Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Beneficjentów ostatecznych w ramach projektu Be Fair - internet jako dobro wspólne

Data publikacji 2013-12-27
Data zakończenia 2014-01-10 10:00:00
Instytucja Gmina Miejska Bolesławiec
Miejscowość Bolesławiec
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536952 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302134009, 302313103
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot umowy jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z serwisem, zgodnie z załącznikiem nr A Parametry techniczne i technologiczne sprzętu komputerowego i oprogramowania, wymagane minimalne okresy gwarancji oraz serwis, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w miejscu zamieszkania Beneficjentów ostatecznych zamieszkałych na terenie miasta Bolesławiec. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia kart gwarancyjnych, certyfikatu CE, instrukcji obsługi i konserwacji w języku polskim. Sprzęt komputerowy dostarczony w ramach realizacji umowy będzie sprzętem nowym. Przedmiot zamówienia zamawiający przeznacza do przekazania w celu nieodpłatnego wykorzystania przez beneficjentów ostatecznych będących uczestnikami działania 8.3 POIG projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w celach niekomercyjnych. Zamawiany sprzęt komputerowy ma być wykorzystywany do obsługi standardowych aplikacji biurowych i multimedialnych, dostępu do sieci Internet i korzystania z podstawowych jej usług oraz realizacji zadań edukacyjnych.

2. Niezbędne informacje zawarte są w SIWZ, załączniku nr A - Parametry techniczne i technologiczne sprzętu komputerowego i oprogramowania, wymagane minimalne okresy gwarancji załączniku nr B - Kalkulacja ceny ofertowej oraz wzorze umowy - dostępne na stronie internetowej zamawiającego - http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=70176

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miejska Bolesławiec
Ulica ul. Rynek 41
Nr domu 41
Miejscowość Bolesławiec
Kod Pocztowy 59-700
Województwo dolnośląskie
Tel 075 6456400
Fax 075 6456402
Internet www.um.boleslawiec.pl
Regon 23082140500000
E-mail inwestycje@um.boleslawiec.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak Nie dotyczy
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/11/2015
Wadium Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie - potwierdzenia spełniania tego warunku zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. VII. 1 pkt 1 - załącznik nr 1 do SIWZ
Wiedza - zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca ubiegający się o zamówienia wykaże w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) wykonania dostaw komputerów o wartości co najmniej 250 tys. zł brutto; Wyżej wymieniony warunek udziału w postępowaniu odnosi się do zamówień tzw. GŁÓWNYCH DOSTAW, rozumianych jako jedno zadanie, które zakontraktowano, wykonano, odebrano (potwierdzono jego należyte wykonanie) i rozliczono w ramach jednego stosunku umownego/jednej umowy o wartości co najmniej 250 tys. zł brutto lub kliku zadań które zakontraktowano, wykonano, odebrano (potwierdzono jego należyte wykonanie) i rozliczono w ramach kilku stosunków umownych o wartości łącznej co najmniej 250 tys. zł brutto; Pod pojęciem dostaw komputerów zamawiający rozumie w szczególności - np. komputery PC, laptopy, notebooki. b) wykonania lub wykonywania usług serwisowych dotyczących komputerów o wartości co najmniej 100 tys. zł brutto; wymieniony warunek udziału w postępowaniu odnosi się do zamówień tzw. GŁÓWNYCH USŁUG, które: wykonano - tj. zakontraktowano, odebrano (potwierdzono jego należyte wykonanie) i rozliczono w ramach jednego stosunku umownego/jednej umowy o wartości co najmniej 100 tys. zł brutto lub ramach kliku stosunków umownych/kilku umów, które zakontraktowano, odebrano (potwierdzono jego należyte wykonanie) i rozliczono o wartości łącznej co najmniej 100 tys. zł brutto lub; wykonywania - tj. w ramach jednego stosunku umownego/jednej umowy o wartości co najmniej 100 tys. zł brutto lub ramach kliku stosunków umownych/kilku umów o wartości łącznej co najmniej 100 tys. zł brutto Pod pojęciem usług serwisowych zamawiający rozumie w szczególności - np. usługi serwisowe na utrzymaniu w sprawności zainstalowanych komputerów i oprogramowania, dokonywaniu systematycznych przeglądów i ewentualnych napraw, itp.
Potencjał - potwierdzenia spełniania tego warunku zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. VII. 1 pkt 1 - załącznik nr 1 do SIWZ;
Zdolne - potwierdzenia spełniania tego warunku zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. VII. 1 pkt 1 - załącznik nr 1 do SIWZ;
Sytuacja - potwierdzenia spełniania tego warunku zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. VII. 1 pkt 1 - załącznik nr 1 do SIWZ;
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Formularz ofertowy; 2. Kalkulacja ceny ofertowej sporządzonej na podstawie załącznika nr B. 3. W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo, zgodnie z warunkami opisanymi w ust. VIII SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków. 2.1 konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2.2 zajdzie konieczność wprowadzenia zmian w sposobie wykonania przedmiotu umowy. 2.3 przy zawieraniu umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów realizacji przedmiotu zamówienia umowy. 2.4 ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 2.5 w przypadku wycofania z rynku-produkcji brak dostępności któregokolwiek z produktów objętego przedmiotem zamówienia, określonym w niniejszej umowie, Wykonawca dostarczy inny o produkt objęty przedmiotem zamówienia o parametrach równoważnych lub lepszych bez zmiany wynagrodzenia, określonego w § 5 ust. 1, ust. 1.1 i ust. 1.1.1 umowy. 2.5.1 w przypadku wycofania z rynku produkcji brak dostępności któregokolwiek z produktów objętego przedmiotem zamówienia, określonym w niniejszej umowie oraz braku dostarczenia innego produktu objętego przedmiotem zamówienia o parametrach równoważnych lub lepszych, Zamawiający zmniejszy wynagrodzenie, określone w § 5 ust. 1 umowy o ryczałtową cenę jednostkową brutto określoną w załączniku nr B - KALKULACJA CENY OFERTOWEJ i odpowiednie ilości. 2.6 zmiany osób reprezentujących zamawiającego wykonawcę w przypadku zmian organizacyjnych, lub wynikłych z przyczyn losowych. 2.7 zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia. 2.8 zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek warunków atmosferycznych uniemożliwiających ze względów technologicznych wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie lub negatywnie wpływających, na jakość wykonania lub trwałość przedmiotu umowy, 2.9 wystąpienia prac dodatkowych. 2.10 przedłużającego się oczekiwania na uzgodnienia, zgody, decyzje administracyjne, itp. 2.11 działania siły wyższej. 2.12 zmiana zasad finansowania zamówienia. 2.13 obniżenie wynagrodzenia. 3. W przypadku żądania wprowadzenia zmian do umowy zostanie przeprowadzona następująca procedura. 3.1 Wykonawca prześle Zamawiającemu projekt zmian do umowy (aneks) wraz z pisemnym uzasadnieniem. 3.2 Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy przed upływem terminu wykonania umowy. 3.3 Zamawiający prześle Wykonawcy projekt zmian do umowy (aneks). 4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=70176
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta Bolesławiec, pl. Piłsudskiego 1, pok. nr 509.
Data składania wniosków 10/01/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego, 59-700 Bolesławiec, Rynek 41, pokój nr 101 (sekretariat), lub przesłać na powyższy adres
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt pn. Be Fair - internet jako dobro wspólne współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka - Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)