Rozbudowa budynku po byłej pralni na potrzeby usług gastronomicznych realizowanych przez Zakład Aktywności Zawodowej przy SP ZZOZ w Janowie Lubelskim

Data publikacji 2014-04-22
Data zakończenia 2014-05-07 10:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim
Miejscowość Janów Lubelski
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Sprzęt kuchenny,
  • Przemysłowy sprzęt kuchenny,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

Szczegóły

Numer ogłoszenia 135970 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 713200007, 450000007, 454530007, 453324004, 453311007, 453100003, 453123103, 453140001, 391410002, 393140006, 397110009, 397113000, 392212009, 452625226, 454100004, 454421008, 452623303, 453312008, 451112000, 452332207, 453322005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Rozbudowa budynku po byłej pralni na potrzeby usług gastronomicznych realizowanych przez Zakład Aktywności Zawodowej przy SP ZZOZ w Janowie Lubelskim, w procedurze zaprojektuj i wybuduj. Lokalizacja obiektu na terenie SP ZZOZ Janów Lubelski ul. Jana Zamoyskiego 149, działka nr ew. grunt. 3396/1.
Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi. :
1. Wykonanie opracowań przedprojektowych: inwentaryzacja budowlana,ekspertyzy techniczne, koncepcja urbanistyczno - architektoniczna (podlega uzgodnieniu z inwestorem) 2. Wykonanie projektów budowlano wykonawczych (podlega zatwierdzeniu przez inwestora) w zakresie : projekt architektoniczny,projekt konstrukcyjny, projekt instalacji wodno - kanalizacyjnej, grzewczych i wentylacji, projekt instalacji elektrycznych, telekomunikacyjnych i słaboprądowych, projekt monitoringu, sieci RTV i nagłośnienia, projekt sieci zewnętrznych jak: wody, kanalizacji sanitarnej, deszczowej, oświetlenia, linii kablowych NN, sieć c.o. i cw, sieci światłowodowych, projekt wyposażenia stałego i ruchomego zgodny z wykazem wyposażenia stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji, projekt drogowy dojść i utwardzeń terenu, projekt przebudowy istniejących sieci i instalacji w niezbędnym zakresie, inne projekty specjalistyczne niezbędne do wykonania obiektu celem właściwego funkcjonowania i użytkowania.
3. Uzyskanie decyzji o pozwolenie na budowę.
4. Wykonanie robót remontowo - budowlanych na podstawie opracowanego projektu i prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę.
5. Dostarczenie i montaż wyposażenia stałego i ruchomego.
6. Wykonanie projektów budowlanych powykonawczych w branżach jak wyżej.
7. Kosztorys powykonawczy dla wykonanych robót w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej edytowalnej.
8. Uzyskanie decyzji o dopuszczeniu obiektu do użytkowania.
9. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania wszystkich prac, które są niezbędne do prawidłowego i zgodnego z przeznaczeniem funkcjonowania obiektu będącego przedmiotem zamówienia oraz wymagane w tym zakresie przepisami prawa (wynagrodzenie ryczałtowe).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Zał. Nr 1 do niniejszej SIWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz Zał. Nr 2 - Program funkcjonalno-użytkowy.Jeżeli w swojej dokumentacji Zamawiający wskazał klasę, markę czy znak towarowy sprzętu-materiału to dopuszcza się zaoferowanie sprzętu-materiału równoważnego pod warunkiem zachowania norm i parametrów, konstrukcji i standardów, którymi charakteryzuje się sprzęt-materiał wskazany przez Zamawiającego. Wymagania dotyczące gwarancji zawiera wzór karty gwarancyjnej stanowiący załącznik do projektu umowy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji za wady fizyczne zmniejszające wartość techniczną, użytkową, estetyczną wykonanych robót i dostarczonego sprzętu-wyposażenia. Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia również wad zgłoszonych w okresie gwarancji, których termin usunięcia przekracza okres gwarancji.
10. Sprawowanie nadzoru autorskiego (wielobranżowego) nad realizacją wykonywanych robót budowlanych.
11. Obsługa geodezyjna i wykonanie mapy geodezyjnej powykonawczej.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim
Ulica ul. Zamoyskiego 59
Nr domu 59
Miejscowość Janów Lubelski
Kod Pocztowy 23-300
Województwo lubelskie
Tel 015 8723070, 8720309
Fax 015 8723070
Internet www.powiatjanowski.pl
Regon 83041361000000
E-mail jano_p@woi.lublin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak nie dotyczy
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 03/12/2014
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium: w kwocie 50.000,00 zł (słownie zł: pięćdziesiąt tysięcy 00/100) z adnotacją: Wadium do przetargu nieograniczonego na Rozbudowę budynku po byłej pralni na potrzeby usług gastronomicznych realizowanych przez Zakład Aktywności Zawodowej przy SP ZZOZ w Janowie Lubelskim (znak sprawy: L-II.272.2.2014). 1. Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego: 24 1240 5497 1111 0010 5520 9637, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy f) z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, środki, o których mowa, w pkt. 1 muszą znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 11 ust. 1. W przypadku wnoszenia wadium w formie wskazanej w pkt. 1 b, c, d, e należy oryginał stosownego dokumentu złożyć, w oddzielnym opakowaniu, w sekretariacie Urzędu (pok. Nr 202 w godz. 7:30 - 15:00) lub przysłać pocztą na adres podany w pkt 11 SIWZ z dopiskiem: Wadium do przetargu nieograniczonego na Rozbudowę budynku, po byłej pralni na potrzeby usług gastronomicznych realizowanych przez Zakład Aktywności Zawodowej przy SP ZZOZ w Janowie Lubelskim (znak sprawy: L-II.272.2.2014) przed upływem terminu składania ofert. 3. Gwarancja wadialna winna być bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy Prawo zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 7. Zamawiający wymaga, aby okres ważności wniesionego wadium nie był krótszy niż okres związania ofertą. 8. Gwarancja musi zawierać zobowiązania gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadku gdy Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Postanowienia powyższe stosuje się również do poręczeń.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, które Wykonawcy są zobowiązani spełnić.
Wiedza Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 2.500.000,00 zł brutto odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, w ramach których wykonano roboty budowlano-remontowe, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie obiektu użyteczności publicznej. Pojęcie budynku użyteczności publicznej zawiera Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2009 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2009 r. nr 56 poz. 461).
