GuidZP400 |
d2c3e2fe-7fbe-4ce0-851d-01d86914b5c8
|
Biuletyn |
566581-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Izba Administracji Skarbowej w Katowicach
|
Regon |
10212340000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Damrota
|
Zamawiajacy adres numer domu |
25
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-022
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 2076000,
|
Zamawiajacy fax |
32 2076010
|
Zamawiajacy email |
kancelaria.ias.katowice@mf.gov.pl,
|
Adres strony url |
www.slaskie.kas.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Zamawiajacy powierzyl |
Nie
|
Przeprowadza wspolnie podmiot list |
Nie
|
Postepowanie wspolne tresc |
Nie
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.slaskie.kas.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta winna być sporządzona w jeżyku polskim, z zachowaniem formy pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Izba Administracji Skarbowej w Katowicach, ul. Damrota 25, 40-022 Katowice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych dla IAS Katowice
|
Numer referencyjny |
2401-ILZ_.260.29.2020, ZKP-15/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych dla IAS Katowice. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. 5/1-5/5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielony został na 5 części.
|
Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
307488,64
|
Waluta calosc |
PLN
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej umożliwiającej realizację przedmiotu zamówienia – na potwierdzenie powyższego Wykonawca składa
w ofercie oświadczenie potwierdzające, że posiada środki finansowe lub ma zdolność kredytową w wysokości co najmniej:dla części I – 35 000,00 zł,dla części II – 230 000,00 zł,dla części III – 1 000,00 zł,
dla części IV – 43 000,00 zł,dla części V – 48 000,00 zł,Wykonawca składający ofertę na wykonanie więcej niż jednej części winien posiadać środki finansowe lub mieć zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż suma kwot dla części, na które składa ofertę. Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży wypełnione oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z art. 24 ust. 5 pkt 1 może wskazać w pkt. XII formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ adres strony internetowej wraz z podaniem nr KRS lub w przypadku CEIDG – nazwy firmy, umożliwiających Zamawiającemu pozyskanie tych informacji (dostęp do bazy danych musi być ogólnodostępny i bezpłatny – art. 26 ust. 6 ustawy Pzp).
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, warunków udziału w postępowaniu Zamawiający zażąda dla części 2, 4 i 5 dokumentu potwierdzającego długość gwarancji, przy czym takim dokumentem może być kopia karty gwarancyjnej, wydruk ze strony producenta potwierdzający długość gwarancji z podaniem adresu strony i daty wydruku lub oświadczenie producenta albo autoryzowanego przedstawiciela producenta w Polsce potwierdzające, że oferowane elementy objęte są w całości gwarancją producenta na wskazany w ofercie okres gwarancji i w razie niemożliwości wywiązania się Wykonawcy z postanowień gwarancyjnych wobec Zamawiającego przejmie na siebie ich realizację bez dodatkowych opłat ze strony Zamawiającego - powyższe oświadczenie musi być złożone w oryginale i podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania producenta lub autoryzowanego przedstawiciela. Nie dopuszcza się kart gwarancyjnych wystawionych przez Wykonawcę, chyba że jest producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanego sprzętu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
DOKUMENTY SKLADANE WRAZ Z OFERTĄ. Oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpis czytelny osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy lub podpis nieczytelny osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy z pieczęcią imienną), złożone w formie oryginału: Dokumenty wymagane dla części 1 - dostawa 400 szt. klawiatur komputerowych i 400 szt. myszek komputerowych: Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ), Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ), Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 3 do SIWZ), Formularz cenowy (Załącznik nr 4/1 do SIWZ), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 5/1 do SIWZ) Dokumenty wymagane dla części 2 - dostawa 289 szt. dysków twardych i 10 szt. Pendraive (w tym:50 szt. dysków twardych 2,5”, 200 szt. dysków HDD 4TB, 20 szt. dysków 2,5” USB 1TB, 10 szt. dysków twardych2,5” 2TB, 5 szt. dysków twardych 2,5” 4TB, 4 szt. dysków 2 TB 2,5 SATA, 5 sz. pendrive 64 GB, 5 szt. pendrive 128 GB): Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ), Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ), Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 3 do SIWZ), Formularz cenowy (Załącznik nr 4/2 do SIWZ), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 5/2 do SIWZ) Dokumenty wymagane dla części 3 - dostawa 3 szt. kieszeni do laptopów, 7 szt. pamięci RAM i 1 szt. adapter PCIe: Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ), Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ), Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 3 do SIWZ), Formularz cenowy (Załącznik nr 4/3 do SIWZ), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 5/3 do SIWZ), Dokumenty wymagane dla części 4 - dostawa 50 szt. stacji dokujących: Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ), Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ), Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 3 do SIWZ), Formularz cenowy (Załącznik nr 4/4 do SIWZ), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 5/4 do SIWZ), Dokumenty wymagane dla części 5 - dostawa 46 szt. monitorów LCD 27”:Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ), Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ),
Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 3 do SIWZ), Formularz cenowy (Załącznik nr 4/5 do SIWZ), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 5/5 do SIWZ),
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Warunkiem udziału w postępowaniu jest:
dla części I: wniesienie wadium w wysokości 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100)
dla części II: wniesienie wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
dla części III: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium dla tej części
dla części IV: wniesienie wadium w wysokości 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100)
dla części V: wniesienie wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100)
Wadium może być wnoszone w następujących formach:
w pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego
Okręgowy Oddział NBP w Katowicach nr 57 1010 1212 0010 3613 9120 0000
Przy wnoszeniu wadium w pieniądzu (przelew) Wykonawca winien podać nazwę przetargu zgodnie z zapisami pkt 3.2 SIWZ oraz numer części. W przypadku przelewów bankowych za datę złożenia wadium przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego,
w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
w gwarancjach bankowych,
w gwarancjach ubezpieczeniowych,
w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ).
