Dostawa tonerów do kserokopiarek oraz konserwacja i naprawa kserokopiarek

Data publikacji 2015-01-30
Data zakończenia 2015-02-09 10:00:00
Instytucja Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 22202 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301213006, 301251002, 301240004, 301251105, 503100001, 503230005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych łącznie z dostawą tonerów do kserokopiarek oraz świadczenie usług konserwacji i naprawy kserokopiarek na potrzeby Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy.
Konserwacje i naprawy obejmują w szczególności:

a) przeglądy okresowe,

b) regulacje oraz naprawy podzespołów wchodzących w skład kserokopiarek.


Całkowita ilość kserokopiarek do konserwacji - 57 szt.

Planowana ilość tonerów - 731 szt.


Kserokopiarki objęte obecnie gwarancją, będą podlegały obsłudze technicznej z chwilą upływu terminu gwarancji.


2) Konserwacja i przegląd kserokopiarek co najmniej raz na kwartał obejmuje następujące czynności:

a) demontaż i montaż obudów zewnętrznych i wewnętrznych,

b) czyszczenie wnętrza (usuniecie pyłów papieru, tonera oraz kurzu),

c) czyszczenie zespołu czyszczącego bębna,

d) czyszczenie zespołu optyki,

e) czyszczenie kaset papieru,

f) czyszczenie filtrów,

g) czyszczenie drogi transportu papieru,

h) czyszczenie napędu głównego,

i) czyszczenie sekcji grzejnej,

j) czyszczenie sekcji pobierania papieru,

k) demontaż i montaż poszczególnych sekcji, zespołów w/w,

l) sprawdzenie działania kserokopiarki,

m) regulacja jakości kopii,

n) dokonanie przeglądu sprawności urządzenia oraz poświadczenie wykonanej usługi protokołem przeglądu,


3) Naprawa obejmuje następujące czynności:

a) naprawę usterek technicznych kserokopiarek wynikających z działania części określonych w pkt. 5) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia,

b) wymianę uszkodzonych części urządzenia określonych w pkt. 5) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia,

c) sprawdzenie poprawności działania sprzętu po naprawie,

d) ekspertyzę opłacalności naprawy sprzętu.


4) Dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z ich wymianą obejmuje tonery.


5) Dostawa części zamiennych wraz z ich wymianą obejmuje:

a) bęben światłoczuły (czarny, czerwony, żółty, niebieski),

b) developer,

c) lampę skanera,

d) wałek utrwalający grzejny,

e) wałek dociskowy dolny,

f) tuleję wałka utrwalającego grzejnego,

g) zespół przeglądowy,

h) zespół wywołania,

i) zespół utrwalania.


6) Naprawa i usługa standardowa obejmuje czynności wyszczególnione w pkt 2) i 5) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia


7) W przypadku wystąpienia naprawy i usługi nieprzewidzianej w w/w pkt 2) i 5) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia (usterka niestandardowa) wykonawca zobowiązany jest przystąpić do naprawy urządzenia. Zamawiający rozliczy się z Wykonawcą wg kosztu 1 rbg oraz materiałów wg cen zakupu (koszt 1 rbg obejmuje również koszty dojazdu).


8) Miejsce zainstalowania kserokopiarek:

- Dział Techniczny ul. Cygańska Góra 1;

- Zarząd, Dział Eksploatacji, Dział Windykacji, Dział Umów i Rozliczeń, ul. Partyzantów 74;

- Dział Nieruchomości ul. Dyrekcyjna 6;

BOM nr 1 ul. Sienna 6,

BOM nr 2 ul. Zielona 8/9,

BOM nr 4 ul. Trakt Św. Wojciecha 167,

BOM nr 7 ul. Mściwoja II 44,

BOM nr 8 ul. Śniadeckich 12,

BOM nr 9 ul. Na Zaspę 31.


9) Materiały eksploatacyjne (tonery) do kserokopiarek muszą spełniać następujące wymagania:

a) być fabrycznie nowe w opakowaniach oryginalnych producenta i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania oraz posiadać 12 miesięczną gwarancję licząc od daty dostawy materiału, a także być wyprodukowane w okresie ostatnich 12 miesięcy przed dostawą,

b) posiadać oznaczenia jak: nazwa, producenta, nr produktu, oraz termin ważności,

c) posiadać na opakowaniu indywidualny kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu, do którego jest przeznaczony,

d) posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta,

e) spełniać parametry takie jak: pojemność tonera, wydajność i jakość kopi, co najmniej jak materiały oryginalne tzn. pochodzące od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony,

-jakość- pracy materiałów eksploatacyjnych w urządzeniu kopiującym musi być bezawaryjna i bezproblemowa oraz nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości kopi wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (urządzenia),

- wydajność - zdolność materiału do wykonania odpowiedniej ilości stron kopi o odpowiednim pokryciu procentowym nadruku na kartce A-4, z odpowiednią przyczepnością barwnika i równomiernością pokrycia,

f) nie mogą być regenerowane tzn. takie materiały eksploatacyjne, w których w ich procesie wytwarzania zostały wykorzystane gotowe elementy pochodzące z już zużytych materiałów eksploatacyjnych, jak np. dysze, obudowy itp,

g) nie mogą być poddawane procesowi ponownego napełniania,

h) nie mogą powodować utraty gwarancji producenta sprzętu,

i) nie mogą powodować uszkodzenia urządzeń, w których będą eksploatowane.

