Usługa wsparcia technicznego i asysty dla baz danych i aplikacji SMGP, MLP, MGP2000, BDGI, Antropopresja i innych

Data publikacji 2020-09-25
Data zakończenia 2020-10-05 00:00:00
Instytucja Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 589721-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722300006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Usługa wsparcia technicznego i asysty dla baz danych i aplikacji SMGP, MLP, MGP2000, BDGI, Antropopresja i innych.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w:
- załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”;
- załączniku nr 2 do SIWZ – „Istotne postanowienia umowy”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 eb25e3f8-44ec-4291-a638-03e9d1a57af3
Biuletyn 589721-N-2020
Zamawiajacy nazwa Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy
Regon 00033213300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rakowiecka
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-975
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 4592313
Zamawiajacy fax 22 4592023
Zamawiajacy email ewa.kucinska@pgi.gov.pl
Adres strony url www.pgi.gov.pl/zamowienia/przetargi.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pgi.gov.pl/zamowienia/przetargi.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pgi.gov.pl/zamowienia/przetargi.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta powinna być dostarczona do Zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres PIG-PIB Biuro Zamówień Publicznych Ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa Kancelaria Ogólna (parter budynku A, pok. 1) czynna w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:15-16:15
Nazwa nadana zamowieniu Usługa wsparcia technicznego i asysty dla baz danych i aplikacji SMGP, MLP, MGP2000, BDGI, Antropopresja i innych
Numer referencyjny EZP-240-67/2020
Rodzaj zamowienia 2
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Usługa wsparcia technicznego i asysty dla baz danych i aplikacji SMGP, MLP, MGP2000, BDGI, Antropopresja i innych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w: - załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”; - załączniku nr 2 do SIWZ – „Istotne postanowienia umowy”.
Cpv glowny przedmiot 72230000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Przedmiot niniejszego zamówienia realizowany będzie w okresie: od daty zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2021 r. lub do czasu wyczerpania 500 roboczogodzin (w wymiarze maksymalnym 500 roboczogodzin) w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że: 7.2.1. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 (jedną) usługę wdrożenia wraz elementami utrzymania systemu GIS z wykorzystaniem technologii bazodanowej Oracle oraz funkcji przestrzennych Oracle Locator lub Spatial, służącego do pozyskiwania przez użytkowników danych środowiskowych – atrybutowych i przestrzennych, w tym z innych systemów za pośrednictwem usług sieciowych (web service), posiadającego złożoną logikę biznesową wprowadzania, weryfikacji i udostępniania danych, obejmującego swym zakresem budowę lub rozbudowę geoportalu publikującego dane przestrzenne, którego architektura rozwiązania oparta jest o środowisko wirtualizacyjne i klaster, posiadający funkcjonalności co najmniej: rejestrowania nowych klas przestrzennych oraz map bazowych (podkładowych), konfiguracji wyświetlanych warstw z danymi, identyfikacji danych na mapie, selekcji danych na mapie z możliwością uzyskania dla nich raportu, analiz przestrzennych pozwalających na operacje przestrzenne pomiędzy warstwami – co najmniej nachodzenie, szukanie konfliktów między warstwami z uwzględnieniem bufora, o wartości nie niższej niż 130 000 PLN brutto. 7.2.2.będzie dysponować osobami które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, tj. co najmniej: 7.2.2.1 (jedną) osobą pełniącą funkcję kierownika projektu posiadającą certyfikat Prince2 Practitioner lub równoważny, posiadającą doświadczenie w projektach dotyczących systemów przetwarzania danych geologicznych lub geośrodowiskowych oraz publikowania danych; na potwierdzenie posiadanych kwalifikacji i doświadczenia ww. osoby wymagane jest wykazanie jej udziału w charakterze kierownika projektu w realizacji co najmniej dwóch projektów informatycznych o specyfice opisanej w pkt 7.2.1 SIWZ; 7.2.2.2 1 (jednym) analitykiem posiadającym odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w zakresie analizy systemów klasy GIS na potrzeby przetwarzania danych środowiskowych, posiadającym certyfikat OMG-Certified UML Professional lub równoważny; na potwierdzenie posiadanych kwalifikacji i doświadczenia ww. osoby wymagane jest wykazanie jej udziału w charakterze analityka w realizacji co najmniej dwóch projektów informatycznych o ww. w pkt 7.2.1 SIWZ specyfice; 7.2.2.3 1 (jednym) projektantem posiadającym kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania systemów w architekturze J2EE zorientowanych na usługi w oparciu o bazę danych Oracle; na potwierdzenie posiadanych kwalifikacji i doświadczenia ww. osoby wymagane jest wykazanie jej udziału w charakterze projektanta w realizacji co najmniej dwóch projektów informatycznych o ww. w pkt 7.2.1 SIWZ specyfice; 7.2.2.4 1 (jednym) programistą posiadającym kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w programowaniu przy użyciu języków Java oraz technologii J2EE, WebLogic, Oracle; na potwierdzenie posiadanych kwalifikacji i doświadczenia ww. osoby wymagane jest wykazanie jej udziału w charakterze programisty w realizacji co najmniej jednym projekcie informatycznym o ww. w pkt 7.2.1 SIWZ specyfice; 7.2.2.5 1 (jednym) programistą posiadającym odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w programowaniu przy użyciu języków Java oraz technologii Geoserver i OpenLayers; na potwierdzenie posiadanych kwalifikacji i doświadczenia ww. osoby wymagane jest wykazanie jej udziału w charakterze programisty w realizacji co najmniej jednym projekcie informatycznym o ww. w pkt 7.2.1 SIWZ specyfice; 7.2.2.6 1 (jednym) programistą posiadającym kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w programowaniu przy użyciu języków NET i Python, znajomość