1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14G w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
2. Zamówienie zostało podzielone na XI (jedenaście) Części grupujących artykuły żywnościowe według asortymentu:
- pieczywo (Część I zamówienia) weka, bułka tarta, chałka, chleb: graham, pszenno- żytni, słonecznikowy Wg grupy CPV 15800000-6 (art. spożywcze)
- ciasta (Część II zamówienia) drożdżówki, bułeczki maślane, ciasta: jojo, sernik, szarlotka, drożdżowe, zawijaniec orzechowy, zawijaniec, z makiem, piernik, babka; ciastka kruche kapuśniaki, rurki z kremem, pączki
Wg grupy CPV 15800000-6 (art. spożywcze)
- jajka (Część III zamówienia) jajka konsumpcyjne kurze Wg grupy CPV 03142500-3 (jaja)
- ryby (Część IV zamówienia) makrela wędzona, śledź marynowany „rolmopsy”, dorsz czerniak Wg grupy CPV 15200000-0 (przetwory rybne)
- wędliny drobiowe (Część V zamówienia) szynkowa z indyka, pasztet drobiowy pieczony, polędwica z indyka w galarecie, polędwica z piersi kurczaka, kiełbasa podsuszana z indyka Wg grupy CPV 15100000-9 (produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne)
- mięso drobiowe (Część VI zamówienia) kurczak tuszka, udo z kurczaka, filet z piersi kurczaka, wątróbka z kurczaka, żołądki z kurczaka, porcja rosołowa, udziec z indyka, filet z piersi indyka Wg grupy CPV 15100000-9 (produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne)
- mięso wołowo-wieprzowe i jego przetwory (Część VII zamówienia) mięso wołowe - gulasz, mięso wieprzowe – schab, łata wołowa, szynka wieprzowa, łopatka wieprzowa, mięso wołowe rosołowe z kością, kiełbasa: wiejska, toruńska śląska, podwawelska, biała parzona, szynka konserwowa, kiełbasa: szynkowa, parówkowa, kaszanka wieprzowa, szynka gotowana, parówki z szynki, flaki parzone, kiełbasa parzona, podsuszana, polędwica, schab pieczony, szynka cygańska, kiełbasa z liściem laurowym słonina, smalec boczek, itp. Wg grupy CPV 15100000-9 (produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne)
- mleko i produkty mleczarskie (Część VIII zamówienia) mleko, kefir, twaróg, ser żółty, ser topiony, ser twarogowy homogenizowany, serek typu „fromage”, serek maślany, śmietana, jogurty, masło itp. Wg grupy CPV 15500000-3 (Produkty mleczarskie)
- art. spożywcze (Część IX zamówienia) różne artykuły spożywcze: produkty sypkie – produkty przemiału ziarna (mąki, kasze, płatki, makarony), sypkie inne (sól, cukier, ryż), herbaty, artykuły puszkowane, w butelkach i słoikach (majonez, chrzan, musztarda, oleje, koncentraty, groszek, sałatki, ogórki, soki, dżemy itp.), konserwy rybne, tłuszcze roślinne, przyprawy sypkie, aromaty i dodatki do ciast, budynie i kisiele, cukierki itp. Wg grupy CPV 15800000-6(art. spożywcze) Wg grupy CPV 15800000-4(produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych) Wg grupy CPV 15300000-1(owoce, warzywa i podobne produkty) Wg grupy CPV 15980000-1 (napoje bezalkoholowe) Wg grupy CPV 15100000-9(produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne) Wg grupy CPV 15400000-2(oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne) Wg grupy CPV 15200000-0(ryby przetworzone i konserwowe)
- warzywa i owoce mrożone (Część X zamówienia) mrożonki: mieszanka warzywna, włoszczyzna, mieszanka kompotowa, fasola szparagowa, truskawka, śliwka, kalafior, brokuł, jagoda, borówka, marchew, papryka, porzeczka, leczo, pieczarki, szpinak itp. Wg grupy CPV 15331170-9 (Warzywa mrożone)
- warzywa i owoce świeże (Część XI zamówienia) banan, burak, cebula, cytryna, czosnek, fasola, grapefruit, groszek, gruszki, jabłka, kapusta, kiwi, koper, mandarynka, marchew, ogórek, papryka, pieczarka, pietruszka, pomarańcza, pomidor, por, rzodkiewka, sałata, seler, szczypior, ziemniak, arbuz, brzoskwinia, śliwa, owoce suszone itd. Wg grupy CPV 15800000-6 (Różne produkty spożywcze).
|
GuidZP400 |
4db5e74e-9fbc-4cf0-822c-d40ed6b47066
|
Biuletyn |
759733-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej w Bochni
|
Regon |
85001278100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Karolina
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bochnia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-700
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
146 125 990
|
Zamawiajacy fax |
146 125 990
|
Zamawiajacy email |
dps@powiat.bochnia.pl
|
Adres strony url |
www.dpsbochnia.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
30%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.dpsbochnia.pl oraz https://bip.malopolska.pl/dpswbochni
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dpsbochnia.pl oraz https://bip.malopolska.pl/dpswbochni
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca w siedzibie Zamawiającego tj. w Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14G
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej w Bochni, ul. Karolina 14G, 32-700 Bochnia
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14G w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
|
Numer referencyjny |
KS-271-1/4/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
jedenaście części - Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na dowolnie wybraną/e Część/ci. Dla każdej z Części zamówienia Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę (formularz oferty, formularz asortymentowo-cenowy, oraz inne dokumenty wymagane w ofercie – określone w SIWZ).
