| GuidZP400 |
b058c367-c4e7-4f02-82da-d9b6b65d8ce1
|
| Biuletyn |
611164-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie
|
| Regon |
51002236600000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Al. Wojska Polskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
37
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
10-228
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
| Zamawiajacy telefon |
+48 (89) 5398240
|
| Zamawiajacy fax |
+48 (89)5269156
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@poliklinika.net
|
| Adres strony url |
https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn
|
| Adres strony internetowej |
https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Dopuszcza się złożenie oferty w formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SP ZOZ MSWiA z W-MCO w Olsztynie, Al. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa różnego sprzętu medycznego
|
| Numer referencyjny |
ZPZ-54/11/20
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego:
Zadanie nr 1 – Monitory parametrów pacjenta – 4 szt.
Zadanie nr 2 – Głowica usg, z przystawką biopsyjną – 1 szt.
Zadanie nr 3 – Stół zabiegowy – 1 szt.
Zadanie nr 4 – Wózek transportowy pacjenta – 1 szt.
Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – Formularz parametrów technicznych.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
40
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanowił szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanowił szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanowił szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. 2) zaświadczenie właściwego
naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument.
potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie
spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenie właściwej terenowej
jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z
właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami,
w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4)
oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w
ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170).
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa
w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) dokumenty opisowe np.: specyfikacje techniczne dotyczące oferowanych urządzeń medycznych,
zawierających ich nazwę, nazwę producenta, charakterystykę, foldery, katalogi, które winny się
odnosić do wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia i
potwierdzać ich spełnienie; 2) deklaracja zgodności CE; 3) dokument potwierdzający wpis lub
zgłoszenie oferowanego sprzętu medycznego do Rejestru Wyrobów Medycznych w Polsce .
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Dokument, o którym mowa w pkt III.4.1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt III.4. 2) oraz 3) powinien
być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast
dokumentów o której mowa w pkt. III.4.1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w
którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o której mowa w pkt
III.4. 2) oraz 3) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków,
opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym
organem w sprawie tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy,
nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.1) i pkt III.4. 2) oraz 3, zastępuje się je
dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób
uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone
przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania
wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu
złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju
w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o
udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Jeżeli jest to niezbędne do
zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na
każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych
oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki
udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio
oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak
podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli Zamawiający
posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą
bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu
ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania
publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z późn. zm.). W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do
wskazania Zamawiającemu sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty lub
oświadczenia się znajdują. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na
zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio
Wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio
przez wykonawcę lub te podmioty. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z
tłumaczeniem na język polski.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2020-11-27T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
1. W zakresie zadania nr 2 kryteriami oceny oferty są:
Cena - waga 60, Gwarancja waga 20, Termin realizacji 20.
2.INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko – Mazurskim Centrum Onkologii z siedzibą w Olsztynie przy Al. Wojska Polskiego 37;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w SP ZOZ MSWiA z W-MCO w Olsztynie jest Pan Jarosław Łęgowski, kontakt: adres e-mail, abi@poliklinika.net;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak ZPZ-54/11/20 pn.: „Dostawa różnego sprzętu medycznego”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 15 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________________
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 1 - Monitory parametrów pacjenta
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
40
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Wskazany w pkt 4 termin wykonania zamówienia jest terminem maksymalnym
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów parametrów pacjenta – 4 szt. Monitory zostały szczegółowo opisane w formularzu parametrów technicznych stanowiącym załącznik do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 2 - Głowica usg, z przystawką biopsyjną
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
40
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Wskazany w pkt 4 termin wykonania zamówienia jest terminem maksymalnym
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 2 jest głowica usg, z przystawką biopsyjną - 1 kpl. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – Formularz parametrów technicznych.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3 – Stół zabiegowy
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
40
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Wskazany w pkt 4 termin wykonania zamówienia jest terminem maksymalnym
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 3 jest dostawa stołu zabiegowego - 1 szt. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – Formularz parametrów technicznych.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4 – Wózek transportowy pacjenta – 1 szt.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
40
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Wskazany w pkt 4 termin wykonania zamówienia jest terminem maksymalnym
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 4 jest dostawa wózka transportowego pacjenta - 1 szt. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – Formularz parametrów technicznych.
|
| | |