Dostawa komputerów przenośnych – laptopów wraz z oprogramowaniem.

Data publikacji 2020-09-28
Data zakończenia 2020-10-06 00:00:00
Instytucja Instytut Techniki Budowlanej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 590405-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wielkość zamówienia: 100 sztuk
Procesor wielordzeniowy ze zintegrowaną grafiką, o wydajności ocenianej na co najmniej 8800 pkt. w teście PassMark
High End CPU’s według wyników z dnia składania ofert opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html

Pamięć RAM min. 16 GB możliwość rozbudowy do 32 GB, jeden slot pamięci wolny do obsadzenia.
Dysk twardy: min. 512 GB SSD NVMe M.2
Przekątna ekranu LCD LED min 14 cali, max. 14,6 cala o rozdzielczości min. 1920x1080, wbudowana kamera i mikrofon.
Złącza zewnętrzne wbudowane w obudowę. Min. 2 x USB 3,1, minimum 1xHDMI (wyjście na monitor). Wyjście słuchawkowe. Przystosowany do współpracy ze stacją USB-C.
Klawiatura: polski układ klawiatury (qwerty)
Karta dźwiękowa: Wbudowana karta dźwiękowa, wbudowane głośniki i mikrofon,
Komunikacja: Karta sieciowa: min. 10/100/1000 MB/s, karta WiFi, wbudowany Bluetooth, wbudowany modem LTE wraz z gniazdem karty SIM.
Karta graficzna: Zintegrowana
Zainstalowany na wewnętrznym dysku Microsoft Windows 10 Professional PL (64-bit) z najnowszą dostępną na rynku licencją w języku polskim wraz z nośnikiem do reinstalacji systemu lub rozwiązanie równoważne. Zainstalowany system operacyjny jak również licencja na najnowszy system nie wymagający podawania kluczy aktywacyjnych przy reinstalacji systemu. Pełna współpraca z usługą Active Directory wdrożoną u Zamawiającego.
Licencja na oprogramowanie biurowe MS Office min. 2019 Std. wersja - MOLP . Licencja na system operacyjny i pakiet biurowy bezterminowa, Zamawiającemu nie przysługują licencje typu „edu”.
Inne: Stacja USB-C przystosowana do modelu notebooka ze złączami minimum:
2xUSB, port GigabitEthernet RJ45, 1 x złącze HDMI, 1 x złącze VGA, 1 x DisplayPort,
zasilacz sieciowy, myszka i klawiatura (PL) bezprzewodowe, podkładka żelowa, torba w zestawie dostosowana do wielkości laptopa.
Waga laptopa: max. 1,70 kg (wraz z baterią)
Min 2-letnia gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta.
Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego.
Maksymalny czas naprawy od zgłoszenia wady przez Zamawiającego: 3 dni robocze.
Serwis urządzeń musi być realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c920db85-c6bb-4fb6-aeb9-561a8665306b
Biuletyn 590405-N-2020
Zamawiajacy nazwa Instytut Techniki Budowlanej
Regon 63650000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Filtrowa
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-611
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 8251303, 8252885
Zamawiajacy fax 228 257 730
Zamawiajacy email instytut@itb.pl
Adres strony url www.itb.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut badawczy.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.itb.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.itb.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty winny być złożone w formie pisemnej w Kancelarii ITB.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Filtrowa 1, 00-611 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa komputerów przenośnych – laptopów wraz z oprogramowaniem.
