Modernizacja pomieszczeń oraz dostawa wyposażenia Centralnego Informatorium Statystycznego, punktu sprzedaży publikacji oraz czytelni Centralnej Biblioteki Statystycznej w celu zwiększenia dostępności e-usług oraz zasobów informacyjnych statystyki publicznej na potrzeby realizacji zadań projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej - 2 (SISP-2) budynku GUS w Warszawie przy al. Niepodległości 208

Data publikacji 2015-03-27
Data zakończenia 2015-04-13 10:00:00
Instytucja Główny Urząd Statystyczny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble biurowe,
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 43693 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 454530007, 310000006, 391300002, 713200007, 712420006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje 3 części:
Część nr 1 - Zadanie 1 - Modernizacja pomieszczeń oraz dostawa wyposażenia czytelni Centralnej Biblioteki Statystycznej.
Część nr 2 - Zadanie 2 - Modernizacja pomieszczeń oraz dostawa wyposażenia Centralnego Informatorium Statystycznego.
Część nr 3 - Zadanie 3 - Modernizacja pomieszczeń oraz dostawa wyposażenia punktu sprzedaży publikacji.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej części.
3.3. Zakres przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dla każdej z części opracowanie projektu wykonawczego na podstawie projektu aranżacji i programu funkcjonalno-użytkowego oraz wykonanie modernizacji pomieszczeń.
1) Dokumentacja projektowa (w zakresie każdej części) musi zawierać:
a) projekt wykonawczy modernizacji pomieszczeń,
b) projekt instalacji elektrycznych i oświetlenia z zastosowaniem technologii LED,
c) projekty sieci LAN i gniazd elektrycznych dedykowanych,
d) kosztorys inwestorski i nakładczy,
e) specyfikację techniczną wykonania i odbioru prac,
oraz
f) projekt wentylacji mechanicznej wraz ze schłodzeniem powietrza (klimatyzacji)
- dla Części nr 2.
2) Modernizacja (w zakresie każdej części) musi obejmować branże:
a) architekturę wnętrz,
b) ogólnobudowlaną,
c) elektryczną,
d) sanitarną,
e) konstrukcyjną.
3) Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania w projektach rozwiązań standardowych, skutkujących optymalizacją kosztów budowy i eksploatacji zgodnych z opracowanymi aranżacjami i programami funkcjonalno-użytkowymi.

Opis

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje opracowanie projektu wykonawczego na podstawie projektu aranżacji i programu funkcjonalno-użytkowego oraz wykonanie modernizacji pomieszczeń.
1) Dokumentacja projektowa musi zawierać:
a) projekt wykonawczy modernizacji pomieszczeń,
b) projekt instalacji elektrycznych i oświetlenia z zastosowaniem technologii LED,
c) projekty sieci LAN i gniazd elektrycznych dedykowanych,
d) kosztorys inwestorski i nakładczy,
e) specyfikację techniczną wykonania i odbioru prac.
2) Modernizacja (w zakresie każdej części) musi obejmować branże:
a) architekturę wnętrz,
b) ogólnobudowlaną,
c) elektryczną,
d) sanitarną,
e) konstrukcyjną.
3) Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania w projektach rozwiązań standardowych, skutkujących optymalizacją kosztów budowy i eksploatacji zgodnych z opracowanymi aranżacjami i programami funkcjonalno-użytkowymiZakres przedmiotu zamówienia obejmuje dla każdej z części opracowanie projektu wykonawczego na podstawie projektu aranżacji i programu funkcjonalno-użytkowego oraz wykonanie modernizacji pomieszczeń.
1) Dokumentacja projektowa musi zawierać:
a) projekt wykonawczy modernizacji pomieszczeń,
b) projekt instalacji elektrycznych i oświetlenia z zastosowaniem technologii LED,
c) projekty sieci LAN i gniazd elektrycznych dedykowanych,
d) kosztorys inwestorski i nakładczy,
e) specyfikację techniczną wykonania i odbioru prac,
f) projekt wentylacji mechanicznej wraz ze schłodzeniem powietrza (klimatyzacji).
2) Modernizacja musi obejmować branże:
a) architekturę wnętrz,
b) ogólnobudowlaną,
c) elektryczną,
d) sanitarną,
e) konstrukcyjną.
3) Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania w projektach rozwiązań standardowych, skutkujących optymalizacją kosztów budowy i eksploatacji zgodnych z opracowanymi aranżacjami i programami funkcjonalno-użytkowymiZakres przedmiotu zamówienia obejmuje dla każdej z części opracowanie projektu wykonawczego na podstawie projektu aranżacji i programu funkcjonalno-użytkowego oraz wykonanie modernizacji pomieszczeń.
1) Dokumentacja projektowa musi zawierać:
a) projekt wykonawczy modernizacji pomieszczeń,
b) projekt instalacji elektrycznych i oświetlenia z zastosowaniem technologii LED,
c) projekty sieci LAN i gniazd elektrycznych dedykowanych,
d) kosztorys inwestorski i nakładczy,
e) specyfikację techniczną wykonania i odbioru prac.
2) Modernizacja musi obejmować branże:
a) architekturę wnętrz,
b) ogólnobudowlaną,
c) elektryczną,
d) sanitarną,
e) konstrukcyjną.
3) Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania w projektach rozwiązań standardowych, skutkujących optymalizacją kosztów budowy i eksploatacji zgodnych z opracowanymi aranżacjami i programami funkcjonalno-użytkowymi

