Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych dla IAS Katowice

Data publikacji 2020-07-29
Data zakończenia 2020-08-06 00:00:00
Instytucja Izba Administracji Skarbowej w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 566581-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych dla IAS Katowice. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. 5/1-5/5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielony został na 5 części.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d2c3e2fe-7fbe-4ce0-851d-01d86914b5c8
Biuletyn 566581-N-2020
Zamawiajacy nazwa Izba Administracji Skarbowej w Katowicach
Regon 10212340000000
Zamawiajacy adres ulica Damrota
Zamawiajacy adres numer domu 25
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-022
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 2076000,
Zamawiajacy fax 32 2076010
Zamawiajacy email kancelaria.ias.katowice@mf.gov.pl,
Adres strony url www.slaskie.kas.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamawiajacy powierzyl Nie
Przeprowadza wspolnie podmiot list Nie
Postepowanie wspolne tresc Nie
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.slaskie.kas.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta winna być sporządzona w jeżyku polskim, z zachowaniem formy pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Izba Administracji Skarbowej w Katowicach, ul. Damrota 25, 40-022 Katowice
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych dla IAS Katowice
Numer referencyjny 2401-ILZ_.260.29.2020, ZKP-15/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych dla IAS Katowice. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. 5/1-5/5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielony został na 5 części.
Cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 307488,64
Waluta calosc PLN
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej umożliwiającej realizację przedmiotu zamówienia – na potwierdzenie powyższego Wykonawca składa w ofercie oświadczenie potwierdzające, że posiada środki finansowe lub ma zdolność kredytową w wysokości co najmniej:dla części I – 35 000,00 zł,dla części II – 230 000,00 zł,dla części III – 1 000,00 zł, dla części IV – 43 000,00 zł,dla części V – 48 000,00 zł,Wykonawca składający ofertę na wykonanie więcej niż jednej części winien posiadać środki finansowe lub mieć zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż suma kwot dla części, na które składa ofertę. Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży wypełnione oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z art. 24 ust. 5 pkt 1 może wskazać w pkt. XII formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ adres strony internetowej wraz z podaniem nr KRS lub w przypadku CEIDG – nazwy firmy, umożliwiających Zamawiającemu pozyskanie tych informacji (dostęp do bazy danych musi być ogólnodostępny i bezpłatny – art. 26 ust. 6 ustawy Pzp).
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, warunków udziału w postępowaniu Zamawiający zażąda dla części 2, 4 i 5 dokumentu potwierdzającego długość gwarancji, przy czym takim dokumentem może być kopia karty gwarancyjnej, wydruk ze strony producenta potwierdzający długość gwarancji z podaniem adresu strony i daty wydruku lub oświadczenie producenta albo autoryzowanego przedstawiciela producenta w Polsce potwierdzające, że oferowane elementy objęte są w całości gwarancją producenta na wskazany w ofercie okres gwarancji i w razie niemożliwości wywiązania się Wykonawcy z postanowień gwarancyjnych wobec Zamawiającego przejmie na siebie ich realizację bez dodatkowych opłat ze strony Zamawiającego - powyższe oświadczenie musi być złożone w oryginale i podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania producenta lub autoryzowanego przedstawiciela. Nie dopuszcza się kart gwarancyjnych wystawionych przez Wykonawcę, chyba że jest producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanego sprzętu.
Inne dokumenty niewymienione DOKUMENTY SKLADANE WRAZ Z OFERTĄ. Oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpis czytelny osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy lub podpis nieczytelny osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy z pieczęcią imienną), złożone w formie oryginału: Dokumenty wymagane dla części 1 - dostawa 400 szt. klawiatur komputerowych i 400 szt. myszek komputerowych: Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ), Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ), Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 3 do SIWZ), Formularz cenowy (Załącznik nr 4/1 do SIWZ), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 5/1 do SIWZ) Dokumenty wymagane dla części 2 - dostawa 289 szt. dysków twardych i 10 szt. Pendraive (w tym:50 szt. dysków twardych 2,5”, 200 szt. dysków HDD 4TB, 20 szt. dysków 2,5” USB 1TB, 10 szt. dysków twardych2,5” 2TB, 5 szt. dysków twardych 2,5” 4TB, 4 szt. dysków 2 TB 2,5 SATA, 5 sz. pendrive 64 GB, 5 szt. pendrive 128 GB): Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ), Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ), Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 3 do SIWZ), Formularz cenowy (Załącznik nr 4/2 do SIWZ), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 5/2 do SIWZ) Dokumenty wymagane dla części 3 - dostawa 3 szt. kieszeni do laptopów, 7 szt. pamięci RAM i 1 szt. adapter PCIe: Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ), Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ), Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 3 do SIWZ), Formularz cenowy (Załącznik nr 4/3 do SIWZ), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 5/3 do SIWZ), Dokumenty wymagane dla części 4 - dostawa 50 szt. stacji dokujących: Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ), Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ), Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 3 do SIWZ), Formularz cenowy (Załącznik nr 4/4 do SIWZ), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 5/4 do SIWZ), Dokumenty wymagane dla części 5 - dostawa 46 szt. monitorów LCD 27”:Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ), Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ), Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 3 do SIWZ), Formularz cenowy (Załącznik nr 4/5 do SIWZ), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 5/5 do SIWZ),