Numer referencyjny TO-250-33TA/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Wielkość zamówienia: 100 sztuk Procesor wielordzeniowy ze zintegrowaną grafiką, o wydajności ocenianej na co najmniej 8800 pkt. w teście PassMark High End CPU’s według wyników z dnia składania ofert opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html Pamięć RAM min. 16 GB możliwość rozbudowy do 32 GB, jeden slot pamięci wolny do obsadzenia. Dysk twardy: min. 512 GB SSD NVMe M.2 Przekątna ekranu LCD LED min 14 cali, max. 14,6 cala o rozdzielczości min. 1920x1080, wbudowana kamera i mikrofon. Złącza zewnętrzne wbudowane w obudowę. Min. 2 x USB 3,1, minimum 1xHDMI (wyjście na monitor). Wyjście słuchawkowe. Przystosowany do współpracy ze stacją USB-C. Klawiatura: polski układ klawiatury (qwerty) Karta dźwiękowa: Wbudowana karta dźwiękowa, wbudowane głośniki i mikrofon, Komunikacja: Karta sieciowa: min. 10/100/1000 MB/s, karta WiFi, wbudowany Bluetooth, wbudowany modem LTE wraz z gniazdem karty SIM. Karta graficzna: Zintegrowana Zainstalowany na wewnętrznym dysku Microsoft Windows 10 Professional PL (64-bit) z najnowszą dostępną na rynku licencją w języku polskim wraz z nośnikiem do reinstalacji systemu lub rozwiązanie równoważne. Zainstalowany system operacyjny jak również licencja na najnowszy system nie wymagający podawania kluczy aktywacyjnych przy reinstalacji systemu. Pełna współpraca z usługą Active Directory wdrożoną u Zamawiającego. Licencja na oprogramowanie biurowe MS Office min. 2019 Std. wersja - MOLP . Licencja na system operacyjny i pakiet biurowy bezterminowa, Zamawiającemu nie przysługują licencje typu „edu”. Inne: Stacja USB-C przystosowana do modelu notebooka ze złączami minimum: 2xUSB, port GigabitEthernet RJ45, 1 x złącze HDMI, 1 x złącze VGA, 1 x DisplayPort, zasilacz sieciowy, myszka i klawiatura (PL) bezprzewodowe, podkładka żelowa, torba w zestawie dostosowana do wielkości laptopa. Waga laptopa: max. 1,70 kg (wraz z baterią) Min 2-letnia gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta. Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego. Maksymalny czas naprawy od zgłoszenia wady przez Zamawiającego: 3 dni robocze. Serwis urządzeń musi być realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 30
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie: I tura – 20 sztuk do 10 dni od daty zawarcia umowy, II tura - 40 sztuk do 21 dni od daty zawarcia umowy, III tura – 40 sztuk do 30 dni od daty zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega o możliwości zmniejszenia zakresu świadczenia w ramach dostawy laptopów w II lub III turze, nie więcej niż o 15 sztuk z uwagi na możliwość uprzedniego zamawiania laptopów w trybie „z wolnej ręki” w związku z nagłą koniecznością zapewnienia możliwości pracy zdalnej przez pracowników Zamawiającego. O ostatecznej liczbie zamawianych sztuk w ramach tury III Zamawiający poinformuje najpóźniej na tydzień przed upływem 30 dni od daty zawarcia umowy.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Pzp i spełniający warunki udziału w postępowaniu określone poniżej w pkt 6.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Pzp i spełniający warunki udziału w postępowaniu określone poniżej w pkt 6.2. a) Dodatkowo Zamawiający wykluczy Wykonawcę na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4, ustawy Pzp, tj.:  w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 r. poz. 978 z późn. zm.),  który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 15, chyba że Wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności.  który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał lub nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z Zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania.  który, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych b) Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 ustawy Pzp lub ust. 5, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Regulacji, o której mowa w zdaniu pierwszym nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 6.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. b) zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 6.3. Zgodnie z art. 22a ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest do udowodnienia Zamawiającemu, iż realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie podmiotu powinno być złożone wraz z ofertą i dołączonym dokumentem potwierdzającym umocowanie osoby/osób podpisującej/ych przedmiotowe zobowiązanie. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami trzecimi gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą dokumentów, które określają: – zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, – sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, – zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli ww. okoliczności będą wynikać z załączonego zobowiązania, Wykonawca może nie składać innych dokumentów. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-22 oraz ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 ustawy. 6.4. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja) nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, ust. 5 pkt 1, 4, ustawy Pzp, natomiast warunki udziału określone w pkt 6.2 w postępowaniu Wykonawcy muszą spełniać łącznie. 6.5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia będzie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt 7 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, iż zaoferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ, tj.: • oświadczenie Wykonawcy lub Producenta oferowanego sprzętu (laptopy), że ich serwis będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta i wskazanie tego podmiotu. Zamawiający dopuszcza oświadczenie Wykonawcy zamiast oświadczenia producenta w zakresie świadczonego serwisu. • Deklaracja zgodności CE oferowanego sprzętu. 7.9 W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia minimalne wymagania techniczne Zamawiającego zawarte w OPZ, dla oferowanego procesora, Zamawiający dokona oceny na podstawie wyniku testu PassMark High End CPU’s znajdującego się na stronie http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia wydruku wyniku testu z w/w strony. Zamawiający samodzielnie dokona weryfikacji na podstawie danych pobranych z ww. strony, według stanu na dzień składania ofert. (numeracja zgodna z SIWZ)
