5.4. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem niezbędnego wyposażenia w meble, sprzęt AGD, sprzęty i urządzenia porządkowe oraz utrzymania czystości, łazienkowe uchwyty dla osób niepełnosprawnych, zewnętrzne wycieraczki systemowe do obuwia oraz wyposażenie w sprzęt P.POŻ dla:
5.4.1. przebudowanego budynku świetlico – stołówki ze zmianą przeznaczenia na Lokalne Centrum Animacji Społecznej z lokalizacją na terenie Zalewu Zimna Woda,
5.4.2. przebudowanego budynku magazynowego (hangaru) z odtworzeniem jego funkcji jako wypożyczalni wodnego sprzętu sportowo – rekreacyjnego z lokalizacją na terenie Zalewu Zimna Woda,
w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Odnowa zdegradowanej przestrzeni miejskiej prowadząca do rozwiązania zdiagnozowanych problemów społecznych w mieście Łuków” współfinansowanego ze środków europejskich w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna, Działania 13.3 Rewitalizacja obszarów miejskich.
5.5. Przedsięwzięcie obejmuje swym zakresem dostawę, montaż oraz uruchomienie wyposażenia:
5.5.1. budynku Lokalnego Centrum Animacji Społecznej, którego zakres rzeczowy obejmuje zakup, dostawę i montaż sprzętu AGD, mebli i akcesoriów do pomieszczeń sanitarnych, socjalnych i gospodarczych, szatni, zaplecza kuchennego, sali warsztatów kulinarnych, pokoju instruktorów, administaracji oraz dostawę sprzętów komunalnych, PPOŻ i sporządzeniem instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego wraz z dostawą i montażem wszelkich oznaczeń, tabliczek, itp. wymaganych przedmiotową instrukcją. Każdy sprzęt elektroinstalacyjny winien posiadać instrukcję obsługi sporządzoną w języku polskim.
5.5.2. budynku magazynowego - hangaru, którego zakres rzeczowy obejmuje zakup, dostawę i montaż sprzętu AGD, mebli i akcesoriów do pomieszczeń socjalnych, gospodarczych, administracyjnych, ratowników, na sprzęt pływający i narciarski, węzła sanitarnego oraz dostawę sprzętów komunalnych, PPOŻ i sporządzeniem instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego wraz z dostawą i montażem wszelkich oznaczeń, tabliczek, itp. wymaganych przedmiotową instrukcją. Każdy sprzęt elektroinstalacyjny winien posiadać instrukcję obsługi sporządzoną w języku polskim.
5.6. Wykonawca po podpisaniu umowy, a przed realizacją zamówienia zobowiązany jest do dokonania pomiarów pomieszczeń, w których realizowany będzie przedmiot Zamówienia w celu weryfikacji wymiarów mebli.
5.7. W ramach zadania Wykonawca dostosuje dostarczane meble (średnica otworów, lokalizacja) do urządzeń sanitarnych tj. umywalki, wężyki, kolanka objęte dostawą wg oddzielnego Zamówienia.
5.8. Wszystkie dostarczone materiały, montowane urządzenia i elementy wyposażenia, muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie w Polsce i posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem.
5.9. Jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy uszkodzone lub zabrudzone zostaną elementy budynku np. stolarka drzwiowa, ściany, podłogi, inne Wykonawca robót zobowiązany będzie do naprawienia szkody i przywrócenie do stanu pierwotnego.
5.10. Dostarczone meble, sprzęt AGD, P.POŻ oraz pozostałe urządzenia muszą być fabrycznie nowe, wykonane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, gotowe do użytku oraz ustawione w pomieszczeniach i miejscach, wg rzutów wskazanych w dokumentacji projektowej lub wskazanych przez Zamawiającego.
5.11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia została zawarty w Tomie III SIWZ.
5.12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorach umów zawartych w Tomie II SIWZ.
5.13. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie, innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt dostarczany przez konkretnego Wykonawcę, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty.
