| GuidZP400 |
d1521b19-46d0-4c56-b171-30c1356d3be5
|
| Biuletyn |
578349-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu
|
| Regon |
28109884000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Komeńskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
35
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Elbląg
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
82-300
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
| Zamawiajacy telefon |
55 239 44 01, 55 239 44 95,
|
| Zamawiajacy fax |
55 239 45 77
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@szpitalmiejski.elblag.pl,
|
| Adres strony url |
https://platformazakupowa.pl/szpitalmiejski_elblag
|
| Adres strony internetowej |
https://platformazakupowa.pl/szpitalmiejski_elblag
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/szpitalmiejski_elblag
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/szpitalmiejski_elblag
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/szpitalmiejski_elblag
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu medycznego (C0VID-19)
|
| Numer referencyjny |
ZP/25/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem umowy jest sprzętu medycznego w ilości i o parametrach określonych w załącznikach nr 1.1 – 1.5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
1. Pakiet 1 – KAPSUŁA DO TRANSPORTU CHORYCH – 1 SZT. (zgodnie z załącznikiem nr 1.1)
2. Pakiet 2 - ŁÓŻKA MEDYCZNE - 8 SZT. (zgodnie z załącznikiem nr 1.2.1, 1.2.2, 1.2.3)
3. Pakiet 3 - URZĄDZENIE DO DEZYNFEKCJI - 2 SZT. (zgodnie z załącznikiem nr 1.3)
4. Pakiet 4 - MACERATOR - 2 SZT. (zgodnie z załącznikiem nr 1.4)
5. Pakiet 5 – KARDIOMONITORY - 6 SZT. (zgodnie z załącznikiem nr 1.5)
|
| Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Okres w dniach |
30
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Wykonawca winien do upływu terminu składania ofert przesłać opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym elektronicznie zaszyfrowane:
1) wypełniony formularz OFERTA, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1,
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w formularzu OFERTY w miejscu „WYKONAWCA / WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA” należy wpisać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2) Zestawienie parametrów technicznych - załączniki 1.1 – 1.5 – tylko oferowane.
3) dokumenty wymienione w pkt VI. pkt 1 i 2 SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, tj:,
a) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ,
b) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.
c) Aktualne dokumenty dopuszczające oferowany wyrób do używania i obrotu na ternie RP (Deklaracja Zgodności zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych – Dz. U. z 2010 Nr 107, poz. 679 ze zm. Lub certyfikat CE) oraz wpisy/zgłoszenia do Rejestru wyrobów Medycznych i Preparatów Biobójczych lub oświadczenie, że dokumenty takie nie są wymagane. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formie opisu przynależność ww. dokumentów do określonego numeru pakietu i pozycji.
d) Materiały informacyjne - katalogi, foldery, prospekty producenta lub instrukcje obsługi itp. w języku polskim dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia umożliwiające ich dokładne zidentyfikowanie wraz z parametrami technicznymi potwierdzającymi zgodność z parametrami wyspecyfikowanymi przez Zamawiającego przedstawionymi przez Wykonawcę.
4) pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa – jeżeli OFERTA lub inny dokument jest podpisany przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania na zewnątrz posiadającą (posiadające) stosowne pełnomocnictwo,
5) pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ,
2. Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.
3. Aktualne dokumenty dopuszczające oferowany wyrób do używania i obrotu na ternie RP (Deklaracja Zgodności zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych – Dz. U. z 2010 Nr 107, poz. 679 ze zm. Lub certyfikat CE) oraz wpisy/zgłoszenia do Rejestru wyrobów Medycznych i Preparatów Biobójczych lub oświadczenie, że dokumenty takie nie są wymagane. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formie opisu przynależność ww. dokumentów do określonego numeru pakietu i pozycji.
4. Materiały informacyjne - katalogi, foldery, prospekty producenta lub instrukcje obsługi itp. w języku polskim dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia umożliwiające ich dokładne zidentyfikowanie wraz z parametrami technicznymi potwierdzającymi zgodność z parametrami wyspecyfikowanymi przez Zamawiającego przedstawionymi przez Wykonawcę.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2020-09-04T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
PL
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
Otwarcie/odszyfrowanie ofert nastąpi w dniu 04.09.2020r. od godz. 09:05 za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych, ul. Żeromskiego 22, Elbląg
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
KAPSUŁA DO TRANSPORTU CHORYCH – 1 SZT.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
KAPSUŁA DO TRANSPORTU CHORYCH – 1 SZT. (zgodnie z załącznikiem nr 1.1)
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
ŁÓŻKA MEDYCZNE - 8 SZT.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
ŁÓŻKA MEDYCZNE - 8 SZT. (zgodnie z załącznikiem nr 1.2.1, 1.2.2, 1.2.3)
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
URZĄDZENIE DO DEZYNFEKCJI - 2 SZT.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
URZĄDZENIE DO DEZYNFEKCJI - 2 SZT. (zgodnie z załącznikiem nr 1.3)
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
MACERATOR - 2 SZT.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
MACERATOR - 2 SZT. (zgodnie z załącznikiem nr 1.4)
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
KARDIOMONITORY - 6 SZT.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
KARDIOMONITORY - 6 SZT. (zgodnie z załącznikiem nr 1.5)
|
| | |