GuidZP400 |
4749ac08-cecc-41d1-9fac-ac2a0da27cb3
|
Biuletyn |
566596-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Ząbkowicki
|
Regon |
89071840300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sienkiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ząbkowice Śląskie
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
57-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
748 162 800
|
Zamawiajacy fax |
748 162 850
|
Zamawiajacy email |
inwestycje@zabkowice-powiat.pl
|
Adres strony url |
www.bip.powiat-zabkowicki.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Szkoła kompetencji - podniesienie jakości edukacji ponadgimnazjalnej w Powiecie Ząbkowickim - realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014 – 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa: 10 Edukacja, Działanie 10.2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.powiat-zabkowicki.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiat Ząbkowicki ul. Sienkiewicza 11, 57-200 Ząbkowice Śląskie Biuro podawcze pokój 110
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pomocy dydaktycznych i narzędzi TIK do pracowni szkolnych w ramach realizacji projektu „Szkoła kompetencji - podniesienie jakości edukacji ponadgimnazjalnej w Powiecie Ząbkowickim”.
|
Numer referencyjny |
WBKZP.272.39.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i narzędzi TIK dla pracowni szkolnych służących realizacji projektu „Szkoła kompetencji - podniesienie jakości edukacji ponadgimnazjalnej w Powiecie Ząbkowickim”. W/w projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014 – 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa: 10 Edukacja, Działanie 10.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej.
2. Zamówienie obejmuje dostawę oprogramowania opcjonalnego do nauki przedmiotów ścisłych (nauk przyrodniczych w szkole ponadpodstawowej – aplikacja edukacyjna 3D na tablicę interaktywną (licencja na min. 150 stanowisk) oraz monitorów interaktywnych 75” z wbudowanym komputerem (3 szt.).
3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany, dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej, posiadać odpowiednie certyfikaty i dopuszczenie do stosowania w placówkach oświatowych.
4. Dostarczony przedmiot umowy musi być kompletny, gotowy do uruchomienia i posiadający wszelkie elementy wymagane do jego prawidłowego uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych zakupów.
5. Wykonawca przedmiot dostawy dostarczy na własny koszt i ryzyko odpowiednio do wskazanej przez Zamawiającego właściwej jednostki organizacyjnej Zamawiającego.
6. Wykonawca na przedmiot zamówienia udzieli min. 24 miesięcy i maksymalnie 60 miesięcy gwarancji licząc od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy.
7. Sprzęt komputerowy objęty niniejszym zamówieniem jest przeznaczony dla placówek oświatowych, tj. szkół Powiatu Ząbkowickiego i jest związany z działalności dydaktyczną w związku z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 122 z późn. zm.). Zamawiający jest organem prowadzącym w/w placówki oświatowe.
8. Dostawa w ramach niniejszego postępowania została podzielona na 2 części:
Część 1 – Oprogramowanie opcjonalne do nauki przedmiotów ścisłych.
Część 2 – Monitory interaktywne.
9. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.
10. Minimalny termin płatności za dostawę przedmiotu zamówienia wynosi 14 dni.
|
Cpv glowny przedmiot |
30231320-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia warunku Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia warunku Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia warunku Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - z wykorzystaniem wzoru zał. nr 5 do SIWZ.
2) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Mając na uwadze treść art. 26 ust. 6 ustawy Pzp Zamawiający uzyska dokument potwierdzający brak podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wypełnione i podpisane przez Wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu - z wykorzystaniem wzoru zał. Nr 4 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Dokument, o którym mowa w części VI pkt 3 SIWZ jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów - z wykorzystaniem wzoru zał. nr 7 do SIWZ.
2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
3) Dowód wniesienia wadium.
4) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu bez odrębnego wezwania z jego strony, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (z wykorzystaniem wzoru zał. Nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
1) 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych) dla części 1;
2) 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych) dla części 2;
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 10 9533 0004 2001 0002 6260 0007 w Banku Spółdzielczym w Ząbkowicach Śląskich. Na poleceniu przelewu należy wpisać Wadium na dostawę pomocy dydaktycznych i narzędzi TIK – część …… (wpisać odpowiedni numer części). Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu.
4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz, należy dołączyć w oryginale do oferty.
7. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantującą wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
8. Polisa, gwarancja, poręczenie lub inny dokument stanowiący formę wadium muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą oraz zawierać stwierdzenie, że na pierwsze żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. W dokumencie tym gwarant / poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania do zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego albo żądanie złożenia wezwania tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przedłożenie dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu Zamawiającego z żądaniem zapłaty).
9. Z udziału w postępowaniu wyklucza się Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium w wymaganym terminie.
10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
11. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy.
12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
14. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
16. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie Pzp.
17. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Pzp.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. W przypadku zmiany przepisów prawa obowiązujących w dniu podpisania umowy.
2. Oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2020-08-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|