Data publikacji |
2016-02-01 |
Data zakończenia |
2016-02-22 12:00:00 |
Instytucja |
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. |
Miejscowość |
Mielec |
Województwo |
podkarpackie |
Branża |
- Różne meble i wyposażenie
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
21398 / 2016 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
452000009, 451113001, 451000008, 451112000, 454300000, 452235001, 452625006, 452231100, 454220001, 453200006, 453210003, 452600007, 454211414, 454100004, 454321304, 454211005, 454211469, 454421008, 452330009, 452332537, 391500008 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa budynku socjalnego wraz z niezbędnymi instalacjami oraz wyposażeniem i umeblowaniem, o powierzchni zabudowy 364,07 m2 i kubaturze brutto: 1610,00 m3 dla pracowników Zakładu Usług Komunalnych, który świadczy usługi w zakresie wywozu odpadów stałych, czyszczenia ulic i placów oraz utrzymania zieleni. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje także m.in. roboty rozbiórkowe, budowę przyłącza wodociągowego, przyłącza kanalizacji sanitarnej, przyłącza kanalizacji deszczowej z dachu, budowę podziemnego odcinka przyłącza ciepłowniczego oraz linii kablowej sterującej, budowę przyległego chodnika i odbojów, plantowanie terenu i nasadzenia zieleni, montaż małej architektury. Budynek zaprojektowano jako wolnostojący, jednokondygnacyjny nie podpiwniczony w konstrukcji tradycyjnej murowanej z elementami żelbetowymi, dach dwuspadowy płatwiowo - kleszczowy.
W zakresie przygotowania realizacji przedmiotowego zamówienia została wykonana dokumentacja projektowa.
Pożądane jest aby przed złożeniem Oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu budowy, sąsiadującego układu komunikacyjnego oraz najbliższego otoczenia budowy, a także przeprowadził rozeznanie, co do zakresu niezbędnych inwentaryzacji. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Skutki rezygnacji z wizji lokalnej lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w SIWZ, Część III - Opis Przedmiotu Zamówienia.
Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, Część III - Opis Przedmiotu Zamówienia. Sposób weryfikacji zgodności z dokumentacją projektową określony został w STWiORB. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
|
Ulica |
ul. Wolności 44
|
Nr domu |
44
|
Miejscowość |
Mielec
|
Kod Pocztowy |
39-300
|
Województwo |
podkarpackie
|
Tel |
017 5820500, 5820573
|
Fax |
017 5820576
|
Internet |
www.mpgk.mielec.pl
|
Regon |
69043924700000
|
E-mail |
mpgk@mpgk.mielec.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Podmiot prawa publicznego
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
210
|
Wadium |
Wysokość wadium.
Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 20.000 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy PLN).
Forma wadium.
Wadium może być wniesione w następujących formach:
pieniądzu;
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
gwarancjach bankowych;
gwarancjach ubezpieczeniowych;
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U 2007 r. Nr 42 poz. 275).
W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja lub poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem. Gwarancja lub poręcznie powinny gwarantować wypłatę kwoty wadium bezwarunkowo, na pierwsze żądanie zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 u.p.z.p.
Miejsce i sposób wniesienia wadium.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego:
30 1240 2656 1111 0000 3793 0943
Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osoby odpowiednio upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
Wadium wnoszone w innych, dopuszczonych przez Zamawiającego, formach należy złożyć
w oryginale dołączonym do oryginału oferty.
Termin wniesienia wadium.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 u.p.z.p., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Zwrot wadium.
Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a u.p.z.p.
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed terminem składania ofert.
Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego na którym były one przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
Zatrzymanie wadium.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;
Wykonawca, którego Oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Ofercie;
Wykonawca, którego Oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
oświadczenie
|
Wiedza |
posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonania robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia, tj. wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie co najmniej jednego budynku wolnostojącego o konstrukcji tradycyjnej o powierzchni zabudowy minimum 250 m2.
|
Potencjał |
oświadczenie
|
Zdolne |
dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika robót instalacyjnych, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika robót elektrycznych, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
Zgodnie z art. 12 a ustawy Prawo budowlane, Zamawiający uzna warunek posiadania uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie za spełniony również przez osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych (m.in. ustawa z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej).
|
Sytuacja |
posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości: co najmniej
1.000.000,00 PLN
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w poniżej opisanym zakresie i przypadkach:
Termin realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy np. konieczność przesunięcia terminu przekazania terenu budowy, udzielenie zamówień dodatkowych, których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego, okoliczności zaistniałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy, tj. warunki atmosferyczne, archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury, utrudniające lub uniemożliwiające terminowe wykonanie przedmiotu umowy,
Zakres przedmiotu umowy oraz sposób wykonywania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia tej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, np. zmiana dokumentacji projektowej,
Zaistnienie warunków faktycznych na terenie budowy, wpływających na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy tj. warunki atmosferyczne, archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury itp.
Regulacje prawne wprowadzone w życie po dacie podpisania umowy, wywołujące potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany,
Inne nieistotne zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Termin płatności faktury VAT/ rachunku
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.mpgk.mielec.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ul. Wolności 44, 39-300 Mielec
|
Data składania wniosków |
22/02/2016
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
ul. Wolności 44, 39-300 Mielec, sekretariat Zarządu ( pok. nr 206)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|