Wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych z nadrukiem promocyjnym dla Urzędu Miasta Lublin - XIV części

Data publikacji 2014-03-11
Data zakończenia 2014-03-19 11:30:00
Instytucja Gmina Lublin
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 81488 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1. Część I:
a) długopis z logo miasta - sztuk 5100
b) długopis z herbem- sztuk 1000
c) długopis z końcówką do ekranów dotykowych- sztuk 2650
d) długopis metalowy - sztuk 500
e) ołówek z błyszczącą końcówką- sztuk 2100
f) ołówek z gumką- sztuk 2200
g) kredki ołówkowe w pudełku - sztuk 3800
1.2 Część II:
a) jojo - sztuk 3200
b) zagłówek w pokrowcu - sztuk 1200
c) worek ze sznurkami - sztuk 4300
d) balon - sztuk 34100
e) torba na zakupy składana - sztuk 1650
1.3 Część III: smycz - sztuk 13 800
1.4 Część IV:
a) torba bawełniana czarna- sztuk 1850
b) torba bawełniana czarna UE- sztuk 100
c) torba bawełniana czarna Swiss- sztuk 300
d) torba bawełniana ecru sztuk 1510
1.5. Część V:
a) kubek z logo- sztuk 750
b) kubek UE- sztuk 200
c) kubek Swiss- sztuk 100
d) kubek herb- sztuk 300
e) filiżanka w opakowaniu z logo- sztuk 1350
f) filiżanka w opakowaniu Swiss- sztuk 50
g) filiżanka w opakowaniu UE- sztuk 100
1.6. Część VI:
a) ściereczka do okularów - sztuk 1200
b) wizytownik z nadrukiem- sztuk 690
c) frisbee - sztuk 1515
1.7. Część VII: dzwonek rowerowy - sztuk 1080
1.8 Część VIII:
a) zestaw dwóch magnesów- sztuk 2400
b) zestaw dwóch magnesów UE- sztuk 100
1.9. Część IX: rozkładane etui na kartę z mapą miasta - sztuk 10400
1.10. Część X:
a) koszulka damska logo- sztuk 1280 (rozmiar: XS-250, S- 275, M- 385, L-370)
b) koszulka męska logo - sztuk 1500 (rozmiar: S-260, M-370, L- 495, XL- 375)
c) koszulka rodzina 3+ - sztuk 1300 (rozmiar: S- 325, M- 325, L- 325, XL- 325)
d) koszulka damska herb- sztuk 150 (rozmiar: S-10, M- 70, L- 70)
e) koszulka męska herb - sztuk 150 (rozmiar: S-10, M- 70, L-70)
1.11. Część XI:
a) torba papierowa mała- sztuk 1320
b) torba papierowa duża - sztuk 1380
c) torba papierowa mała UE - sztuk 200
d) torba foliowa- sztuk 2050
e) torba papierowa eko - sztuk 6980
1.12. Część XII: ramka do tablicy rejestracyjnej - sztuk 3000
1.13. Część XIII:
a) dwustronna kieszonka na identyfikator- sztuk 1000
b) jednostronna kieszonka na identyfikator- sztuk 500
1.14. Część XIV: torba podróżna - sztuk 25

Opis

Część I:
a) długopis z logo miasta - sztuk 5100
b) długopis z herbem- sztuk 1000
c) długopis z końcówką do ekranów dotykowych- sztuk 2650
d) długopis metalowy - sztuk 500
e) ołówek z błyszczącą końcówką- sztuk 2100
f) ołówek z gumką- sztuk 2200
g) kredki ołówkowe w pudełku - sztuk 3800Część II:
a) jojo - sztuk 3200
b) zagłówek w pokrowcu - sztuk 1200
c) worek ze sznurkami - sztuk 4300
d) balon - sztuk 34100
e) torba na zakupy składana - sztuk 1650smycz - sztuk 13 800a) torba bawełniana czarna- sztuk 1850
b) torba bawełniana czarna UE- sztuk 100
c) torba bawełniana czarna Swiss- sztuk 300
d) torba bawełniana ecru sztuk 1510a) kubek z logo- sztuk 750
b) kubek UE- sztuk 200
c) kubek Swiss- sztuk 100
d) kubek herb- sztuk 300
e) filiżanka w opakowaniu z logo- sztuk 1350
f) filiżanka w opakowaniu Swiss- sztuk 50
g) filiżanka w opakowaniu UE- sztuk 100a) ściereczka do okularów - sztuk 1200
b) wizytownik z nadrukiem- sztuk 690
c) frisbee - sztuk 1515dzwonek rowerowy - sztuk 1080a) zestaw dwóch magnesów- sztuk 2400
b) zestaw dwóch magnesów UE- sztuk 100rozkładane etui na kartę z mapą miasta - sztuk 10400a) koszulka damska logo- sztuk 1280 (rozmiar: XS-250, S- 275, M- 385, L-370)
