Dostawa wyposażenia dla Zakładu Aktywności Zawodowej w Tucholi

Data publikacji 2013-10-28
Data zakończenia 2013-11-05 09:00:00
Instytucja Powiat Tucholski
Miejscowość Tuchola
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Meble,
  • Zmiękczacze wody,
  • Wyroby włókiennicze,
  • Środki czyszczące,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Materiały medyczne,
  • Produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 438646 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 375000003, 391000003, 374000002, 374200008, 331400003, 331962002, 158000006, 398300009, 337000007, 395000007, 391370001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia dla Zakładu Aktywności Zawodowej w Tucholi.
2. Zamówienie realizowane jest na potrzeby projektu wpółfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych kosztów utworzenia i kosztów działania zakładu aktywności zawodowej w ramach zadań samorządu województwa kujawsko-pomorskiego.
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części, zwanych dalej zadaniami. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z następującym podziałem:
1) Zadanie 1 pn. Dostawa i montaż wyposażenia sali zabaw.
2) Zadanie 2 pn. Siłownia.
3) Zadanie 3 pn. Rehabilitacja.
4) Zadanie 4 pn. Surowce i materiały potrzebne do rozpoczęcia działalności wytwórczej i usługowej ZAZ.
4. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na realizację całego zamówienia, bądź ofertę częściową na wybrane zadania, o których mowa w ust. 3.
5. Oferowane wyposażenie musi być zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załącznikach Nr 6a, 6b, 6c i 6d do SIWZ.
6. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne
i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
7. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę materiałów równoważnych spełniających wymagania opisane przez Zamawiającego o parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych takich samych bądź lepszych
w stosunku do wyposażenia określonego w Załącznikach Nr 6a, 6b, 6c i 6d do SIWZ
8. Wyposażenie dostarczone będzie Zamawiającemu na adres wskazany przez Zamawiającego tj. do siedziby Internatu Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych im. Ziemi Tucholskiej w Tucholi, ul. Świecka 89a, 89-500 Tuchola, na koszt i ryzyko Wykonawcy.
9. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do dostarczenia fabrycznie nowego wyposażenia, wolnego od wad fizycznych i prawnych do siedziby jednostki, o której mowa w ust. 8, a także w przypadkach tego wymagających (określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia) do montażu bądź uruchomienia wyposażenia oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego wyposażenia, sporządzonej w języku polskim, w tym m. in. certyfikatów, atestów lub deklaracji zgodności.
10. Wykonawca z chwilą dostarczenia i protokolarnym przekazaniem wyposażenia w przypadkach tego wymagających (określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia) zobowiązuje się do przeszkolenia wyznaczonego pracownika Zamawiającego.
11. W cenie oferty należy uwzględnić montaż, ewentualne uruchomienie wyposażenia, przeszkolenie pracownika Zamawiającego oraz transport towarów i ubezpieczenie towarów od ewentualnych uszkodzeń do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
12. Odbiór dostarczonego wyposażenia nastąpi w formie protokołu, po uprzednim stwierdzeniu jego zgodności z warunkami zamówienia.
13. Minimalny okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia określony jest w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 6a, 6b, 6c i 6d do SIWZ i liczony będzie od daty podpisania protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.
14. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia formularza cenowego z wzorem określonym w Załączniku nr 6a, 6b, 6c i 6d do SIWZ, stosownie do wybranego zadania.
15. W przypadku Zadania 4 wskazane ilości przedmiotu zamówienia mają charakter szacunkowy i ostateczna wielkość zamówienia (ilość asortymentu) może ulec zmianie, przy czym wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu do 20% wartości brutto.

