Dostawa wyposażenia medycznego oddziałów dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o.

Data publikacji 2020-08-20
Data zakończenia 2020-08-28 00:00:00
Instytucja Szpital Powiatowy w Wyrzysku Sp. z o.o.
Miejscowość Wyrzysk
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 575976-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001, 331923005, 331550001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie obejmuje dostawę wraz z transportem i wniesieniem, montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu Zamawiającego z obsługi dostarczonego sprzętu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ; tabele parametrów techniczno - użytkowych zamawianego sprzętu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b8000bda-3291-447a-9400-7999f7e95223
Biuletyn 575976-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Powiatowy w Wyrzysku Sp. z o.o.
Regon 30145785000000
Zamawiajacy adres ulica ul. 22 Stycznia
Zamawiajacy adres numer domu 41
Zamawiajacy miejscowosc Wyrzysk
Zamawiajacy kod pocztowy 89-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 67 286 26 22
Zamawiajacy fax 67 286 24 63
Zamawiajacy email zp@szpitalwyrzysk.com
Adres strony url http://szpitalwyrzysk.com
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Podmiot leczniczy utworzony przez spółkę prawa handlowego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://szpitalwyrzysk.com/przetargi/dostawy.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w postaci papierowej za pośrednictwem Poczty Polskiej, kuriera lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Powiatowy w Wyrzysku Sp. z o.o. z siedzibą ul. 22 Stycznia 41, 89-300 Wyrzysk
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia medycznego oddziałów dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o.
Numer referencyjny ZP/382-14/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zamówienie obejmuje dostawę wraz z transportem i wniesieniem, montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu Zamawiającego z obsługi dostarczonego sprzętu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ; tabele parametrów techniczno - użytkowych zamawianego sprzętu.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; nie dotyczy Wykonawców w przypadku określonym w art. 26 ust. 6 uPzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j. Dz. U. z z 2020 r. poz. 186) lub oświadczenie o posiadaniu odpowiednich dokumentów lub oświadczenie o braku konieczności posiadania wymaganych dokumentów. Foldery, ulotki, karty katalogowe lub inne materiały informacyjne, w których winny być wymienione informacje potwierdzające spełnianie wymaganych parametrów.
Inne dokumenty niewymienione 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ; 2 wypełniona i podpisana tabela parametrów techniczno-użytkowych z wykorzystanie wzoru, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ; 3. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór załącznik nr 2 do SIWZ; 4. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wzór załącznik nr 3 do SIWZ, informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu; 5. oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych wynikających z RODO – wzór załącznik nr 7 do SIWZ; 6. pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego – jeśli dotyczy, pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie, 7. dokument, w którym Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli ofertę składają Wykonawcy występujący wspólnie, 8. zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. 9. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w niniejszym postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Dopuszczalne przypadki zmian umowy zawarto we wzorze umowy.
IV 4 4 data 2020-08-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Szafki przyłóżkowe z dodatkowym blatem – 18 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192300-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje dostawę wraz z transportem i wniesieniem, montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu Zamawiającego z obsługi dostarczonego sprzętu.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Kabina do ćwiczeń i zawieszeń UGUL z osprzętem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33155000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje dostawę wraz z transportem i wniesieniem, montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu Zamawiającego z obsługi dostarczonego sprzętu.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Stół rehabilitacyjny z regulowaną wysokością
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33155000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje dostawę wraz z transportem i wniesieniem, montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu Zamawiającego z obsługi dostarczonego sprzętu.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)