GuidZP400 |
3f783ea2-de21-4dda-bec4-d04de0d5e688
|
Biuletyn |
590161-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
3 Regionalna Baza Logistyczna
|
Regon |
12139041500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Montelupich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-901
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 137 554
|
Zamawiajacy fax |
261 137 553
|
Zamawiajacy email |
3rblog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
https://3rblog.wp.mil.pl/pl/
|
Adres strony internetowej |
https://www.platformazakupowa.pl/pn/3rblog
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.platformazakupowa.pl/pn/3rblog
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://www.platformazakupowa.pl/pn/3rblog
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
3 Regionalna Baza Logistyczna, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, bud. 28 - Kancelaria Jawna
|
Czy komunikacja elektroniczna wymaga |
1
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
https://www.platformazakupowa.pl/pn/3rblog
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa przetworów zbożowych, strączkowych, ziemniaczanych
|
Numer referencyjny |
151/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przetworów zbożowych, strączkowych, ziemniaczanych do Jednostek Wojskowych rejonu odpowiedzialności 3RBLog.
2. Zakres zamówienia obejmuje 7 obszarów dostawy, stanowiących 7 zadań określonych w załączniku nr 4 do SIWZ – Formularz cenowy
|
Cpv glowny przedmiot |
15612100-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2021-12-10T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Dostawy mają być realizowane sukcesywnie, według potrzeb zgłaszanych przez Odbiorców.
(Zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia sugerowana częstotliwość realizacja dostaw – 1 x na kwartał)
Miejsce realizacji dostaw określa załącznik nr 5 do SIWZ – Miejsca dostaw
|
Okreslenie warunkow |
W zakresie powyższego warunku zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, iż posiada zezwolenie Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu do wprowadzenia do obrotu produktów pochodzenia nie zwierzęcego oraz wykazał, iż jest wpisany do w rejestr zakładów dla dostaw bezpośrednich podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) obowiązująca decyzja administracyjna (lub zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) wydaną przez właściwy organ urzędowej kontroli żywności o spełnieniu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów podstawa art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy
z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - jeżeli ustawa nakłada obowiązek takich uprawnień;
b) potwierdzenie o zgłoszeniu działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, wydane przez Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej artykułów rolno-spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy – podstawa prawna art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych – jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
− aktualny dokument potwierdzający stosowanie wdrożonego systemu HACCP:
zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego sytemu HACCP wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP – podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy
z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia – jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
lub
certyfikat HACCP, wystawiony przez niezależną, akredytowaną jednostkę certyfikującą;
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
1. Oferta wraz z załącznikami winna zostać opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym oraz złożona za pośrednictwem Formularza składania oferty lub wniosku dostępnego na www.platformazakupowa.pl w konkretnym postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w postaci elektronicznej w formacie danych wymienionych w Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych).
2. W procesie składania oferty za pośrednictwem platformy wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumencie przesłanym za pośrednictwem Platformy. Złożenie podpisu na platformie na etapie podsumowania ma charakter nieobowiązkowy, jednak pozwala zweryfikować ważność podpisu przed złożeniem oferty.
3. Zamawiający informuje, iż jakakolwiek zmiana w treści lub nazwie dokumentu po jego podpisaniu, spowoduje naruszenie jego integralności.
4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców".
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania oraz odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z platformy, który znajduje się na stornie internetowej platformy zakupowej.
6. W przypadku większych plików Zamawiający zaleca podział pliku na mniejsze paczki np. 150 MB zgodnie z instrukcją pakowania plików.
7. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez wykonawcę za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość” jako załączniki. Zawiadomienia,
oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę pisemnie winny być składane na adres: 3 Regionalna Baza Logistyczna w Krakowie, ul. Montelupich 3 30-901 Kraków, bud. 28 - kancelaria jawna.
8. Składając ofertę w postaci elektronicznej zaleca się zaplanowanie złożenia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zdążyć w terminie przewidzianym na jej złożenie w przypadku siły wyższej, jak np. awaria Platformy, awaria Internetu, problemy techniczne związane z brakiem np. aktualnej przeglądarki, itp.
9. Za datę przekazania oferty lub wniosków elektronicznie przyjmuje się datę ich przekazania w systemie poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” w drugim kroku i wyświetlaniu komunikatu, że oferta została złożona.
10. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych oraz rozporządzeniu
Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
11. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy Zakupowej, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ –Wzór umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-10-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15612100-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Miejsce realizacji dostaw określa załącznik nr 5 do SIWZ – Miejsca dostaw
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Rodzaj (asortyment) oraz ilość zamawianego przez zamawiającego przedmiotu zamówienia określają formularze cenowe - załącznik nr 4 do SIWZ (poszczególne zadania znajdują się w oddzielnych arkuszach).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15612100-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Miejsce realizacji dostaw określa załącznik nr 5 do SIWZ – Miejsca dostaw
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Rodzaj (asortyment) oraz ilość zamawianego przez zamawiającego przedmiotu zamówienia określają formularze cenowe - załącznik nr 4 do SIWZ (poszczególne zadania znajdują się w oddzielnych arkuszach).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15612100-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Miejsce realizacji dostaw określa załącznik nr 5 do SIWZ – Miejsca dostaw
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Rodzaj (asortyment) oraz ilość zamawianego przez zamawiającego przedmiotu zamówienia określają formularze cenowe - załącznik nr 4 do SIWZ (poszczególne zadania znajdują się w oddzielnych arkuszach).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15612100-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Miejsce realizacji dostaw określa załącznik nr 5 do SIWZ – Miejsca dostaw
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Rodzaj (asortyment) oraz ilość zamawianego przez zamawiającego przedmiotu zamówienia określają formularze cenowe - załącznik nr 4 do SIWZ (poszczególne zadania znajdują się w oddzielnych arkuszach).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15612100-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Miejsce realizacji dostaw określa załącznik nr 5 do SIWZ – Miejsca dostaw
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia
Rodzaj (asortyment) oraz ilość zamawianego przez zamawiającego przedmiotu zamówienia określają formularze cenowe - załącznik nr 4 do SIWZ (poszczególne zadania znajdują się w oddzielnych arkuszach).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Załącznik nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15612100-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Miejsce realizacji dostaw określa załącznik nr 5 do SIWZ – Miejsca dostaw
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Rodzaj (asortyment) oraz ilość zamawianego przez zamawiającego przedmiotu zamówienia określają formularze cenowe - załącznik nr 4 do SIWZ (poszczególne zadania znajdują się w oddzielnych arkuszach).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Załącznik nr 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15612100-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Miejsce realizacji dostaw określa załącznik nr 5 do SIWZ – Miejsca dostaw
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Rodzaj (asortyment) oraz ilość zamawianego przez zamawiającego przedmiotu zamówienia określają formularze cenowe - załącznik nr 4 do SIWZ (poszczególne zadania znajdują się w oddzielnych arkuszach).
|
| |