Inne dokumenty niewymienione Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (oraz w pkt. 12.4 SIWZ), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, sporządzone zgodnie z treścią formularza zamieszczonego w Rozdziale II, Załącznik nr 4 do SIWZ („Informacja dotycząca przynależności do grupy kapitałowej”). Oświadczenie powinno być złożone w siedzibie Zamawiającego w oryginale. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zgodnie z IPU- par. 10 : 1. W szczególnie uzasadnionych przypadkach zamawiający dopuszcza istotne zmiany treści umowy w przypadku: a) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; b) Zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) – w tym przypadku może ulec zmianie wynagrodzenie wykonawcy o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek ww. podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w trakcie trwania umowy; c) Zmianę terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia okoliczności natury technicznej uniemożliwiającej realizację umowy; d) Zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy (siła wyższa) w terminie umownym. 2. Wskazane w ustępie 1 pkt. c) i d) okoliczności nie stanowią bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania powyższych zmian w przypadku ich zaistnienia. Zamawiający dokonując oceny konieczności wprowadzenia zmian objętych ustępem 1 pkt. c) i d) będzie miał na uwadze obiektywnie zaistniałe w toku realizacji przedmiotowego zamówienia okoliczności, w szczególności wspólne wszystkim potencjalnym wykonawcom zamówienia, efektywność i terminowość wykonania zamówienia oraz zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców, w szczególności biorących udział w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. 3. Zmiana umowy w każdym przypadku wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. § 13 1. Strony umowy niezwłocznie, wzajemnie informują się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie tej umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić. Strony umowy potwierdzają ten wpływ dołączając do informacji, o której mowa w zdaniu pierwszym, oświadczenia lub dokumenty, które mogą dotyczyć w szczególności: 1) nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji zamówienia; 2) decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID-19, nakładających na wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych; 3) poleceń wydanych przez wojewodów lub decyzji wydanych przez Prezesa Rady Ministrów związanych z przeciwdziałaniem COVID-19; 4) wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materiałów, trudności w dostępie do sprzętu lub trudności w realizacji usług transportowych; 5) okoliczności, o których mowa w pkt 1–4, w zakresie w jakim dotyczą one podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. 2. Każda ze stron umowy, o której mowa w ust. 1, może żądać przedstawienia dodatkowych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie tej umowy. 3. Strona umowy, o której mowa w ust. 1, na podstawie otrzymanych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 1 i 2, w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania, przekazuje drugiej stronie swoje stanowisko, wraz z uzasadnieniem, odnośnie do wpływu okoliczności, o których mowa w ust. 1, na należyte jej wykonanie. Jeżeli strona umowy otrzymała kolejne oświadczenia lub dokumenty, termin liczony jest od dnia ich otrzymania. 4. Zamawiający, po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, o których mowa w ust. 1, mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie umowy, o której mowa w ust. 1, może w uzgodnieniu z wykonawcą dokonać zmiany umowy, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, w szczególności przez: 1) zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części, 2) zmianę sposobu wykonywania dostaw, usług; 3) zmianę zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia wykonawcy – o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy. 5. W stanowisku, o którym mowa w ust. 3, Wykonawca przedstawia wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte jej wykonanie oraz wpływ zmiany umowy zgodnie z ust. 4, na zasadność ustalenia i dochodzenia tych kar lub odszkodowań, lub ich wysokość. 6. Wykonawca i podwykonawca, po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie łączącej ich umowy, która jest związana z wykonaniem zamówienia publicznego lub jego części, uzgadniają odpowiednią zmianę tej umowy, w szczególności mogą zmienić termin wykonania umowy lub jej części, czasowo zawiesić wykonywanie umowy lub jej części, zmienić sposób wykonywania umowy lub zmienić zakres wzajemnych świadczeń. 7. W przypadku dokonania zmiany umowy, o której mowa w ust. 1, jeżeli zmiana ta obejmuje część zamówienia powierzoną do wykonania podwykonawcy, wykonawca i podwykonawca uzgadniają odpowiednią zmianę łączącej ich umowy, w sposób zapewniający, że warunki wykonania tej umowy przez podwykonawcę nie będą mniej korzystne niż warunki wykonania umowy, o której mowa w ust. 1, zmienionej zgodnie z ust. 4, przez wykonawcę. 8. Przepisy ust. 6 i 7 stosuje się do umowy zawartej między podwykonawcą a dalszym podwykonawcą.
IV 4 4 data 2020-10-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 90,00
  
Kryteria czas gwaracji
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)