GuidZP400 |
d653411c-3542-47c0-b366-e4cab05986fb
|
Biuletyn |
559757-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej
|
Regon |
17343300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Czechosłowacka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-459
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618 355 900
|
Zamawiajacy fax |
618 301 191
|
Zamawiajacy email |
przetargi@sapsp.edu.pl
|
Adres strony url |
https://www.sapsp.edu.pl/wszczete.php
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.sapsp.edu.pl/wszczete.php
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.sapsp.edu.pl/wszczete.php
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Siedziba Zamawiającego: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu, ul. Czechosłowacka 27, 61-459 Poznań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej
|
Numer referencyjny |
ST.2370.16.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Nr 1-5 do SIWZ. Zamówienie jest podzielone na części – liczba części 5:
CZĘŚĆ Nr I – ubrania koszarowe ze znakami identyfikacyjnymi, koszulki letnie i zimowe;
CZĘŚĆ Nr II – obuwie koszarowe;
CZĘŚĆ Nr III – buty strażackie specjalne skórzane;
CZĘŚĆ Nr IV – rękawice specjalne;
CZĘŚĆ Nr V – kominiarki.
|
Cpv glowny przedmiot |
18410000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-08-20T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Szczegóły dotyczące terminów realizacji poszczególnych części zawarte zostały w Rozdziale III SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymaganego poziomu zdolności
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymaganego poziomu zdolności
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymaganego poziomu zdolności
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed wyborem oferty najkorzystniejszej wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy Pzp. Szczegółowe informacje dotyczące powyższych dokumentów znajdują się w SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – wypełniony załącznik nr 8 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający – przed wyborem oferty najkorzystniejszej wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone
w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający będzie wymagał dostarczenia następujących dokumentów:
a) Karta techniczna (technologiczna) wystawiona przez producenta tkaniny zasadniczej, użytej do produkcji ubrania koszarowego potwierdzająca skład
i parametry zastosowanego materiału zgodnie z wymogami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia (punkt 2.1 Parametry techniczne materiałów i surowców) – dotyczy część nr I;
b) Aktualne świadectwo dopuszczenia do użytkowania, wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 roku w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr 143, poz. 1002 ze zm.)
– dotyczy część nr III, IV i V.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 9 do SIWZ. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Do oferty należy załączyć: 1) formularz ofertowy – wypełniony załącznik nr 6 do SIWZ, 2) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt III.3) niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu, 3) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach których polega Wykonawca, wymagane zgodnie z zapisami Roz. V pkt 11 SIWZ, 4) W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów – dokumenty potwierdzające, że Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami, np. zobowiązanie, o którym mowa w pkt 2 powyżej, 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 6) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 700 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 4. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
Część nr I-900,00 zł
Część nr II-100,00 zł
Część nr III-500,00 zł
Część nr IV-80,00 zł
Część nr V-50,00 zł
RAZEM=1.630,00 zł
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonany został wybór Wykonawcy, w następujących okolicznościach i zakresie:
1) zmiany terminu wykonania umowy – gdy z powodu działania siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie, bądź gdy niewykonanie umowy w terminie wyniknie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
2) zmiana określonego typu i modelu przedmiotu umowy, w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji, z tymże cena wskazana w §2 nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w ofercie,
3) w przypadku gdy zmiany aktualnie obowiązującego prawa wymagają zastosowania innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych niezbędnych do wykonania zamówienia, w tym również dokonania zmian w wymaganiach technicznych i eksploatacyjnych przedmiotu umowy zgodnych z obowiązującymi normami,
4) zmiana przeprowadzenia miejsca odbioru przedmiotu umowy lub miejsca szkolenia przedstawicieli Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że w takim przypadku koszty związane z przedmiotową zmianą obciążają Wykonawcę,
5) W przypadku zmiany przepisów prawa – dopuszczalna jest taka zmiana umowy, która umożliwi dostosowanie postanowień niniejszej umowy do nowych przepisów prawa,
6) W przypadku propozycji zmiany umowy pochodzącej od Wykonawcy, Zamawiający podejmie decyzję w zakresie zmiany umowy mającej na uwadze okoliczności czy zmiany proponowane przez Wykonawcę odpowiadają jego potrzebom oraz wymogom dotyczącym wydatkowania środków publicznych zgodnie z przepisami prawa, w szczególności w zakresie wydatkowania ich w określonym roku budżetowym.
|
IV 4 4 data |
2020-07-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej rygorem nieważności. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w dniu, w którym upływa termin składania ofert, o godzinie 09:30. 2. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z zapisami SIWZ. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt III.1.3) niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający nie precyzuje szczególnego sposobu spełniania warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 2) oświadczenia, o których mowa w pkt III.3) niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia; 3) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt III.7) niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu składa każdy z Wykonawców; 4) zobowiązani są oni, na wezwanie Zamawiającego, złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt III.4) oraz III.5.1) niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu, przy czym dokumenty i oświadczenia, o których mowa: a) w pkt III.5.1) niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu składa odpowiednio Wykonawca/ Wykonawcy, który/ którzy wykazuje/ -ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt III.1.3) Ogłoszenia o zamówieniu b) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt III.4) niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu składa każdy z Wykonawców.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ Nr I – ubrania koszarowe ze znakami identyfikacyjnymi, koszulki letnie i zimowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18410000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-20T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania minimalne oraz ilościowe zostały wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej zgodnie z zakresem ilościowym i jakościowym wskazanym dla części nr 1.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ Nr II – obuwie koszarowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18410000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-20T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania minimalne oraz ilościowe zostały wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej zgodnie z zakresem ilościowym i jakościowym wskazanym dla części nr 2.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ Nr III – buty strażackie specjalne skórzane
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18410000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-20T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania minimalne oraz ilościowe zostały wskazane w załączniku nr 3 do SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej zgodnie z zakresem ilościowym i jakościowym wskazanym dla części nr 3.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ Nr IV – rękawice specjalne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18410000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-20T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania minimalne oraz ilościowe zostały wskazane w załączniku nr 4 do SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej zgodnie z zakresem ilościowym i jakościowym wskazanym dla części nr 4.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ Nr V – kominiarki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18410000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-20T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania minimalne oraz ilościowe zostały wskazane w załączniku nr 5 do SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej zgodnie z zakresem ilościowym i jakościowym wskazanym dla części nr 5.
|
| |