b) koszulka męska logo - sztuk 1500 (rozmiar: S-260, M-370, L- 495,XL- 375)
c) koszulka rodzina 3+ - sztuk 1300 (rozmiar: S- 325, M- 325, L- 325, XL- 325)
d) koszulka damska herb- sztuk 150 (rozmiar: S-10, M- 70, L- 70)
e) koszulka męska herb - sztuk 150 (rozmiar: S-10, M- 70, L-70)a) torba papierowa mała- sztuk 1320
b) torba papierowa duża - sztuk 1380
c) torba papierowa mała UE - sztuk 200
d) torba foliowa- sztuk 2050
e) torba papierowa eko - sztuk 6980ramka do tablicy rejestracyjnej - sztuk 3000a) dwustronna kieszonka na identyfikator- sztuk 1000
b) jednostronna kieszonka na identyfikator- sztuk 500torba podróżna - sztuk 25

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Lublin
Ulica Pl. Króla Władysława Łokietka 1
Nr domu 1
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-109
Województwo lubelskie
Tel 81 4663000
Fax 81 4663001
Internet www.bip.lublin.eu
Regon 43101951400000
E-mail zamowienia@um.lublin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 14
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców.
Zaliczka Nie
Uprawnienie .
Wiedza .
Potencjał .
Zdolne .
Sytuacja .
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1.Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 4. W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: - działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie Umowy w określonym pierwotnie terminie. 2) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto. 2. Zmiany umowy przewidziane w pkt.1 dopuszczalne są na następujących warunkach: ad pkt 1)- zmiana terminu realizacji zamówienia o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, ad pkt 2)- stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto, ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.lublin.eu
Adres uzyskania siwz Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3,po dokonaniu wpłaty 5 zł w kasie UM lublin ul. Wieniawska 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5 zł + koszty przesyłki)
Data składania wniosków 19/03/2014
Godzina składania wniosków 11:30
Miejsce Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3,
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Zamówienie w części I, IV, V, VIII, XI, XIII, XIV finansowane jest w ramach Projektu Lublin i Rzeszów - współpraca i wykorzystanie szans rozwojowych współfinansowany przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej, natomiast w części IV i V, ramach projektu Lublin dla wszystkich. Partycypacyjny model zarządzania różnorodnością, współfinansowany jest z Grantu Blokowego Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy. Priorytet: Promowanie i/lub wzmacnianie partnerstwa pomiędzy regionami, instytucjami i partnerami społecznymi w Polsce i Szwajcarii. 2. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 2.1. W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Magdalena Zaręba- Opalińska - Kancelaria Prezydenta Urzędu Miasta Lublin, ul. Rynek 8, I piętro, telefon 81 466 19 35. 2.2. W zakresie procedury: p. Małgorzata Kubiczek - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3, telefon 81 466 30 13. 