Dostawa i montaż sprzętu kuchennego w Ośrodku Szkoleniowo Wypoczynkowym Bażyna

Data publikacji 2014-09-22
Data zakończenia 2014-09-29 09:30:00
Instytucja Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice
Miejscowość Gryfice
Województwo
Branża
  • Przemysłowy sprzęt kuchenny,
  • Urządzenia restauracyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 201037 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 393140006, 393150003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu kuchennego do Ośrodka Szkoleniowo Wypoczynkowego Lasów Państwowych Bażyna w Pogorzelicy, ul. Wojska Polskiego 15, 71-351 Pogorzelica

- Szklanka do napojów i wody - 504 szt.;
- Dzbanki do napojów - 54 szt.;
- Serwetnik ze stali nierdzewnej - 20 szt.;
- Otwieracz do napojów i wina (korkociąg) - 20 szt.;
- Garnek ze stali nierdzewnej - 2 szt.;
- Patelnia ze stali nierdzewnej fi 240mm - 3 szt.;
- Patelnia ze stali nierdzewnej fi 280mm - 3 szt.;
- Ostrzałka do noży - 1 szt.;
- Termos stalowy z pompką do kawy - 6 szt.;
- Robot kuchenny - 1 szt.;
- Kosze do zmywarek na szkło wymiary 50x50cm, ilość pozycji 36 - 2 szt.;
- Kosze do zmywarek na szkło wymiary 50x50cm, ilość pozycji 49 - 2 szt.;
- Nadstawka do kosza na szkło 50x50cm, maks. średnica szklanki 72 mm ilość poz. 36 - 2 szt.;
- Nadstawka do kosza na szkło 50x50cm, maks. średnica szklanki 61mm ilość poz. 49 - 2 szt.;
- Wazonik z porcelany - 20 szt.;
- Cukiernica porcelanowa - 20 szt.;
- Świeczniki - 20 szt.;
- Dozowniki do octu i oliwy - 6 szt.;
- Koszyczki do pieczywa - 10 szt.;
- Gastro - Bufet - 1 szt.;
- Salaterka wykonana ze szkła ukośna - 5 szt.;

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice
Ulica Osada Zdrój 1
Nr domu 1
Miejscowość Gryfice
Kod Pocztowy 72-300
Tel 091 3843321; 3842516
Internet www.gryfice.szczecin.lasy.gov.pl
Regon 81053912000000
E-mail gryfice@lasy.szczecin.pl
Obowiązkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice
Rodzaj zam inny Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 PZP, w wysokości nie przekraczającej 5% wartości zamówienia podstawowego.
Czas D
Data zakończenia 16/10/2014
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 300,00 zł Wadium może być wnoszone wedle wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przed upływem terminu składania ofert przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 80 2030 0045 1110 0000 0054 4290 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy deponować w kasie w siedzibie zamawiającego (p.103). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a PZP Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.1 PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie w tym zakresie (załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami co najmniej trzy dostawy podobne do przedmiotu zamówienia na kwotę dla każdej z dostaw nie mniejszą niż 30.000,00 zł brutto. Zamawiający uzna tylko zadania zakończone, które będzie uznawał za dostawy główne Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Potencjał Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie w tym zakresie (załącznik Nr 2 do SIWZ) Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie w tym zakresie (załącznik Nr 2 do SIWZ) Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) posiada środki finansowe na rachunku lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 10.000,00 zł, b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy - prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. Zmiana okresu przewidzianego na ukończenie dostawy: 1. zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności klęski żywiołowe; 2. zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostaw przez Zamawiającego. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej, termin okresu przewidzianego na ukończenie dostaw może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu zamówienia w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych spowodowanych, w szczególności następującymi okolicznościami: 1. niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w specyfikacji technicznej, spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; 2. pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości dostawy; 3. konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych / technologicznych niż wskazane w dokumentacji technicznej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy; 4. konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii, jak również zmiany lokalizacji sprzętów. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: 1. siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy ; 2. rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; 3. gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy . W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych wyżej, możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót, jak również zmiana lokalizacji poszczególnych elementów zamówienia. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy - prawo zamówień publicznych: 1. zmiana danych teleadresowych, 2. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, np. zmiana nr rachunku bankowego;
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.gryfice.szczecin.lasy.gov.pl
Adres uzyskania siwz Nadleśnictwo Gryfice Osada Zdrój 1 72-300 Gryfice.
Data składania wniosków 29/09/2014
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Nadleśnictwo Gryfice Osada Zdrój 1 72-300 Gryfice. Pokój nr 101
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)