb-438f-ac76-f19b27564ba4
Biuletyn 528861-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
Regon 14710000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Konarskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Siedlce
Zamawiajacy kod pocztowy 08-110
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 256 442 095
Zamawiajacy fax 256 442 045
Zamawiajacy email kowalm@ap.siedlce.pl
Adres strony url www.uph.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Wsparcie Uczelni szansą na jej rozwój” będzie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (nr umowy o dofinansowanie projektu POWR.03.05.00-00-Z107/17-00).
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny publiczna szkoła wyższa
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.uph.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa, wdrożenie i wsparcie serwisowe systemu informatycznego „portal pracowniczy” dla Uniwersytetu Przyrodniczo – Humanistycznego w Siedlcach, w ramach Projektu „Wsparcie Uczelni szansą na jej rozwój”
Numer referencyjny DZP.282.002.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wdrożenie i obsługa serwisowa systemu informatycznego „portal pracowniczy” (dalej „system”) dla Uniwersytetu Przyrodniczo – Humanistycznego w Siedlcach. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostawę systemu oraz niezbędnych licencji wymaganych do prawidłowego i zgodnego z prawem użytkowania systemu,; 2) wdrożenie systemu, rozumiane jako instalacja i konfiguracja całości oprogramowania oraz sprawdzenie poprawności funkcjonowania systemu i współpracy z użytkowanym przez Zamawiającego systemem do obsługi spraw kadrowo-płacowych SIMPLE.ERP oraz opracowanie mechanizmów tworzenia kopii zapasowych i odtwarzania systemu; 3) przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi systemu; 4) świadczenie obsługi serwisowej systemu. 3. Przedmiot zamówienia jest opisany następującymi kodami Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 1) 48000000 - 8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne; 2) 48450000 -7 pakiety oprogramowania do rozliczania czasu lub zarządzania zasobami ludzkimi; 3) 48600000 - 4 pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne; 4) 72000000 - 5 usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia; 5) 72253200 - 5 usługi w zakresie wsparcia systemu; 6) 80500000 - 9 usługi szkoleniowe. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem elementów wskazanych w pkt 2, określony został w załączniku nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 5
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotna zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach: 1) zmiany terminu realizacji umowy, bądź terminów określonych w harmonogramie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wynikającej ze zmiany sytuacji ekonomicznej, zdolności płatniczych lub warunków organizacyjnych czy też z przyczyn technicznych; 2) zmiany terminu realizacji umowy, bądź terminów określonych w harmonogramie z uzasadnionych przyczyn ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżących po stronie Wykonawcy, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego; wydłużenie terminu realizacji umowy z powyższych przyczyn jest możliwe maksymalnie o okres jednego miesiąca; 3) zmiany dotyczącej w szczególności terminu realizacji zamówienia, bądź terminów określonych w harmonogramie, gdy zaistniała inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy; przesłanka powyższa obejmuje również konieczność zmiany treści umowy w związku z pandemią COVID-19; 4) zmiany dotyczące funkcjonalności systemu w zakresie i w sposób uzgodniony przez strony; zmiana w powyższym zakresie może skutkować stosowną zmianą wysokości wynagrodzenia Wykonawcy; 5) wprowadzenia innego Podwykonawcy niż wskazany w wykazie, o którym mowa w § 16 projektu umowy, lub zmiany zakresu zamówienia powierzonego Podwykonawcy, o ile Wykonawca wykaże, że proponowana zmiana usprawni realizację zamówienia lub jest niezbędna do jego wykonania. 6) zmiany terminu wykonania zamówienia, funkcjonalności systemu, wynagrodzenia wykonawcy, o ile konieczność ich wprowadzenia wynika z następujących okoliczności: a) zmiany obowiązujących przepisów prawa (w tym w zmiany obowiązującej stawki VAT – w takiej sytuacji wynagrodzenie brutto Wykonawcy za część zamówienia, w stosunku do której obowiązek podatkowy powstanie po zmianie stawki VAT, zostanie ustalone z uwzględnieniem tej zmienionej stawki, z uwzględnieniem zaoferowanej ceny netto); b) zaistnienia siły wyższej.
IV 4 4 data 2020-04-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Kryteria cena 1 roboczogodziny w ramach wykonywania czynności wykraczających poza zakres obsługi serwisowej
Znaczenie 5,00
  
Kryteria okres nieodpłatnej obsługi serwisowej
Znaczenie 15,00
  
Kryteria miesięczny koszt obsługi serwisowej po zakończeniu okresu nieodpłatnego świadczenia ww. obsługi
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)