Opis

Ilość kserokopiarek będących w użytkowaniu GZNK-SZB oraz przewidywana ilość tonerów:

Sharp Max 2300 szt 3; tonerów 36 szt. cz/b i 36 szt. kolor

Sharp Max 2301 szt 1; tonerów 12 szt. cz/b i 12 szt. kolor

Sharp Max 2310 szt 1; tonerów 12 szt. cz/b i 12 szt. kolor

Panasonic FP 7713 szt. 1; tonerów 12 szt.

Panasonic DP 1810 szt. 2; tonerów 24 szt.

Konica Minolta Di 1611 szt. 7; tonerów 50 szt.

Canon NP 6512 szt. 3; tonerów 12 szt.

Razem:

- ilość kserokopiarek - 18

- ilość tonerów - 218Ilość kserokopiarek będących w użytkowaniu GZNK-SZB oraz przewidywana ilość tonerów:

Mita DC 1560 szt. 2; tonerów 24 szt.

Mita DC 1860 szt. 1; tonerów 12 szt.

Mita KM 1620 szt.16; tonerów 192 szt.

Kyocera TA 180 szt. 6; tonerów 72 szt.

Kyocera TA 181 szt. 9; tonerów 108 szt.

Kyocera TA 3050Ci szt. 4; tonerów 48 szt. cz/b i po 3 kpl. kolor (36 szt.)

Kyocera TA 3051Ci szt. 1; tonerów 12 szt. cz/b i po 3 kpl. kolor (9 szt.)

Razem:

- ilość kserokopiarek - 39

- ilość tonerów - 513

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy
Ulica ul. Partyzantów 74
Nr domu 74
Miejscowość Gdańsk
Kod Pocztowy 80-254
Województwo pomorskie
Tel 58 3201032, 3200220, 3023282
Fax 58 3458235
Internet www.gznk.pl
Regon 19281776900000
E-mail nz@gznk.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2015
Wadium Kwota wadium: 2 500,00 zł w tym:
Zadanie 1 - 1 000,00 zł
Zadanie 2 - 1 500,00 zł
Zaliczka Nie
Wiedza W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum:
W przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2:
- 2 usługi polegające na konserwacji lub naprawie kserokopiarek o wartości minimum 10 000,00 zł brutto w okresie maksymalnym 12 miesięcy każda usługa,
- 2 dostawy polegające na dostawie tonerów do kserokopiarek o wartości minimum 15 000,00 zł brutto w okresie maksymalnym 12 miesięcy każda dostawa.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
Zdolne W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymagane jest wykazanie:
a) w przypadku składania oferty na zadanie 1:
- 3 osób na stanowisku serwisanta, z co najmniej trzy letnim doświadczeniem w zakresie napraw kserokopiarek, która została przeszkolona w zakresie napraw kserokopiarek Sharp przez producenta lub przedstawiciela producenta.
b) w przypadku składania oferty na zadanie 2:
- 3 osób na stanowisku serwisanta z co najmniej trzy letnim doświadczeniem w zakresie napraw kserokopiarek, która została przeszkolona w okresie ostatnich trzech lat w zakresie napraw kserokopiarek Kyocera, przez producenta lub przedstawiciela producenta.
W przypadku składania oferty na dwa zadania w/w warunki muszą być spełnione łącznie.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Przez główne usługi i dostawy Zamawiający rozumie usługi i dostawy polegające na:
w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2:
- konserwacji lub naprawie kserokopiarek o wartości minimum 10 000,00 zł brutto w okresie maksymalnym 12 miesięcy,
- dostawie tonerów do kserokopiarek o wartości minimum 15 000,00 zł brutto w okresie maksymalnym 12 miesięcy.
Zamawiający nie żąda informacji o usługach i dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty
a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
b) Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
c) Podać w złożonej ofercie czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od zgłoszenia.
Maksymalny czas reakcji winien wynosić 4 godziny. Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty.
d) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 14 SIWZ.
e) Złożyć Formularze cenowe, które należy sporządzić wg wzorów druku Zamawiającego odpowiednio na zadanie 1 i 2.
f) Udzielić co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na wykonane usługi natomiast na dostarczone części zamienne - gwarancji wynikającej z ogólnie obowiązujących warunków gwarancyjnych na poszczególne części,
g) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy,
h) Wykazać posiadanie na terenie Trójmiasta co najmniej jednego punktu serwisowego.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Zmianie mogą ulec ilości kserokopiarek.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1. Ilości kserokopiarek mogą ulec zmianie w przypadku likwidacji eksploatowanego sprzętu.
Kod kryterium B
Kryt 1p 0.5
Kryt 2 Cena (suma cen jednostkowych netto konserwacji i napraw)
Kryt 2p 0.35
Kryt 3 Cena roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej
Kryt 3p 0.05
Kryt 4 Czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od zgłoszenia
Kryt 4p 0.1
Adres strony internetowej siwz www.gznk.pl
Adres uzyskania siwz 80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 - 12:00.
Cena brutto - 12,30 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe
Data składania wniosków 09/02/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11
Termin D
Okres data do 10/03/2015
Informacje dodatkowe DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 09.02.2015 r. godzina 10:30,
miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 w pokoju nr 6, świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 10 32
Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)