GuidZP400 |
769d516a-9fcc-458a-b0d4-d806ac8eea25
|
Biuletyn |
535060-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Białymstoku
|
Regon |
50622576000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Poleska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
89
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-874
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
85 66 37 344, 85 66 37 345,
|
Zamawiajacy fax |
85 66 37 302
|
Zamawiajacy email |
przetargi@wspr.bialystok.pl ,
|
Adres strony url |
www.pogotowie.bialystok.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
1
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakłąd Opieki Zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pogotowie.bialystok.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pogotowie.bialystok.pl; http://bip.spzozwspr.wrotapodlasia.pl/zamowienia_publiczne.html
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
http://mini.portal.uzp.gov.pl; https://epuap.gov.pl/wps/portal; Adres skrzynki ePUAP: /WSPRBialystok/SkrytkaESP
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, pocztą polską, kurierem
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Poleska 89, 15-874 Białystok
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów opatrunkowych
|
Numer referencyjny |
EOP.332.9.20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Liczba części zamówienia, na które wykonawca może złożyć ofertę nie jest ograniczona.
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Zamawiający nie wprowadza ograniczeń w zakresie maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy.
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem
postępowania jest dostawa materiałów opatrunkowych dla SP ZOZ WSPR w Białymstoku, szczegółowo
wyspecyfikowanych w Załączniku nr 3 do SIWZ- Formularz cenowy
|
Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamównienia:
dla części 1 i 3: sukcesywnie, w miarę zapotrzebowania Zamawiającego przez 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
dla części 2: sukcesywnie, w miarę zapotrzebowania Zamawiającego przez 3 miesiące od dnia zawarcia umowy.
Zamawiający w dobie zagrożenia epidemicznego dopuszcza złożenie
oferty w dwojaki sposób: 1. tradycyjnie lub 2. elektronicznie Więcej informacji w Rozdziale VIII. Opis
sposobu przygotowywania ofert SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
1.1 W przypadku przedsiębiorców ubiegających się wspólnie o zamówienie, każdy z przedsiębiorców składa oddzielnie dokument wymieniony w pkt 1.1.
1.2 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.3Dokumenty, o których mowa powyżej mogą zostać przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
1.4Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2020.346 t.j. z późn. zm.).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Próbki asortymentu określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ –Formularz cenowy. W celu weryfikacji zaoferowanego asortymentu do wymogów i oceny jakościowej, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej do złożenia w wyznaczonym terminie próbek asortymentu określonych w Załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy:
do część 1 - po 1 szt. do każdej z pozycji 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14.
do część 2 - po 10 szt. do pozycji 1
do część 3 - po 1 szt. do każdej z pozycji 1,2,3,4.
Próbki muszą być identyczne jak oferowane wyroby. Wykonawca powinien umieścić je w zamkniętym opakowaniu zbiorczym (kartonie, torebce foliowej, kopercie itp.), oznakowanym nazwą Wykonawcy i numerem części. Do opakowania należy dołączyć spis próbek z podaniem producenta i numerem katalogowym.
Ww. opakowania zbiorcze należy umieścić w odpowiednio zabezpieczonym kartonie, oznaczonym tak, jak koperta zawierająca ofertę i dostarczyć do pok. 214.
Komisja Przetargowa sprawdzi, czy zaoferowane wyroby spełniają wszystkie wymagania określone w SIWZ, porównując próbki z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ – Formularz cenowy. Niezgodność próbek z ww. treścią spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 pzp. Każda próbka powinna być oznaczona numerem części oraz pozycji której dotyczy. Próbki powinny być zapakowane w jednostkowe opakowania handlowe.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu – w formie jednolitego dokumentu, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
POZOSTAŁE DOKUMENTY, KTÓRE WYKONAWCA MUSI ZAŁĄCZYĆ WRAZ Z OFERTĄ
a.Wypełniony formularz ofertowy [wg Załącznika nr 1 do SIWZ];
b.Wypełniony formularz cenowy [wg Załącznika nr 3 do SIWZ];
c.Oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień,
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie z dokumentów dołączonych do oferty powinno wynikać umocowanie osób podpisujących ofertę do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego albo ogólne umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniach, w tym zawierania umów w zakresie zamówień publicznych (dotyczy jedynie podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, tj. spółki cywilnej, konsorcjum).
WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, KTÓRE WYKONAWCA PRZEKAZUJE ZAMAWIAJĄCEMU W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 PZP
a)Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.
Wraz ze złożeniem ww. oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji
w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość zmian Umowy w przypadkach, gdy konieczność wprowadzenia zmian Umowy wynika:
a) z zaistnienia siły wyższej, tj. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, ani mu zapobiec lub przezwyciężyć poprzez działanie z dochowaniem należytej staranności, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
b) ze zmiany przepisów prawa mających wpływ na wykonanie przedmiotu Umowy.
