GuidZP400 |
05d957f6-01ad-4341-969c-d4da287b4c05
|
Biuletyn |
587398-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Podlaskie
|
Regon |
05065840400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kardynała Stefana Wyszyńskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-888
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
85 665 45 51
|
Zamawiajacy fax |
85 665 46 42
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl
|
Adres strony url |
www.przetargi.wrotapodlasia.pl
|
Adres strony internetowej |
https://platformazakupowa.pl/pn/wrotapodlasia
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (z podziałem na część unijną 63,63% i część krajową 36,37%) poziom dofinansowania 100%
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/wrotapodlasia
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/wrotapodlasia
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa fabrycznie nowych mebli na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego
|
Numer referencyjny |
BZP.272.40.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa fabrycznie nowych mebli na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego”.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa biurek (5 szt.) i foteli obrotowych (5 szt.) fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 SIWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy PZP.
6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia, o którym mowa
w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP.
7. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
(z podziałem na część unijną 63,63% i część krajową 36,37%) poziom dofinansowania 100%.
|
Cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
W postępowaniu zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W postępowaniu zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W postępowaniu zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
nie dotyczy
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ, Wykonawca którego oferta została oceniona najwyżej zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, następujących dokumentów :
Dla każdego oferowanego asortymentu wymienionego w załączniku nr 3 do SIWZ – Zamawiający będzie wymagał przedłożenia kart katalogowych lub innych środków dowodowych (np. folderów oferowanych produktów, prospektów, katalogów, kart charakterystyki artykułu, wydruków ze strony internetowej producenta) – jednoznacznie opisane numerem danej pozycji określonej w kolumnie „B” załącznika nr 3 do SIWZ, zawierające: wszystkie informacje potwierdzające, że oferowane produkty spełniają wymagania postawione przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca jest jednocześnie producentem oferowanych mebli to w informacji o oferowanych produktach zamieścić stosowną informację.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Ofertę stanowi wypełniony Formularz ofertowy (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ).
Wraz z ofertą powinny zostać złożone:
1) OŚWIADCZENIE (wymagane postanowieniami zawartymi w Rozdziale IX pkt 3 ppkt 1 SIWZ).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców (zgodnie
z Rozdziałem XI pkt 4 SIWZ).
2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z postanowieniami zawartymi
w Rozdziale XI pkt 1 SIWZ.
3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał w postaci dokumentu elektronicznego, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym; Zamawiający dopuszcza złożenie elektronicznej kopii pełnomocnictwa poświadczonej przez notariusza kwalifikowanym podpisem elektronicznym) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że:
zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych
i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych
w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIE stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca:
1) nie podlega wykluczeniu z postępowania (na podstawie którejkolwiek
z okoliczności wskazanych wart. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy PZP) (załącznik
nr 4 do SIWZ);
UWAGA: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji (zgodnie z Rozdziałem XIX pkt 8), o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,
o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (załącznik nr 5 do SIWZ
- oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
o udzielenie zamówienia.
Na podstawie dołączonego do złożonej oferty OŚWIADCZENIA, o którym mowa
w pkt 3 - Zamawiający dokonuje weryfikacji wstępnego potwierdzenia,
że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (tj. weryfikacji wstępnego potwierdzenia, okoliczności o których mowa w pkt 3 ppkt 1),
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
§ 11 wzoru umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy zmian opisanych poniżej:
1) W przypadku zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa,
2) W przypadku wycofania z produkcji/sprzedaży lub zaprzestania produkcji jakiegokolwiek modelu/typu zaoferowanego mebla, Wykonawca dostarczy obecnie produkowany/sprzedawany model/typ mebla o parametrach posiadających co najmniej równorzędne cechy, parametry i funkcjonalność, jak przedmiot umowy wskazany
w ofercie Wykonawcy w ramach wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 3 Umowy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego oraz przedstawienia oświadczenia producenta/ dystrybutora potwierdzającego fakt wycofania modelu/typu mebla oraz zaoferowania obecnie produkowanego, celem akceptacji przez Zamawiającego.
3) W zakresie terminu realizacji Umowy:
- z powodu okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, o czas trwania tych okoliczności;
- z powodu wystąpienia okoliczności, nadzwyczajnych, których Wykonawca oraz Zamawiający nie mogli przewidzieć, a wystąpiły w trakcie realizacji przedmiotu umowy, o czas trwania tych okoliczności.
4) W zakresie sposobu realizacji Umowy lub terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia siły wyższej.
2. Zmiany w Umowie wymagają zgody obu stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Wprowadzenie zmian w wysokości wynagrodzenia jest możliwe jedynie w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT).
|
IV 4 4 data |
2020-09-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
XXVIII. SIWZ Klauzula informacyjna Administratora
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Województwo Podlaskie reprezentowane przez Marszałka oraz Zarząd Województwa Podlaskiego z siedzibą przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, tel. +48 (85) 66 54 549, e-mail: kancelaria@wrotapodlasia.pl, http://bip.umwp.wrotapodlasia.pl/.
2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych z którym może się Pani/Pan kontaktować pod adresem e-mail: iod@wrotapodlasia.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa fabrycznie nowych mebli na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego”, prowadzonym w trybie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
4. Pani/Pana dane osobowe będą udostępnione osobom upoważnionym przez Administratora w związku z realizacja zadań związanych z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotom realizującym obsługę techniczną dokumentacji (archiwizowania) podmiotom odpowiedzialnym za obsługę informatyczną platformy zamówień oraz innym podmiotom uczestniczącym w procedurach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5-ciu lat trwałości projektu, po czym zostaną przekazane na okres 10-ciu lat do archiwum, a następnie zostaną usunięte zgodnie z przepisami o brakowaniu akt.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. W przypadku gdy Pani/Pan będzie korzystać z przysługującego prawa dostępu do swoich danych a realizacja tego prawa będzie wymagała po stronie Administratora niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
11. Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
12. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
|