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14G w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
2. Zamówienie zostało podzielone na XI (jedenaście) Części grupujących artykuły żywnościowe według asortymentu:
- pieczywo (Część I zamówienia) weka, bułka tarta, chałka, chleb: graham, pszenno- żytni, słonecznikowy Wg grupy CPV 15800000-6 (art. spożywcze)
- ciasta (Część II zamówienia) drożdżówki, bułeczki maślane, ciasta: jojo, sernik, szarlotka, drożdżowe, zawijaniec orzechowy, zawijaniec, z makiem, piernik, babka; ciastka kruche kapuśniaki, rurki z kremem, pączki
Wg grupy CPV 15800000-6 (art. spożywcze)
- jajka (Część III zamówienia) jajka konsumpcyjne kurze Wg grupy CPV 03142500-3 (jaja)
- ryby (Część IV zamówienia) makrela wędzona, śledź marynowany „rolmopsy”, dorsz czerniak Wg grupy CPV 15200000-0 (przetwory rybne)
- wędliny drobiowe (Część V zamówienia) szynkowa z indyka, pasztet drobiowy pieczony, polędwica z indyka w galarecie, polędwica z piersi kurczaka, kiełbasa podsuszana z indyka Wg grupy CPV 15100000-9 (produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne)
- mięso drobiowe (Część VI zamówienia) kurczak tuszka, udo z kurczaka, filet z piersi kurczaka, wątróbka z kurczaka, żołądki z kurczaka, porcja rosołowa, udziec z indyka, filet z piersi indyka Wg grupy CPV 15100000-9 (produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne)
- mięso wołowo-wieprzowe i jego przetwory (Część VII zamówienia) mięso wołowe - gulasz, mięso wieprzowe – schab, łata wołowa, szynka wieprzowa, łopatka wieprzowa, mięso wołowe rosołowe z kością, kiełbasa: wiejska, toruńska śląska, podwawelska, biała parzona, szynka konserwowa, kiełbasa: szynkowa, parówkowa, kaszanka wieprzowa, szynka gotowana, parówki z szynki, flaki parzone, kiełbasa parzona, podsuszana, polędwica, schab pieczony, szynka cygańska, kiełbasa z liściem laurowym słonina, smalec boczek, itp. Wg grupy CPV 15100000-9 (produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne)
- mleko i produkty mleczarskie (Część VIII zamówienia) mleko, kefir, twaróg, ser żółty, ser topiony, ser twarogowy homogenizowany, serek typu „fromage”, serek maślany, śmietana, jogurty, masło itp. Wg grupy CPV 15500000-3 (Produkty mleczarskie)
- art. spożywcze (Część IX zamówienia) różne artykuły spożywcze: produkty sypkie – produkty przemiału ziarna (mąki, kasze, płatki, makarony), sypkie inne (sól, cukier, ryż), herbaty, artykuły puszkowane, w butelkach i słoikach (majonez, chrzan, musztarda, oleje, koncentraty, groszek, sałatki, ogórki, soki, dżemy itp.), konserwy rybne, tłuszcze roślinne, przyprawy sypkie, aromaty i dodatki do ciast, budynie i kisiele, cukierki itp. Wg grupy CPV 15800000-6(art. spożywcze) Wg grupy CPV 15800000-4(produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych) Wg grupy CPV 15300000-1(owoce, warzywa i podobne produkty) Wg grupy CPV 15980000-1 (napoje bezalkoholowe) Wg grupy CPV 15100000-9(produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne) Wg grupy CPV 15400000-2(oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne) Wg grupy CPV 15200000-0(ryby przetworzone i konserwowe)
- warzywa i owoce mrożone (Część X zamówienia) mrożonki: mieszanka warzywna, włoszczyzna, mieszanka kompotowa, fasola szparagowa, truskawka, śliwka, kalafior, brokuł, jagoda, borówka, marchew, papryka, porzeczka, leczo, pieczarki, szpinak itp. Wg grupy CPV 15331170-9 (Warzywa mrożone)
- warzywa i owoce świeże (Część XI zamówienia) banan, burak, cebula, cytryna, czosnek, fasola, grapefruit, groszek, gruszki, jabłka, kapusta, kiwi, koper, mandarynka, marchew, ogórek, papryka, pieczarka, pietruszka, pomarańcza, pomidor, por, rzodkiewka, sałata, seler, szczypior, ziemniak, arbuz, brzoskwinia, śliwa, owoce suszone itd. Wg grupy CPV 15800000-6 (Różne produkty spożywcze).
