Dostawa sprzętu komputerowego z systemami operacyjnymi

Data publikacji 2020-09-22
Data zakończenia 2020-09-30 00:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Lipsku
Miejscowość Lipsko
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587751-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego z systemami operacyjnymi dla Starostwa Powiatowego w Lipsku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ, w którym określono minimalne wymagane parametry techniczne/funkcjonalne jakie musi spełnić dostarczony przez Wykonawcę sprzęt komputerowy. Wykonawca może zaoferować model zgodny
z wymaganiami minimalnymi lub model o wyższych parametrach.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f025482f-47a6-430f-8eaf-7c305e71b151
Biuletyn 587751-N-2020
Zamawiajacy nazwa Starostwo Powiatowe w Lipsku
Regon 67022288800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Lipsko
Zamawiajacy kod pocztowy 27-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 483 781 149
Zamawiajacy fax 483 781 151
Zamawiajacy email starosta.wli@powiatypolskie.pl
Adres strony url www.powiatlipsko.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.lipski.bip.info.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Lipsku ul. Rynek 1 27-300 Lipsko Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego z systemami operacyjnymi
Numer referencyjny PiR.272.2.2.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego z systemami operacyjnymi dla Starostwa Powiatowego w Lipsku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ, w którym określono minimalne wymagane parametry techniczne/funkcjonalne jakie musi spełnić dostarczony przez Wykonawcę sprzęt komputerowy. Wykonawca może zaoferować model zgodny z wymaganiami minimalnymi lub model o wyższych parametrach.
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: maksymalnie 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Czas ten może ulec skróceniu w ramach kryterium oceny oferty (szczegółowe informacje zostały zawarte w części XIV SIWZ).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Ww. dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku składania oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w części VI ust. 3 pkt 1) SIWZ– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1.Do oferty każdy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1)wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący - załącznik nr 1 do SIWZ oraz formularz cenowy stanowiący - załącznik nr 2 do SIWZ. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz oferty i jeden wspólny formularz cenowy. 2)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie. 3)pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą(oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2. Każdy z Wykonawców, który złożył ofertę w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
Tryb udzielenia zamowienia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Warunki umowy określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.Umowa wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej (art.139 ust.2 ustawy Pzp.) 2. Ostateczna treść umowy może ulec zmianie w zakresie niezmieniającym istotnych postanowień w stosunku do treści oferty. 3. Zmiana umowy wymaga pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnego aneksu. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) W sytuacji, gdy sprzęt określony w specyfikacji, a następnie w umowie przestał być produkowany/został wycofany ze sprzedaży i jest niedostępny albo został uznany przez producenta za przestarzały lub nieobjęty wsparciem technicznym, co będzie potwierdzone stosownym dokumentem, Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przedmiotu umowy na wersję o parametrach technicznych, funkcjonalnych i użytkowych nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego. W takim przypadku zmiana nie powinna powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ. Ww. zamianę przedmiotu umowy Zamawiający rozpatrzy, po uprzednim złożeniu przez Wykonawcę pisemnego uzasadnienia i propozycji zamiany, 2) W przypadku obiektywnej niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę towaru wskazanego w ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę towaru o parametrach technicznych nie gorszych i cenie nie wyższej niż wynikającej z oferty, 3) W sytuacji zmiany wartości umowy brutto w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 4) zmian postanowień istotnych związanych z siłą wyższą, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, - której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, epidemie, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, promieniowanie lub skażenia. 5. Zmiana Umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uzasadniających dokonanie jej zmiany, np. poprzez złożenie stosownych dokumentów (oświadczenie producenta o niedostępności zaoferowanego towaru, opinia o nie gorszych parametrach technicznych towaru zamiennego niż zaoferowany w ofercie). 6. Wszystkie postanowienia wymienione w pkt powyżej stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie mogą stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. 7. Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych. 8. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności formy pisemnej.
IV 4 4 data 2020-09-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria skrócony termin realizacji dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)