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, które Wykonawcy są zobowiązani spełnić.
Zdolne Wykonawca spełni warunek w zakresie potencjału osobowego, jeżeli: a) dysponuje zespołem projektowym w składzie, którego znajduje się co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w niżej wymienionych specjalnościach: - architektonicznej, - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, b) dysponują osobą / osobami posiadającymi niezbędne kwalifikacje/uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi tj. uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wynikające z przepisów prawa budowlanego, min. po jednej osobie posiadającej uprawnienia w specjalnościach: - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Uwaga: a) W przypadku Wykonawców zagranicznych, w stosunku do osób od których wymagane są uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Zamawiający dopuszcza kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12 ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394 ze zm.); b) Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba pełniła więcej niż jedną funkcję w przypadku posiadania odpowiednich uprawnień.
Sytuacja Wykonawca spełni warunek, jeżeli: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 2.500.000 zł. Warunek oceniany jest łącznie z tym zastrzeżeniem, że wartość polis nie podlega sumowaniu. b) ma dostęp do środków finansowych w kwocie minimum 2.000 000 PLN. Warunek oceniany jest łącznie tzn. wartość środków finansowych podlega sumowaniu.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 6.2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp), niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunku. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedkładając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 11 do SIWZ. 6.2.1.Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt 5.2.2, 5.2.3 i 5.2.4 SIWZ polega na zasobach innych podmiotów zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia poprzez złożenie razem z ofertą dokumentów wymienionych w pkt. 6.3.1 do 6.3.4 SIWZ dotyczących każdego z tych podmiotów, o ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia. Złożone dokumenty mają być w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w umowie w następujących przypadkach: 1. Termin wykonania zamówienia ulegnie przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) działania siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego (np. klęski żywiołowej, strajku generalnego lub lokalnego), mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu zamówienia; b) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru; c) wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; d) koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa; e) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę; f) opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów; g) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną; h) okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, tj. warunków archeologicznych, geologicznych, hydrogeologicznych, kolizji z sieciami infrastruktury utrudniających lub uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy oraz musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego ze strony Zamawiającego; i) wstrzymania przez zamawiającego wykonania robót, które nie wynika z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez Inspektorów nadzoru inwestorskiego w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę); niezawinionych przez Wykonawcę opóźnień w uzyskaniu wymaganych pozwoleń, uzgodnień, decyzji lub opinii innych organów, niezbędnych do uzyskania koniecznych pozwoleń; W przedstawionych w ust.1 przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy realizacji z tym, że minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju. 2. Zmiany osób realizujących przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem posiadania przez te osoby, co najmniej takich samych uprawnień/kwalifikacji, co dana osoba wykazana na etapie składania ofert, pod rygorem niedopuszczenia tych osób do wykonywania czynności/pełnienia funkcji, (taka zamiana nie wymaga aneksu). 3. Zmiany podwykonawców w tym podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagane w SIWZ, (taka zmiana nie wymaga aneksu). 4. Wystąpienia prac zamiennych lub dodatkowych. 5. Parametrów technicznych dostarczanego przedmiotu zamówienia, jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy, ta zmiana nie może powodować zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy,(taka zmiana nie wymaga aneksu), 6. Typu dostarczonego przedmiotu zamówienia, jeżeli nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem, ze spełni on wymagania określone w SIWZ i w opracowanej dokumentacji (parametry techniczne), (taka zmiana nie wymaga aneksu), 7. Zmiany modelu sprzętu, jeżeli w trakcie realizacji umowy okaże się, że zaproponowany model sprzętu nie będzie już dostępny na rynku (został wycofany z produkcji). Warunkiem takiej zmiany będzie otrzymanie pisma od Wykonawcy, w którym zostanie stwierdzony ten fakt oraz zaproponowanie nowego sprzętu o parametrach nie gorszych od wcześniej zaoferowanego oraz w niezmienionej cenie i zaakceptowanie tej zmiany przez Zamawiającego, (taka zmiana nie wymaga aneksu), 8. Wprowadzenie przez Wykonawcę podwykonawcy pomimo deklaracji w ofercie wykonania zamówienia siłami własnymi, pod warunkiem uzgodnienia tego podwykonawcy z zamawiającym i treści umowy z nim zawartej przez Wykonawcę, (taka zmiana nie wymaga aneksu) 9. Zmiany wynagrodzenia - w przypadku urzędowej zmiany wysokości podatku VAT lub inną zmianą w powszechnie obowiązujących przepisach prawa. 10. Gdy wprowadzenie zmian jest korzystne dla Zamawiającego. 11. Gdy wystąpią zdarzenia losowe. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy z przyczyn, o których mowa wyżej, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu sporządzonego przez Zamawiającego i podpisanego przez strony umowy, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne, za wyjątkiem przewidzianych w umowie sytuacji, w których aneks nie jest wymagany. Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.powiatjanowski.pl/bip
Adres uzyskania siwz Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim ul. Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski
Data składania wniosków 07/05/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim ul. Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski, pok. 202
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)