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1 nie podlegają wykluczeniu
1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust.1 dotyczące:
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
- zdolności technicznej lub zawodowej,
1.3. złożą pisemną ofertę zgodną z wymogami Zamawiającego określonymi w niniejszej SIWZ.
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w oparciu o podpisane Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 3 do SIWZ. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22, ust. 1 Ustawy należy przedłożyć podpisane Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 3 do SIWZ;
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – Załącznik nr 5 do SIWZ - pisemne Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w oparciu o podpisane Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 3 do SIWZ.
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22, ust. 1 Ustawy należy przedłożyć podpisane Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 3 do SIWZ;
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – Załącznik nr 5 do SIWZ - pisemne Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w oparciu o podpisane Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 3 do SIWZ.
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22, ust. 1 Ustawy należy przedłożyć podpisane Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 3 do SIWZ;
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – Załącznik nr 5 do SIWZ - pisemne Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
-
|
Zakresie warunkow udzialu |
-
|
Zakresie kryteriow selekcji |
-
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
-
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w oparciu o podpisane Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 3 do SIWZ.
1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22, ust. 1 Ustawy należy przedłożyć podpisane Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 3 do SIWZ;
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – Załącznik nr 5 do SIWZ - pisemne Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy).
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie dostarczenia dokumentów w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. w art. 24, ust. 1, pkt. 12-23 oraz w art. 24, ust. 5 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24, ust. 1, pkt. 12-23 oraz w art. 24, ust. 5 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w oparciu o podpisane Oświadczenie Wykonawcy -Załącznik nr 4 do SIWZ.
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24, ust. 1 pkt 12-23 oraz w art. 24, ust. 5 pkt 1 Ustawy należy przedłożyć podpisane Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – Załącznik nr 4 do SIWZ
3. Zamawiający – zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy PZP (wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8) – może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1.
Może to być następujący dokument:
3. 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony w języku polskim nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.;
jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby; dokument powinien być wystawiony w języku polskim nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Wykonawca – zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych w terminie 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 w/w ustawy („Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, warunków płatności zawartych w ofertach”) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – Załącznik nr 6 do SIWZ.
Wraz ze złożeniem ww. oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
5. Ponadto oferta musi zawierać:
5.1. Formularz ofertowy dla danej Części zamówienia – stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ, prawidłowo wypełniony i podpisany przez osobę/y upoważnione do reprezentowania Wykonawcy z oświadczeniem Wykonawcy, że zapoznał się z treścią SIWZ
5.2. Formularz asortymentowo-cenowy dla danej Części zamówienia - stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ,
5.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – w przypadku podpisywania oferty przez przedstawiciela Wykonawcy (w formie oryginału lub poświadczonej przez uprawnioną osobę kopii)
5.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy), a w przypadku wybrania oferty Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego - stosowną umowę regulującą ich współpracę.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Oferta jest jawna z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a Wykonawca składając ofertę zastrzegł ich poufność.
W przypadku braku wykazania - tj. złożenia właściwego uzasadnienia w terminie składania ofert – iż zastrzeżone dane stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, zamawiający uzna, iż nie została spełniona przesłanka podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania ich poufności i dane staną się jawne od momentu otwarcia ofert.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Wykonawca winien, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzec wraz z uzasadnieniem, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania. Informacje te winny być umieszczone odrębnie od pozostałych informacji zawartych w ofercie w osobnej wewnętrznej kopercie z napisem: „Zastrzeżona część oferty – nie udostępniać – informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”. Zamawiający nie odpowiada za ujawnienie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa przekazanych mu przez Wykonawcę wbrew postanowieniom opisanym wyżej. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa – zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 1999r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity: Dz.U. 2020 poz. 1913) – rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Informację o zastrzeżeniu dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa należy podać również w formularzu oferty. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86, ust. 4 ustawy PZP.
|
IV 4 4 data |
2020-12-08T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pieczywo (Część I zamówienia) weka, bułka tarta, chałka, chleb: graham, pszenno- żytni, słonecznikowy.
1.Realizacja zamówienia obejmuje terminowe dostawy wyrobów piekarskich (pieczywo świeże) do Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14G do magazynu kuchni (miejsce dostawy i wniesienia przez pracowników Wykonawcy) w budynku przy ul. Karolina 14F transportem Wykonawcy i na jego koszt w godzinach od 6.00 do 6:30 codziennie od poniedziałku do soboty.
2.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczanego towaru.