5.14. Miejscem dostawy jest:
Teren Zalewu Zimna Woda przy ul. Turystycznej, 21-400 Łuków.
|
GuidZP400 |
4d2fbbe0-a579-4268-ba09-f007c49a5653
|
Biuletyn |
587127-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Łuków
|
Regon |
00000000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łuków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy email |
info@um.lukow.pl
|
Adres strony url |
www.lukow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Odnowa zdegradowanej przestrzeni miejskiej prowadząca do rozwiązania zdiagnozowanych problemów społecznych w mieście Łuków
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://umlukow.bip.lubelskie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbywa się w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Łuków, ul. Piłsudskiego 17 21-400 Łuków, pok. nr 109 Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA BUDYNKU LOKALNEGO CENTRUM ANIMACJI SPOŁECZNEJ ORAZ BUDYNKU MAGAZYNOWEGO - HANGARU NA SPRZĘT WODNY W ŁUKOWIE
|
Numer referencyjny |
ZP.271.15.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
5.4. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem niezbędnego wyposażenia w meble, sprzęt AGD, sprzęty i urządzenia porządkowe oraz utrzymania czystości, łazienkowe uchwyty dla osób niepełnosprawnych, zewnętrzne wycieraczki systemowe do obuwia oraz wyposażenie w sprzęt P.POŻ dla:
5.4.1. przebudowanego budynku świetlico – stołówki ze zmianą przeznaczenia na Lokalne Centrum Animacji Społecznej z lokalizacją na terenie Zalewu Zimna Woda,
5.4.2. przebudowanego budynku magazynowego (hangaru) z odtworzeniem jego funkcji jako wypożyczalni wodnego sprzętu sportowo – rekreacyjnego z lokalizacją na terenie Zalewu Zimna Woda,
w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Odnowa zdegradowanej przestrzeni miejskiej prowadząca do rozwiązania zdiagnozowanych problemów społecznych w mieście Łuków” współfinansowanego ze środków europejskich w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna, Działania 13.3 Rewitalizacja obszarów miejskich.
5.5. Przedsięwzięcie obejmuje swym zakresem dostawę, montaż oraz uruchomienie wyposażenia:
5.5.1. budynku Lokalnego Centrum Animacji Społecznej, którego zakres rzeczowy obejmuje zakup, dostawę i montaż sprzętu AGD, mebli i akcesoriów do pomieszczeń sanitarnych, socjalnych i gospodarczych, szatni, zaplecza kuchennego, sali warsztatów kulinarnych, pokoju instruktorów, administaracji oraz dostawę sprzętów komunalnych, PPOŻ i sporządzeniem instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego wraz z dostawą i montażem wszelkich oznaczeń, tabliczek, itp. wymaganych przedmiotową instrukcją. Każdy sprzęt elektroinstalacyjny winien posiadać instrukcję obsługi sporządzoną w języku polskim.
5.5.2. budynku magazynowego - hangaru, którego zakres rzeczowy obejmuje zakup, dostawę i montaż sprzętu AGD, mebli i akcesoriów do pomieszczeń socjalnych, gospodarczych, administracyjnych, ratowników, na sprzęt pływający i narciarski, węzła sanitarnego oraz dostawę sprzętów komunalnych, PPOŻ i sporządzeniem instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego wraz z dostawą i montażem wszelkich oznaczeń, tabliczek, itp. wymaganych przedmiotową instrukcją. Każdy sprzęt elektroinstalacyjny winien posiadać instrukcję obsługi sporządzoną w języku polskim.
5.6. Wykonawca po podpisaniu umowy, a przed realizacją zamówienia zobowiązany jest do dokonania pomiarów pomieszczeń, w których realizowany będzie przedmiot Zamówienia w celu weryfikacji wymiarów mebli.
5.7. W ramach zadania Wykonawca dostosuje dostarczane meble (średnica otworów, lokalizacja) do urządzeń sanitarnych tj. umywalki, wężyki, kolanka objęte dostawą wg oddzielnego Zamówienia.
5.8. Wszystkie dostarczone materiały, montowane urządzenia i elementy wyposażenia, muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie w Polsce i posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem.
5.9. Jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy uszkodzone lub zabrudzone zostaną elementy budynku np. stolarka drzwiowa, ściany, podłogi, inne Wykonawca robót zobowiązany będzie do naprawienia szkody i przywrócenie do stanu pierwotnego.
5.10. Dostarczone meble, sprzęt AGD, P.POŻ oraz pozostałe urządzenia muszą być fabrycznie nowe, wykonane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, gotowe do użytku oraz ustawione w pomieszczeniach i miejscach, wg rzutów wskazanych w dokumentacji projektowej lub wskazanych przez Zamawiającego.
5.11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia została zawarty w Tomie III SIWZ.
5.12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorach umów zawartych w Tomie II SIWZ.
5.13. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie, innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt dostarczany przez konkretnego Wykonawcę, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty.
5.14. Miejscem dostawy jest:
Teren Zalewu Zimna Woda przy ul. Turystycznej, 21-400 Łuków.
|
Cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-18T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.1. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa w przypadkach określonych w art. 144 Pzp.
1.2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany.