języka ESRI AML oraz technologii ESRI ArcGIS, ArcGIS for .Net Developers, Microsoft .Net, a także platformy Net.Framework; na potwierdzenie posiadanych kwalifikacji i doświadczenia ww. osoby wymagane jest wykazanie jej udziału w charakterze programisty w realizacji co najmniej jednym projekcie informatycznym o ww. w pkt 7.2.1 specyfice; 7.2.2.7 1 (jednym) programistą posiadającym kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w programowaniu przy użyciu języków Java oraz technologii J2EE, a także IIS7, .NET; na potwierdzenie posiadanych kwalifikacji i doświadczenia ww. osoby wymagane jest wykazanie jej udziału w charakterze programisty w realizacji co najmniej jednym projekcie informatycznym o ww. w pkt 7.2.1 SIWZ specyfice; 7.2.2.8 1 (jednym) programistą posiadającym kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w programowaniu przy użyciu języka Python oraz technologii ESRI.; na potwierdzenie posiadanych kwalifikacji i doświadczenia ww. osoby wymagane jest wykazanie jej udziału w charakterze programisty w realizacji co najmniej jednym projekcie informatycznym o ww. w pkt 7.2.1 SIWZ specyfice; 7.2.2.9 2 (dwóch) deweloperów środowiska GIS w technologii ESRI na potwierdzenie posiadanych kwalifikacji i doświadczenia ww. osoby wymagane jest wykazanie jej udziału w charakterze dewelopera w realizacji co najmniej jednym projekcie informatycznym o ww. w pkt 7.2.1 SIWZ specyfice; 7.2.2.10 1 (jednym) architektem środowiska GIS w technologii ESRI. Jedna osoba, określona w pkt 7.2.2.1 – 7.2.2.10 SIWZ może pełnić w zespole tylko jedną funkcję.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W tym zakresie zastosowanie ma art. 26 ust. 6 ustawy Pzp; UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
Zakresie warunkow udzialu 11.4.1. Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały zrealizowane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 5 do SIWZ (Wykaz usług). Dowodami, o których wyżej mowa, są: • referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; • oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji bądź innych dokumentów, o których wyżej mowa. 11.4.2. Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami o ich kwalifikacjach zawodowych, uprawnieniach, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnymi do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonanych przez nie czynności oraz podstawie do dysponowania tymi osobami, na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 6 do SIWZ (Wykaz osób).
Inne dokumenty niewymienione 1.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 2.W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 3. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 11.5.1 SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt 11.10.1. SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany w zakresie istotnych treści Umowy mogą być dokonywane wyłącznie w zakresie: 1) zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy spowodowanej: a) uzasadnionymi przyczynami leżącymi po stronie Zamawiającego, które sprawiają, że przedmiot umowy należy wykonać w inny sposób aniżeli pierwotnie to przewidział Zamawiający w Opisie przedmiotu zamówienia i w umowie, a ponadto zmiana sposobu wykonania przedmiotu umowy jest korzystna dla Zamawiającego; b) zmianą przepisów mających zastosowanie przy wykonaniu umowy; c) zmianą wynikającą z ustawowego przekazania zadań państwowej służby geologicznej lub państwowej służby hydrogeologicznej innemu podmiotowi, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian; 2) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia zmiany okoliczności powodującej, że: a) realizacja części przedmiotu umowy nie jest zasadna na skutek przekazania zadań państwowej służby geologicznej lub państwowej służby hydrogeologicznej innemu podmiotowi, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, b) realizacja części przedmiotu umowy nie jest możliwa, z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, - przy odpowiednim zmniejszeniu wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 3) zmiany terminu wykonania umowy lub terminów płatności w przypadku: a) wstrzymania przez Zamawiającego realizacji przedmiotu umowy, nie wynikającego z winy Wykonawcy; b) wyrażenia zgody przez Zamawiającego na skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy,jeżeli Wykonawca zgłosi przeszkodę w realizacji zadania zawinioną przez Zamawiającego; c) wstrzymania/przerwania wykonania przedmiotu umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego lub będących następstwem zaistnienia siły wyższej, d) wydłużenia lub skrócenia terminu realizacji zadań państwowej służby geologicznej realizowanych przez Zamawiającego, które są powiązane z przedmiotem zamówienia. – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian; 4) dostosowania umowy do zmian spowodowanych wystąpieniem siły wyższej (siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) lub innych zdarzeń lub obiektywnych przeszkód o zbliżonym charakterze (tj. niezależnych do woli Stron umowy), których rozmiaru i intensywności nie można - pomimo zachowania należytej staranności - przewidzieć w dniu zawarcia umowy, o ile ich wystąpienie będzie miało rzeczywisty wpływ na realizację umowy; 2. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie naliczonych Wykonawcy kar umownych, w sytuacji, gdy zobowiązanie Wykonawcy zostało w znacznej części wykonane, a Zamawiający nie poniósł szkody. 3. Poza zmianami opisanymi w ust. 1, zmiana niniejszej umowy może nastąpić w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp, zgodnie z warunkami określonymi w postanowieniach przepisu art. 144 ustawy Pzp. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt 1-4 powyżej, nie mogą spowodować zwiększenia całkowitej wartości wynagrodzenia brutto. 5. Każda zmiana umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-10-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta wraz z załącznikami musi być sformułowana w języku polskim, w sposób czytelny, logiczny, pisemnie przy użyciu nośnika pisma nie ulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów.
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)