3.Dostarczony towar musi być I gatunku, świeży, odpowiedniej jakości, nie kruszący się, dopieczony, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, tożsamy ze wskazanym w ofercie, wolny od wad uniemożliwiających jego spożycie, mający odpowiedni termin ważności do spożycia podany na opakowaniu, oznakowany etykietą zawierającą następujące dane: nazwę środka spożywczego, wykaz składników występujących w środku spożywczym, nazwę producenta, termin przydatności do spożycia.
3.1.Wraz z każdorazowym dostarczeniem towaru Wykonawca ma obowiązek dostarczenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego.
4.Dostawy realizowane będą etapami w miarę potrzeb Domu.
4.1.Wykonawca otrzyma zapotrzebowanie na rodzaj i ilość artykułów niezbędnych dla Domu najpóźniej na trzy dni przed datą ich dostarczenia od upoważnionych pracowników Zamawiającego.
4.2.Wykonawca dokonuje nieodpłatnego użyczenia pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy.
5.Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczonego towaru i dokonania dostawy odpowiedniego towaru do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji.
6.Uchybienia w zakresie jakości towaru, naruszenie w sposób rażący warunków umowy bądź SIWZ przedmiotu zamówienia będą podstawą do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym.
7.Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu ofertowym części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Ciasta
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-01-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Ciasta (Część II zamówienia) drożdżówki, bułeczki maślane, ciasta: jojo, sernik, szarlotka, drożdżowe, zawijaniec orzechowy, zawijaniec, z makiem, piernik, babka; ciastka kruche kapuśniaki, rurki z kremem, pączki.
1. Realizacja zamówienia obejmuje terminowe dostawy ciast (ciasto świeże) do Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14G do magazynu kuchni (miejsce dostawy i wniesienia przez pracowników Wykonawcy) w budynku przy ul. Karolina 14F transportem Wykonawcy i na jego koszt w godzinach od 6.00 do 7.00 od poniedziałku do soboty co najmniej jeden raz w tygodniu.
2. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczanego towaru.
3. Dostarczony towar musi być I gatunku, świeży, odpowiedniej jakości, nie kruszący się, dopieczony, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, tożsamy ze wskazanym w ofercie, wolny od wad uniemożliwiających jego spożycie, mający odpowiedni termin ważności do spożycia podany na opakowaniu, oznakowany etykietą zawierającą następujące dane: nazwę środka spożywczego, wykaz składników występujących w środku spożywczym, nazwę producenta, termin przydatności do spożycia.
3.1.Wraz z każdorazowym dostarczeniem towaru Wykonawca ma obowiązek dostarczenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego.
4.Dostawy realizowane będą etapami w miarę potrzeb Domu.
4.1.Wykonawca otrzyma zapotrzebowanie na rodzaj i ilość artykułów niezbędnych dla Domu najpóźniej na trzy dni przed datą ich dostarczenia od upoważnionych pracowników Zamawiającego.
4.2.Wykonawca dokonuje nieodpłatnego użyczenia pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy.
5.Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczonego towaru i dokonania dostawy odpowiedniego towaru do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji.
6.Uchybienia w zakresie jakości towaru, naruszenie w sposób rażący warunków umowy bądź SIWZ przedmiotu zamówienia będą podstawą do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym.
7.Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu ofertowym części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Jajka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Jajka (Część III zamówienia) jajka konsumpcyjne kurze.
1.Realizacja zamówienia obejmuje terminowe dostawy jaj kurzych konsumpcyjnych świeżych do Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14G do magazynu kuchni (miejsce dostawy i wniesienia przez pracowników Wykonawcy) w budynku przy ul. Karolina 14F transportem Wykonawcy i na jego koszt w godzinach od 8.00 do 13.00 od poniedziałku do piątku średnio 4 razy w miesiącu.
2.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczanego towaru.
3.Dostarczony towar musi być klasy A, o wadze 63-73 g (klasa wagowa L), świeży, czysty, w nienaruszonej skorupce, z co najmniej 21 dniowym terminem ważności, dezynfekowany promieniami UV, pakowany w wytłaczanki a’ 30 szt.
3.1.Wraz z każdorazowym dostarczeniem towaru Wykonawca ma obowiązek dostarczenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego.
4.Dostawy realizowane będą etapami w miarę potrzeb Domu.
4.1.Wykonawca otrzyma zapotrzebowanie na ilość artykułów niezbędnych dla Domu najpóźniej na trzy dni przed datą ich dostarczenia od upoważnionych pracowników Zamawiającego.
4.2.Wykonawca dokonuje nieodpłatnego użyczenia pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy.
5.Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczonego towaru i dokonania dostawy odpowiedniego towaru do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji.
6.Uchybienia w zakresie jakości towaru, naruszenie w sposób rażący warunków umowy bądź SIWZ przedmiotu zamówienia będą podstawą do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym.