Opis

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż 1 kompletu konstrukcji zabawowej wielopoziomowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 6a do SIWZ.Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Apteczka oraz podstawowe leki -1 komplet,
2) Atlas wielostanowiskowy - szt. 1,
3) Bieżnia elektryczna - szt.1,
4) Cyklotrenażer - szt. 1,
5) Fotel masujący - szt. 1,
6) Gryfy, obciążenia żeliwne, stojak na gryfy i talerze - 1 komplet,
7) Kozetka - szt. 1,
8) Ławki do ćwiczeń - szt. 2,
9) Mata gimnastyczna - szt. 4,
10) Orbitrek - szt. 1,
11) Parawan medyczny, duży - szt. 1,
12) Parawan medyczny, mały - szt. 1,
13) Rower treningowy - szt. 3,
14) Steper - szt. 2,
15) Wioślarz - szt. 1,
16) Zestaw hantli - 1 komplet.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 6b do SIWZPrzedmiot zamówienia obejmuje:
1) Bieżnia - szt. 1,
2) Ciśnieniomierz naramienny - szt. 1,
3) Drabinka gimnastyczna - szt. 1,
4) Kabina do ćwiczeń i zawieszeń - UGUL - szt. 1,
5) Lampa do terapii światłem ze statywem - szt. 1,
6) Manżeta z obciążeniem - 1 komplet,
7) Orbitrek - szt. 1,
8) Mata gimnastyczna - szt. 2,
9) Osprzęt standardowy UGUL - 1 komplet,
10) Piłka rehabilitacyjna - szt. 2,
11) Poduszka równoważna - szt. 1,
12) Power Wheel - szt. 1,
13) Pufa rehabilitacyjna - szt. 1,
14) Rollmasażer - szt. 1,
15) Stół rehabilitacyjny (z elektryczną zmianą wysokości + podłokietniki, stół składany) - szt. 2,
16) Tablica do ćwiczeń manualnych z oporem - szt. 1,
17) Wałek rehabilitacyjny - szt. 1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 6c do SIWZ.Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Podkład higieniczny celulozowy, wkład wymienny na kozetkę, oliwka:
a) Olejek do masażu - szt. 10,
b) Podkład higieniczny na kozetkę - 3 opakowania,
c) Pokrycia pod głowę na kozetkę - 2 opakowania,
2) Środki czystości:
a) Środek do czyszczenia ekstrakcyjnego - szt. 3,
b) Mydło antybakteryjne - szt. 2,
c) Płyn do dezynfekcji rąk i skóry - szt. 2,
d) Środek do maszynowego mycia naczyń - szt. 2,
e) Płyn do dezynfekcji powierzchni - szt. 2.
3) Artykuły spożywcze:
a) Olej - szt. 10,
b) Ryż - szt. 20,
c) Cukier - kg 60,
d) Bułka tarta - szt. 20,
e) Mąka - kg 50,
f) Kawa - szt. 50,
g) Herbata - szt. 30.
4) Przybornik do przypraw, cukierniczka - 25 zestawów,
5) Zmiękczacz do wody - szt. 1,
6) Materiały tekstylne i pasmanteryjne - 1 komplet.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 6d do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Tucholski
Ulica Ul. Pocztowa 7
Nr domu 7
Miejscowość Tuchola
Kod Pocztowy 89-500
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 52 5590700
Fax 52 5590701
Internet www.bippowiat.tuchola.pl
Regon 09235109600000
E-mail przetargi@tuchola.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 02/12/2013
Wadium 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości (dla każdego wybranego Zadania 1-3) Zadanie 1 - 3.000,00 zł (trzy tysiące złotych 00/100), Zadanie 2 - 700,00 zł (siedemset złotych 00/100), Zadanie 3 - 800,00 zł (osiemset złotych 00/100), Zadanie 4 - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wykonawca złoży dokument w formie oryginału potwierdzający wniesienie wadium w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Tucholi, ul. Pocztowa 7, pokój nr 108. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego Getin Noble Bank SA Nr 49 1560 0013 2340 9874 1000 0005. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę i godzinę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego, a nie datę wydania dyspozycji przelewu. Natomiast kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy w sposób trwały związać z ofertą. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie oraz zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 3.1), Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
Wiedza Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 3.2), Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
Potencjał Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 3.3), Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
Zdolne Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 3.4), Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
Sytuacja Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 3.5), Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty 1. Ponadto Wykonawca w ofercie składa: 1) formularz ofertowy na załączonym druku stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełnione formularze cenowe zgodnie z wzorami określonymi w Załącznikach Nr 6a, 6b, 6c i 6d do SIWZ, stosownie do wybranego zadania. 3) dokument potwierdzający uprawnienia osoby (osób) do złożenia oferty, w przypadku, gdy prawo to nie wynika z innych złożonych dokumentów, 4) dokument potwierdzający wpłacenie lub wniesienie wadium, 5) oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. 2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - konsorcjum Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Pełnomocnictwo w oryginale należy dołączyć do oferty.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w następujących okolicznościach: 1) w sytuacji, kiedy taka konieczność będzie wynikała ze zmian w obowiązującym prawie, w szczególności, gdy zmiana prawa prowadzi do zmiany stawki podatku od towarów i usług, w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie wyłącznie w zakresie odpowiadającym zmianie wysokości podatku VAT, 2) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia oraz terminu przekazania należności za realizację przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku zmiany harmonogramu terminowego realizacji przedmiotowego projektu, 3) jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, 4) gdy zmiana postanowień umownych korzystna jest dla Zamawiającego. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w postaci kolejnych aneksów, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bippowiat.tuchola.pl
Adres uzyskania siwz Starostwo Powiatowe w Tucholi, ul. Pocztowa 7, 89-500 Tuchola
Data składania wniosków 05/11/2013
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Punkt Obsługi Interesantów Starostwa Powiatowego w Tucholi, ul. Pocztowa 7, 89-500 Tuchola
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)