Przedmiot zamówienia obejmuje 3 części:
Część nr 1 - Zadanie 1 - Modernizacja pomieszczeń oraz dostawa wyposażenia czytelni Centralnej Biblioteki Statystycznej.
Część nr 2 - Zadanie 2 - Modernizacja pomieszczeń oraz dostawa wyposażenia Centralnego Informatorium Statystycznego.
Część nr 3 - Zadanie 3 - Modernizacja pomieszczeń oraz dostawa wyposażenia punktu sprzedaży publikacji.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej części.
3.3. Zakres przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dla każdej z części opracowanie projektu wykonawczego na podstawie projektu aranżacji i programu funkcjonalno-użytkowego oraz wykonanie modernizacji pomieszczeń.
1) Dokumentacja projektowa (w zakresie każdej części) musi zawierać:
a) projekt wykonawczy modernizacji pomieszczeń,
b) projekt instalacji elektrycznych i oświetlenia z zastosowaniem technologii LED,
c) projekty sieci LAN i gniazd elektrycznych dedykowanych,
d) kosztorys inwestorski i nakładczy,
e) specyfikację techniczną wykonania i odbioru prac,
oraz
f) projekt wentylacji mechanicznej wraz ze schłodzeniem powietrza (klimatyzacji)
- dla Części nr 2.
2) Modernizacja (w zakresie każdej części) musi obejmować branże:
a) architekturę wnętrz,
b) ogólnobudowlaną,
c) elektryczną,
d) sanitarną,
e) konstrukcyjną.
3) Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania w projektach rozwiązań standardowych, skutkujących optymalizacją kosztów budowy i eksploatacji zgodnych z opracowanymi aranżacjami i programami funkcjonalno-użytkowymi.
OpisZakres przedmiotu zamówienia obejmuje opracowanie projektu wykonawczego na podstawie projektu aranżacji i programu funkcjonalno-użytkowego oraz wykonanie modernizacji pomieszczeń.
1) Dokumentacja projektowa musi zawierać:
a) projekt wykonawczy modernizacji pomieszczeń,
b) projekt instalacji elektrycznych i oświetlenia z zastosowaniem technologii LED,
c) projekty sieci LAN i gniazd elektrycznych dedykowanych,
d) kosztorys inwestorski i nakładczy,
e) specyfikację techniczną wykonania i odbioru prac.
2) Modernizacja (w zakresie każdej części) musi obejmować branże:
a) architekturę wnętrz,
b) ogólnobudowlaną,
c) elektryczną,
d) sanitarną,
e) konstrukcyjną.
3) Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania w projektach rozwiązań standardowych, skutkujących optymalizacją kosztów budowy i eksploatacji zgodnych z opracowanymi aranżacjami i programami funkcjonalno-użytkowymiZakres przedmiotu zamówienia obejmuje dla każdej z części opracowanie projektu wykonawczego na podstawie projektu aranżacji i programu funkcjonalno-użytkowego oraz wykonanie modernizacji pomieszczeń.
1) Dokumentacja projektowa musi zawierać:
a) projekt wykonawczy modernizacji pomieszczeń,
b) projekt instalacji elektrycznych i oświetlenia z zastosowaniem technologii LED,
c) projekty sieci LAN i gniazd elektrycznych dedykowanych,
d) kosztorys inwestorski i nakładczy,
e) specyfikację techniczną wykonania i odbioru prac,
f) projekt wentylacji mechanicznej wraz ze schłodzeniem powietrza (klimatyzacji).
2) Modernizacja musi obejmować branże:
a) architekturę wnętrz,
b) ogólnobudowlaną,
c) elektryczną,
d) sanitarną,
e) konstrukcyjną.
3) Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania w projektach rozwiązań standardowych, skutkujących optymalizacją kosztów budowy i eksploatacji zgodnych z opracowanymi aranżacjami i programami funkcjonalno-użytkowymiZakres przedmiotu zamówienia obejmuje dla każdej z części opracowanie projektu wykonawczego na podstawie projektu aranżacji i programu funkcjonalno-użytkowego oraz wykonanie modernizacji pomieszczeń.
1) Dokumentacja projektowa musi zawierać:
a) projekt wykonawczy modernizacji pomieszczeń,
b) projekt instalacji elektrycznych i oświetlenia z zastosowaniem technologii LED,
c) projekty sieci LAN i gniazd elektrycznych dedykowanych,
d) kosztorys inwestorski i nakładczy,
e) specyfikację techniczną wykonania i odbioru prac.
2) Modernizacja musi obejmować branże:
a) architekturę wnętrz,
b) ogólnobudowlaną,
c) elektryczną,
d) sanitarną,
e) konstrukcyjną.
3) Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania w projektach rozwiązań standardowych, skutkujących optymalizacją kosztów budowy i eksploatacji zgodnych z opracowanymi aranżacjami i programami funkcjonalno-użytkowymi |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Główny Urząd Statystyczny
|
Ulica |
Al. Niepodległości 208
|
Nr domu |
208
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00-925
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 6083539
|
Fax |
22 6083189
|
Internet |
www.stat.gov.pl
|
Regon |
00033150100017
|
E-mail |
G.Osinska@stat.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja rządowa centralna
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
3
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
56
|
Wadium |
Na podstawie art. 45 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w kwocie:
dla oferty na część nr 1: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych);
dla oferty na część nr 2: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych);
dla oferty na część nr 3: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że należycie wykonał w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie wewnątrz budynku albo przebudowie lub adaptacji pomieszczeń wewnątrz budynku:
1) dla Części nr 1 o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 brutto złotych (słownie: trzysta tysięcy złotych),
2) dla Części nr 2 o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 brutto złotych (słownie: dwieście tysięcy złotych),
3) dla Części nr 3 o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 brutto złotych (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych).
Należy wykazać wykonanie robót budowlanych oddzielnie dla każdej części, na którą jest składana oferta. W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania wykonania jednej roboty o wartości łącznej wymaganej dla dwóch lub trzech części.
W celu wykazania, że wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu, o którym mowa w pkt III.4.1 ogłoszenia o zamówieniu.
|
Zdolne |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobą lub osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno-budowlanym, w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych,
i elektroenergetycznych oraz w zakresie instalacji sanitarnych, posiadającą / cymi co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe (po uzyskaniu w/w uprawnień) w nadzorowaniu robót w każdej z ww. specjalności. Zamawiający dopuszcza łączne spełnienie określonych powyżej wymagań przez jedną lub więcej osób.
W celu wykazania, że wykonawca posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu, o którym mowa w pkt III.4.1 ogłoszenia o zamówieniu.
Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie wykazu, o którym mowa w III.4.1 ogłoszenia o zamówieniu, według formuły spełnia/nie spełnia.
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż:
1) dla Części nr 1 - 300.000,00 złotych (słownie: trzysta tysięcy złotych),
2) dla Części nr 2 - 200.000,00 złotych (słownie: dwieście tysięcy złotych),
3) dla Części nr 3 - 80.000,00 złotych (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych).
Należy wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej oddzielnie dla każdej części, na którą jest składana oferta. W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część Zamawiający wymaga wykazania posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości łącznej wymaganej dla dwóch lub trzech części.
W celu wykazania, że wykonawca posiada zdolność ekonomiczną i finansową Zamawiający wymaga przedstawienia informacji, o której mowa w pkt III.4.1 ogłoszenia o zamówieniu.
Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie informacji, o której mowa w pkt III.4.1 ogłoszenia o zamówieniu, według formuły spełnia/nie spełnia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
2. Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do Umowy:
1) zaistnienia okoliczności skutkujących koniecznością dokonania zmian w zakresie przedmiotu Umowy, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania Umowy,
2) zaistnienia przerwy w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
3) gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania przedmiotu Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy,
4) w przypadku gdy nastąpiła zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin lub zakres realizacji przedmiotu Umowy,
5) w przypadku, gdy niezbędne jest zmniejszenie zakresu przedmiotu Umowy z uwagi na decyzje podjęte przez organ nadzorujący Zamawiającego, Instytucję Zarządzającą, Pośredniczącą lub Wdrażającą Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, w tym w szczególności zmniejszenie finansowania działalności Zamawiającego,
6) w przypadku wystąpienia Siły Wyższej,
7) w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w § 8 ust. 1 Umowy lub zasad płatności tego wynagrodzenia w przypadku zmiany zakresu przedmiotu Umowy określonego w pkt. 4) - 5).
|
Kod kryterium |
C
|
Adres strony internetowej siwz |
http://bip.stat.gov.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne/przetargi/
|
Adres uzyskania siwz |
Główny Urząd Statystyczny, 00-925 Warszawa, al. Niepodległości 208, pok. 215
|
Data składania wniosków |
13/04/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Główny Urząd Statystyczny, 00-925 Warszawa, al. Niepodległości 208, pok. 215
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
1. Umowa realizowana jest w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 (POIG), 7 osi priorytetowej Społeczeństwo informacyjne - Budowa elektronicznej administracji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
2. Umowa będzie finansowana w 85% ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz w 15% z polskich środków krajowych (współfinansowanie).
3. Umowa realizowana jest na rzecz Beneficjenta projektu SISP-2, tj. Głównego Urzędu Statystycznego, z uwzględnieniem potrzeb wszystkich jednostek organizacyjnych służb statystyki publicznej.
Termin wykonania każdej części zamówienia: 56 dni od dnia zawarcia umowy, jednak nie później niż do dnia 30 czerwca 2015 r., w zależności od tego, który termin nastąpi pierwszy
|
Czy unieważnienie |
Tak
|