ZAKUP I DOSTAWA PIECZYWA I WYROBÓW CUKIERNICZYCH DLA 26 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W ZEGRZU ORAZ JEDNOSTEK BĘDĄCYCH NA JEGO ZAOPATRZENIU

Data publikacji 2016-02-10
Data zakończenia 2016-02-18 10:00:00
Instytucja 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Zegrze
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pieczywo,
  • Wyroby ciastkarskie i ciasta

Szczegóły

Numer ogłoszenia 28976 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158110006, 158120003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu
i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu, tj.:

Bułka pszenna zwykła kg 2 600
Bułka graham kg 1 560
Chałka kg 90
Rogal pszenny kg 150
Bułka tarta kg 180
Chleb żytni razowy kg 3 000
Chleb baltonowski kg 2 040
Chleb pszenny krojony w folii kg 545
Chleb zwykły krojony w folii kg 345
Chleb mieszany słonecznikowy kg 1 300
Chleb mieszany z soją kg 2 100
Chleb zwykły kg 2 400
Drożdżówka z nadzieniem kg 275
Placek drożdżowy kg 80
Pączek kg 110
Makowiec kg 90
Serniki kg 112
Babka w polewie kg 110
Jabłecznik kg 110
Piernik kg 80
Piernik w polewie kg 125
Keks kg 65

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ulica ul. Juzistek 2
Nr domu 2
Miejscowość Zegrze
Kod Pocztowy 05-131
Województwo mazowieckie
Tel 261 883 896
Fax 261 883 868
Regon 14291704000000
E-mail jw480902@wp.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka Wojskowa
Rodzaj zam inny Jednostka Wojskowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2016
Wadium 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu wymaga wniesienia wadium. 2. Wykonawca, który składa ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 8.200,00 złotych (słownie: osiem tysięcy dwieście złotych). 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, wskazanym w Rozdziale XIV SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą, określony w Rozdziale XII SIWZ.
Zaliczka Nie
Uprawnienie W przypadku, gdy ofertę składa Wykonawca, który produkuje lub wprowadza do obrotu żywność pochodzenia niezwierzęcego, zwierzęcego oraz żywność zawierającą jednocześnie środki spożywcze pochodzenia niezwierzęcego i produkty pochodzenia zwierzęcego, musi posiadać: 1) aktualną decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Weterynaryjnego o zatwierdzeniu zakładu w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących przedmiot zamówienia, o której mowa w art. 61 i 62 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 59 z późn. zm.) - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, lub aktualną Decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Weterynaryjnego o zatwierdzeniu zakładu w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących przedmiot zamówienia, o której mowa w art. 20 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U z 2014 r. poz. 1577) - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów wydane przez organa urzędowej kontroli na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2014 r. poz. 1577) - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego sytemu HACCP. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP - podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2014 r. poz. 1577) - wystawione nie wcześniej niż 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) potwierdzenie o zgłoszeniu działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i odbioru artykułami rolno-spożywczymi wydane przez wojewódzkiego inspektora, jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy - art.12 ust. 1 ustawy z dnia 21.12.2000 r., o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 678)
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku metodą spełnia - nie spełnia.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku metodą spełnia - nie spełnia.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku metodą spełnia - nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony , jeżeli Wykonawca złoży do oferty: oświadczenie o dostarczeniu najpóźniej w dniu podpisania umowy aktualnej, opłaconej polisy OC lub innego dokumentu ubezpieczenia (wraz z dowodem opłaconej składki ubezpieczeniowej) w zakresie prowadzonej działalności, posiadającą rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego, za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego na kwotę nie mniejszą niż: 400.000,00 złotych. Polisa musi być ważna na dzień składania ofert. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania nieprzerwanej ochrony ubezpieczeniowej przez okres trwania umowy na warunkach nie gorszych niż w pierwotnej polisie - według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku metodą spełnia - nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 3 Tak
Inne dokumenty 1. Formularz ofertowy - z wykorzystaniem wzoru wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Formularz cenowy - z wykorzystaniem wzoru wg załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo - tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale XIII pkt. 5 lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział V) niniejszej SIWZ. 4. Oświadczenie, że oferowane produkty odpowiadają specyfikacjom technicznym (wymaganiom) określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia - według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Oświadczenie o dostarczeniu najpóźniej w dniu podpisania umowy aktualnej, opłaconej polisy OC lub innego dokumentu ubezpieczenia (wraz z dowodem opłaconej składki ubezpieczeniowej) w zakresie prowadzonej działalności, posiadającą rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego, za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego na kwotę nie mniejszą niż: 400.000,00 złotych.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Projekt umowy stanowi załącznik nr 6 do SIWZ w wersji opracowanej przez Zamawiającego, z którą każdy Wykonawca powinien się zapoznać. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: a. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sytuacji zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; b. Zamawiający dopuszcza zmiany podyktowane zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki VAT. Wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, c. zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: 1) o charakterze niezależnym od Stron, 2) którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, 3) którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, 4) której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. d. zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy oraz terminy wynikające z harmonogramu; e. gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, i umową - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia. f. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: a) udziału podwykonawcy na etapie realizacji umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie przewidział jego udziału w treści oferty ; b) zmiany zakresu podwykonawstwa; c) zmiany podwykonawcy na innego lub rezygnacji z podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy z zastrzeżeniem zawartym w art. 36 b. ust.2 ustawy Pzp. 7. Powyższe zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (w formie aneksu) pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://www.26wog.wp.mil.pl
Adres uzyskania siwz Specyfikację można uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego pod adresem: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze, pokój nr 319 B, budynek nr 220.
Data składania wniosków 18/02/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce W siedzibie Zamawiającego: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze, kancelaria jawna pokój nr 43, budynek nr 220.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)