„Zakup i dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta w Kielcach”

Data publikacji 2020-09-22
Data zakończenia 2020-09-30 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Bielizna pościelowa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588063-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 395124008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej w im. Św. Brata Alberta w Kielcach.
Zamówienie zostało podzielone na 7 zadań:
Zadanie 1 – Środki ochrony indywidualnej
1. Rękawicznik jednorazowe – 800 opakowań;
2. Kombinezony – 70 szt. ;
3. Fartuchy jednorazowe – 200 szt.;
4. Czepki jednorazowe – 200 szt.;
5. buty (ochraniacze) jednorazowe – 200 szt.;
6. gogle ochronne – 30 szt.
7. maseczki jednorazowe – ochronne – 10 000 szt.;
8. maseczki z filtrem – 100 szt.;
9. rękawice jednorazowe (ROZMIAR M) – 250 opakowań.

Zadanie 2 – Wyposażenie medyczne
1. ozonatory - wydajność min. 40 g/h – 2 szt.;
2. ssaki płucne elektryczne – płucne – 3 szt.;
3. lampy bakteriobójcze dwufunkcyjne przepływowe przejezdne na statywie z pilotem – 9 szt.;
4. wózki do przewożenia bielizny brudnej - przykrywane, na kółkach o pojemności 250-300 l – 6 szt.;
5. koncentratory tlenu – 3 szt.;
6. sterylizatory powietrza – 15 szt.

Zadanie 3 – pozostałe wyposażenie
1. pościel z kory 160x200 cm – 340 szt.;
2. pościel jednorazowa – 200 komp.;
3. ręczniki kąpielowe 70x 140 cm – 160 szt.;
4. myjki do mycia – 30 szt,;
5. klapki do kąpieli – 50 szt.;
6. kosze z pokrywa 70 l na zużyte środki ochrony – 20 szt.;
7. naczynia - talerzyki jednorazowe – 2 000 szt.;
8. sztućce jednorazowe – 2 000 komp. ;
9. kubeczki jednorazowe - plastikowe do napojów gorących – 2 000 szt.;
10. proszek do prania dezynfekujący (do prania kolorów) – 200 kg.;
11. zestawy do sprzątania – 3 szt.;
12. zestaw do sprzątania – 2 szt.;
13. papiery toaletowe duże – 2 800 szt.;
14. ręczniki papierowe – 1 300 szt.;
15. kołdry 160x200 cm – 40 szt.;
16. Poduszki 70x80 – 40szt.;
17. zestaw do sprzątania – 6 szt.

Zadanie 4 – Środki do dezynfekcji
1. mydła antybakteryjne – 150 litrów;
2. płyny do dezynfekcji rąk i powierzchni – 150 szt.
3. chusteczki antybakteryjne do rąk i powierzchni – 60 opakowań;
4. maty dezynfekcyjne – 2 sztuk;

Zadanie 5 – Termometry
1. termometry bezdotykowe – 10 szt.;
2. termometry bezdotkowe na podczerwień – 1 szt.;

Zadanie 6 – Pojemniki dozujące płyn dezynfekcyjny
1. pojemniki dozujące płyn dezynfekcyjny - dozowniki bezdotykowe – 10 szt;
2. pojemniki dozujące płyn dezynfekcyjny -dozowniki dezynfekcyjne łokciowe naścienne – 20 szt;

Zadanie 7 – Łóżka/materace
1. materace do łózek – 20 szt.;
2. łóżka polowe z materacem – 6 szt

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ.

Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: „Bezpieczna przyszłość" nr: WND-POWR.02.08.00-00-0099/20, finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, w ramach II Osi priorytetowej: Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji PO WER, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e4851e3d-14b4-4bb1-b7a5-a072ad94c6c0
Biuletyn 588063-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta
Regon 29239760800000
Zamawiajacy adres ulica Żeromskiego
Zamawiajacy adres numer domu 4/6
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25-369
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 413 676 673
Zamawiajacy fax 41 3676 673 wew. 230
Zamawiajacy email monika.lisowska@dpsalberta.pl
Adres strony url www.dpsalberta.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: „Bezpieczna przyszłość" nr: WND-POWR.02.08.00-00-0099/20, finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, w ramach II Osi priorytetowej: Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji PO WER, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://dpsalberta.pl/?page_id=1350
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://dpsalberta.pl/?page_id=1350
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta w Kielcach ul. Żeromskiego 4/6, 25-369 Kielce.
Nazwa nadana zamowieniu „Zakup i dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta w Kielcach”
Numer referencyjny 1/PN/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej w im. Św. Brata Alberta w Kielcach. Zamówienie zostało podzielone na 7 zadań: Zadanie 1 – Środki ochrony indywidualnej 1. Rękawicznik jednorazowe – 800 opakowań; 2. Kombinezony – 70 szt. ; 3. Fartuchy jednorazowe – 200 szt.; 4. Czepki jednorazowe – 200 szt.; 5. buty (ochraniacze) jednorazowe – 200 szt.; 6. gogle ochronne – 30 szt. 7. maseczki jednorazowe – ochronne – 10 000 szt.; 8. maseczki z filtrem – 100 szt.; 9. rękawice jednorazowe (ROZMIAR M) – 250 opakowań. Zadanie 2 – Wyposażenie medyczne 1. ozonatory - wydajność min. 40 g/h – 2 szt.; 2. ssaki płucne elektryczne – płucne – 3 szt.; 3. lampy bakteriobójcze dwufunkcyjne przepływowe przejezdne na statywie z pilotem – 9 szt.; 4. wózki do przewożenia bielizny brudnej - przykrywane, na kółkach o pojemności 250-300 l – 6 szt.; 5. koncentratory tlenu – 3 szt.; 6. sterylizatory powietrza – 15 szt. Zadanie 3 – pozostałe wyposażenie 1. pościel z kory 160x200 cm – 340 szt.; 2. pościel jednorazowa – 200 komp.; 3. ręczniki kąpielowe 70x 140 cm – 160 szt.; 4. myjki do mycia – 30 szt,; 5. klapki do kąpieli – 50 szt.; 6. kosze z pokrywa 70 l na zużyte środki ochrony – 20 szt.; 7. naczynia - talerzyki jednorazowe – 2 000 szt.; 8. sztućce jednorazowe – 2 000 komp. ; 9. kubeczki jednorazowe - plastikowe do napojów gorących – 2 000 szt.; 10. proszek do prania dezynfekujący (do prania kolorów) – 200 kg.; 11. zestawy do sprzątania – 3 szt.; 12. zestaw do sprzątania – 2 szt.; 13. papiery toaletowe duże – 2 800 szt.; 14. ręczniki papierowe – 1 300 szt.; 15. kołdry 160x200 cm – 40 szt.; 16. Poduszki 70x80 – 40szt.; 17. zestaw do sprzątania – 6 szt. Zadanie 4 – Środki do dezynfekcji 1. mydła antybakteryjne – 150 litrów; 2. płyny do dezynfekcji rąk i powierzchni – 150 szt. 3. chusteczki antybakteryjne do rąk i powierzchni – 60 opakowań; 4. maty dezynfekcyjne – 2 sztuk; Zadanie 5 – Termometry 1. termometry bezdotykowe – 10 szt.; 2. termometry bezdotkowe na podczerwień – 1 szt.; Zadanie 6 – Pojemniki dozujące płyn dezynfekcyjny 1. pojemniki dozujące płyn dezynfekcyjny - dozowniki bezdotykowe – 10 szt; 2. pojemniki dozujące płyn dezynfekcyjny -dozowniki dezynfekcyjne łokciowe naścienne – 20 szt; Zadanie 7 – Łóżka/materace 1. materace do łózek – 20 szt.; 2. łóżka polowe z materacem – 6 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ. Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: „Bezpieczna przyszłość" nr: WND-POWR.02.08.00-00-0099/20, finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, w ramach II Osi priorytetowej: Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji PO WER, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym.
Cpv glowny przedmiot 39512400-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 20
Okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Złożenie oświadczenia wraz z ofertą dopuszczalne jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej. Jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ.
IV 4 4 data 2020-09-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)