1.3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy w związku z okolicznościami niezawinionymi przez Wykonawcę ani osobami, którymi się posługiwał przy wykonaniu przedmiotu umowy, z wyłączeniem zmian dotyczących przedmiotu umowy, w następujących przypadkach:
1.3.1. zmiany przepisów mających zastosowanie przy wykonaniu umowy;
1.3.2. zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy za odpowiednim obniżeniem wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli wystąpią uzasadnione okoliczności nie dające się wcześniej przewidzieć i pozwolą na wykonanie przedmiotu umowy, tak by w pełni służył celowi,
1.3.3. zastosowania ulepszeń w stosunku do przedmiotu umowy, gdy przyniosą wymierne korzyści Zamawiającemu a nie zmieniają wartości umowy;
1.3.4. co do zmiany terminu okresu trwania gwarancji jakości, gdy po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta;
1.3.5. zaistnienia siły wyższej tj. ograniczeń związanych ze stanem epidemii COVID-19.
1.3.6. zaistnienia innych okoliczności prawnych lub technicznych, skutkujących niemożliwością wykonania lub należytego wykonania Umowy zgodnie z jej postanowieniami,
1.3.7. nadzwyczajnej zmiany okoliczności, o których mowa w art. 357[1] § 1 Kodeksu cywilnego.
1.4. W przypadku nie oddania do użytku budynku, Zamawiający wskaże alternatywny adres dostawy na terenie Miasta Łuków a termin wykonania umowy zostanie wydłużony o czas niezbędny na montaż mebli i wyposażenia jednak nie dłuższy niż czas wynikający z opóźnienia jaki upłynie pomiędzy terminem wynikającym z umowy budowy a faktycznym terminem oddania budynku.
1.5. Każda zmiana umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.
1.6. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Pzp następujące zmiany:
1.6.1. danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, w szczególności zmiana numeru rachunku bankowego,
1.6.2. danych teleadresowych,
1.6.3. danych rejestrowych.
|
IV 4 4 data |
2020-10-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
W ogłoszeniu Zamawiający zastosował informację zgodną z siwz.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż wyposażenia budynku Lokalnego Centrum Animacji Społecznej.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-18T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż oraz uruchomienie wyposażenia budynku Lokalnego Centrum Animacji Społecznej, którego zakres rzeczowy obejmuje zakup, dostawę i montaż sprzętu AGD, mebli i akcesoriów do pomieszczeń sanitarnych, socjalnych i gospodarczych, szatni, zaplecza kuchennego, sali warsztatów kulinarnych, pokoju instruktorów, administaracji oraz dostawę sprzętów komunalnych, PPOŻ i sporządzeniem instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego wraz z dostawą i montażem wszelkich oznaczeń, tabliczek, itp. wymaganych przedmiotową instrukcją. Każdy sprzęt elektroinstalacyjny winien posiadać instrukcję obsługi sporządzoną w języku polskim.
Zakres Zamówienia obejmuje:
dostawę i montaż wyposażenia węzłów sanitarnych,
dostawę i montaż wyposażenia szatni,
dostawę i montaż wyposażenia zaplecza kuchennego,
dostawę i montaż wyposażenia pomieszczenia warsztatów kulinarnych,
dostawę i montaż wyposażenia pomieszczeń gospodarczych i socjalnych,
dostawę i montaż wyposażenia p.poż,
dostawę i montaż wyposażenia zaplecza administracyjnego i pokoju instruktorów.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż wyposażenia budynku magazynowego - hangaru na sprzęt wodny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-18T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienie wyposażenia budynku magazynowego - hangaru, którego zakres rzeczowy obejmuje zakup, dostawę i montaż sprzętu AGD, mebli i akcesoriów do pomieszczeń socjalnych, gospodarczych, administracyjnych, ratowników, na sprzęt pływający i narciarski, węzła sanitarnego oraz dostawę sprzętów komunalnych, PPOŻ i sporządzeniem instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego wraz z dostawą i montażem wszelkich oznaczeń, tabliczek, itp. wymaganych przedmiotową instrukcją. Każdy sprzęt elektroinstalacyjny winien posiadać instrukcję obsługi sporządzoną w języku polskim.
Zakres Zamówienia obejmuje:
dostawę i montaż wyposażenia węzłów sanitarnych,
dostawę i montaż wyposażenia pomieszczeń socjalnych oraz gospodarczych,
dostawę i montaż wyposażenia na sprzęt pływający,
dostawę i montaż wyposażenia na sprzęt narciarski,
dostawę i montaż wyposażenia p.poż
dostawę i montaż wyposażenia zaplecza administracyjnego i pomieszczeń ratowników.
|
| |