7.Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu ofertowym części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Ryby
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15200000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Ryby (Część IV zamówienia) makrela wędzona, śledź marynowany „rolmopsy”, dorsz czerniak
1.Realizacja zamówienia obejmuje terminowe dostawy ryb (makrela wędzona, śledź „rolmopsy i mrożonka – dorsz czerniak) do Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14G do magazynu kuchni (miejsce dostawy i wniesienia przez pracowników Wykonawcy) w budynku przy ul. Karolina 14F transportem Wykonawcy i na jego koszt w godzinach od 8.00 do 13.00 od poniedziałku do piątku średnio 4 razy w miesiącu.
2.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczanego towaru tj. do zachowania tzw. ciągu chłodniczego tj. przechowywania i transportu wyrobów w urządzeniach chłodniczych spełniających warunki techniczne przewidziane w Polskiej Normie.
3.Dostarczony towar musi być I gatunku, świeży, odpowiedniej jakości, tożsamy ze wskazanym w ofercie, wolny od wad uniemożliwiających ich spożycie, prawidłowo opakowany i dostarczany, dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami i atestami, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, oznakowany etykietą zawierającą następujące dane: nazwę środka spożywczego, wykaz składników występujących w środku spożywczym, nazwę producenta, termin przydatności do spożycia, mający odpowiedni termin ważności/przydatności do spożycia – nie krótszy niż: 14 dni (makrela wędzona, śledź „rolmopsy).
3.1.Wraz z każdorazowym dostarczeniem towaru Wykonawca ma obowiązek dostarczenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego.
3.2.Do każdorazowej dostawy towaru Wykonawca ma obowiązek uwzględnić ubytek towaru na opakowania (np.
folie, siatki, sznurki itp.).
4.Dostawy realizowane będą etapami w miarę potrzeb Domu.
4.1.Wykonawca otrzyma zapotrzebowanie na rodzaj i ilość artykułów niezbędnych dla Domu najpóźniej na trzy dni przed datą ich dostarczenia od upoważnionych pracowników Zamawiającego.
4.2.Wykonawca dokonuje nieodpłatnego użyczenia pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy.
5.Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczonego towaru i dokonania dostawy odpowiedniego towaru do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji.
6.Uchybienia w zakresie jakości towaru, naruszenie w sposób rażący warunków umowy bądź SIWZ przedmiotu zamówienia będą podstawą do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym.
7.Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu ofertowym część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Wędliny drobiowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Wędliny drobiowe (Część V zamówienia) szynkowa z indyka, pasztet drobiowy pieczony, polędwica z indyka w galarecie, polędwica z piersi kurczaka, kiełbasa podsuszana z indyka.
1.Realizacja zamówienia obejmuje terminowe dostawy wędlin drobiowych do Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14G do magazynu kuchni (miejsce dostawy i wniesienia przez pracowników Wykonawcy) w budynku przy ul. Karolina 14F transportem Wykonawcy i na jego koszt w godzinach od 8.00 do 11.00 od poniedziałku do piątku co najmniej dwa razy w tygodniu.
2.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczanego towaru tj. do zachowania tzw. ciągu chłodniczego tj. przechowywania i transportu wyrobów w urządzeniach chłodniczych spełniających warunki techniczne przewidziane w Polskiej Normie.
3.Dostarczony towar musi być I gatunku, świeży, nie przesolony, odpowiedniej jakości, tożsamy ze wskazanym w ofercie, wolny od wad uniemożliwiających ich spożycie, prawidłowo opakowany i dostarczany, dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami i atestami, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, oznakowany etykietą zawierającą następujące dane: nazwę środka spożywczego, wykaz składników występujących w środku spożywczym, nazwę producenta, termin przydatności do spożycia, mający odpowiedni termin ważności/przydatności do spożycia – nie krótszy niż: 10 dni podany na opakowaniu.
3.1.Wraz z każdorazowym dostarczeniem towaru Wykonawca ma obowiązek dostarczenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego.
3.3.Do każdorazowej dostawy towaru Wykonawca ma obowiązek uwzględnić ubytek towaru na opakowania (np.
folie, siatki, sznurki itp.).
4.Dostawy realizowane będą etapami w miarę potrzeb Domu.
4.1.Wykonawca otrzyma zapotrzebowanie na rodzaj i ilość artykułów niezbędnych dla Domu najpóźniej na trzy dni przed datą ich dostarczenia od upoważnionych pracowników Zamawiającego.
4.2.Wykonawca dokonuje nieodpłatnego użyczenia pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy.
5.Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczonego towaru i dokonania dostawy odpowiedniego towaru do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji.
6.Uchybienia w zakresie jakości towaru, naruszenie w sposób rażący warunków umowy bądź SIWZ przedmiotu zamówienia będą podstawą do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym.
7.Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu ofertowym część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Mięso drobiowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-01-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Mięso drobiowe (Część VI zamówienia) kurczak tuszka, udo z kurczaka, filet z piersi kurczaka, wątróbka z kurczaka, żołądki z kurczaka, porcja rosołowa, udziec z indyka, filet z piersi indyka.
