| GuidZP400 |
0880bac1-48e4-4626-b963-1fff9ff5fb26
|
| Biuletyn |
550175-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej
|
| Regon |
00031146700000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bohaterów Warszawy
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
67
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Busko-Zdrój
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
28-100
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
| Zamawiajacy telefon |
041 3782401
|
| Zamawiajacy fax |
041 3782768
|
| Zamawiajacy email |
sekretariat@zoz.busko.pl
|
| Adres strony url |
www.zoz.busko.com.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.zoz.busko.com.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zoz.busko.com.pl
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
elektronicznie przez ePUAP
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
operator pocztowy, posłaniec, kurier
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Bohaterów Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego do Pracowni Endoskopii Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
|
| Numer referencyjny |
ZOZ/DO/OM/ZP/31/20
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Zadanie obejmuje zakup i dostawę jednorazowego sprzętu medycznego do Pracowni Endoskopii Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku – Zdroju przy ul. Boh. Warszawy 67. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, jego opis i ilości określają Załączniki nr 1 - nr 7 oraz umowa stanowiąca Załącznik nr 12 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
187129,63
|
| Waluta calosc |
pln
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na cały przedmiot zamówienia na kwotę minimum 170 200,00 pln, a na poszczególne załączniki nie mniej niż: Załącznik nr 1 – 110 000,00 pln, Załącznik nr 2 - 5 000,00 pln, Załącznik nr 3 - 22 000,00 pln, Załącznik nr 4 – 25 000,00 pln, Załącznik nr 5 - 5 000,00 pln, Załącznik nr 6 - 2 500,00 pln, Załącznik nr 7 - 700,00 pln.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 Ustawy Pzp
|
| Zakresie warunkow udzialu |
2. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na cały przedmiot zamówienia na kwotę minimum 170 200,00 pln, a na poszczególne załączniki nie mniej niż: Załącznik nr 1 – 110 000,00 pln, Załącznik nr 2 - 5 000,00 pln, Załącznik nr 3 - 22 000,00 pln, Załącznik nr 4 – 25 000,00 pln, Załącznik nr 5 - 5 000,00 pln, Załącznik nr 6 - 2 500,00 pln, Załącznik nr 7 - 700,00 pln.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Opisy lub foldery lub katalogi oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnienie wymagań i parametrów podanych przez Wykonawcę w Załączniku nr 1 - nr 7 do SIWZ.
2. Aktualne dokumenty zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j. Dz. U. 2020 poz. 186), dla produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta cenowa zgodna z załączonym formularzem ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ
2. Arkusz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik od nr 1 - do nr 7 do SIWZ.
3. Oświadczenia o których mowa w pkt. 9.3 SIWZ (Załączniki nr 9 i nr 10 do SIWZ).
4. Pełnomocnictwo – Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
2Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach;
a. zmiana nazwy, adresu Wykonawcy,
b. ustawowych zmian stawek podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian;
c. wprowadzenia dostaw zamiennych za produkt/asortyment którego produkcja zastała wstrzymana/zakończona z przyczyn, na które strony nie miały wpływu;
d. możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach i przesunięć pomiędzy pozycjami, przy zachowaniu cen jednostkowych i nie przekroczeniu kwoty brutto należnego Wykonawcy wynagrodzenia określonego w par. 3 ust. 1 niniejszej umowy;
e. zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu bez wpływu na jakość;
f. zmianę sposobu konfekcjonowania;
g. zmniejszenie ceny jednostkowej.
|
| IV 4 4 data |
2020-06-22T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
pl
|
| IV 4 5 okres |
30
|