12.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert.
12.3. Wadium musi obejmować minimum okres związania ofertą.
12.4. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty lub przedłożyć najpóźniej przed terminem składania ofert.
12.5. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone
o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
12.6. Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału wraz z ofertą lub bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego w Biurze Podawczym pokój nr 2, budynek „A”.W przypadku składania wadium w formie niepieniężnej w siedzibie Zamawiającego, należy je spakować i opisać, tak jak ofertę (wg wzoru w pkt 15 SIWZ) z dopiskiem WADIUM. W związku z zagrożeniem epidemicznym COVIDD-19, w przypadku braku dostępności do budynku Zamawiającego, dokumenty należy pozostawić w wyznaczonym miejscu przy dyżurce ochrony.
12.7. Poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela.
12.8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b.
12.9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza lub unieważnieniu postępowania. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia.
12.10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
12.11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
12.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi
na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności,
o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
12.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmiany w treści umowy zgodnie z Kodeksem Cywilnym i art. 144 Pzp. Za zgodą Zamawiającego możliwa jest również zmiana w zakresie zmiany oferowanego elementu na inny o identycznych lub lepszych parametrach lub zaoferowania lepszych warunków gwarancji i serwisu przy niepodwyższonej cenie ofertowej.
|
IV 4 4 data |
2020-08-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa 400 szt. klawiatur komputerowych i 400 szt. myszek komputerowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
32520,33
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - dla Części 1 – Dostawa 400 szt. klawiatur komputerowych i 400 szt. myszek komputerowych: Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty,Załącznik nr 4/1 do SIWZ – Formularz cenowy dla części 1, Załącznik nr 5/1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa 289 szt. dysków twardych i 10 szt. pendraive (w tym:50 szt. dysków twardych 2,5”, 200 szt. dysków HDD 4TB, 20 szt. dysków 2,5” USB 1TB, 10 szt. dysków twardych 2,5” 2TB, 5 szt. dysków twardych 2,5” 4TB, 4 szt. dysków 2 TB 2,5 SATA, 5 szt. pendrive 64 GB, 5 szt. pendrive 128 GB)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
196020,33
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – opis cech, parametrów, funkcjonalności, konfiguracji oraz dokumentacji technicznej i wyposażenia określają - dla części 2 -Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty,
Załącznik nr 4/2 do SIWZ – Formularz cenowy dla części 2, Załącznik nr 5/2 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa 3 szt. kieszeni do laptopów, 7 szt. pamięci RAM i 1 szt. adapter PCIe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
1224,41
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – opis cech, parametrów, funkcjonalności, konfiguracji oraz dokumentacji technicznej i wyposażenia określają dla części 3- Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty,Załącznik nr 4/3 do SIWZ – Formularz cenowy, dla części 3 Załącznik nr 5/3 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa 50 szt. stacji dokujących
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
36585,37
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – opis cech, parametrów, funkcjonalności, konfiguracji oraz dokumentacji technicznej i wyposażenia określają dla części 4 - Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty
Załącznik nr 4/4 do SIWZ – Formularz cenowy dla części 4, Załącznik nr 5/4 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 4
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa 46 szt. monitorów LCD 27”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
41138,21
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – opis cech, parametrów, funkcjonalności, konfiguracji oraz dokumentacji technicznej i wyposażenia określają dla części 5 - Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty,Załącznik nr 4/5 do SIWZ – Formularz cenowy dla części 5,Załącznik nr 5/5 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 5
|
| |