Czy wadium 1
Wadium Warunkiem udziału w postępowaniu jest: dla części I: wniesienie wadium w wysokości 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100) dla części II: wniesienie wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) dla części III: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium dla tej części dla części IV: wniesienie wadium w wysokości 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100) dla części V: wniesienie wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100) Wadium może być wnoszone w następujących formach:  w pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego Okręgowy Oddział NBP w Katowicach nr 57 1010 1212 0010 3613 9120 0000 Przy wnoszeniu wadium w pieniądzu (przelew) Wykonawca winien podać nazwę przetargu zgodnie z zapisami pkt 3.2 SIWZ oraz numer części. W przypadku przelewów bankowych za datę złożenia wadium przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego,  w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  w gwarancjach bankowych,  w gwarancjach ubezpieczeniowych,  w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ). 12.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 12.3. Wadium musi obejmować minimum okres związania ofertą. 12.4. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty lub przedłożyć najpóźniej przed terminem składania ofert. 12.5. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12.6. Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału wraz z ofertą lub bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego w Biurze Podawczym pokój nr 2, budynek „A”.W przypadku składania wadium w formie niepieniężnej w siedzibie Zamawiającego, należy je spakować i opisać, tak jak ofertę (wg wzoru w pkt 15 SIWZ) z dopiskiem WADIUM. W związku z zagrożeniem epidemicznym COVIDD-19, w przypadku braku dostępności do budynku Zamawiającego, dokumenty należy pozostawić w wyznaczonym miejscu przy dyżurce ochrony. 12.7. Poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 12.8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b. 12.9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza lub unieważnieniu postępowania. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia. 12.10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmiany w treści umowy zgodnie z Kodeksem Cywilnym i art. 144 Pzp. Za zgodą Zamawiającego możliwa jest również zmiana w zakresie zmiany oferowanego elementu na inny o identycznych lub lepszych parametrach lub zaoferowania lepszych warunków gwarancji i serwisu przy niepodwyższonej cenie ofertowej.
IV 4 4 data 2020-08-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa 400 szt. klawiatur komputerowych i 400 szt. myszek komputerowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 32520,33
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - dla Części 1 – Dostawa 400 szt. klawiatur komputerowych i 400 szt. myszek komputerowych: Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty,Załącznik nr 4/1 do SIWZ – Formularz cenowy dla części 1, Załącznik nr 5/1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa 289 szt. dysków twardych i 10 szt. pendraive (w tym:50 szt. dysków twardych 2,5”, 200 szt. dysków HDD 4TB, 20 szt. dysków 2,5” USB 1TB, 10 szt. dysków twardych 2,5” 2TB, 5 szt. dysków twardych 2,5” 4TB, 4 szt. dysków 2 TB 2,5 SATA, 5 szt. pendrive 64 GB, 5 szt. pendrive 128 GB)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 196020,33
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – opis cech, parametrów, funkcjonalności, konfiguracji oraz dokumentacji technicznej i wyposażenia określają - dla części 2 -Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty, Załącznik nr 4/2 do SIWZ – Formularz cenowy dla części 2, Załącznik nr 5/2 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa 3 szt. kieszeni do laptopów, 7 szt. pamięci RAM i 1 szt. adapter PCIe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1224,41
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – opis cech, parametrów, funkcjonalności, konfiguracji oraz dokumentacji technicznej i wyposażenia określają dla części 3- Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty,Załącznik nr 4/3 do SIWZ – Formularz cenowy, dla części 3 Załącznik nr 5/3 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa 50 szt. stacji dokujących
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 36585,37
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – opis cech, parametrów, funkcjonalności, konfiguracji oraz dokumentacji technicznej i wyposażenia określają dla części 4 - Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty Załącznik nr 4/4 do SIWZ – Formularz cenowy dla części 4, Załącznik nr 5/4 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 4
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa 46 szt. monitorów LCD 27”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 41138,21
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – opis cech, parametrów, funkcjonalności, konfiguracji oraz dokumentacji technicznej i wyposażenia określają dla części 5 - Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty,Załącznik nr 4/5 do SIWZ – Formularz cenowy dla części 5,Załącznik nr 5/5 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 5
  

Criterion

Kryteria gwaracja i rękojmia
Znaczenie 0,40
  
Kryteria cena
Znaczenie 0,60
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)