„ZAKUP JEDNEGO AMBULANSU TYPU C ORAZ ZAKUP NOSZY TRANSPORTOWYCH DLA POTRZEB SZPITALA POWIATOWEGO W KĘTRZYNIE”

Data publikacji 2020-07-29
Data zakończenia 2020-08-07 00:00:00
Instytucja Szpital Powiatowy w Kętrzynie
Miejscowość Kętrzyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567917-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 341141213, 331000001
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz zakup 1 szt. ambulansu typu C wraz ze specjalistycznym wyposażeniem medycznym dla Szpitala Powiatowego w Kętrzynie, w podziale na dwa zadania szczegółowo opisanego w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 2 i 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia – dalej zwanej „SIWZ”.
2) Wykaz zadań będących przedmiotem zamówienia:
Zadanie 1. Zakup 1 ambulansu typu C dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Kętrzynie
Zadanie 2. Dostawa noszy głównych wraz z transporterem.
3) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114121-3, 33100000-1.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bab91c09-51bc-4e89-a67c-763abd0bb7cb
Biuletyn 567917-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Powiatowy w Kętrzynie
Regon 51092936200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Marii Curie-Skłodowskiej
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Kętrzyn
Zamawiajacy kod pocztowy 11-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 897 512 502
Zamawiajacy fax 897 513 797
Zamawiajacy email szpital.ketrzyn@szpital-ketrzyn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://szpital-ketrzyn.pl/index.php/ogloszenia/zamowienia-publiczne
Nazwa nadana zamowieniu „ZAKUP JEDNEGO AMBULANSU TYPU C ORAZ ZAKUP NOSZY TRANSPORTOWYCH DLA POTRZEB SZPITALA POWIATOWEGO W KĘTRZYNIE”
Numer referencyjny 19/PN/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz zakup 1 szt. ambulansu typu C wraz ze specjalistycznym wyposażeniem medycznym dla Szpitala Powiatowego w Kętrzynie, w podziale na dwa zadania szczegółowo opisanego w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 2 i 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia – dalej zwanej „SIWZ”. 2) Wykaz zadań będących przedmiotem zamówienia: Zadanie 1. Zakup 1 ambulansu typu C dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Kętrzynie Zadanie 2. Dostawa noszy głównych wraz z transporterem. 3) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114121-3, 33100000-1.
Cpv glowny przedmiot 34114121-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie przez Wykonawcę stosownego oświadczenia
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie przez Wykonawcę stosownego oświadczenia
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 (dwie) dostawy ambulansów typu B lub C o wartości co najmniej - 300 000,00 zł brutto PLN każda wg wzoru stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. koncesję, zezwolenie lub licencję na obrót wyrobami medycznymi lub inny dokument równoważny umożliwiający obrót przedmiotem zamówienia, 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 3. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Zakresie warunkow udzialu Schemat oferowanej zabudowy medycznej przedstawiający widok strony lewej i prawej przedziału medycznego oraz widok zabudowy ściany działowej pomiędzy kabiną kierowcy a przedziałem medycznym;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 (dwóch ) dostaw ambulansów o wartości co najmniej - 300 000,00 zł brutto PLN każda ; , wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (wg Załącznika nr 4 do SIWZ); w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia: - kopia aktualnego świadectwa homologacji (bez załączników) dla oferowanego przedmiotu zamówienia (pojazdu bazowego po wykonanej adaptacji na ambulans) czyli pojazdu specjalnego sanitarnego, wydanego na podstawie przepisów prawa obowiązujących w tym zakresie, - potwierdzenie pozytywnie przeprowadzonych dynamicznych badań wytrzymałościowych (wg wymagań określonych w normie PN-EN 1789) wykonanych przez jednostkę notyfikowaną w oferowanym ambulansie - deklaracja zgodności CE lub inny obowiązujący prawem dokument dopuszczający do obrotu jako wyrób medyczny (zgodnie z Ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych – tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 175), w tym certyfikaty wydane przez jednostki notyfikowane potwierdzające zgodność zabudowy medycznej z wymogami aktualnej normy PN EN 1789 w zakresie ambulansów typu C oraz zgodność wyposażenia medycznego z aktualną