Dostawa przetworów zbożowych, strączkowych, ziemniaczanych

Data publikacji 2020-09-28
Data zakończenia 2020-10-06 00:00:00
Instytucja 3 Regionalna Baza Logistyczna
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Mąka zbożowa lub roślinna i podobne produkty

Szczegóły

Numer ogłoszenia 590161-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 156121002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przetworów zbożowych, strączkowych, ziemniaczanych do Jednostek Wojskowych rejonu odpowiedzialności 3RBLog.
2. Zakres zamówienia obejmuje 7 obszarów dostawy, stanowiących 7 zadań określonych w załączniku nr 4 do SIWZ – Formularz cenowy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3f783ea2-de21-4dda-bec4-d04de0d5e688
Biuletyn 590161-N-2020
Zamawiajacy nazwa 3 Regionalna Baza Logistyczna
Regon 12139041500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Montelupich
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-901
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 261 137 554
Zamawiajacy fax 261 137 553
Zamawiajacy email 3rblog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
Adres strony url https://3rblog.wp.mil.pl/pl/
Adres strony internetowej https://www.platformazakupowa.pl/pn/3rblog
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.platformazakupowa.pl/pn/3rblog
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://www.platformazakupowa.pl/pn/3rblog
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 3 Regionalna Baza Logistyczna, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, bud. 28 - Kancelaria Jawna
Czy komunikacja elektroniczna wymaga 1
Komunikacja elektroniczna wymaga https://www.platformazakupowa.pl/pn/3rblog
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa przetworów zbożowych, strączkowych, ziemniaczanych
Numer referencyjny 151/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przetworów zbożowych, strączkowych, ziemniaczanych do Jednostek Wojskowych rejonu odpowiedzialności 3RBLog. 2. Zakres zamówienia obejmuje 7 obszarów dostawy, stanowiących 7 zadań określonych w załączniku nr 4 do SIWZ – Formularz cenowy
Cpv glowny przedmiot 15612100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-12-10T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Dostawy mają być realizowane sukcesywnie, według potrzeb zgłaszanych przez Odbiorców. (Zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia sugerowana częstotliwość realizacja dostaw – 1 x na kwartał) Miejsce realizacji dostaw określa załącznik nr 5 do SIWZ – Miejsca dostaw
Okreslenie warunkow W zakresie powyższego warunku zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, iż posiada zezwolenie Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu do wprowadzenia do obrotu produktów pochodzenia nie zwierzęcego oraz wykazał, iż jest wpisany do w rejestr zakładów dla dostaw bezpośrednich podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy
Zakresie warunkow udzialu a) obowiązująca decyzja administracyjna (lub zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) wydaną przez właściwy organ urzędowej kontroli żywności o spełnieniu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów podstawa art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - jeżeli ustawa nakłada obowiązek takich uprawnień; b) potwierdzenie o zgłoszeniu działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, wydane przez Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej artykułów rolno-spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy – podstawa prawna art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych – jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci − aktualny dokument potwierdzający stosowanie wdrożonego systemu HACCP:  zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego sytemu HACCP wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP – podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia – jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień lub  certyfikat HACCP, wystawiony przez niezależną, akredytowaną jednostkę certyfikującą;
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe 1. Oferta wraz z załącznikami winna zostać opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym oraz złożona za pośrednictwem Formularza składania oferty lub wniosku dostępnego na www.platformazakupowa.pl w konkretnym postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w postaci elektronicznej w formacie danych wymienionych w Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych). 2. W procesie składania oferty za pośrednictwem platformy wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumencie przesłanym za pośrednictwem Platformy. Złożenie podpisu na platformie na etapie podsumowania ma charakter nieobowiązkowy, jednak pozwala zweryfikować ważność podpisu przed złożeniem oferty. 3. Zamawiający informuje, iż jakakolwiek zmiana w treści lub nazwie dokumentu po jego podpisaniu, spowoduje naruszenie jego integralności. 4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców". 5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania oraz odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z platformy, który znajduje się na stornie internetowej platformy zakupowej. 6. W przypadku większych plików Zamawiający zaleca podział pliku na mniejsze paczki np. 150 MB zgodnie z instrukcją pakowania plików. 7. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez wykonawcę za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość” jako załączniki. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę pisemnie winny być składane na adres: 3 Regionalna Baza Logistyczna w Krakowie, ul. Montelupich 3 30-901 Kraków, bud. 28 - kancelaria jawna. 8. Składając ofertę w postaci elektronicznej zaleca się zaplanowanie złożenia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zdążyć w terminie przewidzianym na jej złożenie w przypadku siły wyższej, jak np. awaria Platformy, awaria Internetu, problemy techniczne związane z brakiem np. aktualnej przeglądarki, itp. 9. Za datę przekazania oferty lub wniosków elektronicznie przyjmuje się datę ich przekazania w systemie poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” w drugim kroku i wyświetlaniu komunikatu, że oferta została złożona. 10. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 11. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy Zakupowej, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ –Wzór umowy.
IV 4 4 data 2020-10-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15612100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-10T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Miejsce realizacji dostaw określa załącznik nr 5 do SIWZ – Miejsca dostaw
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Rodzaj (asortyment) oraz ilość zamawianego przez zamawiającego przedmiotu zamówienia określają formularze cenowe - załącznik nr 4 do SIWZ (poszczególne zadania znajdują się w oddzielnych arkuszach).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15612100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-10T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Miejsce realizacji dostaw określa załącznik nr 5 do SIWZ – Miejsca dostaw
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Rodzaj (asortyment) oraz ilość zamawianego przez zamawiającego przedmiotu zamówienia określają formularze cenowe - załącznik nr 4 do SIWZ (poszczególne zadania znajdują się w oddzielnych arkuszach).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15612100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-10T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Miejsce realizacji dostaw określa załącznik nr 5 do SIWZ – Miejsca dostaw
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Rodzaj (asortyment) oraz ilość zamawianego przez zamawiającego przedmiotu zamówienia określają formularze cenowe - załącznik nr 4 do SIWZ (poszczególne zadania znajdują się w oddzielnych arkuszach).
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15612100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-10T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Miejsce realizacji dostaw określa załącznik nr 5 do SIWZ – Miejsca dostaw
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Rodzaj (asortyment) oraz ilość zamawianego przez zamawiającego przedmiotu zamówienia określają formularze cenowe - załącznik nr 4 do SIWZ (poszczególne zadania znajdują się w oddzielnych arkuszach).
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15612100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-10T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Miejsce realizacji dostaw określa załącznik nr 5 do SIWZ – Miejsca dostaw
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia Rodzaj (asortyment) oraz ilość zamawianego przez zamawiającego przedmiotu zamówienia określają formularze cenowe - załącznik nr 4 do SIWZ (poszczególne zadania znajdują się w oddzielnych arkuszach).
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Załącznik nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15612100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-10T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Miejsce realizacji dostaw określa załącznik nr 5 do SIWZ – Miejsca dostaw
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Rodzaj (asortyment) oraz ilość zamawianego przez zamawiającego przedmiotu zamówienia określają formularze cenowe - załącznik nr 4 do SIWZ (poszczególne zadania znajdują się w oddzielnych arkuszach).
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Załącznik nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15612100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-10T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Miejsce realizacji dostaw określa załącznik nr 5 do SIWZ – Miejsca dostaw
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Rodzaj (asortyment) oraz ilość zamawianego przez zamawiającego przedmiotu zamówienia określają formularze cenowe - załącznik nr 4 do SIWZ (poszczególne zadania znajdują się w oddzielnych arkuszach).
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)