3. Termin wykonania zamówienia : 3.1. Termin wykonania zamówienia dla części I, II, III, VI, VII, VIII, XII, XIII, XIV ­ 21 dni roboczych od daty zawarcia umowy przez Zamawiającego w tym: a) 2 dni robocze od daty zawarcia umowy na przekazanie Wykonawcy projektu. b) 3 dni robocze od poprzedniego etapu na przedstawienie Zamawiającemu prototypu celem akceptacji, c) 2 dni robocze od poprzedniego etapu na akceptację lub wniesienie uwag przez Zamawiającego do przedłożonego prototypu, d) 14 dni od poprzedniego etapu na wykonanie i dostawę gadżetów do siedziby Zamawiającego, 3.2. Termin wykonania zamówienia dla części IV- 21 dni roboczych od daty zawarcia umowy przez Zamawiającego w tym: a) 2 dni robocze od daty zawarcia umowy na przesłanie projektu drogą mailową przez Zamawiającego, b) 4 dni robocze od poprzedniego etapu na przedstawienie Zamawiającemu prototypu przez Wykonawcę, c) 1 dzień roboczy od poprzedniego etapu na akceptację lub wniesienie uwag przez Zamawiającego do przedstawionego prototypu, d) 14 dni roboczych od poprzedniego etapu na wykonanie i dostawę gadżetów do siedziby Zamawiającego, 3.3. Termin wykonania zamówienia dla części V - 34 dni robocze od daty zawarcia umowy, w tym: A) filiżanka/kubek a) 1 dzień roboczy od daty zawarcia umowy na przekazanie Zamawiającemu rozrysowanego wykrojnika w formacie .eps lub .pdf na filiżankę/ kubek b) 3 dni robocze od poprzedniego etapu na naniesienie projektu przez Zamawiającego i przekazanie projektu. c) 7 dni roboczych od poprzedniego etapu na przygotowanie prototypu d) 2 dni robocze od poprzedniego etapu na akceptację lub wniesienie uwag przez Zamawiającego do przedstawionej wizualizacji e) 21 dni roboczych od poprzedniego etapu na wykonanie i dostawę gadżetów do siedziby Zamawiającego, B) Kartonik do filiżanki a) Wykonawca ma 2 dni robocze od daty zawarcia umowy na przekazanie rozrysowanego wykrojnika w formacie eps lub pdf na kartonik b) 5 dni roboczych od poprzedniego etapu na naniesienie projektu przez Zamawiającego i przekazanie projektu opakowania Wykonawcy c) 3 dni robocze od poprzedniego etapu na przedstawienie wydruku próbnego Zamawiającemu d) 3 dni robocze od poprzedniego etapu na akceptację lub wniesienie uwag przez Zamawiającego e) 21 dni roboczych od poprzedniego etapu na wykonanie i dostawę gadżetów do siedziby Zamawiającego, 3.4. Termin wykonania zamówienia dla części IX, X - 30 dni roboczych od daty zawarcia umowy, w tym: a) 2 dni robocze od daty zawarcia umowy na przekazanie Wykonawcy projektu, b) 5 dni roboczych od poprzedniego etapu na przedstawienie Zamawiającemu prototypu przez Wykonawcę celem akceptacji, c) 2 dni robocze od poprzedniego etapu na akceptację lub wniesienie uwag przez Zamawiającego do przedłożonego prototypu, d) 21 dni roboczych od poprzedniego etapu na wykonanie i dostawę gadżetów do siedziby Zamawiającego, 3.5. Termin wykonania zamówienia dla części XI - 30 dni roboczych od daty zawarcia umowy, w tym: A) torba papierowa mała/torba papierowa duża/torba papierowa mała UE a) 2 dni robocze od daty zawarcia umowy na przekazanie Wykonawcy projektu, b) 5 dni roboczych od poprzedniego etapu na przedstawienie Zamawiającemu wydruku próbnego przez Wykonawcę celem akceptacji, c) 2 dni robocze od poprzedniego etapu na akceptację lub wniesienie uwag przez Zamawiającego do przedłożonego wydruku próbnego, d) 21 dni roboczych od poprzedniego etapu na wykonanie i dostawę gadżetów do siedziby Zamawiającego, B) torba foliowa/torba papierowa eko a) 2 dni robocze od daty zawarcia umowy na przekazanie Wykonawcy projektu, b) 5 dni roboczych od poprzedniego etapu na przedstawienie Zamawiającemu prototypu przez Wykonawcę celem akceptacji, c) 2 dni robocze od poprzedniego etapu na akceptację lub wniesienie uwag przez Zamawiającego do przedłożonego prototypu, d) 21 dni roboczych od poprzedniego etapu na wykonanie i dostawę gadżetów do siedziby Zamawiającego,
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)