normą PN EN 1865-1 (lub norm równoważnych) – dotyczy wyposażenia medycznego i zabudowy, - opisy produktów (Zamawiający dopuszcza możliwość załączenia opisu produktu w postaci folderu), których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Zamawiający żąda, aby opisy poszczególnych produktów potwierdzały wszystkie parametry wymagane i określone w opisie przedmiotu zamówienia - dotyczy wyposażenia medycznego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 i nast. ustawy Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają możliwość zmiany umowy – poza innymi wypadkami wskazanymi powyżej i wynikającymi z umowy, w następującym zakresie: a) zastąpienia sprzętu, który ma być dostarczony w ramach realizacji niniejszej umowy, sprzętem nowym posiadającym co najmniej takie same parametry jakie posiadał sprzęt będący podstawą wyboru oferty Wykonawcy w przypadku wycofania lub wstrzymania produkcji sprzętu który ma być dostarczony, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego sprzętu nie ulegnie zwiększeniu; b) zastąpienia sprzętu, który ma być dostarczony w ramach realizacji niniejszej umowy, sprzętem o wyższej jakości, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego sprzętu nie ulegnie zwiększeniu i nie wpłynie to na cel przetargu oraz wymogi kontraktowania. c) zmiany urzędowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym cena netto pozostanie bez zmian d) zmiany numeru konta bankowego w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy e) zmiany oznaczenia podmiotów umowy f) zmiany harmonogramu spłaty, g) zmian wynikających z klauzuli salwatoryjnej, h) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, i) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, j) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.), k) obniżenia ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę, l) postanowień umowy o charakterze nieistotnym, m) w sytuacji wystąpienia istotnej zmiany sytuacji finansowej Zamawiającego bądź jego struktury. 3. Powyższe zmiany nie mogą powodować wzrostu łącznego wynagrodzenia brutto, ustalonego w oparciu o pierwotne zapisy umowy, za wyjątkiem zmian wynikających ze wzrostu stopy WIBOR w stosunku do jej poziomu przyjętego do kalkulacji ceny oferty z uwzględnieniem aktualizacji harmonogramu płatności oraz zmiany urzędowej zmiany stawki podatku VAT. 4. W pozostałym zakresie dopuszczalność zmian regulują obowiązujące regulacje, w tym art. 144 PZP. 5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści umowy przedłożonej przez Wykonawcę, o ile zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, a nie będą naruszały uregulowań zapisanych w Kodeksie Cywilnym oraz zmieniały zakresu złożonej oferty. W razie sprzeczności pomiędzy zapisami umowy zawartymi we wzorze Wykonawcy, a istotnymi postanowieniami umowy zawartymi w SIWZ, pierwszeństwo mają zapisy zawarte w SIWZ
IV 6 1 sposob udostepniania 9. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z 2018r. poz. 419, 1637 ze zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działanie w celu zachowania ich poufności.
IV 6 1 srodki ochrony 10. W przypadku, gdyby oferta zawierała informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa” lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty w sposób niebudzący wątpliwości, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią taką tajemnicę. Strony zawierające informacje, o których mowa w zdaniu poprzednim, winny być oddzielnie ze sobą połączone, ale ponumerowane z zachowaniem kontynuacji numeracji stron oferty. 11. Zgodnie z art. 8 ust. 3 z związku z art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, nazwy (firmy) oraz adresu, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.
IV 4 4 data 2020-08-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1. Zakup 1 ambulansu typu C dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Kętrzynie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34114121-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zadanie 1. Zakup 1 ambulansu typu C dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Kętrzynie szczegółowo opisane w załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2. Dostawa noszy głównych wraz z transporterem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zadanie 2. Dostawa noszy głównych wraz z transporterem szczegółowo opisanych w załączniku nr 2a do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Parametry techniczne i funkcjinalne
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)