1.Realizacja zamówienia obejmuje terminowe dostawy mięsa drobiowego do Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14G do magazynu kuchni (miejsce dostawy i wniesienia przez pracowników Wykonawcy) w budynku przy ul. Karolina 14F transportem Wykonawcy i na jego koszt w godzinach od 8:00 do 11:00 od poniedziałku do piątku co najmniej dwa razy w tygodniu.
2.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczanego towaru tj. do zachowania tzw. ciągu chłodniczego tj. przechowywania i transportu wyrobów w urządzeniach chłodniczych spełniających warunki techniczne przewidziane w Polskiej Normie.
3.Dostarczony towar musi być I gatunku, świeży, odpowiedniej jakości (mięso - młode sztuki, drób nieuszkodzony, pozbawiony resztek pierza, zasypany lodem w pojemnikach itp.), tożsamy ze wskazanym w ofercie, wolny od wad uniemożliwiających ich spożycie, prawidłowo opakowany i dostarczany, dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami i atestami, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, oznakowany etykietą zawierającą następujące dane: nazwę środka spożywczego, wykaz składników występujących w środku spożywczym, nazwę producenta, termin przydatności do spożycia, mający odpowiedni termin ważności/przydatności do spożycia – nie krótszy niż 14 dni podany na opakowaniu.
3.1.Wykonawca gwarantuje, że mięso jest każdorazowo badane, a na żądanie przedstawi stosowne zaświadczenie lekarza weterynarii.
3.2.Wraz z każdorazowym dostarczeniem towaru Wykonawca ma obowiązek dostarczenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego.
3.3.Do każdorazowej dostawy towaru Wykonawca ma obowiązek uwzględnić ubytek towaru na opakowania (np.
folie, siatki, sznurki itp.).
4.Dostawy realizowane będą etapami w miarę potrzeb Domu.
4.1.Wykonawca otrzyma zapotrzebowanie na rodzaj i ilość artykułów niezbędnych dla Domu najpóźniej na trzy dni przed datą ich dostarczenia od upoważnionych pracowników Zamawiającego.
4.2.Wykonawca dokonuje nieodpłatnego użyczenia pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy.
5.Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczonego towaru i dokonania dostawy odpowiedniego towaru do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji.
6.Uchybienia w zakresie jakości towaru, naruszenie w sposób rażący warunków umowy bądź SIWZ przedmiotu zamówienia będą podstawą do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym.
7.Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu ofertowym część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Mięso wołowo-wieprzowe i jego przetwory
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Mięso wołowo-wieprzowe i jego przetwory (Część VII zamówienia) mięso wołowe - gulasz, mięso wieprzowe – schab, łata wołowa, szynka wieprzowa, łopatka wieprzowa, mięso wołowe rosołowe z kością, kiełbasa: wiejska, toruńska śląska, podwawelska, biała parzona, szynka konserwowa, kiełbasa: szynkowa, parówkowa, kaszanka wieprzowa, szynka gotowana, parówki z szynki, flaki parzone, kiełbasa parzona, podsuszana, polędwica, schab pieczony, szynka cygańska, kiełbasa z liściem laurowym słonina, smalec boczek, itp.
1.Realizacja zamówienia obejmuje terminowe dostawy mięsa wołowo-wieprzowego i jego przetworów do Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14G do magazynu kuchni (miejsce dostawy i wniesienia przez pracowników Wykonawcy) w budynku przy ul. Karolina 14F transportem Wykonawcy i na jego koszt w godzinach od 8:00 do 11:00 od poniedziałku do piątku co najmniej dwa razy w tygodniu.
2.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczanego towaru tj. do zachowania tzw. ciągu chłodniczego tj. przechowywania i transportu wyrobów w urządzeniach chłodniczych spełniających warunki techniczne przewidziane w Polskiej Normie.
3.Dostarczony towar musi być I gatunku, świeży, odpowiedniej jakości (wędliny-nieprzesolone, mięso - młode sztuki itp.), tożsamy ze wskazanym w ofercie, wolny od wad uniemożliwiających ich spożycie, prawidłowo opakowany i dostarczany, dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami i atestami, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, oznakowany etykietą zawierającą następujące dane: nazwę środka spożywczego, wykaz składników występujących w środku spożywczym, nazwę producenta, termin przydatności do spożycia, mający odpowiedni termin ważności/przydatności do spożycia – nie krótszy niż 14 dni podany na opakowaniu.
3.1.Wykonawca gwarantuje, że mięso jest każdorazowo badane, a na żądanie przedstawi stosowne zaświadczenie lekarza weterynarii.
3.2.Wraz z każdorazowym dostarczeniem towaru Wykonawca ma obowiązek dostarczenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego.
3.3.Do każdorazowej dostawy towaru Wykonawca ma obowiązek uwzględnić ubytek towaru na opakowania (np.
folie, siatki, sznurki itp.).
