Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Łapy

Data publikacji 2020-04-15
Data zakończenia 2020-04-24 00:00:00
Instytucja Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy
Miejscowość Łapy
Województwo podlaskie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Sprzęt telewizyjny i audiowizualny,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531143-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 300000009, 323200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Łapy"
2. Zamówienie zostało podzielone na części:
a) Część 1 - Dostawa komputerów wraz z oprogramowaniem
b) Część 2 - Dostawa telewizorów, konsol do gier oraz mikrofonów.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
a) załącznik nr 1 do SIWZ dla części 1
b) załącznik 1.1 do SIWZ dla części 2
4. Wszystkie urządzenia wskazane w „Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia" i ich elementy składowe muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane w roku 2019 lub 2020.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 47f19d57-340f-41ce-8a24-583304f705eb
Biuletyn 531143-N-2020
Zamawiajacy nazwa Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy
Regon 50367606000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowy Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Łapy
Zamawiajacy kod pocztowy 18-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 48857152388
Zamawiajacy fax 857152388
Zamawiajacy email bibllapy@wp.pl
Adres strony url www: bibliotekalapy.pl; bip.um.lapy.wrotapodlasia.pl,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samorządowa instytucja kultury
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www: bibliotekalapy.pl, bip.um.lapy.wrotapodlasia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 18-100 Łapy, ul. Matejki 19
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Łapy
Numer referencyjny 26.1.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Łapy" 2. Zamówienie zostało podzielone na części: a) Część 1 - Dostawa komputerów wraz z oprogramowaniem b) Część 2 - Dostawa telewizorów, konsol do gier oraz mikrofonów. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: a) załącznik nr 1 do SIWZ dla części 1 b) załącznik 1.1 do SIWZ dla części 2 4. Wszystkie urządzenia wskazane w „Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia" i ich elementy składowe muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane w roku 2019 lub 2020.
Cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 45
Informacje na temat katalogow Termin wykonania (realizacji) zamówienia 45 dni od dnia podpisania umowy, tożsamy dla każdej części.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) dla części 1 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej dwa zamówienia na dostawę sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł (brutto) każda. Przez jedną dostawę zamawiający rozumie dostawę zrealizowaną jednorazowo lub zrealizowaną sukcesywnie w ramach jednej umowy. Nie dopuszcza się możliwości sumowania kilku umów, w celu uzyskania progu wartościowego wyznaczonego przez Zamawiającego. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli będzie go spełniał samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców. b) dla części 2 Zamawiający nie formułuje w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu Dla części 1 1) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, (załącznik nr 7 do SIWZ), z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu.
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Wraz z ofertą powinny zostać złożone: 1) opis oferowanego przedmiotu zamówienia (według wzoru stanowiący załącznik nr 3.1 do SIWZ - dla części 1 oraz 3.2 dla części 2). a) Zamawiający wymaga by Wykonawca wypełnił każde z wykropkowanych pół, w załączniku nr 3.1 oraz 3.2 dotyczące oferowanego sprzętu. W przypadku braku informacji jaki towar został zaoferowany w przedmiotowym postępowaniu, lub gdy Zamawiający będzie miał trudności z identyfikacją zaoferowanego produktu, odrzuci ofertę jako niezgodną z SIWZ. Dokumenty składane wraz z ofertą nie podlegają uzupełnieniu. 2) OŚWIADCZENIA (wymagane postanowieniami zawartymi w Rozdziale VIII pkt 3 ppkt 1 i 2 SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców (zgodnie z Rozdziałem X pkt 4 SIWZ). Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także ww. oświadczenie dot. tych podmiotów (zgodnie z Rozdziałem IX pkt 7 SIWZ). 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z postanowieniami zawartymi w Rozdziale X pkt 1 SIWZ. 4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi złożyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (formularz - wzór - stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ). Zobowiązanie należy złożyć w oryginale wraz z ofertą podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentacji podmiotu trzeciego. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (załącznik nr 6 do SIWZ - oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej: „Pzp”. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy zmian opisanych poniżej: 1) W przypadku zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa, 2) W przypadku wycofania z produkcji/sprzedaży lub zaprzestania produkcji jakiegokolwiek modelu/typu Urządzenia lub Oprogramowania wskazanego w ofercie Wykonawcy, Wykonawca dostarczy obecnie produkowany/sprzedawany model/typ Urządzenie lub Oprogramowania o parametrach posiadających co najmniej równorzędne cechy, parametry i funkcjonalność, jak Przedmiot umowy wskazany w ofercie Wykonawcy w ramach wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 3 Umowy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego oraz przedstawienia oświadczenia producenta/dystrybutora potwierdzającego fakt wycofania modelu/typu Urządzenia lub Oprogramowania wskazanego w ofercie Wykonawcy wraz z konfiguracją Urządzenia, Oprogramowania obecnie produkowanego celem akceptacji przez Zamawiającego, 3) W przypadku wprowadzenia przez producenta nowej wersji Oprogramowania wskazanego w Ofercie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza w ramach wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 3 Umowy zmianę wersji Oprogramowania pod warunkiem, że nowa wersja spełnia wymagania określone w Załącznikach do Umowy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oświadczenia producenta/dystrybutora potwierdzającego fakt spełniania przez nową wersję Oprogramowania wymagań określonych w załącznikach do Umowy, 4) W przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego Oprogramowania lub Urządzenia, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na zastąpieniu w ramach wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 3 Umowy danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w Załącznikach do Umowy dla Urządzenia zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w związku z ujawnieniem wad. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oświadczenia producenta/dystrybutora potwierdzającego fakt spełniania przez urządzenie zastępcze wymagań określonych w Załącznikach do Umowy, 5) W zakresie terminu realizacji Umowy: - z powodu okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, o czas trwania tych okoliczności; - z powodu wystąpienia okoliczności, nadzwyczajnych, których Wykonawca oraz Zamawiający nie mogli przewidzieć, a wystąpiły w trakcie realizacji przedmiotu umowy, o czas trwania tych okoliczności. 6) W zakresie sposobu realizacji Umowy lub terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia siły wyższej.
IV 4 4 data 2020-04-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Klauzula informacyjna Administratora Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Łapy, reprezentowana przez Dyrektora Biblioteki z siedzibą przy ul. Nowy Rynek 15 , 18-100 Łapy, tel.85 715 23 49, e-mail:biblioteka@bibliotekalapy.pl, www.bibliotekalapy.pl, 2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych z którym może się Pani/Pan kontaktować pod adresem e-mail: iod@ bibliotekalapy.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Łapy”, prowadzonym w trybie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 4. Pani/Pana dane osobowe będą udostępnione osobom upoważnionym przez Administratora w związku z realizacją zadań związanych z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotom realizującym obsługę techniczną dokumentacji (archiwizowania) oraz innym podmiotom uczestniczącym w procedurach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 8. Posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. Nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10. W przypadku gdy Pani/Pan będzie korzystać z przysługującego prawa dostępu do swoich danych a realizacja tego prawa będzie wymagała po stronie Administratora niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 11. Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 12. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa komputerów wraz z oprogramowaniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów wraz z oprogramowaniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: a) załącznik nr 1 do SIWZ. Wszystkie urządzenia wskazane w „Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia" i ich elementy składowe muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane w roku 2019 lub 2020.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa telewizorów, konsol do gier oraz mikrofonów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32320000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Dostawa telewizorów, konsol do gier oraz mikrofonów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: załącznik 1.1 do SIWZ. Wszystkie urządzenia wskazane w „Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia" i ich elementy składowe muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane w roku 2019 lub 2020.
  

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)