zakup (dostawa) mebli wraz z montażem - 24 pakiety
Opistaboret obrotowy na kółkach - pakiet składa się z 1 pozycjitaboret obrotowy - pakiet składa się z 1 pozycjizabudowa wnęki, szafy stojące - pakiet składa się z 2 pozycjikanapa narożnikowa - pakiet składa się z 1 pozycjikonsola dla monitorów, szafka do drukarkę - pakiet składa się z 2 pozycjiszafka kuchenna - pakiet składa się z 1 pozycjibiurko narożnikowe, kontener na kółkach - pakiet składa się z 2 pozycjiszafa odzieżowa, stolik, taboret kuchenny, krzesło, regał magazynowy - pakiet składa się z 5 pozycjinadstawki, szafy, drzwi do szafy, półki wiszące - pakiet składa się z 10 pozycjizabudowa szafki - pakiet składa się z 1 pozycjikrzesła - pakiet składa się z 1 pozycjiławki do poczekalni - pakiet składa się z 3 pozycjibiurko narożnikowe, fotel, regał otwarty - pakiet składa się z 3 pozycjifotel wypoczynkowy - pakiet składa się z 1 pozycjistolik pod komputer - pakiet składa się z 1 pozycjiszafy, nadstawki - pakiet składa się 5 pozycjizabudowa szafy - pakiet składa się z 1 pozycjiszafa ubraniowa, kozetka lekarska - pakiet składa się 2 pozycjiszafa stojąca, nadstawka - pakiet składa się 2 pozycjiszafy - pakiet składa się z 4 pozycjiszafa - pakiet składa się z 1 pozycjiszafy, półki - pakiet składa się z 6 pozycjikrzesło - pakiet składa się z 1 pozycjiłóżko pacjenta, materac do łóżka, szafka przyłóżkowa, krzesło z podłokietnikami - pakiet składa się z 5 pozycji |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
|
Ulica |
ul. Długa 1/2
|
Nr domu |
1/2
|
Miejscowość |
Poznań
|
Kod Pocztowy |
61-848
|
Województwo |
wielkopolskie
|
Tel |
61 8549121
|
Fax |
61 8529472
|
Internet |
www.skpp.edu.pl
|
Regon |
00028882800000
|
E-mail |
grazyna.kowalska@skpp.edu.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Podmiot prawa publicznego
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
24
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
12
|
Wadium |
nie wymaga
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
O zamówienie ubiegać się może Wykonawca, który zrealizował min. 2 dostawy, których przedmiotem była dostawa mebli wraz z montażem.
Wykonawca dołączy wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W celu oceny spełnienia tego warunku Wykonawca w wykazie poda min. 2 główne dostawy, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ oraz załączy dowody, z których wynikać będzie, że dostawy te wykonane zostały lub są wykonywane należycie. Zamawiający dokona oceny na podstawie dołączonych dokumentów potwierdzających spełnianie wyżej wymienionego warunku.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, zgodnie z art. 22 ust. 1, dotyczące:
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
posiadania wiedzy i doświadczenia;
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Wykonawca, zgodnie z art. 44 ustawy Pzp dołączy do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia, załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest również dołączyć do oferty:
1.wypełniony Formularz ofertowy, zgodny z wzorem, załącznik nr 2. Wykonawca w
formularzu ofertowym uwzględni wszystkie elementy wymienione przez Zamawiającego w
wzorze załącznika nr 2 do SIWZ.
2.Zamawiający na podstawie art. 36b żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie
części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (w przypadku, gdy zachodzi
taka sytuacja - dokument dołączyć do oferty przetargowej).
3.Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy
kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 albo informację o tym, że nie należy do
grupy kapitałowej - listę podmiotów albo informację dołączyć do oferty.
Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który nie
złożył listy, o której mowa w art. 26 ust. 2d (jak powyżej) oraz na żądanie
zamawiającego nie złożył wyjaśnień.
4.W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć
pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione
do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwa powinny zostać złożone w oryginale lub
notarialnie poświadczonej kopii.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający przed zawarciem umowy może żądać umowy regulującej współpracę tych
wykonawców.
Wykonawca na żądanie zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest
zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie
warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu
niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach
zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej
sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami
niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres
korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1. Zmiana terminu dostawy
a) zmiany spowodowane siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi zrealizowanie dostawy w terminie,
b) zmiany będące następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy,
c) zmiany będące wynikiem czasowego wstrzymania produkcji towarów lub braków towarów na polskim rynku będących przedmiotem Umowy, w tym będące następstwem działania organów administracji publicznej,
d) dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 lit. a)-c) termin dostawy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres tych okoliczności.
2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia
a) zmiany spowodowane nieprzewidywalną koniecznością dostawy towarów nie wymienionych w Umowie. Zamawiający w powyższym przypadku dopuszcza zakup towarów zamiennych, równoważnych ale ich cena nie może przewyższać ceny towarów podstawowych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć go na zasadach określonych w niniejszej Umowie,
b) zmiany spowodowane nie wykupieniem pełnej ilości towarów. W powyższym przypadku Umowa może zostać przedłużona do czasu wykupienia pełnej ilości towarów określonych w Umowie.
c) dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia,
d) dopuszczalna jest zmiana nazwy, określenia, oznaczenia przedmiotu świadczenia Wykonawcy przy zachowaniu tożsamości świadczenia i jego jakości.
3. Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy
a) zmiany spowodowane udzieleniem przez Wykonawcę upustów promocyjnych. W przypadku udzielenia przez Wykonawcę upustów promocyjnych dla klienta w okresie trwania Umowy, upusty będą obowiązywały również dla tej Umowy,
b) zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT lub podatku akcyzowego. Jeśli zmiana stawki VAT lub podatku akcyzowego będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT lub podatku akcyzowego zapłaconego przez Wykonawcę. Jeśli zmiana stawki VAT lub podatku akcyzowego będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT lub podatku akcyzowego zapłaconego przez Wykonawcę,
c) zmiany polegające na obniżeniu wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego,
d) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie płatnika.
Niekorzystne dla Zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia przez Wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie przewidywał on przy zawarciu umowy,
Zmiana postanowień zawartej Umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej tj. aneksu sporządzonego w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach. Zmiana umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.skpp.edu.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań Dział Zamówień Publicznych pokój 603
|
Data składania wniosków |
09/05/2014
|
Godzina składania wniosków |
09:30
|
Miejsce |
Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań Dział Zamówień Publicznych pokój 603
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|