GuidZP400 |
50fac9ff-3bd2-49f6-9222-8d8fcf701f5c
|
Biuletyn |
568391-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Usług Wspólnych w Lubaniu
|
Regon |
36614384200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Lubanie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
61
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lubanie
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87-732
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
54-251-35-16
|
Zamawiajacy email |
cuwlubanie@onet.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
bip.cuwlubanie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Europejski Fundusz Społeczny w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Przeprowadza wspolnie podmiot list |
NIE
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
NIE
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bipcuwlubanie.pl
|
Oferty wnioski dostepne |
NIE
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
NIE
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Usług Wspólnych w Lubaniu, Lubanie 61, 87-732 Lubanie (pok. nr 1 )
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Działania na rzecz wsparcia i rozwoju uczniów w gminie Lubanie
|
Numer referencyjny |
CUW.271.2.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć rozwijających kompetencje kluczowe uczniów, prowadzonych w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Lubaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: zakup doposażenia bazy dydaktycznej - szczegółowy opis: Załącznik nr 1 - Zakup wyposażenia pracowni przedmiotowych - informatycznej, języków obcych, matematycznej, biologicznej, chemiczno-fizycznej. - Okres gwarancji na całość przedmiotu zamówienia: nie mniej niż 1 rok od dnia odbioru przedmiotu zamówienia bez wad. Wykonawca zobowiązany jest do: - dostawy fabrycznie nowych, nieużywanych urządzeń i pomocy dydaktycznych; przedmiot zamówienia ma być wolny od wad fizycznych i innych uszkodzeń, po złożeniu gotowy do eksploatacji oraz tożsamy ze wskazanym w Ofercie; Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostarczonego sprzętu i jego zgodność ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 1 do SIWZ; - dostawy po 1 zestawie baterii do wszystkich elementów, w których przewidziane jest użycie baterii; - jednorazowej dostawy przedmiotu zamówienia, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym (przynajmniej na 1 dzień przed planowaną dostawą), do budynku szkoły, adres: Lubanie 14, 87-732 Lubanie; - wniesienia wszystkich elementów przedmiotu zamówienia w miejsce przeznaczenia, - usunięcia szkód powstałych na skutek wnoszenia przedmiotu zamówienia oraz wszelkich innych szkód powstałych w wyniku działań podejmowanych przez osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia; - realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i ppoż. oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa; - zachowania porządku w obrębie wykonywanej dostawy przedmiotu zamówienia; - udziału w protokolarnym odbiorze zrealizowanego przedmiotu zamówienia. 2. Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia: - wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu przed odbiorem końcowym atestów dopuszczenia do obrotu i użytkowania, certyfikatów, instrukcji, rysunków materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia – w języku polskim. - wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z użyciem materiałów, sprzętów i urządzeń o parametrach nie gorszych i jakości nie gorszej niż określono w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. - oferowany przedmiot zamówienia ma spełniać wymogi określone obowiązującym prawem, materiały zastosowane do jego realizacji zostały dopuszczone do jego stosowania, spełniają między innymi określone normy i parametry. - wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu zamówionego towaru i ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia towaru, powstałe podczas transportu.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-09-11T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) w zakresie doświadczenia Wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali co najmniej 1 dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto minimum 100.000,00 zł w ramach jednego kontraktu, Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie przedstawionych dokumentów – spełnia/nie spełnia, W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty mogą spełniać łącznie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
b) wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminy składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – wzór stanowi załącznik nr 9 (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty mogą spełniać łącznie),
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Składanych wraz z ofertą –formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2: a) oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – wzór stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji, b) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wzór stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji, c) upoważnienie - pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeżeli dotyczy) – wzór stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji, d) Wykaz części zamówienia przeznaczonych do podwykonania – wzór zawarty w załączniku nr 2. Wypełnienie tabeli jest obowiązkowe wyłącznie wtedy, gdy wykonawca zamierza powierzyć cześć zamówienia podwykonawcom, e) w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował zasobem tych podmiotów, w szczególności składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, określające w szczególności (wzór stanowi załącznik nr 7): zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2) Składane w ciągu 3 dni (bez wezwania) od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp, – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca). 3) Składanych przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona na wezwanie i w terminie wyznaczonym przez zamawiającego (min. 5 dni) - oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia i innych: d) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4) Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w niniejszym rozdziale składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. Zamawiający nie dopuszcza składania dokumentów czy oświadczeń poprzez środek komunikacji elektronicznej czy faks. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, na poniższych zasadach: 1) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, w tym prawa miejscowego, 2) ustawowej zmiany stawki podatku VAT po dacie otwarcia ofert, 3) wystąpi zmiana wykonawcy w przypadkach sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu bądź dziedziczenia oraz w przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek), 4) odstąpienie na wniosek Zamawiającego od realizacji części zamówienia i związana z tym zmiana wynagrodzenia, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł, 5) wystąpi konieczność: zmiany podwykonawcy, wprowadzenia podwykonawcy, 6) wystąpi konieczność zmiany terminów umownych rozpoczęcia lub zakończenia dostaw, z uwagi na: konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji
|
IV 4 4 data |
2020-08-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:30
|
IV 4 5 okres |
30
|