GuidZP400 |
9e17eacf-c799-44d9-b669-0bb7c2c5c61c
|
Biuletyn |
566485-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Informacyjne Lasów Państwowych
|
Regon |
00011577200025
|
Zamawiajacy adres ulica |
Grójecka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
127
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-124
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 18 55 353,
|
Zamawiajacy fax |
22 18 55 371
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@cilp.lasy.gov.pl,
|
Adres strony url |
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/cilp_warszawa/zamowienia_publiczne
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Centrum Informacyjne Lasów Państwowych
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/cilp_warszawa/zamowienia_publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/cilp_warszawa/zamowienia_publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, pocztą lub za pośrednictwem kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Informacyjne Lasów Państwowych ul. Grójecka 127, 02-124 Warszawa.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wdrożenie witryny internetowej czaswlas.
|
Numer referencyjny |
KM.270.1.1.2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie nowej, przeprojektowanej wizualne i zawierającej nowe treści, wersji istniejącej witryny czaswlas.pl, czyli portalu turystycznego przedstawiającego ofertę turystyczną i edukacyjną Lasów Państwowych, zgodnie z projektem funkcjonalno-graficznym Zamawiającego wraz z systemem zarządzania treścią (CMS) oraz systemem zarządzania parametrami obiektów turystycznych, a także uruchomienie jej na serwerze wykonawcy i utrzymanie oraz rozwój witryny przez 16 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru bez uwag. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72413000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
16
|
Informacje na temat katalogow |
Informacje doprecyzowujące dane z punktu II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: Przygotowanie nowej wersji witryny czaswlas i uruchomienie jej na serwerze wykonawcy – maksymalnie 8 tygodni od dnia zawarcia umowy (termin ten stanowi również kryterium oceny ofert), a następnie utrzymanie oraz rozwój przez 16 m-cy od dnia podpisania protokołu odbioru bez uwag.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Za spełnienie przedmiotowego warunku Zamawiający uzna wykazanie się przez wykonawcę realizacją w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech usług polegających na zaprojektowaniu i wykonaniu działającego systemu internetowego, w którym co najmniej 300 zalogowanych użytkowników edytuje bazę danych obiektów.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający zastrzega, że przy wykazywaniu przez wykonawcę spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 23 ustawy Pzp) lub na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, warunek w zakresie zdolności zawodowej musi być spełniony samodzielnie przez jednego wykonawcę lub jeden podmiot udostępniający zasoby.
W przypadku, gdy wykonawca wykonywał w ramach kontraktu / umowy / zadania większy zakres prac, dla potrzeb wykazania spełniania warunku udziału w niniejszym postępowaniu powinien wyodrębnić i podać wartość usług, o których mowa w warunku powyżej.
Jeżeli wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu / umowy / zadania realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. w ramach konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza, aby wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie wykonywanego zakresu usług. W takiej sytuacji zalecane jest przedstawienie stosownych dowodów, np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż̇ 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Kompletna oferta powinna zawierać:
- formularz oferty – załącznik nr 2 do SIWZ,
- oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SIWZ,
- oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia – załącznik nr 4 do SIWZ,
- zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby w oryginale – jeżeli dotyczy,
- pełnomocnictwo do podpisania oferty – jeżeli dotyczy,
- pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy.
2) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji określonych w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, czyli informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia okoliczności określonych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-08-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|