2.Strony dokonają zmian Umowy w zakresie wymaganym zmianą przepisów dotyczących wystawiania przez Wykonawców od 01.11.2020 r. ustrukturyzowanych faktur elektronicznych, przesyłanych za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania (PEF).
3. Zmiany Umowy na podstawie niniejszego paragrafu wymagają zgody obu stron i pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-05-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki różne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Kryteria oceny ofert: :
CENA - waga 60%
TERMIN DOSTAWY (Dof)- waga 30%
Wykonawca w tym kryterium może uzyskać:
-30 pkt - jeżeli zaoferowany termin dostawy wynosi 24 godz.
-15 pkt - jeżeli zaoferowany termin dostawy wynosi od 25 godz. do 48 godz.
- 0 pkt - jeżeli zaoferowany termin dostawy wynosi od 49 godz. do 72 godz.
Minimalny, wymagany przez Zamawiającego termin dostawy wynosi 24 godziny. Zaproponowany przez Wykonawcę termin, nie może być dłuższy niż 72 godziny.
TERMIN PRZYDATNOŚCI DO UŻYCIA TOWARU LICZĄC OD DATY ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA (w miesiącach) (Pof) – waga 10 %
Wykonawca w tym kryterium może uzyskać w sytuacji gdy termin zaoferowany mieści się w przedziałach:
- 10 pkt – od 24 m-cy wzwyż
- 8 pkt – od 18 m-cy do 23 m-cy
- 6 pkt – od 16 m-cy do 17 m-cy
- 4 pkt – od 14 m-cy do 15 m-cy
- 0 pkt – 12 m-cy
Minimalny, wymagany przez Zamawiającego termin przydatności do użycia wynosi 12 m-cy.
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy opatrunków różnych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Gazik do dezynfekcji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33198200-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Kryteria oceny ofert:
CENA -waga 60 %
TERMIN DOSTAWY (Dof)- waga 30%
Wykonawca w tym kryterium może uzyskać:
-30 pkt - jeżeli zaoferowany termin dostawy wynosi 24 godz.
-15 pkt - jeżeli zaoferowany termin dostawy wynosi od 25 godz. do 48 godz.
- 0 pkt - jeżeli zaoferowany termin dostawy wynosi od 49 godz. do 72 godz.
Minimalny, wymagany przez Zamawiającego termin dostawy wynosi 24 godziny. Zaproponowany przez Wykonawcę termin, nie może być dłuższy niż 72 godziny
TERMIN PRZYDATNOŚCI DO UŻYCIA TOWARU LICZĄC OD DATY ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA (w miesiącach) (Pof) – waga 10 %
Wykonawca w tym kryterium może uzyskać w sytuacji gdy termin zaoferowany mieści się w przedziałach:
- 10 pkt – od 24 m-cy wzwyż
- 8 pkt – od 18 m-cy do 23 m-cy
- 6 pkt – od 16 m-cy do 17 m-cy
- 4 pkt – od 14 m-cy do 15 m-cy
- 0 pkt – 12 m-cy
Minimalny, wymagany przez Zamawiającego termin przydatności do użycia wynosi 12 m-cy.
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy gazików
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki hydrożelowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Kryteria oceny ofert:
CENA- waga 60 %
TERMIN DOSTAWY (Dof)- waga 30%
Wykonawca w tym kryterium może uzyskać:
-30 pkt - jeżeli zaoferowany termin dostawy wynosi 24 godz.
-15 pkt - jeżeli zaoferowany termin dostawy wynosi od 25 godz. do 48 godz.
- 0 pkt - jeżeli zaoferowany termin dostawy wynosi od 49 godz. do 72 godz.
Minimalny, wymagany przez Zamawiającego termin dostawy wynosi 24 godziny. Zaproponowany przez Wykonawcę termin, nie może być dłuższy niż 72 godziny.
TERMIN PRZYDATNOŚCI DO UŻYCIA TOWARU LICZĄC OD DATY ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA (w miesiącach) (Pof) – waga 10 %
Wykonawca w tym kryterium może uzyskać w sytuacji gdy termin zaoferowany mieści się w przedziałach:
- 10 pkt – od 24 m-cy wzwyż
- 8 pkt – od 18 m-cy do 23 m-cy
- 6 pkt – od 16 m-cy do 17 m-cy
- 4 pkt – od 14 m-cy do 15 m-cy
- 0 pkt – 12 m-cy
Minimalny, wymagany przez Zamawiającego termin przydatności do użycia wynosi 12 m-cy.
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy opatrunków hydrożelowych
|
| |