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Główny Urząd Statystyczny
Ulica Al. Niepodległości 208
Nr domu 208
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-925
Województwo mazowieckie
Tel 22 6083539
Fax 22 6083189
Internet www.stat.gov.pl
Regon 00033150100017
E-mail G.Osinska@stat.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam B
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 56
Wadium Na podstawie art. 45 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w kwocie: dla oferty na część nr 1: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych); dla oferty na część nr 2: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych); dla oferty na część nr 3: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że należycie wykonał w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie wewnątrz budynku albo przebudowie lub adaptacji pomieszczeń wewnątrz budynku: 1) dla Części nr 1 o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 brutto złotych (słownie: trzysta tysięcy złotych), 2) dla Części nr 2 o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 brutto złotych (słownie: dwieście tysięcy złotych), 3) dla Części nr 3 o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 brutto złotych (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych). Należy wykazać wykonanie robót budowlanych oddzielnie dla każdej części, na którą jest składana oferta. W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania wykonania jednej roboty o wartości łącznej wymaganej dla dwóch lub trzech części. W celu wykazania, że wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu, o którym mowa w pkt III.4.1 ogłoszenia o zamówieniu.
Zdolne Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobą lub osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno-budowlanym, w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, i elektroenergetycznych oraz w zakresie instalacji sanitarnych, posiadającą / cymi co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe (po uzyskaniu w/w uprawnień) w nadzorowaniu robót w każdej z ww. specjalności. Zamawiający dopuszcza łączne spełnienie określonych powyżej wymagań przez jedną lub więcej osób. W celu wykazania, że wykonawca posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu, o którym mowa w pkt III.4.1 ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie wykazu, o którym mowa w III.4.1 ogłoszenia o zamówieniu, według formuły spełnia/nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: 1) dla Części nr 1 - 300.000,00 złotych (słownie: trzysta tysięcy złotych), 2) dla Części nr 2 - 200.000,00 złotych (słownie: dwieście tysięcy złotych), 3) dla Części nr 3 - 80.000,00 złotych (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych). Należy wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej oddzielnie dla każdej części, na którą jest składana oferta. W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część Zamawiający wymaga wykazania posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości łącznej wymaganej dla dwóch lub trzech części. W celu wykazania, że wykonawca posiada zdolność ekonomiczną i finansową Zamawiający wymaga przedstawienia informacji, o której mowa w pkt III.4.1 ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie informacji, o której mowa w pkt III.4.1 ogłoszenia o zamówieniu, według formuły spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2. Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do Umowy: 1) zaistnienia okoliczności skutkujących koniecznością dokonania zmian w zakresie przedmiotu Umowy, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania Umowy, 2) zaistnienia przerwy w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 3) gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania przedmiotu Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy, 4) w przypadku gdy nastąpiła zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin lub zakres realizacji przedmiotu Umowy, 5) w przypadku, gdy niezbędne jest zmniejszenie zakresu przedmiotu Umowy z uwagi na decyzje podjęte przez organ nadzorujący Zamawiającego, Instytucję Zarządzającą, Pośredniczącą lub Wdrażającą Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, w tym w szczególności zmniejszenie finansowania działalności Zamawiającego, 6) w przypadku wystąpienia Siły Wyższej, 7) w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w § 8 ust. 1 Umowy lub zasad płatności tego wynagrodzenia w przypadku zmiany zakresu przedmiotu Umowy określonego w pkt. 4) - 5).
Kod kryterium C
Adres strony internetowej siwz http://bip.stat.gov.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne/przetargi/
Adres uzyskania siwz Główny Urząd Statystyczny, 00-925 Warszawa, al. Niepodległości 208, pok. 215
Data składania wniosków 13/04/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Główny Urząd Statystyczny, 00-925 Warszawa, al. Niepodległości 208, pok. 215
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Umowa realizowana jest w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 (POIG), 7 osi priorytetowej Społeczeństwo informacyjne - Budowa elektronicznej administracji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2. Umowa będzie finansowana w 85% ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz w 15% z polskich środków krajowych (współfinansowanie). 3. Umowa realizowana jest na rzecz Beneficjenta projektu SISP-2, tj. Głównego Urzędu Statystycznego, z uwzględnieniem potrzeb wszystkich jednostek organizacyjnych służb statystyki publicznej. Termin wykonania każdej części zamówienia: 56 dni od dnia zawarcia umowy, jednak nie później niż do dnia 30 czerwca 2015 r., w zależności od tego, który termin nastąpi pierwszy
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)