GuidZP400 |
0eebbc4b-23aa-4955-8ccf-631ef1488d82
|
Biuletyn |
559698-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół im. ks. Józefa Tischnera w Dobczycach
|
Regon |
18881900000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Szkolna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
20a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Dobczyce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-410
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
012 271 01 81,
|
Zamawiajacy fax |
021 271 10 72
|
Zamawiajacy email |
zs@dobczyce.edu.pl,
|
Adres strony url |
www.dobczyce.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020: Podniesienie kompetencji zawodowych uczniów i nauczycieli poprzez rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w branży E- Elektryczno-Elektronicznej przy Zespole Szkół w Dobczycach- RPMP.10.02.02-12-0027/19
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
Dokumenty postępowania znajdują się w siedzibie Zamawiającego, na stronie www.dobczyce.edu.pl w zakładce Zamówienia Publiczne udostępnia się dokumenty, których publikacja wynika z przepisów Prawa zamówień publicznych
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dobczyce.edu.pl
|
Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
Dokumenty postępowania znajdują się w siedzibie Zamawiającego, na stronie www.dobczyce.edu.pl w zakładce Zamówienia Publiczne udostępnia się dokumenty, których publikacja wynika z przepisów Prawa zamówień publicznych
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert wyłącznie w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół im. ks. Józefa Tischnera, 32-410 Dobczyce, ul. Szkolna 20a.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do Zespołu Szkół im. ks. Józefa Tischnera w Dobczycach
|
Numer referencyjny |
ZS.201.2.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Oferty lub wnioski |
2
|
Maksymalna liczba czesci |
3
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do Zespołu Szkół im. ks. Józefa Tischnera w Dobczycach w podziale na 3 zadania częściowe.
Lp. Nazwa zadania CPV
1 Sprzęt dydaktyczny - stoły dydaktyczne 39121200-8 Stoły dydaktyczne
2 Sprzęt dydaktyczny - urządzenia pomiarowe 38424000-3 Urządzenia pomiarowe i sterujące
3 Sprzęt dydaktyczny– urządzenia warsztatowe 43800000-1 Urządzenia warsztatowe
Pozostałe szczegóły w siwz
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
zł
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie należy zrealizować w terminie do: 90 dni od dnia zawarcia umowy (najdłuższy termin, z zastrzeżeniem części podanych poniżej).
Lp. Nazwa zadania Termin realizacji
1 Sprzęt dydaktyczny - stoły dydaktyczne Do 90 dni od dnia zawarcia umowy
2 Sprzęt dydaktyczny – stanowisko diagnostyczne Do 30 dni od dnia zawarcia umowy
3 Sprzęt dydaktyczny– urządzenia warsztatowe Do 30 dni od dnia zawarcia umowy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca potwierdzi minimalne wymagane parametry sprzętu.
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
- opis techniczny i/lub kartę techniczną produktu i/lub foldery produktu z parametrami w zakresie każdej z pozycji opisu przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnianie minimalnych parametrów technicznych oferowanego sprzętu dydaktycznego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykaz dokumentów
Wypełniony i podpisany Formularz oferty – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym ofertę, zawierający niezbędne dane.
Oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu i że spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Wraz z ofertą należy złożyć również:
Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku, gdy ofertę podpisuje upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy) określające jego zakres. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza.
Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie), ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza.
Formularz cenowy/szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wypełniony– wg. wzoru załącznika nr 2 do SIWZ.
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji dotyczącej kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy, tj. grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798, ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Ofertę należy złożyć wg następującej kolejności:
o Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ
o Formularz cenowy/szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SIWZ- wypełniony, zgodnie z zawartą tam instrukcją.
o Oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności:
Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych;
Stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy zmian w następujących okolicznościach:
a. konieczności dostarczenia innego, niż określonego w Umowie wyposażenia lub pomocy dydaktycznych lub innych pozycji opisanych w opisie przedmiotu zamówienia, niepowodująca zwiększenia ceny, spowodowana zakończeniem produkcji określonego w Umowie urządzenia lub wycofania go z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, posiadające parametry nie gorsze lub porównywalne od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie;
b. pojawienia się na rynku urządzenia producenta pomocy dydaktycznych/ sprzętu nowszej generacji, o lepszych parametrach i pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji pod warunkiem, że te zmiany nie spowodują zwiększenia ceny;
c. w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego urządzenia/wyposażenia/przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu Umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w SIWZ dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w związku z ujawnieniem wad;
d. w przypadku zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa;
e. zmiany Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot Umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego;
f. konieczności uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu, organu administracyjnego, Krajowej Izby Odwoławczej, Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. f) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności;
g. wystąpienia siły wyższej.
Nie stanowi zmiany Umowy zmiana danych rejestrowych lub adresowych oraz ich danych kontaktowych.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/94/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016), dalej RODO, informuję, że:
a) Kontakt z administratorem danych osobowych sekretariat@dobczyce.pl.
b) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
c) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych.
d) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
e) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
f) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
g) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
h) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art.17 ust. 3 lit.b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Uwaga: Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państw członkowskich
|
IV 4 4 data |
2020-07-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje: 1) Udzielania zamówień uzupełniających. 2)
Składania ofert wariantowych. 3) Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 4) Aukcji i licytacji
elektronicznej. 5) Udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt
3 ustawy Pzp.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt dydaktyczny - stoły dydaktyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39121200-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
zł
|
Zalacznik okres w dniach |
90
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzęt dydaktyczny - stoły dydaktyczne
Pozostałe szczegóły w siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt dydaktyczny - urządzenia pomiarowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38424000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
zł
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzęt dydaktyczny - urządzenia pomiarowe
Pozostałe szczegóły w siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt dydaktyczny– urządzenia warsztatowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
43800000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
zł
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzęt dydaktyczny– urządzenia warsztatowe
Pozostałe szczegóły w siwz
|
| |