4.Dostawy realizowane będą etapami w miarę potrzeb Domu.
4.1.Wykonawca otrzyma zapotrzebowanie na rodzaj i ilość artykułów niezbędnych dla Domu najpóźniej na trzy dni przed datą ich dostarczenia od upoważnionych pracowników Zamawiającego.
4.2.Wykonawca dokonuje nieodpłatnego użyczenia pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy.
5.Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczonego towaru i dokonania dostawy odpowiedniego towaru do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji.
6.Uchybienia w zakresie jakości towaru, naruszenie w sposób rażący warunków umowy bądź SIWZ przedmiotu zamówienia będą podstawą do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym.
7.Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu ofertowym część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Mleko i produkty mleczarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Mleko i produkty mleczarskie (Część VIII zamówienia) mleko, kefir, twaróg, ser żółty, ser topiony, ser twarogowy homogenizowany, serek typu „fromage”, serek maślany, śmietana, jogurty, masło itp.
1.Realizacja zamówienia obejmuje terminowe dostawy mleka i produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14G do magazynu kuchni (miejsce dostawy i wniesienia przez pracowników Wykonawcy) w budynku przy ul. Karolina 14F transportem Wykonawcy i na jego koszt w godzinach od 6:00 do 7:00 codziennie od poniedziałku do piątku.
2.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczanego towaru.
2.1.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania tzw. ciągu chłodniczego tj. przechowywania i transportu wyrobów w urządzeniach chłodniczych spełniających warunki techniczne przewidziane w Polskiej Normie.
2.2.Do obowiązków Wykonawcy należy przedstawienie w momencie rozpoczęcia dostaw lub na żądanie SANEPID-u Decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego dla środka transportu zezwalającego na przewóz produktów mleczarskich i tłuszczy jadalnych.
3.Dostarczony towar musi być I gatunku, świeży, odpowiedniej jakości, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania (worki foliowe czyste, nieuszkodzone; wiaderka zamknięte, czyste, nieuszkodzone), tożsamy ze wskazanym w ofercie, wolny od wad uniemożliwiających jego spożycie, mający odpowiedni termin ważności do spożycia podany na opakowaniu, oznakowany etykietą zawierającą następujące dane: nazwę środka spożywczego, wykaz składników występujących w środku spożywczym, nazwę producenta, termin przydatności do spożycia.
3.1.Wraz z każdorazowym dostarczeniem towaru Wykonawca ma obowiązek dostarczenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego.
4.Dostawy realizowane będą etapami w miarę potrzeb Domu.
4.1.Wykonawca otrzyma zapotrzebowanie na rodzaj i ilość artykułów niezbędnych dla Domu najpóźniej na trzy dni przed datą ich dostarczenia od upoważnionych pracowników Zamawiającego.
4.2.Wykonawca dokonuje nieodpłatnego użyczenia pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy.
5.Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczonego towaru i dokonania dostawy odpowiedniego towaru do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji.
6.Uchybienia w zakresie jakości towaru, naruszenie w sposób rażący warunków umowy bądź SIWZ przedmiotu zamówienia będą podstawą do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym.
7.Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu ofertowym części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Art. spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Art. spożywcze (Część IX zamówienia) różne artykuły spożywcze: produkty sypkie – produkty przemiału ziarna (mąki, kasze, płatki, makarony), sypkie inne (sól, cukier, ryż), herbaty, artykuły puszkowane, w butelkach i słoikach (majonez, chrzan, musztarda, oleje, koncentraty, groszek, sałatki, ogórki, soki, dżemy itp.), konserwy rybne, tłuszcze roślinne, przyprawy sypkie, aromaty i dodatki do ciast, budynie i kisiele, cukierki itp.
1.Realizacja zamówienia obejmuje terminowe dostawy art. spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14G do magazynu kuchni (miejsce dostawy i wniesienia przez pracowników Wykonawcy) w budynku przy ul. Karolina 14F transportem Wykonawcy i na jego koszt w godzinach od 8:00 do 13:00 od poniedziałku do piątku średnio 4 razy w miesiącu.
2.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczanego towaru.
3.Dostarczony towar musi być I gatunku, świeży, odpowiedniej jakości, dostarczany w czystych nie uszkodzonych opakowaniach (słoiki bez zarysowań, pęknięć, wypukłości zakrętek, puszki bez bombażu), tożsamy ze wskazanym w ofercie, wolny od wad uniemożliwiających jego spożycie, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, mający odpowiedni termin ważności do spożycia podany na opakowaniu, oznakowany etykietą zawierającą następujące dane: nazwę środka spożywczego, wykaz składników występujących w środku spożywczym, nazwę producenta, termin przydatności do spożycia.
3.1.Wraz z każdorazowym dostarczeniem towaru Wykonawca ma obowiązek dostarczenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego.
4.Dostawy realizowane będą etapami w miarę potrzeb Domu.
