GuidZP400 |
c403c20e-2af6-4b9e-bc8c-a75975d058e4
|
Biuletyn |
777496-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
|
Regon |
30872600000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Komisji Edukacji Narodowej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wyszków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
07-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
29 743 76 11,
|
Zamawiajacy fax |
297 437 605
|
Zamawiajacy email |
kancelaria@szpitalwyszkow.pl,
|
Adres strony url |
www.szpitalwyszkow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalwyszkow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalwyszkow.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
ePUAP: /SPZZOZ_Wyszkow/skrytka
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
korespondencyjnie na adres Zamawiającego ul. KEN 1 07-200 Wyszków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa jednorazowych środków ochrony indywidualnej do SPZZOZ w Wyszkowie
|
Numer referencyjny |
DEZ/Z/341/ZP - 39/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych środków ochrony indywidualnej do SPZZOZ w Wyszkowie według asortymentu wyszczególnionego w Pakietach od nr 1 do nr 3 wraz z wymaganiami dla tych pakietów zawartymi w tabelach, stanowiącymi Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - szczegółową ofertę cenową - Załącznik nr 2 do SIWZ.
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej ilości towarów wymienionych w Załączniku
nr 2 do SIWZ. Wykonawca ma prawo zgłosić roszczenie z tytułu niezrealizowania umowy, gdy łączna wartość zrealizowanych dostaw w okresie trwania umowy będzie mniejsza niż 50% szacunkowej łącznej wartości umowy określonej w ofercie Wykonawcy - Załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w służbie zdrowia, zgodnie
z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz.U.2020 r. poz. 186 ze zm.) dot. Pakietu nr 2 i 3
3. Oferowane wyroby muszą być zgodne z wymaganiami zasadniczymi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 dot. środków ochrony indywidualnej, w tym normy EN 14126:2003 dotyczącej odzieży, zapewniający ochronę przed czynnikami infekcyjnymi, według co najmniej wyszczególnionych warunków:
• odporność na przenikanie skażonej cieczy pod wpływem ciśnienia hydrostatycznego – klasa 4 lub wyższa,
• minimalna wytrzymałość na rozdzieranie i na przekłucie wg EN 14325:2018 (klasa 1),
• co najmniej typ 4 wg klasyfikacji zgodnie z EN 14605: 2005+A1:2009 lub typ 6 wg EN 13034:2005+A1:2009,
• rękawy wykończone elastyczną taśmą zabezpieczającą,
• zamek błyskawiczny kryty listwą.
4. Dostarczane produkty muszą odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami
i normami
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
3
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku udziału w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku udziału w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku udziału w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania- Załącznik nr 6 do SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 8 do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) w języku polskim: instrukcje obsługi, katalogi, broszury lub ulotki producentów opisujące szczegółowo oferowany przedmiot zamówienia, b) wzorcowe próbki (po 1 szt.) oferowanych wyrobów wskazanych w asortymencie danego pakietu w celu potwierdzenia zgodności oferowanego towaru z opisem wskazanym w szczegółowej ofercie cenowej stanowiącej Załącznik nr 2 do SIWZ, c) deklaracje zgodności i zgłoszenia do rejestru wyrobów medycznych - dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami, w tym z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz. U z 2020 r., poz.186 ze zm.) dla asortymentu przedstawionego w danym pakiecie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) – zawierający pełną nazwę Wykonawcy, adres siedziby Wykonawcy wraz z danymi teleadresowymi, cenę, w ramach której Wykonawca składa ofertę zawierającą wszelkie koszty, wyliczone zgodnie z postanowieniami Rozdziału XIII, Oferta powinna być podpisana przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez pełnomocnika Wykonawcy, b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - szczegółową ofertę cenową - Załącznik nr 2 do SIWZ (w zakresie Pakietów objętych ofertą), c) Oświadczenie o obowiązku podatkowym – Załącznik nr 5 do SIWZ – (Wykonawca składa oświadczenie tylko w sytuacji kiedy go dotyczy), d) Oświadczenie – Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia – Załącznik nr 9 do SIWZ (Wykonawca składa oświadczenie tylko w sytuacji kiedy go dotyczy), e) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w tym podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale albo w kopii poświadczonej notarialnie, f) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Pełnomocnictwo musi być załączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, g) wyjaśnienia uzasadniające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
1
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w umowie w formie pisemnej pod rygorem nieważności w następujących przypadkach: a) wskazanych w § 4, b) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, c) zmiany danych teleadresowych określonych w umowie, d) zmiany rachunku bankowego Wykonawcy, e) zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, ataki terrorystyczne) mającej wpływ na realizację umowy, f) wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, które mają wpływ na terminy realizacji zamówienia, g) w pozostałych przypadkach określonych w ustawie Pzp. 2. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego z zastrzeżeniem § 4.
|
IV 4 4 data |
2021-01-12T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|