Adaptacja pomieszczeń parteru na SOK wraz z modernizacją instalacji wewnętrznych w budynku I/ZUS w Dąbrowie Górniczej

Data publikacji 2013-10-31
Data zakończenia 2013-11-18 12:00:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Sosnowiec
Miejscowość Sosnowiec
Województwo śląskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 230057 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 451111009, 452623107, 452623004, 452231007, 452625006, 454100004, 454300000, 454421008, 454211005, 452610004, 454211469, 452332001, 453330000, 453310006, 453300009, 391000003, 453312008, 453100003, 453143200, 453121008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlano remontowych w obiekcie Inspektoratu ZUS w Dąbrowie Górniczej przy ul. Kościuszki 48. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: roboty rozbiórkowe, roboty żelbetowe i betonowe, roboty murarskie i tynkarskie, stolarka drzwiowa, wewnętrzne instalacje elektryczne, wykonanie sieci strukturalnej, i instalacji niskonapięciowych, wewnętrzne instalacje wodno - kanalizacyjne, instalacja wentylacji i klimatyzacji, roboty wykończeniowe, wymiana kotłowni gazowej.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Sosnowiec
Ulica ul. Partyzantów 1
Nr domu 1
Miejscowość Sosnowiec
Kod Pocztowy 41-200
Województwo śląskie
Tel 032 2695012 do 15
Fax 032 2662084
Internet www.zus.pl
E-mail ZaczynskiA@zus.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/06/2015
Wadium Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia - przed upływem terminu składania ofert - wadium w wysokości 35.000,00 zł. (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się metodą: 0/1, tj. spełnia / niespełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP.
Wiedza Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty remontowe wykonane w czynnych obiektach użyteczności publicznej o wartości minimum 1.000.000,00 zł brutto każda (słownie: jeden milion zł.). Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się metodą: 0/1, tj. spełnia / niespełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów: a. wykazu (oświadczenia Wykonawcy) robót remontowych wykonanych w czynnych obiektach użyteczności publicznej zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości minimum 1.000.000,00 zł. brutto każda. Oświadczenie musi zawierać co najmniej: nazwa (rodzaj robót), data i miejsce wykonania robót, wartość, odbiorca. b. dowodów dotyczących najważniejszych robot, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Zdolne Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej: a) 1 osobą posiadająca aktualne uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przeznaczona do pełnienia funkcji kierownika budowy - koordynatora robót. b) 1 osobą posiadająca aktualne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów ,przeznaczoną do pełnienia funkcji kierownika robót sanitarnych, c) 1 osobą posiadająca aktualne uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i energoelektrycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przeznaczoną do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych, d) 1 osobą posiadającą aktualny imienny status certyfikowanego Instalatora okablowania strukturalnego wydany przez jednego z producentów systemu okablowania strukturalnego, spełniającego wymagania opisane w projekcie, stwierdzający przygotowanie w zakresie instalacji, pomiarów, nadzoru, wykrywania oraz eliminacji uszkodzeń zgodnie z normami międzynarodowymi oraz procedurami instalacyjnymi producenta danego systemu okablowania strukturalnego, posiadającą doświadczenie w nadzorowaniu po stronie wykonawcy i pełnienia roli kierownika robót z zakresu okablowania strukturalneg. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się metodą: 0/1, tj. spełnia / niespełnia na podstawie: a. oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. b. wykazu osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami: konstrukcyjno - budowlanymi, elektrycznymi, z zakresu instalacji sanitarnych, grzewczych i wentylacyjnych oraz instalowania okablowania strukturalnego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz zakresu wykonywanych przez nie czynności, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający dopuszcza aby jedna osoba posiadała uprawnienia w więcej niż jednej specjalności budowlanej, o której mowa powyżej.
Sytuacja Warunek będzie spełniony, jeśli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie równej co najmniej 500 000,00 złotych. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi metodą: 0/1, tj. spełnia / niespełnia na podstawie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie równej co najmniej 500 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty 1. Informacja o zakresie zamówienia jakie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - jeśli dotyczy. 2. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy, na okres korzystania przy wykonywaniu zamówienia, zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia dotyczących wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych - jeśli dotyczy. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy sprawie zamówienia publicznego. 4. Wypełniony kosztorys ofertowy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem zmian korzystnych dla Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia oraz sposobu jego realizacji. 2. Nie stanowi zmiany umowy: a. zmiana danych teleadresowych stron; b. utrata mocy lub zmiana aktów prawnych przywołanych w treści umowy. Strony stosują się do obowiązujących w danym czasie aktów prawnych; c. zmiana osób reprezentujących Zamawiającego i Wykonawcę. d. zmiana osób odpowiedzialnych za nadzór nad realizacją umowy. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 lit. a, c i d dokonywane są w drodze jednostronnego pisemnego oświadczenia danej strony i wywołują skutek od dnia doręczenia go drugiej stronie. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę komparycji umowy w przypadku podziału, łączenia lub przekształcenia Wykonawcy dokonanego na podstawie art. 494, art. 531 lub art. 553 Kodeksu Spółek Handlowych. 5. Zmiana postanowień umowy następuje pod rygorem nieważności za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu. 6. Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.zus.pl
Adres uzyskania siwz Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Sosnowcu ul. Partyzantów 1 41-200 Sosnowiec pokój 909
Data składania wniosków 18/11/2013
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Sosnowcu ul. Partyzantów 1 41-200 Sosnowiec pokój 909
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Osoby upoważnione do kontaktów z oferentami: - w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia - Jan Maciąg lub Grzegorz Imach - Wieloosobowe Stanowisko Inwestycji i Remontów, tel. 032 368-34-80, 032 368-33-50 pokój 905, - w sprawach proceduralnych - Sebastian Solarz - Samodzielne Stanowisko d/s Zamówień Publicznych pokój 909, tel. 032 368-32-03, fax: 032 368 33 99 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.11.2013r. o godz. 12,30 w siedzibie Zamawiającego w Sosnowcu przy ul. Partyzantów 1 w pokoju 316.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)