4.1.Wykonawca otrzyma zapotrzebowanie na rodzaj i ilość artykułów niezbędnych dla Domu najpóźniej na trzy dni przed datą ich dostarczenia od upoważnionych pracowników Zamawiającego.
4.2.Wykonawca dokonuje nieodpłatnego użyczenia pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy.
5.Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczonego towaru i dokonania dostawy odpowiedniego towaru do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji.
6.Uchybienia w zakresie jakości towaru, naruszenie w sposób rażący warunków umowy bądź SIWZ przedmiotu zamówienia będą podstawą do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym.
7.Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu ofertowym części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa i owoce mrożone
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331170-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Warzywa i owoce mrożone (Część X zamówienia) mrożonki: mieszanka warzywna, włoszczyzna, mieszanka kompotowa, fasola szparagowa, truskawka, śliwka, kalafior, brokuł, jagoda, borówka, marchew, papryka, porzeczka, leczo, pieczarki, szpinak itp.
1.Realizacja zamówienia obejmuje terminowe dostawy warzyw i owoców mrożonych do Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14G do magazynu kuchni (miejsce dostawy i wniesienia przez pracowników Wykonawcy) w budynku przy ul. Karolina 14F transportem Wykonawcy i na jego koszt w godzinach od 8:00 do 11:00 od poniedziałku do piątku co najmniej dwa razy w tygodniu.
2.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków (chłodnie)transportu i przechowywania dostarczanych mrożonek.
3.Dostarczony towar musi być I gatunku, świeży, odpowiedniej jakości, tożsamy ze wskazanym w ofercie, wolny od wad uniemożliwiających ich spożycie, dostarczany w czystych nie uszkodzonych opakowaniach (worki lub pudła opakowania max do 2,5 kg), posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, mający odpowiedni termin ważności do spożycia podany na opakowaniu, oznakowany etykietą zawierającą następujące dane: nazwę środka spożywczego, wykaz składników występujących w środku spożywczym, nazwę producenta, termin przydatności do spożycia.
3.1.Wraz z każdorazowym dostarczeniem towaru Wykonawca ma obowiązek dostarczenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego.
4.Dostawy realizowane będą etapami w miarę potrzeb Domu.
4.1.Wykonawca otrzyma zapotrzebowanie na rodzaj i ilość artykułów niezbędnych dla Domu najpóźniej na trzy dni przed datą ich dostarczenia od upoważnionych pracowników Zamawiającego.
4.2.Wykonawca dokonuje nieodpłatnego użyczenia pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy.
5.Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczonego towaru i dokonania dostawy odpowiedniego towaru do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji.
6.Uchybienia w zakresie jakości towaru, naruszenie w sposób rażący warunków umowy bądź SIWZ przedmiotu zamówienia będą podstawą do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym.
7.Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu ofertowym części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa i owoce świeże
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Warzywa i owoce świeże (Część XI zamówienia) banan, burak, cebula, cytryna, czosnek, fasola, grapefruit, groszek, gruszki, jabłka, kapusta, kiwi, koper, mandarynka, marchew, ogórek, papryka, pieczarka, pietruszka, pomarańcza, pomidor, por, rzodkiewka, sałata, seler, szczypior, ziemniak, arbuz, brzoskwinia, śliwa, owoce suszone itd.
1.Realizacja zamówienia obejmuje terminowe dostawy warzyw i owoców świeżych i przetworzonych kiszonych do Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14G do magazynu kuchni (miejsce dostawy i wniesienia przez pracowników Wykonawcy) w budynku przy ul. Karolina 14F transportem Wykonawcy i na jego koszt w godzinach od 8.00 do 11.00 od poniedziałku do piątku co najmniej dwa razy w tygodniu.
2.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczanego towaru.
3.Dostarczony towar musi być I gatunku, świeży, odpowiedniej jakości, bez objawów chorób pleśni, nie uszkodzony, nie robaczywy, bez obcych zapachów, tożsamy ze wskazanym w ofercie, wolny od wad uniemożliwiających jego spożycie, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, mający odpowiedni termin ważności do spożycia podany na opakowaniu.
3.1.Wraz z każdorazowym dostarczeniem towaru Wykonawca ma obowiązek dostarczenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego.
4.Dostawy realizowane będą etapami w miarę potrzeb Domu.
4.1.Wykonawca otrzyma zapotrzebowanie na rodzaj i ilość artykułów niezbędnych dla Domu najpóźniej na trzy dni przed datą ich dostarczenia od upoważnionych pracowników Zamawiającego.
4.2.Wykonawca dokonuje nieodpłatnego użyczenia pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy.
5.Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczonego towaru i dokonania dostawy odpowiedniego towaru do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji.
6.Uchybienia w zakresie jakości towaru, naruszenie w sposób rażący warunków umowy bądź SIWZ przedmiotu zamówienia będą podstawą do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym.
7.Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu ofertowym części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne.
|
| |