GuidZP400 |
fc5f79db-f397-40f9-9d80-2b100b44789b
|
Biuletyn |
584568-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
|
Regon |
14291704000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Juzistek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zegrze
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-131
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261883896
|
Zamawiajacy fax |
261883868
|
Zamawiajacy email |
jw4809.zp@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.26wog.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.26wog.wp.mil.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.26wog.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SKARB PAŃSTWA – 26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY Adres: ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa odzieży roboczej i branżowej, obuwia roboczego i branżowego, ochrony indywidualnej oraz odzieży branżowej dla personelu służby zdrowia i personelu kuchni dla 26 WOG w Zegrzu oraz jednostek wojskowych bedących na jego zaopatrzeniu.
|
Numer referencyjny |
ZP/59/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami został zawarty w formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 2, 2.1, 2.2, 2.3 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert w podziale na 4 części:
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części, przy czym tylko jedną ofertę w danej części.
W zakresie wszystkich Części 1, 2, 3 i 4 Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w wysokości 30% zamówienia podstawowego (odpowiednio dla części). Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji po zrealizowaniu dostawy w ramach zamówienia podstawowego dla danej Części według cen jednostkowych określonych w zamówieniu podstawowym. Szczegółowe zasady skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji opisano w umowie § 14 zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
18110000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
25
|
Informacje na temat katalogow |
UWAGA!!!: (termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert).
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą się
doświadczeniem niezbędnym do wykonania dostawy, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, udokumentują również wykonywanie
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających
czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert:
Część 1 - co najmniej 1 dostawy obejmującej swoim zakresem przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto.
Część 2 - co najmniej 1 dostawy obejmującej swoim zakresem przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto.
Część 3 - co najmniej 1 dostawy obejmującej swoim zakresem przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto.
Część 4 - co najmniej 1 dostawy obejmującej swoim zakresem przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto.
Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 5, 5a, 5b, 5c do SIWZ (odpowiednio dla części).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności,
o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj.:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
2. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 1 lit. a, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
3. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 1 lit. a, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do upływu terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 1 niniejszej SIWZ, do złożenia oferty w formie pisemnej. Wzór formularza oferty stanowią:
1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego
w załączniku nr 1 do SIWZ;
2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego
w załączniku nr 2, 2.1, 2.2, 2.3 do SIWZ;
2. Pełnomocnictwo:
1) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CEiDG, i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w zamówieniu w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie;
2) pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) - należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy zgodnie z paragrafem 8 projektu umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-09-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|